نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

جاسوئیچی یکی از ابزارهای تبلیغاتی ارزان قیمت و پرکاربرد است که امروزه در تمامی جوامع بشری مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت تبلیغ هر محصول وکالا و خدمات را به سادگی و با سرعت دارا می باشد.

جاسوئیچی ها بر اساس نوع متریالی( سیلیکونی، فلزی، چرمی، پلاستیکی، چوبی و...) در ساخت آنها بکار برده می شوند ویا نام مورد تبلیغی که برای آن تهیه شده اند ، قابل اسم گذاری هستند واین نام گذاری ها صرفا" برای مشخص شدن نوع جاسوئیچی می باشد. به عنوان مثال وقتی جاسوئیچی از سیلیکون درست شده باشد به آن سیلیکونی گفته می شود اما اگر برای باشگاه پرسپولیس باشد به آن پرسپولیسی می گویند.

 جاسوییچی سیلیکونی پرسپولیس توسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است که از جنس سیلیکون ساخته شده است و در  فرآیند ساخت آن از قالب استفاده شده است. ابتدا به صورت دقیق و با ظرافت بالا قالب تهیه شده است و سپس در مرحله بعد تزریق سیلیکون داخل قالب انجام شده است که از بهترین نوع مواد سیلیکون و رنگ های با کیفیت در متریال تولید بکار رفته است.



:: موضوعات مرتبط: مارک و لیبل , ,
:: برچسب‌ها: جاسوئیچی سیلیکونی , ساخت مارک سیلیکونی , قیمت لیبل سیلیکونی , سفارش مارک سیلیکونی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

آب سرچشمه حیات و با ارزشترین عنصر موجود در جهان هستی است و طبق آیه شریفه قرآنی ، هرچیزی از آب زنده است( و من الماء کل شی حی)، وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان تهران توزیع  آب آشامیدنی و بهداشتی به تمام مردم استان تهران و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب مناطق شهری استان تهران است. این استان حدود 14 میلیون نفر جمعیت دارد که 92درصد آن را جمعیت شهری تشکیل می‌دهند و حدود 20درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده است. شرکت آب و فاضلاب استان تهران وظایف محوله را از طریق شرکت‌های زیرمجموعه‌اش انجام می دهد که شامل شرکت‌های آب و فاضلاب شش‌گانه تهران (شرکت‌های آبفای یک تا 6)، شرق استان تهران، جنوب شرقی استان تهران، جنوب غربی استان تهران، غرب استان تهران، شرکت تامین و تصفیه و شرکت فاضلاب تهران است.

این شرکت به مانند هر شرکت خدماتی دیگر در قبال انجام وظیفه و میزان مصرف از مشترکین مبالغی را  دریافت می کند. این مبالغ براساس کارکرد کنتور آب مشترکین محاسبه خواهد شد.

برای ثبت دقیق و بهتر  اطلاعات مربوط به آّب مصرفی مشترکین، هر کنتور دارای اطلاعات منحصر به فردی است. این اطلاعات توسط پلاک آلومینیومی به کنتور آب الصاق می‌شود. این نیم پلیت ( پلاک مشخصات) با چاپ برجسته و طراحی زیبا ماندگاری بالایی دارد.

متریال مورد استفاده برای ساخت نیم پلیت شرکت آب و فاضلاب استان تهران آلومینیوم می باشد و دلیل استفاده از این فلز، مقاومت بالای آن در برابر بارندگی(آب) ، آفتاب( نور خورشید) وسایر عوامل طبیعی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت ریوانس یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی است و مرکزاصلی آن در کانادا واقع می باشد. نمایندگی این شرکت باتوجه به شناختی که از شرکت نشانه ساز و سابقه کاری و تجهیزات آن داشت ساخت بج سینه خودرا به آنها سپرد. شرکت نشانه ساز نیز تمام توان خودرا گذاشت تا طراحان با دقت و ظرافت بالا نسبت ساخت یک بج سینه به زیباترین شکل ممکن اقدام نمایند.

شرکت نشانه ساز بج سینه ریوانس را با استفاده از متریال برنج ، با آبکاری کروم و به روش اسید کاری تولید نمود.سپس برای افزایش کیفیت عملیات، دور برش نیز روی این بج پیاده سازی نمود تا لوگوی این شرکت نمای مناسب تر و چشم نوازتری پیدا کند. بج  ریوانس را می‌توان با آبکاری طلا و اتصال سوزنی یا مگنتی تولید نمود.

قیمت بج سینه به عوامل مختلفی وابسته است که از آن جمله می توان به نوع طراحی، متریال مورد استفاده، تیراژ و... اشاره نمود .



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پنجمین دوره مسابقات جهانی واتر پلوآقایان از 24 لغایت 27 ماه می( سوم خرداد لغایت ششم خرداد) سال 2015 میلادی(1394شمسی) درایران- تهران در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

به گفته رییس فینا این مسابقات قرار بود با حضور 12 کشور ( 4 کشور از قاره آمریکا، 4 کشور از قاره آسیا،2 کشور ازقاره اروپا و 2 کشور از قاره آفریقا برگزار گردد.) و با توجه به استراتژی فینا(فدراسیون جهانی شنا) در اتخاذ سیاست‌های مربوط به رشته‌های آبی که اصل بر یکپارچگی، اتحاد و ایجاد فرصت و موقعیت یکسان برای تمام کشورهای عضو فینا استوار است. هدف از برگزاری مسابقات جهانی توسعه شنا فراهم کردن فرصتی مناسب برای دوازده کشور است،که بتوانند در فضایی عادلانه با تیم هایی در سطح خودشان رقابت کنند.

این مسابقات در نهایت با حضور10 کشور شامل اندونزی،اروگوئه، تونس،آذربایجان،کویت، مراکش،اتریش، مالت، گواتمالا و ایران برگزار گردید.

