پلاک دفتر وکالت دکتر حسین محمد نبی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

از نمونه کار های شرکت نشانه ساز در زمینه ساخت پلاک و تابلو سر درب دفتر، می توان پلاک دفتر وکالت دکتر حسین محمد نبی را نام برد .
این پلاک از جنس برنجی 0/8 میلی متری ،پلکسی و چوب (پرداخت و رنگ شده) ساخته شده است که با فرآیند چاپ طرح(اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است و با فیکس چر و اسپیسر جهت فاصله دادن از دیوار نصب شده است. و به دست رنگ کار های مجرب با استفاده از رنگ کوره ای با کیفیت بالا تولید شده است.

پلاک‌ و تابلو اداری یکی از ملزومات محیط داخلی ادارات و شرکت‌های مختلف می‌باشد. این تابلوها از جنبه‌های مختلفی همچون راهنمایی و تکریم ارباب رجوع، تبلیغات و … اهمیت دارد. ضمنا استفاده از این اشیا به بخشی از دکوراسیون محیط اداری تبدیل شده است.

پلاک و تابلو اداری انواع گوناگونی دارد و براساس نوع کاربرد آن طبقه بندی می‌شود.  از مهم‌ترین انواع پلاک و تابلو در محیط‌های اداری می‌توان به پلاک دفتر کار، تابلو درب اتاق، تابلو رومیزی پرسنلی، استند تبلیغاتی، تابلو راهنمای طبقات و تابلو رزرو و … اشاره کرد. هر کدام از این پلاک ها و تابلوها روش ساخت متفاوتی دارتد. تنوع مواد سازنده این پلاک‌ها باعث شده است که مشتری در انتخاب طرح و رنگ آزاد بوده و بدون محدودیت سفارش دهد. استفاده از تابلوهای خلاقانه نیز بر زیبایی محیط داخلی ادارات می‌افزاید. این روزها افراد برای یافتن بخش موردنظر خود در ادارات و شرکت‌ها تابلو و پلاک سردرب آن را مشاهده می‌کنند. 





:: برچسب‌ها: پلاک و تابلو اداری، ساخت پلاک دفتر، قیمت پلاک و تابلو اداری، سفارش پلاک فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: