نوشته شده توسط : رضا محمدیان

برای تهیه تابلوهای پزشکی  از جمله تابلو پزشکی دکتر فاطمه نیک پور، معمولا" از تابلوهای نئون پلاستیک که نوعی تابلو تبلیغاتی هستنداستفاده می گردد، لذا در ساخت این گونه تابلوها باید ضوابط ، قوانین و یا عرف خاصی مورد توجه قرار گیرند. از جمله این موارد می توان به ابعاد تابلو اشاره نمود. همچنین طراحی متن آن باید به گونه‌ای باشد که نام موسسه حقوقی ، نام وکیل به همراه رتبه وکالت، نام پزشک به همراه تخصص آن و… با توضیحات مختصر بر روی تابلو درج شود. اگرچه ممکن است همیشه تابع موارد مذکور نباشد و این تابلوها به گونه ای دیگر نیز ساخته شود اما عرف ساخت این تابلوها همانطور است که در بالا بیان کردیم. به طور معمول جنس اکثر تابلوهای مطب پزشک، دفاتر وکالت، موسسات حقوقی، دفاتر بیمه و … از نئون پلاستیک است. انتخاب این تابلو ها همواره انتخاب مناسبی برای فضاهای بیرونی می باشد.

برای ساخت یکتابلوهای نئون پلاستیک خوب و مناسب بایستی چند مرحله به شرح ذیل انجام پذیرد:

اول: در این مرحله تابلوساز اطلاعات کاملی از محل نصب و اندازه طول ، عرض و ارتفاع تابلو بدست می آورد.

دومقالب تابلو توسط دستگاه‌های مدرن و پیشرفته به صورت برجسته ساخته می‌شود.

سوم: طراحی متن و تصویر ( نوع فونت، اندازه فونت و…) مورد نظر با استفاده از نرم افزارهای رایانه ای انجام گرفته و چاپ می شود.

چهارم: متن و تصویر چاپ شده بر روی تابلو قرار می گیرد.

پنجم: حالا نوبت به نورپردازی می رسد که با استفاده از لامپ های ال ای دی و لامپ های مهتابی صورت می گیرد.

ششم: در پایان تابلو تحویل مشتری شده ویا توسط نصاب در محل مورد نظر نصب می گردد.

لازم به ذکر است اینگونه تابلوها بنا بر در خواست مشتری قابلیت تهیه به صورت یک طرفه ویا دو طرفه را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: تابلو پزشکی , ساخت تابلو نئون پلاستیک , قیمت تابلو پزشکی , سفارش تابلو پزشکی , تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک سیلیکونی طرح سگ به سفارش فروشگاه سعیدی برای استفاده و نصب برروی محصولات چوبی سیسمونی کودکان تهیه شده است. شرکت نشانه ساز به عنوان طراح و سازنده این نوع مارک سیلیکونی تلاش نموده است تا با به کارگیری مجرب ترین طراحان و استفاده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون و بهترین رنگ یک مارک نمونه تولید نماید.

روش تولید مارک سیلیکونی سگ همانند سایر مارکهای سیلیکونی با استفاده از ساخت قالب و تزریق مواد سیلیکونی و رنگ به داخل آن ساخته می شوند.  این نوع مارک با استفاده از چسب برروی چوب و سایر لوازم نصب می شوند.

از مزایای مارک سیلیکونی می توان به جنس آن اشاره نمود که به هیچ عنوان نمی شکند و نرم و لاستیک مانند می باشد لذا برای کودکان ضرری ندارد.