ساخت مدال ورزشی این مسابقات به سفارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ، توسط شرکت تبلیغاتی نشانه سازبه شکلی زیبا طراحی و ساخته شد.

متریال (جنس) مواد استفاده شده درساخت این مدال ها از زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز و برای اهداء به نفرات اول، دوم و سوم به تولید رسیده است.

لازم به ذکر است که اغلب مدال های ورزشی دارای ظاهری دایره ای شکل بوده و از جنس فلز ساخته می شوند که به واسطه یک بندیا روبان زیبا به گردن برگزیدگان مسابقات ورزشی و غیر ورزشی آویخته می شود.

مدال ورزشی دارای انواع دیگری نظیر شیلد( مدال جعبه ای) و مدالیوم ( مدالیون) است.



:: موضوعات مرتبط: مدال و شیلد , ,
:: برچسب‌ها: ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی، مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو جمهوری اسلامی ایرا ن مخففIRSF به موجب قانون تشکیل شده است و متولی انجام امور مربوط به فعالیت ها و رشته های ورزشی آبی می باشد . این فدراسیون در سال 2014 به عنوان میزبان و مسیول برگزاری مسابقات آسیایی واترپلو  بوده است که در روزهای 15 الی 20 دسامبر سال 2014 در ایران برگزارگردید . در پایان این مسابقات تندیس مسابقات آسیایی به برگزیدگان اهداء گردید. این تندیس از جنس پلکسی گلس ساخته شده بود  که نمونه ای از یک تندیس زیبا و چشم نواز با طراحی و رنگ بندی جذاب به شمار می آمد.

تندیس انواع و اقسام زیادی دارد که به فرآخور سفارش مشتری ساخته شده و برای تحویل گیرنده از قداست خاصی برخودار است. ایکی از رایجترین و پرمخاطبترین این تندیس ها ،تندیس های پلکسی گلس است . پلکسی گلس یک نوع پلاستیک محسوب می شود وعلت نامگذاری این نوع تندیس به خاطر استفاده از پلکسی به عنوان ماده اصلی ساخت آن است.

از اقسام تندیس می توان به تندیس حجمی و فلزی، تندیس کریستال، تندیس چوبی، تندیس سنگی و... اشاره نمود که هرکدام از آنها با دقت و ظرافت خاصی ساخته می شوند و جلوه زیبایی را به مجالس می بخشند.

شرکت نشانه ساز سازنده انواع اقلام تبلیغاتی نظیر تندیس  ، مدال ورزشی ، بج سینه و... با کیفیت عالی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تندیس , ,
:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

به موجب ماده یک آیین نامه چگونگی تشکیل و عملکرد انجمن های نظام صنفی ، به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارگران و کارفرمایان هر حرفه یا صنعت می توانند با رعایت مقررات قانونی مبادرت به تشکیل انجمن صنفی نمایند.

انجمن های صنفی همه ساله به منظور تجلیل از اصناف یا صنف نمونه کشور مبادرت به برگزاری همایش می نماید ودر این مراسم از برگزیدگان تجلیل به عمل می آورد.

تندیس اولین همایش انجمن صنفی کشور در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط شرکت نشانه ساز و به سفارش کانون انجمن های صنفی آموزشکده های آزاد فنی و حرفه ای ساخته شد وبه منتخبین اهداء گردید.

متریال مورد استفاده دراین تندیس پلکسی گلس بوده است که علاوه بر سادگی دارای زیبایی مطلوبی می باشد.

تندیس پلکسی گلس یکی از انواع پرطرفدار تندیس ها می باشد که با توجه به جنس ماده اولیه و اصلی ساخت آن به این اسم نامگذاری شده است. این نوع تندیس به خاطر اینکه دارای جنس خاصی است قابلیت نوشتن و یا چاپ متن های تقدیر و تشکر را دارد. 



:: موضوعات مرتبط: تندیس , ,
:: برچسب‌ها: تندیس , ساخت تندیس , قیمت تندیس , سفارش تندیس , ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

به طور کلی هنگامی که در تعداد رنگ برای ساخت  بج سینه فلزی با نقصان و محدودیت  مواجه می شویم از بج سینه چاپی استفاده می نماییم. بج سینه چاپی دارای خصوصیات و ویژگیهایی به شرح زیر است:

1- رنگ آمیزی زمینه کاردر این نوع بج سینه طبق درخواست مشتری انجام می گردد.

2- رنگ آمیزی بج سینه چاپی به صورت دیجیتالی صورت می گیرد.

3- برای اتصال این  بج سینه معمولا" از سوزنی به صورت افقی که در فاصله چند سانتی متری پشت کار قرار داده شده است استفاده می گردد.

4- چون برش کار در بج سینه چاپی با استفاده از دستگاه سی ان سی است لذا باید ابعاد آن حداقل 2 سانتی متر باشد.

5- جنس بج سینه چاپی معمولا" از فلز آلومینیوم ویا از مولتی استایل( پلاستیک) است.

6- از قابلیت نصب برچسب ژله ای بر روی بستر( آلومینیوم یا پلاستیک)را برخوردار است.

نشانه ساز با در اختیار داشتن کادری ماهرو مجرب  آماده دریافت سفارش  و انجام هرگونه درخواست مشتریان عزیزدر خصوص ساخت اقلام تبلیغاتی نظیر بج سینه، اتیکت سینه، گل سینه و...می باشد.  



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت پلاک و تابلو اداری

ساخت پلاک و تابلو اداری فرآیندی است که باید به جنبه‌های گوناگون آن توجه کرد. اولین مرحله در ساخت تابلو طرح اولیه آن است. تابلوهای اداری گاهی فقط حاوی متنی کوتاه و تیتروار است. نتایج تحقیقات علمی نشان داده است که می‌توان اعتماد و توجه مشتریان را با داشتن یک تابلو سردرب با طرح گرافیکی مناسب و زیبا افزایش داد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن گروهی از طراحان زبردست، به شما اطمینان می‌دهد طرحی زیبا و مناسب برای تابلو شما خلق کند.

