نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مدال همگانی شنا به سفارش فدراسیون شنا، شیرجه و واتر پلو جمهوری اسلامی ایران و توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است. متریال( جنس) استفاده شده در ساخت مدال همگانی شنا مس می باشد که به روش فورج در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز طراحی و تولید شده است.

نخستین موارد استفاده از مدال با کاربرد امروزی آن تفاوت آشکاری داشت. بنابر نقل مورخان نخستین بار اسکندر به کشیشی که او را در نبردی یاری کرد، نشانی طلایی اهدا کرد. البته این نشان به شیلد بیش از مدال شباهت داشت

در قرون وسطی نیز سیاستمداران از این نوع نشان‌ها به عنوان پیشکش استفاده می‌کردند. در همین قرن پیسانلو هنرمند ایتالیایی برای نخستین بار مدال‌های ریخته‌گری را تولید کرد. در سالهای بعد استفاده از مدال نظامی که در اصطلاح به آن مدالیون یا مدالیوم نیز می‌گویند رواج یافت. با شروع رقابت‌های المپیک در اواخر قرن نوزدهم استفاده از مدال به عنوان یادبود برای ورزشکاران برتر متداول گشت. مدال طلا جایزه نفر اول مسابقات، نقره سهم نفر دوم مسابقات و  برنز سهم نفر سوم مسابقات المپیک است.

در ایران نیز نخستین بار در زمان قاجار استفاده از مدال‌های نظامی و افتخار رایج شد. این مدال ها همینک نیز به افراد شاخص در موارد معدود اهدا می‌شود. امروزه مهم‌ترین استفاده مدال در ایران، اهدا آن به نفرات برتر مسابقات است و بخشی هر رویداد ورزشی مراسم اهدا مدال به نفرات برگزیده می‌باشد.



:: برچسب‌ها: ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی، مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدالیوم مجموعه فرهنگی عاشوراییان که به سفارش مجموعه فرهنگی عاشوراییان انجام شده است که به همراه بند عمومی ساخته شده است. متریال (جنس) مواد استفاده شده در این مدال ها زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز به تولید رسیده است. این مدال ها نیز توسط مجموعه تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

مدالیوم در گذشته یک نشان خاص و ویژه بود که به طور سفارشی و در موارد محدودی استفاده می‌شد. اما طی سالهای اخیر استفاده از مدالیون رونق فراوانی یافته است. اینک دیگر استفاده از مدالیوم منوط به تجلیل از افراد نظامی نیست. بلکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ در همایش‌های مختلف به کارکنان و نفرات شایسته خود مدالیونی با نماد شرکت اهدا می‌کنند. در جشنواره‌های علمی، فرهنگی، ادبی و مذهبی نیز به افراد برگزیده مدالیون‌های مختص هم جشنواره اعطا خواهد شد. هزینه تولید پایین و جلوه تصویری و تبلیغاتی مناسبی که مدالیون دارد آن را به یادبودی مناسب و مدال افتخاری کوچک، زیبا و پرکاربرد تبدیل کرده است.

مدالیوم یا مدالیون شاید به اندازه مدال ورزشی برای شما شناخته شده نباشد. مدالیون نیز مانند مدال یک نشان افتخار است اما نوع کاربرد و طریقه نصب آن تفاوت دارد. مدالیون به افرادی که در زمینه‌های خاص غالبا نظامی، علمی یا حتی ورزشی دستاوردی کسب کرده‌اند اهدا می‌شود. به سکه‌های یادبود که شرکت‌ها در مراسمات خاص به اعضا مجموعه خود جهت بزرگداشت اهدا می‌کنند نیز مدالیون می‌گویند. ضمنا مدالیوم به صورت حمایل بر روی سینه افراد قرار می‌گیرد. تاریخچه کاربرد نظامی مدالیوم به قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. شواهد نشان می‌دهد نخستین بار اسکندر به کشیشی که به او در جنگی کمک کرده بود، چیزی شبیه به مدالیون اهدا کرد.

اما امروزه مدالیون به طور گسترده‌تری و در مراسمات مختلف استفاده می‌شود. مدالیون نسبت به مدال و شیلد ابعاد کوچکتری دارد. در گذشته اغلب ار مدالیون‌های مدور استفاده می‌شد اما امروزه در هر شکل هندسی مدالیون سفارش داده می‌شود. گاهی مدالیون به صورت اختصاصی و در تعداد محدود برای نفرات برگزیده سفارش داده می‌شود. در برخی موارد نیز جهت یکسان سازی البسه کارمندان ثیک مجموعه در یک همایش خاص به صورت حمایل به لباس آنها متصل می‌شود. به مدالیون، مدال روی سینه نیز می‌گویند.



:: برچسب‌ها: ساخت مدالxساخت مدالیومxسفارش مدالیونxقیمت مدال ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک طرح فلز capegroup به وسیله مجموعه تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این مارک از جنس مولتی استایلABS

ساخته شده است و طرح آن به روش لیزری روی آن حک شده است و قابلیت نصب بوسیله دوخت، پرچ و چسب را دارا می باشد. همچنین به دلیل استفاده از متریال طرح فلز ، دارای وزن مناسب  و قیمت مقرون به صرفه می باشد.

مارک طرح فلز که به نام‌های دیگری همچون مارک شبه استیل، مولتی استایل و ABS  معروف است، ظاهری جذاب و قیمتی مناسب دارد. این مارک بر روی انواع پوشاک، وسایل و همچنین محصولات ب سته بندی شده مانند زعفران قرار دارد. مارک طرح فلز یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و یکی از اصلی ترین انواع مارک و لیبل محسوب می‌شود. اغلب این مارک با رنگ طلایی تولید می‌شود. کیفیت روکش طلایی هرچه بیشتر باشد محصول نهایی کیفیت و جذابیت بیشتری دارد. چاپ لوگو و طرح بر روی این مارک با روش برش لیزری انجام می‌شود.

این مارک را می‌توان به وسیله دوخت یا پرچ به لباس موردنظر متصل کرد. ضمنا به صورت برچسبی نیز می‌توان مارک مولتی استایل یا شبه استیل را به کالای موردنظر متصل کرد. مارک طرح فلزی از دولایه تشکیل شده است. لایه زیرین آن ABS نام دارد که این مارک نیز به همین نام معروف شده است. برای انتخاب لایه رویی این مارک نیز قدرت انتخاب بسیاری وجود دارد.

اگر می‌خواهید برای محصولات خود مارکی با جلوه ظاهری جذاب و هزینه ارزان انتخاب نمایید ما به شما مارک طرح استیل را پیشنهاد می‌دهیم. این مارک نسبت به نوع فلزی ارزانتر و سبک تر است و می‌توان برای زمینه کار از رنگ‌های مختلفی استفاده کرد.

سفارش مارک طرح فلز به علت قیمت مناسبی که دارد هر روز بیشتر می‌شود. شرکت نشانه ساز جهت راحتی و سهولت شما هر دو نوع شیوه سفارش حضوری و غیرحضوری را برای مشتریان خود امکان‌پذیر کرده است. در مرحله سفارش طرح شما بررسی می‌شود. درصورت نداشتن طرح، به طور رایگان طراحی مارک و لیبل شما به صورت سفارشی انجام می‌شود. برای انتخاب رنگ بستر مارک خود می‌توانید از میان صدها رنگ قدرت انتخاب داشته باشید. در این مرحله اندازه یا ابعاد مارک و تعداد سفارش آن معین می‌شود. در نهایت هزینه تولید محصول تعیین شده و در صورت توافق مشتری مرحله اصلی تولید ان آغاز می‌شود.



:: برچسب‌ها: ساخت مارک و لیبل، قیمت مارک، سفارش مارک و لیبل، مارک و لیبل طرح فلز ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج سینه New Idea با استفاده از متریال برنج و با آبکاری نقره مات و براق به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. برای افزایش کیفیت عملیات دور برش و اره کاری دستی نیز روی این بج پیاده سازی شده است. این روش باعث دید مناسب‌تر و زیبایی ظاهری این بج شده است. بهره گیری از رنگ کوره ای به دست رنگ کاران مجرب باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است. قابلیت اتصال مگنتی و سوزن باعث انعطاف پذیری مناسب این بج برای اتصال به البسه گوناگون شده است. این کار نمونه ای از ساخت بج فوری شرکت نشانه ساز میباشد.

امروزه قیمت بج سینه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر در پوشش افراد در همایش‌های مختلف کاربرد دارد. در اکثر مواقع زمان این مناسبت‌ها در تقویم سازمان‌ها از مدت‌ها قبل مشخص شده و وسایل لازم برای حضور موثر در همایش قبل از برگزاری آن فراهم می‌شود. توجه به پوشش ظاهری افراد یک مجموعه اصلی مهم و شاخص در این رویدادهاست. یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی افراد یک شرکت استفاده از بج سینه است. این نشان کوچک غالبا فلزی ضمن هویت بخشی به افراد یک مجموعه، ابزار مناسبی برای معرفی برند موردنظر ما می‌باشد. ساخت بج بنابر طرح مورد نظر، جنس ماده اولیه و تعداد سفارش نیاز به زمان معینی دارد.

اما در برخی از موارد بنا به هر دلیلی یک مجموعه نیاز به بج سینه در زمانی کمتر از حد معمول دارد که به آن بج فوری می‌گویند. این بج می‌تواند یک اتیکت سینه یا یک بج فلزی باشد. ساخت بج فوری و تحویل آن در زمانی کوتاه نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و نیروی انسانی کافی و ماهر دارد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و بهره گیری از مجهزترین دستگاه‌های مرتبط در این زمینه و استفاده از فناوری روز به شما تضمین می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را آماده و به شما تحویل دهد.

سفارشات بج فوری توسط گروه نشانه ساز پس از یک روز تحویل داده خواهد شد. در موارد بسیار کمی در صورت پیچیدگی طرح یا تعداد بالای سفارش ممکن است نهایتا تحویل کار دو روز زمان ببرد. در هر صورت زمان تحویل بج در همان لحظه سفارش با توجه به نوع آن توسط کارشناسان ما به مشتری اعلام می‌شود.



:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تندیس حجمی  سیمرغ  از نمونه کارهایی  می باشد که توسط گروه نشانه سازطراحی و ساخته شده است. این تندیس به سفارش  فرهنگستان ادبی شیراز طراحی  و ساخته شده است.سیمرغ به عنوان یک پرنده اسطوره‌ای جایگاه خاصی در فرهنگ و ادبیات پارسی دارد. درقسمت زیرین این تندیس نیز نمایی از حافظیه زیارتگاه عاشقان غزل پارسی طراحی گردیده است. شما می‌توانید ساخت تندیس مورد نظر خود را با یک تماس به ما سفارش دهید. همکاران ما در زمان تعیین شده طرح پایانی را به شما تحویل خواهند داد.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس برنج و پلگسی ساخته شده است و در ساخت آن از تکنیک‌های مدرن استفاده شده است.

گام اول در ساخت تندیس حجمی، طرح اولیه آن است. این نوع تندیس‌ به واسطه طرح‌خاص و جالب توجه خود شناخته می‌شود. در گام نخست طراحان حرفه‌ای و متخصص با الهام گرفتن از رویداد موردنظر و لوگو یا نماد میزبان همایش، طرحی خاص و ویژه را طراحی خواهند کرد. طراحی سه بعدی اولیه، تجسمی واقعی از تندیس تهایی خواهد بود. پس از اینکه این طرح مورد پذیرش سفارش دهندگان آن قرار گرفت، مواد اولیه مورد نظر برای ساخت آن را انتخاب خواهند کرد.

ماده اصلی در ساخت این نوع تندیس فلزاتی نظیر سرب، زاماک، برنج و … است. به همین علت به آن تندیس فلزی نیز می‌گویند. این مواد اغلب فلزی باعث می‌شود که این یادبود نسبت به تندیس تندیس آماده و کریستال وزن بیشتری داشته باشد. طرح نهایی به سازندگان مجرب تحویل داده خواهد شد و در کارگاه‌های پیشرفته به روش ریخته گری آن را می‌سازند. صنعتگران نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌برند تا قالبی ایده آل ایجاد کنند چون محصول نهایی از دل این قالب بیرون می‎‎آید. با توجه به نوع سفارش، از تاکتیکهای متنوعی در زمینه ساخت تندیس حجمی استفاده می‌کنند که تشریح کامل آنها فراتر از این نوشته خواهد بود. در نهایت پس از ساخت، تندیس اولیه ساخته شده آبکاری خواهد شد تا جلوه حقیقی و زیباتری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، سفارش تندیس حجمی و فلزی، قیمت تندیس ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مدال مسابقات اسکی دربندسر توسط گروه نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.  متریال(جنس) مواد استفاده شده در  ساخت مدال مسابقات اسکی دربندسر زاماک است  و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز به تولید رسیده است.

مدال را می‌توان مهمترین قسمت هر رویداد ورزشی دانست. در نتیجه برگزارکنندگان همواره تلاش می‌کنند تا مدالی زیبا و با ارزش را اهدا نمایند. مدال هم جنبه‌ مادی و هم جنبه معنوی دارد. برای هر ورزشکاری جنبه مادی آن مهم نیست. زیرا هر مدالی که ورزشکار می‌گیرد به کلکسیون افتخارات او افزوده می‌شود. در نتیجه کمتر ورزشکاری پیدا می‌شود که بخواهد مدال خود را بفروشد. بنابراین مهمترین جنبه هر مدالی بعد معنوی آن است. هر چه رویداد بزرگتر باشد ارزش آن مدال بیشتر خواهد بود.

نکته‌ قابل توجه در مورد ساخت مدال ورزشی این است که مدال طلا به صورت خالص ساخته نمی‌شود. بلکه ترکیبی از فلزات مختلف و درصد کمی طلامی‌باشد. به عنوان مثال ماده اولیه مورد نیاز برای ساخت مدال‌های المپیک ژاپن از مواد بازیافتی و ضایعات گوشی همراه به دست آمده است.

مدال با روش‌های متفاوتی ساخته می‌شود. مرحله اول طراحی آن است. مشتری ابتدا طرح اولیه را ارسال می‌نماید. طرح مورد بازبینی قرار گرفته و اشکالات آن اصلاح شده یا مورد تایید قرار می‌گیرد. . البته مشتریان طراحی را می‌توانند به تولیدکننده بسپارد. فلز اصلی که در ساخت مدال و شیلد مورد استفاده قرار می‌گیرد غالبا سرب است.

اما بهتر است بدانید در موارد خاص و نادر از فلزاتی مانند برنج نیز در ساخت مدال‌های کوچکتر استفاده می‌شود.پس از ایجاد مدل، طرح با ریخته‌گری، قالب‌گیری می‌شود. در پایان این مرحله ظاهر فیزیکی مدال ساخته می‌شود. سپس با روش آبکاری با آب طلا، نیکل، مس و … مدال طلا، نقره و برنز تولید می‌شود. شیلدها(مدال جعبه ای) نیز با همین روش ساخته می‌شود. در مرحله آخر  به آن بند مناسبی متصل می‌کنیم.