از دیگر مزایای آن این است که دارای وزن سبک می باشد و صرفا”بوسیله چسب بر روی سطوح مختلف نصب می شود. در ضمن از این نوع مارک هدایای سیلیکونی تبلیغاتی، جاسوییچی و دستبند نیز ساخته می شود

مارک سیلیکونی متناسب با سلیقه افراد فانتزی است. استفاده از رنگ‌های مختلف و چاپ برجسته مهم‌ترین ویژگی مارک سیلیکونی می‌باشد. در مارک سیلیکونی لوگو و نوشته بر روی سطح کار به طور برجسته قرار می‌گیرد. استفاده از طرح‌های گرافیکی و انیمیشن مارک سیلیکونی را جز نشان‌های جذاب قرار داده است. اگر برای تبلیغ برند خود در جست و جوی کار خاصی هستید ما به شما استفاده از لیبل و مارک سیلیکونی را پیشنهاد می‌کنیم.



:: برچسب‌ها: برچسب سیلیکونی، ساخت مارک سیلیکونی، قیمت مارک و لیبل، سفارش مارک و لیبل ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کار خانه شامپو شبنم که واقع در شهر اصفهان است وشامپوهای شبنم راتولید می کند زیر مجموعه ای از شرکت گلتاژ وتحت لیسانس پاکسان می باشد. این کار خانه یکی از کار خانه های قدیمی در امر تولید شامپو می باشد.کار خانه شامپو شبنم با تولید بهترین شامپو های با کیفیت ونمونه توانسته مشتریان خودرا سالیان سال حفظ کند.
به عبارتی کیفیت وکمیت خود را باعمل به اثبات رسانده است نه با حرف.

شامپو شبنم به عنوان یک نشان تجاری شناخته شده در زمینه بهداشت فعالیت می‌کند. تولیدات این برند با حجم بسیار بالا و قیمت مناسب در کشور به فروش می‌رسد. وزارت بازگانی کشور به پاس این مقدار بالا از تولید، تندیس حجمی زیبایی به این برند اهدا کرد. ساخت تندیس شامپو شبنم توسط طراحان و صنعتگران شرکت تولیدی نشانه ساز صورت پذیرفته است. شما نیز می‌توانید جهت سفارش انواع تندیس با ما تماس بگیرید.

ما نشانه ساز شما هستیم.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس استیل، برنج و پلکسی است و در آن از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است.

قیمت تندیسبه عوامل مختلفی بستگی دارد. اصلی‌ترین عواملی که در قیمت‌گذاری آنها نقش دارد جنس، شکل طراحی و نوع سفارش است. این یادبود‌ها با مواد گوناگونی ساخته می‌شوند. قیمت مواد اولیه که در ساخت یادبود به کار می‌رود در تعیین قیمت نهایی آن نقش عمده‌ای دارد. شکل و طراحی هم  به صورت آشکار در تعیین قیمت هر تندیسی تاثیر به سزایی دارد.

مسلما تندیس‌های حجمی و حک‌های لیزری نسبت به همتایان خود که به صورت معمولی با قابلیت چاپ ساده تولید می‌گردند، قیمت بالاتری دارند. نوع سفارش که خود شامل بخش‌های متفاوتی است نیز می‌تواند به صورت ویژه در تعیین قیمت تندیس موثر باشد. به طور در یادبود‌های سفارشی، هزینه طراحی نیز به هزینه پرداختی اضافه می‌گردد. ضمنا تعدادی که سفارش داده می‌شود نیز به طور مسلم درتعیین قیمت آن نقش به سزایی دارد. هرچه تعداد کالای سفارشی افزایش یابد هزینه و قیمت نهایی آن کاهش بیشتری خواهد یافت.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی، تندیس حجمی و فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج سینه شاندیز با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. بج شاندیز را می‌توان با آبکاری نقره یا کروم نیز ساخت. این بج زیبا به سفارش رستوران شاندیز با ظرافت و دقت بالایی طراحی و ساخته شده است. برای افزایش زیبایی عملیات دور برش و اره کاری توسط اره کاران مجرب نشانه ساز روی این بج سینه پیاده سازی شد که نیازمند دقت بالا در زمان برش‌کاری بود. بج سینه شاندیز را می‌توان به صورت مگنتی یا سوزنی تولید نمود. استفاده از رنگ تیره در کنار درخشندگی آبکاری طلا باعث زیبایی بیشتر آن شده‌ است. نام شاندیر هم به صورت فارسی و هم انگلیسی بر روی این نشان سینه درج گردید. برای کسب اطلاعات درباره بج سینه می‌توانید صفحه مرتبط با آن را مطالعه کنیدبج فلزی یکی از محبوب ترین انواع نشان سینه می‌باشد.