پس از توافق و پسندیده شدن طرح پلاک و تابلو نوبت به انتخاب مواد اولیه در ساخت آن می‌رسد. بعضی افراد تابلو فلزی و بعضی دیگر تابلوهایی با موادی همچون مولتی استایل، پلی استر، چوب و … را انتخاب می‌کنند. در این مرحله نیز مشاورین ما شما را در انتخاب تابلو موردنظر خود راهنمایی خواهند کرد. مرحله نهایی که ساخت تابلو است در کارگاه‌های پیشرفته شرکت نشانه ساز و توسط صنعتگرانی ماهر صورت می‌پذیرد. توجه به کیفیت جاپ و ماندگاری تابلو اولویت اصلی ما در این مرحله است. نکته جالب این است ساخت تابلو اداری و پلاک اداری همانند پلاک مشخصات در شرکت نشانه ساز با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین ( ارزان‌ترین ) قیمت صورت می‌پذیرد. در انتها می‌توانید تعدادی از نمونه کار تابلو اداری و سردرب واحد شرکت نشانه ساز را مشاهده کنید.

 

تابلو سردرب اتاق اولین فضای ارتباطی افراد و مراجعین با یک بخش از اداره یا فرد مستقر در آن اتاق می‌باشد. بررسی‌ها نشان داده است که اغلب محتوای نوشتاری پلاک سردرب اتاق توسط مراجع کنندگان به دقت خوانده می‌شود. پس افراد با داشتن یک تابلوی راهنمای دیواری زیبا برای سر درب اتاق خود می‌توانند حس خوبی به مخاطبین خود منتقل کنند. ضمنا پلاک‌های سر درب اتاق در ادارات و شرکت‌ها باعث کم شدن مراجعات اشتباه و سردرگمی ارباب رجوع خواهد شد. به طور مثال در یک فضای اداری هر کارمند در اتاق جداگانه‌ای قرار دارد. نصب پلاک فلزی باعث می‌شود افراد با توجه به نوع درخواست خود به بخش مربوطه، مراجعه کنند. گاهی در تابلوی سر درب اداری نام بخش مربوطه و فرد شاغل در آن، به همراه نام شرکت یا اداره درج می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سفارش و ساخت پرچم رومیزی

پرچم ها انواع مختلف و متفاوتی دارند و حتی کاربرد آن ها با هم متفاوت است ولی چیزی که در تمامی پرچم ها یکسان است تشریفاتی بودن آن ها است . یکی از طرح های پرچم ها که می توان نام برد پرچم رومیزی است . پرچم رومیزی نسبت به سایر پرچم های تشریفاتی به لحاظ نمود و رخ در حضور دیدگان تأثیر بیشتری دارد . ساخت پرچم رو میزی همانند سایر پرچم های تبلیغاتی دیگر نیز دارای چهار رکن و قسمت مهم دارد،  شامل پایه پرچم ، پارچه پرچم ، ریشه پرچم و چاپ پرچم می‌باشد که در ادامه  به اختصارتوضیحاتی در مورد هرکدام از آنها ارائه می‌دهیم.

پارچه ای که در ساخت پرچم رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از پارچه های براق استفاده می شود . پرچم رومیزی که توسط مشتریان به شرکت نشانه ساز سفارش داده می شود از نوع درجه یک ساتن آمریکایی می باشد که علاوه بر اینکه مقاومت و درخشندگی بالایی دارد . این مجموعه تبلیغاتی هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکرده و نخواهد کرد .

پایه پرچم رو میزی

همانطور که در قسمت بالا گفته شد پرچم رومیزی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که یکی از آن قسمت ها، قسمت پایه آن است . پایه پرچم رومیزی خود بخش مهمی از پرچم رومیزی محسوب می شود .پایه های ساخت پرچم رومیزی هم میتواند سنگی باشد و هم می تواند از جنس برنج باشد . معمول ترین نوع آن به شمار می آید . یکی از قسمت‌های مهم در پرچم‌های رومیزی پایه و مشتقات آن ( میله و سری آن) می‌باشد . علی رغم اینکه میله این گونه پرچم‌ها به جهت کوچکی مورد توجه قرار نمی گیرند ولی کماکان  به همراه پایه درقائم نگهداشتن پرچم  و زیبایی آن نقش مهمی دارند. انواع پایه پرچم رومیزی مانند انواع دیگرپرچم تبلیغاتی عبارتنداز:

 

پایه شیری ، پایه خورشیدی ، پایه سنگی ، پایه استیل و ...



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سفارش تندیس آماده

همان گونه که قبلا هم راجع به تندیس ها به صورت مفصل و کامل توضیح داده شد روش ثبت سفارش برای مشتریان برای تندیس آماده کاملا مشابه ثبت سفارش تندیس سفارشی می باشد. به این صورت که سفارش دهندگان به چند دلیل تندیس آماده را انتخاب می‌کنند. معمول‌ترین دلیل استفاده از آن در اختیار نداشتن زمان کافی برای طراحی و ساخت یادبودی اختصاصی است. همچنین اگر یادبودی که در نظر دارید نیاز به طرح سه بعدی عجیبی نیز نداشته باشد، استفاده از نمونه‌کارهای آماده بسیار مناسب می‌باشد. ضمنا در مواردی که تعداد سفارش اندک باشد نیز استفاده از تندیس آماده بسیار مقرون به صرفه است. زیرا سفارش دهنده هزینه طراحی و قالب گیری را نمی‌پردازد. برای سفارش تندیس آماده می‌توانید نخست با همکاران ما در شرکت نشانه ساز به صورت حضوری یا تلفنی تماس برقرار نمایید. همکاران ما به شما مشاوره‌های لازم در این زمینه را ارائه می‌دهند. سپس به شما تعدادی نمونه کار تندیس آماده معرفی می‌کنند.  البته می‌توانید در سایت ما و در انتهای مطلب نیز تعدادی از طرح‌های پیشنهادی را ببینید. سپس نمونه کار مورد نظر خود را به ما ارائه دهید. در این مرحله همکاران ما در شرکت تولیدی نشانه ساز مشاوره نهایی را به شما ارائه می‌دهند و هزینه نهایی را نیز تخمین می‌زنند. در صورت موافقت شما، مراحل ساخت سفارش شما در کارگاه آغاز می‌شود.