:: برچسب‌ها: ساخت مدالxساخت مدال ورزشیxسفارش مدال ورزشیxقیمت مدال ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

قدمت و عمر ساخت تندیس‌ به چند ده هزار سال قبل برمی‌گردد.تندیس‌ها یکی از بهترین ابزارهای تشویقی برای سازمان ها و اشخاص برگزیده است که در مراسم های مختلف  به آنها اهدا می گردد.این ابزار ضمن اینکه یادبودی گرانبها برای سازمان و فرد محسوب می‌شود جنبه تبلیغی و جلوه ظاهری مناسبی نیز دارد. تندیس پلکسی روز پرستار با طرح مفهومی شمع، بال و پرجم ایران به سفارش بهداری کل ناجا توسط گروه تولیدی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارد. این تندیس‌ با قابلیت چاپ فوق العاده‌ای که دارند می‌تواند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشد. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت تندیس های پلکسی گلس قیمت مناسب آن می‌باشد. این تندیس ها با توجه به ماده اولیه مورد استفاده در آن، هزینه ساخت مقرون به صرفه‌ای دارد. ضمنا با توجه به اینکه تعداد سفارش این تندیس غالبا بالاست، هزینه نهایی آن کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. این هزینه مناسب باعث شده است که این تندیس انتخاب خوبی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در مراسمات تجلیل گروهی باشد. گروه تولیدی نشانه ساز با در اختیار داشتن گروه حرفه‌ای طراحی و تولید و به کارگیری مواد اولیه مرغوب و در اختیار دستگاه‌های پیشرفته سابقه درخشانی در تولید و ساخت انواع تندیس‌های پلکسی دارد.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان



پلاک اطلاعات تابلو مترو

 

پلاک مشخصات یا همان نیم پلیت ها امروزه به صورت گسترده ای در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و بر روی محصولات و کالاهای فراوانی  الصاق می شوند. به کمک پلاک مشخصات می توانیم با ویژگی های یک محصول بیشتر آشنا شویم و دستورالعمل استفاده از آن ها را نیز فرا بگیریم.

پلاک مشخصات گاهی می‌تواند اطلاعات با ارزشی درباره یک اثر هنری یا یک تابلو به ما ارائه دهد. به طور مثال در کنار تابلو نقوش و خطوط اسلامی پلاک اطلاعات آن نصب شده است. بر روی این پلاک نام تابلو، نام هنرمند پدید آورنده آن، ابعاد و اطلاعات دیگری درباره ان درج شده است. این پلاک به سفارش سازمان مترو تهران جهت نصب در استگاه آزادی طراحی و ساخته شده است.  جنس این پلاک مشخصات استیل و ضخامت آن ۶ میلی متر است.

قیمت و هزینه نهایی برای ساخت هر نیم پلیت به جنس ماده اولیه، ابعاد و چگونگی چاپ آن بستگی دارد. علاوه یر این، عواملی مانند برجسته بودن و تعداد رنگ نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

یکی دیگر از چالش‌های مشتریان در سفارش پلاک دستگاه، جنس آن است. برچسب‌های کاغذی نیز می‌توانند برای ثبت اطلاعات یک محصول به کار برده شوند اما چرا استفاده از نیم پلیت فلزی مرسوم است؟ جواب این پرسش به جلوه ظاهری و ماندگاری پلاک مشخصات فلزی برمی‌گردد. اطلاعات و نوشته‌های چاپ شده بر روی برچسب‌ها بعد از مدت کوتاهی از بین می‌رود یا خود برچسب به طور کلی آسیب می‌بیند و قابل استفاده نیست. اما نیم پلیت فلزی حتی ده ها سال دارد و جلوه‌ای زیبا به محصول می‌دهد. ضمنا فضای مناسب و ماندگاری برای تبلیغ برند شماست. شرکت نشانه ساز با کمترین قیمت، پلاک مشخصات را با بالاترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: ساخت نیم پلیت، ساخت پلاک فلزی، سفارش پلاک فلزی، قیمت پلاک مشخصات ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()