قبل از سفارش بج سینه باید نکات مهمی را در نظر گرفت. نشان سینه نمادی ماندگار از فعالیت تجاری یک مجموعه در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. یک بج زیبا با طراحی شکیل می‌تواند به برند شرکت شما اعتبار خاصی ببخشد. فاکتور دیگری که اهمیت بسیار بالایی دارد خروجی و کیفیت نهایی بج طراحی شده است. استحکام، کیفیت چاپ و ماندگاری طرح و رنگ یک بج درارزش نهایی آن تاثیر به سزایی دارد. شرکت نشانه ساز امکان ثبت سفارش حضوری و غیرحضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است.‌‌

در روش حضوری شما می‌توانید به نشانی دفتر شرکت مراجعه کرده و با همکاران ما در محل مشاوره و صحبت کنید. در روش غیرحضوری با برقراری تماس با شماره ثابت شرکت راهنمایی‌های لازم برای ادامه فرآیند ثبت سفارش به شما ارائه خواهد شد. شما می‌توانید برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه قیمت خرید و سفارش بج سینه با ما تماس بگیرید. ما نشان و بج سفارشی شما را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار خواهیم داد.



:: برچسب‌ها: ساخت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

صنایع چوب مهراز با پشتوانه 35 سال تجربه، دارای کارنامه ای درخشان در صنعت چوب می باشد. این شرکت با سالها تجربه در زمینه اجرا و طراحی دکوراسیون های داخلی و همچنین با برخورداری از مجموعه کارخانه های مجهز به ماشین آلات مدرن و منطبق با استانداردهای جهانی، استفاده از بهترین مواد اولیه ، نیروی انسانی متخصص و همکاری با طراحان مطرح ایتالیایی سبب شده محصولات این شرکت قابل رقابت و عرضه در کلاس جهانی باشند.

پلاک برنجی (mahraaz) توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز  و به سفارش شرکت مهراز طراحی وتولید شده است. جنس و متریال این پلاک برنج با آبکاری طلا ۱۸ عیار می باشد، که با فرآیند چاپ طرح(با استفاده از روش اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است . سپس به دست رنگ کار های مجرب با بهره گیری از رنگ کوره ای با کیفیت، این پلاک  رنگ کاری  شده است .لازم به ذکر است که برای افزایش کیفیت محصول نهایی، هنرمندان اره کار مجموعه نشانه ساز عملیات برش دور این پلاک ها را به صورت دستی انجام داده اند.

مارک فلزی یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و از انواع مهم مارک و لیبل محسوب می‌شود. این مارک در واقع یک نوع پلاک کوچک است. به همین علت گاهی به آن پلاک فلزی نیز می‌گویند. تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به مارک و لیبل جهت نمایش نام‌برند و لوگوی خود بر روی محصولات نیاز دارند. نوع فلزی پلاک نسبت به انواع دیگر آن دوام و ماندگاری بیشتری دارد. همین مورد سبب محبوبیت این کالای تبلیغاتی شده است. مهم‌ترین فلزاتی که از آن در ساخت پلاک فلزی بهره می‌گیرند عبارتند از : آلیاژ برنج، استیل و در موارد اندکی آلومینیوم.