به طور کلی می توان گفت چون عموما  قیمت تندیس بیشتر جنبه نمادین و تشریفاتی دارند چنانچه مراسمات و جشنواره هایی که نیاز است تندیس اهدا شود از اهمیت نه چندان زیادی برخوردار باشد ، در حقیقت نیازی نیست تا هزینه هنگفتی برای تندیسی بدهیم که ممکن است حتی در حد نمادین هم ارزشی نداشته باشد. در این مواقع بهتر است از تندیس آماده استفاده کرد که علاوه صرفه جویی در هزینه ، در وقت هم صرفه جویی گردد.

سفارش دهندگان تندیس آماده می توانند هر گونه طرحی را که مد نظرشان می باشد را سفارش دهند تا بر روی تندیسشان به صورت لیزری حک گردد.

 

علاوه بر حک هر نوع طرحی ، می توان هر گونه فونت و نوشتاری را بر روی این نوع تندیس ها عملی کرد.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

قیمت سینه بج فوری

شرکت‌های تولیدی بج به طور کلی رقم بیشتری را برای بج فوری نسبت به بج معمولی دریافت می‌کنند. اما علت این اختلاف رقم دریافتی چیست و این میزان تفاوت در پرداخت تا چه اندازه باید باشد. به طورکلی با توجه به حجم سفارش و طرح آن و مدت زمان موردنیاز برای ساخت و تحویل بج، مقدار معینی به هزینه نهایی افزوده می‌شود. گاها مشاهده می‌شود، گروهی ازشرکت‌های تولید بج باتوجه به نیاز مشتری درصد قابل توجهی به قیمت اولیه آن می‌افزایند. اما شرکت نشانه ساز با اعمال هزینه‌ای بسیار اندک، افزایش قیمت ناچیزی دارد. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با گروه نشانه ساز ضمن اطلاع از قیمت سفارش خود و زمان تحویل آن، مشاوره رایگان نیز دریافت کنید. پایین‌ترین قیمت ها را در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت عالی از ما بخواهید.

ساخت بج سینه فوری

ساخت بج سینه فوری روش متفاوت و سریع تری نسبت به ساخت بج سینه در حالت عادی دارد.  شرکت تولیدی نشانه ساز با تجربه ای طولانی و با بیش از یک دهه سابقه درخشان در  طراحی و تولید بج سینه، سابقه ارزشمندی در این حوزه کسب نموده است. مراحل ساخت بج سینه فوری به این گونه است که زمانی که ثبت سفارش بج فوری به شرکت نشانه ساز داده می‌شود طرح مورد نظر به وسیله تیم طراحی و مشاوره مورد تأیید قرار می گیرد و سپس وظیفه اصلی دستگاه های خط تولید این مجموعه معطوف به این سفارش جدید خواهد شد. در گام نخست طرح مورد نظر مشتری طراحی و موردپذیرش او قرار می‌گیرد. سپس این طرح برای پرسنل در واحد فروش و تحویل ارسال می‌شود. در بخش تولید پس از برآورد میزان کار، تعداد نیروی لازم و دستگاه مورد نیاز به آن اختصاص داده می‌شود. در صورتی که حجم کار بیشتر باشد تمام تولیدکنندگان و دستگاه‌ها برای تحویل به موقع کار وارد عمل می‌شوند. گروه نشانه ساز به پشتوانه این متخصصان ماهر و ابزارآلات پیشرفته، سفارش های مورد نظر را به سرعت و دقت طبق زمانبندی تحویل آماده  و می‌سازد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

اتیکت سینه پرسنلی چیست و چه کاربردی دارد

 

چنانچه به دنبال پیدا کردن و خرید اتیکت سینه پرسنلی با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید یا حتی می‌خواهید درباره این محصول مشاوره و راهنمایی بگیرید، در صفحه درستی قرار دارید.

اتیکت سینه جسمی کوچک و فلزی است که ازآن در محیط‌های اداری برای معرفی پرسنل استفاده می‌شود. در واقع اتیکت‌ پرسنلی جز خانواده بج سینه و پین فلزی و … می‌باشد اما تفاوت‌هایی با آنها دارد. امروزه اتیکت تبدیل به بخشی از پوشش رسمی کارمندان سازمان‌های مختلف تبدیل شده است. با آنکه غالبا جنس اتیکت سینه فلزی می‌باشد اما انواع غیرفلزی آن نیز به طور محدودتری وجود دارد. اگر می‌خواهید همه چیز را درباره انواع اتیکت‌ها، چگونگی ساخت، نحوه اتصال، جنس و قیمت آن بدانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

محبوب‌ترین مطالب درباره انواع بج و اتیکت:

ساخت بج سینه

ساخت بج فوری

ساخت بج سینه فلزی

کاربرد اتیکت

یکی از با ارزش مواردی که درباره اتیکت پرسنلی مطرح می‌شود  انواع و مدل های مختلف کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد وسیله  هر چیز دیگر می تواند علاوه بر لزوم خرید آن چیز مصرف آن را نیز جبران ‌کند.اتیکت پرسنلی می‌تواند علاوه بر جنبه ابزاری و  تبلیغاتی داشتن ، به عنوان وسیله ای برای معرفی و شناسایی افراد مختلف در سمت های متفاوت و همچنین کارمندان یک سازمان و یا یک مجموعه استفاده شود. مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان شبکه حمل و نقل ریلی درون شهر اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. همچنین آرم ها با لوگوهای یا سازمان نیز بر روی آن  به صورت چاپی انجام شده است.پرسنل  تمام مؤسسه ها و بانک‌های کشور نیز ازهمین روش برای معرفی پرسنل خود  و همچنین سمت آنها استفاده می‌کنند. اتیکت پرسنلی سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، جشنواره ها و… کاربرد دارد.