:: برچسب‌ها: ساخت پلاکxساخت پلاک فلزیxسفارش پلاک فلزیxقیمت پلاک برنجیxقیمت پلاک فلزیx ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

دانشگاه کارلتون به عنوان یک دانشگاه معتبر در شهر اتاوا، پایتخت کانادا قرار دارد. دانشگاه کارلتون دانشگاهی جامع و بین المللی است. این دانشگاه در سال 1942 میلادی و ابتدا در قالب کالجی کوچک تاسیس شده است. در حال حاضر دانشگاه کارلتون با پذیرفتن دانشجویانی از بیش از ۱۰۰کشورجهان، به عنوان یک مرکز آموزشی عالی بین المللی شناخته شده می‌باشد. همه ساله هزاران دانشجو در رشته‌های متنوع از این دانشگاه فارغ التحصیل خواهند شد.در جشن پایان تحصیلات به دانشجویانی که دوره تحصیلی خود را با موفقیت سپری کرده‌اند تندیس‌ پلکسی زیبایی اهدا خواهد شد. گروه تولیدی نشانه ساز به عنوان یک شرکت بین المللی ساخت تندیس مراسم پایان دوره دانشجویان این دانشگاه را بر عهده داشته است. شما می‌توانید جهت سفارش تندیس فارغ التحصیلی با همکاران ما تماس برقرار سازید.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

یکی از اهداف فعالیت های باشگاه های فرهنگی-ورزشی ارمنیان تقویت روحیه ورزشی و مبارزه در میادین ورزشی است. برای ارمنیان اصولاً پرداختن به فعالیت های ورزشی نوعی تفکر اجتماعی-فرهنگی تلقی می شود. آنچه در خصوص تیم سیپان باید دانست، آن است که فعالیت این گروه به دو سه سال فعالیت های گروه صخره نوردی محدود نمی شود.تیم کوه نوردی سیپان که در حال حاضر تنها گروه ارمنی کوه نوردی ثبت شده در فدراسیون کوه نوردی و ورزش های صعودی می باشد، تاریخچه ای طولانی دارد.

ورزش صخره نوردی در کشورمان ورزش نوظهور و جوانی محسوب می شود، ولی در همین فاصله کوتاه جوانان ایرانی موفق به دریافت مدال طلای جهانی و آسیائی و کسب افتخاری پررنگ برای خود و مردم ورزش دوست ایران شدند

مدال مسابقات کشوری سنگنوردی سرطناب جام سیپان توسط گروه نشانه ساز طراحی و ساخته شده استساخت مدال مسابقات سنگ نوردی به سفارش فدراسیون سنگ نوردی ایران انجام شده است.

متریال (جنس) مواد استفاده شده در این مدال ها زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز به تولید رسیده است. این مدال ها نیز توسط مجموعه تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

قیمت مدال وابسته به چند عاملی است که آن‌ها را بررسی نمودیم. همانند بج سینه  ماده اولیه مدال در تعیین قیمت آن بسیار موثر است.  معمولا مدال‌ها از سرب و آلیاژهای آن ساخته می‌شوند

طراحی و وزن مدال نیز تاثیر مستقیمی در برآورد قیمت آن خواهند داشت. هرچه وزن مدال بیشتر باشد مدال از ماده اولیه بیشتری استفاده کرده و به طور منطقی قیمت آن افزایش می‌یابد

معمول مدال‌ها با قطر 5 سانتی‌متر ساخته می‌شوند. چنانچه مشتری تمایل داشته باشد تا قطر آن بیشتر شود هزینه نهایی تولید آن نیز بیشتر می‌شود. ضمنا مطابق با بودجه یا سلیقه مشتری آویز یا بندی نیز به مدال متصل می‌شود تا بر روی گردن قرار بگیرد. جنس و نوع این بند نیز  در تعیین هزینه موثر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی، مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

یکی از اهداف فعالیت های باشگاه های فرهنگی-ورزشی ارمنیان تقویت روحیه ورزشی و مبارزه در میادین ورزشی است. برای ارمنیان اصولاً پرداختن به فعالیت های ورزشی نوعی تفکر اجتماعی-فرهنگی تلقی می شود. آنچه در خصوص تیم سیپان باید دانست، آن است که فعالیت این گروه به دو سه سال فعالیت های گروه صخره نوردی محدود نمی شود.تیم کوه نوردی سیپان که در حال حاضر تنها گروه ارمنی کوه نوردی ثبت شده در فدراسیون کوه نوردی و ورزش های صعودی می باشد، تاریخچه ای طولانی دارد.

ورزش صخره نوردی در کشورمان ورزش نوظهور و جوانی محسوب می شود، ولی در همین فاصله کوتاه جوانان ایرانی موفق به دریافت مدال طلای جهانی و آسیائی و کسب افتخاری پررنگ برای خود و مردم ورزش دوست ایران شدند

مدال مسابقات کشوری سنگنوردی سرطناب جام سیپان توسط گروه نشانه ساز طراحی و ساخته شده استساخت مدال مسابقات سنگ نوردی به سفارش فدراسیون سنگ نوردی ایران انجام شده است.

متریال (جنس) مواد استفاده شده در این مدال ها زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز به تولید رسیده است. این مدال ها نیز توسط مجموعه تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

قیمت مدال وابسته به چند عاملی است که آن‌ها را بررسی نمودیم. همانند بج سینه  ماده اولیه مدال در تعیین قیمت آن بسیار موثر است.  معمولا مدال‌ها از سرب و آلیاژهای آن ساخته می‌شوند

طراحی و وزن مدال نیز تاثیر مستقیمی در برآورد قیمت آن خواهند داشت. هرچه وزن مدال بیشتر باشد مدال از ماده اولیه بیشتری استفاده کرده و به طور منطقی قیمت آن افزایش می‌یابد

معمول مدال‌ها با قطر 5 سانتی‌متر ساخته می‌شوند. چنانچه مشتری تمایل داشته باشد تا قطر آن بیشتر شود هزینه نهایی تولید آن نیز بیشتر می‌شود. ضمنا مطابق با بودجه یا سلیقه مشتری آویز یا بندی نیز به مدال متصل می‌شود تا بر روی گردن قرار بگیرد. جنس و نوع این بند نیز  در تعیین هزینه موثر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی، مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کارتینگ، نوعی ورزش است که به عنوان مادر ورزش اتومبیل‌رانی شناخته می شود، زیرا نقطه‌ی شروعی است برای حرفه‌ای شدن در اتومبیل‌رانی.ورزش کارتینگ، با خودروهای مخصوص ۴ چرخی که چرخ‌هایشان بیرون از بدنه و گلگیرها است به نام کارت انجام می‌شود. برای لذت بردن از ورزش کارتینگ، نیازی نیست یک راننده حرفه‌ای باشید. کارت‌ها حتی برای افرادی که گواهینامه هم ندارند مجاز می‌باشد. البته لازم به ذکر است که این کارت‌ها دو نوع دارند؛ کارت رنتال برای مبتدیان که استفاده از آن، تنها به ۵ دقیقه آموزش نیاز دارد و کارت ریس برای حرفه‌ای‌ها. بنابراین حتی کودکان از ۶ سال به بالا می‌توانند از این ورزش لذت ببرند.

تندیس کریستالی مسابقات ملی کارتینگ از نمونه کارهای ساخت تندیس است که توسط گروه نشانه ساز به سفارش فدراسیون موتور سواری و اتوموبیل رانی ایران طراحی و ساخته شده است.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس کریستال است و در آن از تکنیک های مدرن طراحی شفاف استفاده شده است همچنین بهره گیری از تکنیک چاپ سه بعدی داخل شیشه جلوه خاصی در آن ایجاد کرده است.