 

 

اتیکت پرسنلی آلومینیوم با روکش پلی استر نیز یکی از انواع کاربردی اتیکت سینه می‌باشد. بخش زیرین این روکش از جنس آلومینیوم بوده وروکشی از جنس پلی استر روی آن قرار دارد. تمام فرآیند چاپ برروی این روکش پلی استر انجام می‌شود. اتیکت پلی استری نمونه از یک اتیکت پرسنلی شیک است.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت پلاک فلزی و آلومینیومی به چند روش امکان پذیر می باشد

پلاک آلومینیومی

در قسمت پلاک فلزی ، میتوان آن را به زیر شاخه هایی تقسیم بندی کرد که یکی از این زیر شاخه ها  پلاک آلومینیومی  می باشد . پلاک آلومینیومی به گونه ای می توان گفت همان پلاک مشخصات می باشد و فقط جنس آن فرق می کند . تقریبا هر طرف را که ببینیم از این نوع جنس به چشم میخورد. به عنوان مثال پلاک شماره سر در ساختمان ها از نو پلاک آلومینیومی می باشد . نوع دیگری از استفاده از این جنس ساخت اتیکت سینه آلومینیومی است . ساخت پلاک روش های مختلفی دارد و به جنس و ابعاد آن بستگی دارد و با استفاده از چاپ افست ایجاد میشود. این نوع چاپ به سازنده اختیار استفاده از هر رنگی را می‌دهد. رنگ این نوع پلاک نیز جز رنگ‌های کوره‌ای محسوب می‌شود. آلومینیوم قابلیت شکل‌پذیری بالایی دارد. به همین علت امکان چاپ حرف برجسته در این نوع چاپ دشوار نیست. روش ساخت پلاک الومینیومی شبیه اتیکت سینه آلومینیومی میاشد. از دو نوع چاپ آنادایز و سابلیمیشن نیز در چاپ این پلاک استفاده می‌شود. پلاک کدپستی و سردرب منازل نمونه‌ای رایج از انواع پلاک آلومینیومی هستند. این پلاک باظاهر برجسته خود جلوه مناسبی دارد و قیمت ساخت آن نیز مقرون به صرفه است. دوام و ماندگاری پلاک آلومینیومی آن را برای استفاده در محیط خارجی بسیار سازگار کرده است.

ساخت پلاک

 یک روش وجود دارد به نام روش ساخت پلاک معروف است که بیشتر از هر چیز دیگری توجه آن معطوف به جنس فلزی می باشد که پلاک را با آن می سازیم . انجام فرآیند ساخت پلاک از همیاری و هم فکری  مشاوران ، طراحان و ریخته گران زبر دست و ماهر به دست آمده است. لازم به ذکر است که در این عملیات از وسایل و ابزارهای مدرن پیشرفته استفاده میشود همچنین متقاضیان شرکت نشانه ساز امکان ثبت سفارش ساخت پلاک هم می توانند حضوری تشریف بیارند و هم به صورت غیرحضوری امکان ثبت سفارش وجود دارد . مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه به شرکت نشانه ساز یا گرفتن تماس مشاوره‌های لازم را از تیم مشاوران ما کسب نمایید. اگر طراحی به گونه ای خاصی باشد شما می توانید طراحی مورد نظر خود را توسط طراحان شرکت نشانه ساز به طور رایگان عملی نمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تندیس های محتلف حجمی و فلزی

تندیس  از قدیم الایام وجود داشته است ولی اسم آن متفاوت بوده است و بعضی وقتها آن را با مجسمه سازی اشتباه می گرفتند .  تندیس های یادبود در گذشته به صورت زیبا و شکیل و گاهی با دست ساخته شده است.  از این نوع تندیس معمولا برای تشکر و قدردانی از افرادی که تلاش کرده اند که در زمینه‌ای منحصر به فرد موفقیت خاصی کسب شده‌، به او تقدیم می‌گردد. فستیوال های معتبر بین المللی تئاتر و فرهنگ و فیلم و موسیقی، رقابت های معتبر علمی یا مسابقات مهم ورزشی و … با تندیس‌های منحصربه‌فرد خود شناخته می‌شوند. تندیس مراسم اسکار نمونه‌ای از یادبودهای معتبر جهانی و جایزه سیمرغ بلورین فستیوال فیلم دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین تندیس رقابت های داخلی می‌باشد. تقدیم تندیس به نفر اول ، باعث افزایش اعتبار آن اتفاق و تثبیت بهتر این افتخار در دیدگان شخصی نفرات برگزیده خواهد شد. امروزه ساخت تندیس خلاقانه است که توسط تندیسسازان ماهر و با تدستگا های به روز انجام می‌شود. تندیس کاربرد فراوانی دارند و استفاده از آن بسیار رایج شده‌است. به طور مثال دانشگاه‌ه ای معتبر ایران بعد از پایان دوره به إتمام رساندن دوره دانشجویی خود تندیس‌هایی به عنوان یک لوح ماندگار و گرامیداشت از تلاش آنها در کسب و بدست آوردن علم و ورزشی تقدیم می‌کنند.

تندیس حجمی و فلزی و دلیل مقبولیت آنها نسبت به سایر تندیس ها

تندیس حجمی و تندیس فلزی نوع دیگری از انواع تندیس می باشند . هر نوغ تندیسی که از شکل مغمولی خارج شود و نتوان آن را با روش قالب گیری معمولی ساخت ، تیم مشاوران شرکت نشانه ساز پیشنهاد می دهد که از تندیس حجمی و تندیس فلزی استفاده کنند . قیمت تندیس حجمی و تندیس فلزی نسبت به سایر تندیس ها بالاتر است . ساخت تندیس فلزی و حجمی به روش ریخته گری ساخته می‌شود  به واسطه اشکال منحصر به فرد می تواند یادبودی خاص برای جشنواره ها، مسابقات، همایش ها و .. باشد. در طراحی این یادبود، خلاقیت عامل مهمی است و جنس آن به انتخاب مشتری می تواند زاماک، سرب یا برنج باشد.

تندیس کریستال

 

این مدل تندیس معمولا به واسطه شفافیت و چاپ روی شیشه محبوبیت زیادی بین مشتریان دارد. مدل سه بعدی آن قابلیت حکاکی داخلی دارد که آن را از انواع دیگر متمایز خواهد کرد. شعار، لوگو و یا متن درخواستی مشتری با استفاده از لیزر سه بعدی داخل این یادبود‌ها چاپ می شود و جلوه ای زیبا به آن می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

عوامل تأثیر گذار بر قیمت بج سینه

بج سینه اگر به صورت استاندارد ساخته شود برای نگهداری بر روی لباس در پشت آن فقط به یک سوزن نیاز است و هر کاری کنیم باز هم این سوزن کمی به لباس آسیب وارد می کند . اگر بج سینه از حالت استاندارد خارج شود پشت آن دو سوزن قرار می گیرد و تقریباً آسیب جدی به لباس وارد می کند و در این نوع از موارد گروه مشاوران نشانه ساز پیشنهاد می کند تا در پشت بج سینه از آهنربا یا مگنت استفاده کرد . نوع دیگری از اتصال مخصوص بج‌های بزرگتر نیز وجود دارد که آسیب کمتری به لباس وارد می‌کند. با توجه به اینکه استفاده از سنجاق باعث تخریب بافت کت یا لباس کارکنان خواهد شد، از گل سینه مگنتی( آهنربایی ) به عنوان راه‌حل جایگزین برای اتصال استفاده می‌کنند. البته محدودیت و مشکل این نوع اتصال در اندازه بج می‌باشد. در واقع برای استفاده از این نوع اتصال باید ابعاد نشان از دو سانتی‌متر مربع یزرگتر باشد تا آهنربای مخصوص به آن الصاق شود.

ساخت بج سینه به روش های مختلفی ساخته می شود . یکی از آن روش ها روش ریخته گری می باشد . به این صورت که ابتدا طرح توسط سفارش دهندگان و طراحان شرکت مورد تأیید قرار می گیرد و سپس به کارگاه نشانه ساز ارسال می شود . در کارگاه از روی طرح ارسال شده شروع به قالب گیری می کنند . این قلب گیری بسیار دقیق و منظم انجام میشود چون کوچکترین اشتباهی از کیفیت کار می کاهد . به همین منظور پس از زدن قالب اولیه ، قالب توسط ناظران شرکت با دقت مورد بازدید قرار می گیرد تا چنانچه مشکلی دارد .آن را بر طرف سازند.

ساخت بج سینه به این روش به لحاظ قیمتی چندان به صرفه نیست و اغلب برای طرح هایی که نیاز به تناژ بالا دارد از روش اسید شویی استفاده می شود . در این روش هم کار بسیار سریع تر انجام می شود و هم از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد .

قیمت بج سینه به عواملی مانند طرح ، ابعاد و اندازه، تعداد رنگ به کار رفته شده ، جنس بج و... بستگی دارد و معمولا شرکت هایی که تولید کننده هستند قیمت پایین تری را به مشتریان اعلام می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

قیمت مارک و لیبل

تعیین قیمت مارک و لیبل مانند تولید هر محصول دیگری یکسری هزینه های جانبی با خود به همراه دارد و در مورد ساخت مارک و لیبل ، هزینه طراحی ، چاچ ، خرید پارچه مورد نیاز و... را شامل می شود. مارک و لیبل برای هر تولیدکننده ای یکی از فاکتورهای مهم و اصلی تولید محصول خود به شمار می رود . مارک و لیبل ها از جنس های مختلف تولد می شوند به عنوان مثال بر روی عطر و ادکلن معمولاً از مارک و لیبل فلزی استفاده می کنند و بر روی محصولاتی مانند لباس از مارک و لیبل پارچه ای استفاده می شود. در نتیجه می توان گفت انتخاب مارک و لیبل هم به سلیقه افراد بستگی دارد و هم به نوع جنس تولید شده توسط افراد.  قیمت مناسب مهم‌ترین دغدغه مشتریان هر محصول است. از طرف دیگر قیمت مناسب زمانی اهمیتی دارد که محصول نهایی باکیفیت باشد. متاسفانه بسیار از تولیدکنندگان برای کاهش قیمت و جلب توجه مشتری، جنسی بی‌کیفیت را به مشتری تحویل می‌دهند. شرکت نشانه ساز با استفاده از تکنولوژی‌های برتر و به کارگیری دستگاه‌های مجهز و با  هدف مشتری مداری، مارک و لیبل باکیفیت بالا را با قیمت مناسب به شما ارائه می‌دهد.