شرکت نشانه ساز علاوه بر تندیس سایر اقلام تبلیغاتی نظیر بج سینه، مدال ورزشی، لوح تقدیر، انواع پرچم اعم از پرچم تشریفات و پرچم رومیزی و... را با کیفیت مناسب تولید می نماید.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی، تندیس کریستال ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

آب میوه بستنی ملبا فروشنده انواع آب میوه و بستنی در مدل‌ها و طعم‌های متنوع می‌باشد.بج فلزی بستنی ملبا با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است.بستنی به عنوان یک خوردنی محبوب، طرفداران زیادی دارد. کارخانه بستنی ملبا نیز با استفاده از بج سینه اختصاصی، نام تجاری خود را به رخ کشیده استساخت بج سینه شرکت ملبا با دقت و ظرافت بالایی انجام شده است. شرکت تولیدی بج نشانه ساز این نشان سینه را به صورت رنگی و برشکاری دور به زیبایی طراحی کرده است.

ساخت بج سینه نیازمند به کارگیری هنر، مهارت و تکنولوژی می‌باشد. نشان‌های سینه از مواد فلزی (غالبا)، پلاستیک، چرم، و… ساخته می‌شود. بج مانند نشان و مدالی کوچک با کمک آهنربا یا وسیله‌ای گیره مانند مثل سنجاق به لباس متصل می‌شود. علاوه بر این روش می‌توان با چسباندن، اتوکردن، دوختن نیز این اتیکت‌ها را به لباس الصاق کردپین بج فلزی یا همان بچ فلزی براساس متریال و جنس مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. مهمترین انواع بج فلزی براساس جنس آن عبارتند از بج برنجی، بج استیل و بج آلومینیومی.

نشان یا همان لوگو شرکت‌ها در اشکال مختلفی طراحی می‌شود. برای تولید قطعه فلزی مشابه لوگو هر سازمانی باید از روش برش کاری استفاده شود. نشان ‌های سینه می‌توانند رنگی باشند. زمانی که ماده اولیه ساخت برای ساخت نشان آلیاژ برنج باشد می‌توان از آبکاری طلایی، نقره‌ای و … استفاده کرد. آبکاری باعث می‌شود که جلوه ظاهری بج سینه که کاربرد اصلی آن تبلیغات و برندینگ است افزایش یابد. به طور کلی ساخت بج سینه با توجه به نیاز و سفارش مشتری صورت می‌پذیرد.



:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک سیلیکونی متناسب با سلیقه افراد فانتزی است. استفاده از رنگ‌های مختلف و چاپ برجسته مهم‌ترین ویژگی مارک سیلیکونی می‌باشد. در مارک سیلیکونی لوگو و نوشته بر روی سطح کار به طور برجسته قرار می‌گیرد. استفاده از طرح‌های گرافیکی و انیمیشن مارک سیلیکونی را جز نشان‌های جذاب قرار داده است. اگر برای تبلیغ برند خود در جست و جوی کار خاصی هستید ما به شما استفاده از لیبل و مارک سیلیکونی را پیشنهاد می‌کنیم.

مارک سیلیکونی گربه یکی از بی نظیر ترین طرح ها از نظر جلوه و زیبایی می باشد که دارای طرفداران خاص خود می باشد. این مارک به سفارش فروشگاه سپندی و توسط کادر مجرب شرکت نشانه ساز برای نصب برروی وسایل سیسمونی کودکان تهیه شده است. مواد استفاده شده برای تولید این مارک سیلیکون می باشد.

مارک سیلیکونی گربه مثل سایر مارک و لیبل سیلیکونی از روش ساخت قالب و تزریق مواد مذاب سیلیکون تولید شده است. این مارک قابلیت نصب بوسیله چسب را دارا می باشد و به جهت قابلیت الاستیکی و نرمی که دارد شکننده نبوده و به هیچ عنوان به کودکان و نوزادان صدمه نمی زنند. 