مهم‍‌ترین عامل در تعیین قیمت مارک و لیبل جنس آن است. مسلما تولید مارک چرمی نسبت به مارک پارچه‌ای هزینه بیشتری دارد. عواملی همچون تعداد رنگ، کیفیت چاپ، حجم و ضخامت محصول نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی محصول می‌گذارند. عامل مهم دیگری که می‌تواند باعث کاهش هزینه شما شود تیراژ سفارش است.هرچه تعداد سفارش ساخت مارک ولیبل بیشتر باشد، هزینه تولید آن به ازای هر عدد مارک و لیبل کاهش می‌یابد. شما می‌توانید با کمک گرفتن ازشرکت تبلیغاتی نشانه ساز محصولی باکیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مدال ورزشی و ساخت مدال ورزشی و قیمت مدال ورزشی

گردن آویزهایی وجود دارد به نام مدال ورزشی که انواع و اقسام با طرح و مدل های متنوع وجود دارد. جنس این مدال ها هم متفاوت است . هم می توان از سرب ساخت و هم می توان از جنسهای دیگر باشد مثلا برنج ولی به طور معمول از سرب برای ساخت آن استفاده می کنند تا هم مقاوت بالایی داشته باشد و هم از لحاظ هزینه به صرفه باشد.

مدال های ورزشی با آویز همرا هستند که همان آویز ها و بندها جنس های متفاوتی دارند. هم میتوانند به صورت ربان کاملا معمولی باشند و هم می توانند از جنس های مقاوم تر باشد و این موضوع کاملا سلیقه ایه و بسته به سلیقه و بودجه افراد دارد.

ساخت مدال ورزشی با روش ها و جنس های مختلف ساخته می شود و می توان آن را به درجه های یک و دو سه تقسیم بندی کرد.

در هر یک از درجه های ذکر شده به ترتیب از درجه یک که یک کار با کیفیت می باشد به درجه سه که از کیفیت پایین تری برخوردار است تقسیم می شود.

ساخت مدال به این صورت است که ابتدا کار توسط مشتری ثبت سفارش می شود . سپس توسط تیم طراحی و مشاور شروع به طراحی می شود . در مرحله ریخته گری کار ابتدا باید قالب طرح ساخته شود . این قالب ها هم میتواند از جنس سیلیکون باشد و هم می تواند از جنس فلزی یا حتی چوبی باشد.

 

 ساخت مدال را می‌توان اصلی تری و بارزترین قسمت هر جشنواره و مسابقات ورزشی دانست. بنابر این در نتیجه متصدیان برگزار کننده همیشه در تکاپو و تلاش می‌کنند تا مدالی که چه به لحاظ زیبایی و چه به لحاظ ارزشی هدیه ای درخور را اهدا نمایند. مدال ورزشی هم  میتواند ارزش مادی و هم می تواند ارزش معنوی داشته باشد. بدون شک برای هر برگزیده ای ارزش مادی آن مهم نیست. چون  وقتی ورزشکاران مدال قهرمانی  که ورزشکار می‌گیرد به عنوان مقام و نشانه شناخته شدن او در عصه ها و افتخارات  بالاتر او به حساب می رود. در نتیجه کمتر افرادی پیدا می‌شود که بخواهد مدالی را که کسب کرده است را خود بفروشد. بنابراین بالاترین ارزش هر مدالی بعد معنوی آن است و هر چه این رویداد رقابتی بزرگتر باشد ارزش آن مدال بیشتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

قیمت انواع لوح تقدیر چگونه محاسبه می شود

قیمت انواع لوح تقدیر را به چند صورت می شود تعیین کرد و بستگی به طرح و ابعاد و جنس آن دارد .

معمولا قیمت های فلزات از منسوجات فلزی قیمت پایین تری دارد . همچنین اگر بخواهیم به لحاظ ماندگاری بیشتر جنس لوح تقدیرها را با هم مقایسه کنیم همانطور که معلوم است جنس استیل بسیار مقاومت و ماندگاری بیشتری نسبت به سایرین دارد.

لوح تقدیر را میتوان از جنس های متفاوتی ساخت ولی یک نکته حائز اهمیت است که در طراحی هایی که جنس آنها فلزی می باشد برای آنکه نمیشود استیل ها را به طرح دلخواه برش زد و اگر برش بزنیم هزینه بسیاری صرف آن می شود معمولا طرح اجرایی روی استیل به صورت مستطیل با لبه های تیز طراحی و ساخته می شود و چنانچه طرح سفارش داده شده برای لوح تقدیر به گونه ای باشد که دارای دور برش باشد و بخواهد که هزینه زیادی هم پرداخت نکند ، تیم مشاوران نشانه ساز جنس های دیگر را برای طراحی و ساخت لوح تقدیر به متقاضیان پیشنهاد می دهند تا طرح سفارش دهندگان لوح تقدیر به عالی ترین شکل طراحی و ساخته شود .

قیمت لوح تقدیر براساس نوع سفارش مشتری مشخص می‌گردد، و وابسته به عوامل متعددی  است

از اصلی‌ترین این عوامل می توان  به نوع جنس و متریال استفاده شده در ساخت لوح تقدیر اشاره نمود.

در صورتی که برای اهدا کننده لوح تقدیر، دوام و ماندگاری آن مهم ‌باشد، نوع موادی که برای ساخت لوح تقدیر استفاده می‌شود، تاحدی تضمین شود و بتواند با مبلغ پولی که  هزینه می کند و نیز با کاربرد مورد نظرش  همخوانی داشته باشد. دراین صورت پیشنهاد می‌شود که از لوح‌های با متریال  فلز نظیر: برنج، استیل، آلومینیوم، چوبی و سنگی استفاده نماید. این لوح‌های تقدیر دارای قیمت بالاتری نسبت به لوح‌های تقدیری که از جنس  کاغذ و مقوا تهیه می‌شوند، دارند.