از دیگر محصولاتی سیلیکونی می توان به دستبند پرسپولیس، مارک خرس بامزی، جاسوئیچی استقلال و … اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: ساخت مارک و لیبل، قیمت مارک، سفارش مارک و لیبل، مارک و لیبل طرح فلز، ساخت مارک سیلیکونی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

انجمن همانژیوم و ناهنجاری های عروق ایران در اسفند ماه سال 1399 تاسیس شده است. هدف از تاسیس این انجمن کمک و یاری رساندن به خانواده های این بیماران است تا بتواند بهترین مسیر را برای درمان به آنها نشان دهد.

لوح تقدیر انجمن به پاس انجام خدمات ارزنده ونیز قدردانی از دکتر کاظم جلالی سفیرجمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه در ارتباط با هماهنگی و دعوت از تیم پزشکی روسیه‌ای و پیگیری های فراوان برای به نتیجه رسیدن این اقدام به عمل آورده اند، اهدا گردید.

این لوح تقدیراز جنس استیل می باشد که به روش اسیدکاری و جعبه مخمل نفیس توسط شرکت نشانه ساز و به سفارش انجمن همانژیوم و ناهنجاری های عروق ایران ساخته شده است.

غالبا” لوح‌های تقدیر را براساس نوع کاربردی که دارند و یا بر اساس نوع موادی که برای تهیه آنها استفاده می‌شود، به دو نوع تقسیم می‌نمایند:

انواع لوح‌های تقدیری که توسط مرجع سفارش دهنده تهیه می‌شوند، عبارتند از:

لوح‌های تقدیر برای مصارف اداری و تشکیلاتی، لوح‌های تقدیر برای مصارف ورزشی، لوح‌های تقدیر برای یادبود، لوح‌های تقدیر برای نکوداشت و بزرگداشت اشخاص‌، ‌لوح‌های تقدیر برای مصارف فرهنگی، لوح‌های تقدیر برای استفاده هنری، تقدیرنامه‌های آموزشی و

تقسیم بندی لوح‌های تقدیر بر اساس نوع جنس:

 لوح تقدیر برنجیدر این مدل از لوح‌های تقدیر، مواد به کاررفته از  برنج می‌باشد. زیباترین این لوح‌های تقدیر،تهیه شده ازفلز برنج با آبکاری طلا می‌باشد .

 لوح تقدیر استیل: این نوع از لوح‌های تقدیر، از جنس استیل تولید شده‌اند.

لوح تقدیر آلومینیومدر این نوع از لوح‌های تقدیر با استفاده از ورق‌های آلومینیومی خاص و چاپ حرارتی تهیه می‌شود

لوح تقدیر پلکسیجنس این نوع از لوح‌ها از  پلکسی‌گلس می‌باشد

لوح تقدیر مولتی استایلجنس این نوع لوح‌های تقدیر از  پلاستیک مولتی استایل (شبه فلز) می‌باشد

لوح تقدیر کاغذیجنس لوح‌های کاغذی(مقوایی) از کاغذ گلاسه می‌باشد.

لوح تقدیر چوبی: این نوع از لوح‌های تقدیر از چوب MDF تهیه شده‌است.

لوح تقدیر سنگی: این نوع از لوح‌های تقدیر از تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. ساخته شده‌اند.



:: برچسب‌ها: لوح تقدیر، لوح تقدیر چوبی، لوح تقدیر برنجی، ساخت لوح تقدیر، قیمت لوح تقدیر، سفارش لوح تقدیر ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت نگین خوراک پارس یک نام تجاری شناخته شده در زمینه تولید ادویه و طعم دهنده در صنایع غذایی است.

شرکت نگین خوراک پارس در سال ۱۳۸۲ تاسیس و فعالیت خود را در زمینه مواد اولیه صنایع غذایی آغاز نمود. پس از ۲ سال با تمرکز بیشتر، فعالیت تخصصی خود را بر روی طعم های چاشنی ها شروع کرد.  در مدت زمان کوتاهی به یکی از تامین کنندگان اصلی انواع طعم در فرآورده های گوشتی، لبنیات، صنعت اسنک، سس و غذاهای آماده تبدیل شده است.