پس از ساخت لوح تقدیر نیاز است تا آن را آماده برای اهدا به افراد برگزیده شده کنند پس نیاز به جعبه و یا هر چیز دیگری دارد تا لوح تقدیر ساخته شده را در داخل آن قرار دهند. معمولا جعبه هایی که قرار می دهند به صورت مخملی می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم رومیزی تتبلیغاتی و تشریفاتی

مقدمه

پرچم ها در گذشته به عنوان سمبلی برای افزایش روحیه نیروهای خودی و کاهش روحیه نیروهای دشمن در جنگها به شمار می رفت ولی امروزه پرچ کاربرد گسترده تری را دارا می باشد که یکی از کاربردهای آن بر روی میزهای مدیران عامل شرکت ها و مؤسسه های دولتی و خصوصی می باشد که به آن پرچم رومیزی میگویند . بر روی پرچم رومیزی معلولاً لوگو و برند شرکت یا مؤسسه بافته و یا چاپ می شود و در خیلی از موارد پرچم ایران بر روی آن نقش می بندد . اهمیت و ارزش برند و لوگوی هرشرکت، موسسه و سازمانی  برکسی پوشیده نیست.  هریک از ارکان این مجموعه‌ها برای سربلندی و اقتدار برند خود تلاش و فعالیت می‌نمایند. مدیران شرکت‌ها همشه به دنبال ابزار های جدید تبلیغاتی می‌گردند تا بتوانند از آن طریق نسبت به معرفی  ودر نهایت فروش هر چه بهتر محصولات خود گامهای موثری را بردارند.

پرچم های رومیزی را می توان در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید نمود ولی ابعاد استاندارد هم دارد که به دلیل تناسب در اجزای پرچم اغلب مشتریان آن را انتخاب می کنند.

پرچم رومیزی با پایه های مختلف قابل سفارش می باشد که مرسوم ترین آن پایه سنگی می باشد .

موسسات تبلیغاتی دائما” به دنبال معرفی ابزارهای شیک و جدیدی هستند تا بتوانند از آن طریق ضمن مساعدت برای معرفی محصولات شرکتهای مختلف  به کسب کار آنها نیز رونق ببخشند. در سالهای نه چندان دور یکی از ابزار ‌های تبلیغی که توجه همگان را به خود جلب کرده است، پرچم رومیزی می‌باشد. همانطوری که  تداعی و مجسم شود و بانگاه کردن به آن تمام اهداف و فعالیت‌های شرکت برای بینده مرور شود. همانطوری که پرچم هر کشوری نشان اقتدار و وحدت ملی آن کشور محسوب می‌شود. پرچم هر تشکل و مجموعه‌ای  نیز می‌تواند به منزله اقتدار و ماندگاری آنها باشد.  همه  اعضای آن اعم از کارکنان  و مدیران به منزله یک ملت کوچک سعی می کنند در حفظ و نگهدار ی و پیشبرد دستاوردهای آنجا و به عبارتی در سربلندی و بالا نگهداشتن آن  بکوشند. این نوع پرچم‌ ها در اندازه‌های کوچک تهیه شده و معمولا روی میز ، قفسه کتابخانه و… قرار می‌گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم تشریفات و قسمت های مختلف آن

مقدمه

پرچم های تبلیغاتی انواع اقسام متنوعی دارند که با توجه به سلیقه و نیاز هر متقاضی برای آنها طراحی و ساخته می شود ولی یکی از مرسوم ترین و شیک ترین نوع پرچم ، پرچم تشریفاتی است. پرچم تشریفات که به‌ آن پرچم ایستاده هم گفته می‌شود، یک پرچم زینتی و تجملاتی نسبتا” بزرگ است که به عنوان یکی از ابزارهای مهم و کاربردی تبلیغاتی مطرح می‌باشد. این نوع پرچم‌‌ها به علت اینکه از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار هستند توانایی انتقال هرگونه  موضوع تبلیغی را به بیننده از طریق نگاه بصری  دارا می باشند. مدیران و مسئولین شرکت‌ها برای نمایش و شناخت  برند و لوگوی شرکت خود به طور حتم از پرچم تشریفات در دفتر، محل کار و محل برگزاری جلسات، استفاده می‌نمایند. پرچم‌های تشریفاتی که توسط شرکت تبلیغاتی نشانه ساز ساخته می‌شوند، از 4 قسمت و رکن اصلی تشکیل شده‌اند که عبارتند از: پایه پرچم، پارچه پرچم،ریشه پرچم و چاپ روی پرچم که در ادامه به اختصار در مورد هریک از آنها مطالبی را ارائه خواهیم داد.

پرچم تشریفات تقریباً میتوان گفت در تمام مراسمات و مجالس وجود دارد و به نوعی یکی از اصلی ترین وسیله ها در این نوع مراسمات به حساب می آید.

ساخت پرچم تشریفات با جنس های مختلف پارچه انجام میشود وهمچنین پایه های متفاوتی دارد که در قسمت بعد به توضیح مختصری از آن می پردازیم .

برای اطلاع از قیمت پرچم تشریفاتی می توانید با شرکت نشانه ساز تماس حاصل نمایید تا مشاوران خبره شرکت اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند .

پایه پرچم تشریفاتی

یکی از ارکان اصلی و مهم پرچم تشریفات پایه آن می‌باشد. پایه پرچم به همراه میله و سر میله، نقش اساسی در ایستاد نگه داشتن پرچم داشته و موجب افزایش زیبایی و جلوه آن می‌گردد. پایه باید متناسب با اندازه ،وزن ، شکل پرچم  ومحل قرار گرفتن آن طراحی  و ساخته شود.پایه پرچم تشریفات براساس نوع پرچم تشریفاتی دارای انواع  گوناگونی می‌باشد:



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهريور 1401 | نظرات ()