در سال ۱۳۸۸ با گسترش دامنه فعالیت، تولید استابیلایزر های مورد استفاده در صنعت گوشت را به سبد کالا اضافه کرد. هم اکنون نگین خوراک پارس ، با در اختیار داشتن دانش فنی و تجربه کافی و تجهیز شرکت به تیم های مجزا در حیطه انواع طعم دهنده ها و استابیلایزرها به صورت تخصصی، یکی از پیشگامان در این عرصه می باشد. این شرکت مفتخر است که با تاسیس آزمایشگاه تخصصی تحقیق و توسعه در زمینه انواع طعم دهنده های پنیر مورد استفاده در اسنک ها و لبنیات ، خدمت نوینی به تولید کنندگان محترم در صنعت غذا ارائه نماید . همچنین در این راستا این تیم توانایی طراحی انواع طعم بر حسب سلیقه و نیاز هر مشتری به صورت تخصصی و کاملا انحصاری را دارا می باشد.

بج فلزی شرکت نگین خوراک پارس با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری تولید و ساخته شده است. مدیران این شرکت از بج سینه برای شناسایی و هویت بخشی به کارکنان خود استفاده می‌کنندساخت بج سینه شرکت نگین خوراک پارس با توجه به لوگو و نام تجاری این شرکت توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز صورت گرفته است.



:: برچسب‌ها: ساخت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

همانطوری که برای تعریف و معرفی پرچم عنوان می گردد، پرچم نشان یا المان یک کشور ، سازمان، موسسات،  شرکت های دولتی و خصوصی، نهاد اجتماعی و... می باشد. جنس پرچم معمولا" از کاغذ و یا پارچه است که به صورت رنگارنگ تولید می شود.واژه پرچم در ترکیه و به زبان ترکی بیرق نامیده می شود.در زمان های قدیم در بین ایرانیان پرچم با عنوان درفش کاویانی نیز معروف بوده است.

پرچم به طور کلی شامل پرچم های رسمی و ملی و پرچم های تبلیغاتی موجود می باشد.

پرچم های ملی مربوط به سمبل و نشان یک کشور می باشد که در مراسم ، رویدادها و مسابقات ملی و رسمی به اهتزاز در می آیدو مبین کشور مربوطه می باشد.

علاوه بر پرچم ملی که دارای رنگ و شکل مشخص و مصوب می باشد ودر تمام دنیا به یک شکل نمایان و رویت می شود، پرچم های تبلیغاتی است که بر اساس و تمایل و سلیقه مشتریان و متقاضیان انتخاب شده  و از نظر جنس پارچه ، شکل ظاهری پارچه، نوع متن و تصویری که روی پرچم طراحی می شود و نیز رنگ آن و...  قابل تغییر می باشد.

پرچم های تبلیغاتی  براساس نوع کاربرد و محلهایی که مورد استفاده قرار می گیرند، دارای انواع متنوعی می باشند که از ان جمله می توان به پرچم های مناسبتی، تشریفات، رومیزی، ریسه ای و... اشاره نمود.

پرچم مناسبتی: در کشورعزیزمان ایران مناسبت های متفاوت و مختلفی وجود دارد این مناسبت ها جنبه ملی و مذهبی دارند نظیر: سالگرد شهادت و میلاد پیامبر اسلام، دخت نبی اکرم ،امامان معصوم ، برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، بنیان گذارانقلاب اسلامی ، روز 22 بهمن، روز جهانی قدس و... می باشد که غالبا" توسط مردم، وزارتخانه ها و موسسات دولتی و خصوصی ، مدارس  شهرداری ها،  و … اقدام به برپایی و نصب پرچم های آن مناسب  را انجام می دهند.



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم , سفارش پرچم , قیمت پرچم , پرچم مناسبتی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()