نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک سیلیکونی، یک انتخاب زیبا، بی نظیر، کاربردی با ماندگاری بالا بوده است. این نوع مارک برای بهره برداری در صنایع تولیدی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این صنایع می توان به صنعت تولید سرویس های سیسمونی نوزادان و کودکان اشاره نمود.

مارک سیلیکونی  استیکر بامزی به سفارش شرکت تولیدی کریمی و پسران برای نصب برروی سرویس های چوبی و فلزی(سیسمونی) کودکان ساخته شده است. طراحی و ساخت این مارک توسط متخصصین و مشاورین شرکت نشانه ساز صورت گرفته است. این شرکت پس از انجام طراحی طرح مورد نظر و برای تولید مارک سیلیکونی استیکر بامزی از متریالی که از جنس سیلیکون می باشد استفاده نموده است.

مهمترین قسمت برای تولید این مارک تهیه قالب می باشد که بایستی با دقت و ظرافت بالا انجام گردد. سپس مواد سیلیکونی به همراه رنگ های درجه یک به داخل قالب تزریق می شوند. در نهایت و پس از خنک شدن مواد مارک سیلیکونی با کیفیت بالا تولید و ارائه می گردد.

شایان ذکر است که مارک سیلیکونی به صورت های متنوع دیگری نظیر دستبد سیلیکونی،هدایای تبلیغاتی، جا سوئیچی سیلیکونی و…  نیز تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. 

تولید مارک سیلیکونی با روش قالب‌گیری انجام می‌شود. در کارگاه با توجه به طرح ابتدا قالب آن را می‌سازند. هر چه قالب بهتر طراحی شود محصول نهایی باکیفیت تر خواهد بود. تعداد رنگ در طرح بیانگر تعداد مراحل قالبگیری است. به ازای هر رنگ در طرح، به همان ترتیب ماده سیلیکون درون قالب تزریق می‌شود. در حالت معمول از سه رنگ برای طرح استفاده می‎‌کنند. این امر باعث می‌شود که سه مرحله قالب‌گیری ادامه داشته باشد. پس از پایان مراحل قالب‌گیری محصول نهایی با توجه به محصول به آن قسمتهای دیگری اضافه می‌کنند. در تولید جاسوییچی سیلیکونی پس از اینکه قسمت سیلیکونی آماده شده به آن بندی فلزی افزوده می‌شود که کلید در آن قرار می‌گیرد. در تولید دستبند سیلیکونی در انتهای کار به آن گیره ای متصل می‌کنند که به کمک ان دستبد بسته می‌شود.



:: برچسب‌ها: مارک سیلیکونی، ساخت مارک سیلیکونی، قیمت برچسب سیلیکونی، سفارش مارک سیلیکونی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج سینه گروه نصر با استفاده از آلیاژ برنج و با آبکاری طلا مات و براق به روش اسید کاری و نوع اتصال مگنتی و سوزنی تولید شده است. برای افزایش کیفیت عملیات دور برش و اره کاری دستی نیز روی این بج پیاده سازی شده است تا لوگوی این شرکت نمای مناسب تری پیدا کند. این بج فلزی زیبا جز نمونه کارهای زیبای شرکت نشانه ساز می باشد.

بچ سینه فلزی پرکاربردترین و مهمترین نوع بج سینه است که زیبایی و استحکام مناسبی داردبج فلزی به چهار خانواده مهم تقسیم می‌شود.

  • بج برنجی ۲- بج آلومینیومی ۳- بج استیل ۴- بج سربی

قیمت بج فلزی باتوجه به  انواع گوناگونی که دارد وابسته به عوامل مختلفی  مانند جنس، نوع طرح، چاپ یا حک بودن بج، تعداد رنگ و…   است. به طورکلی بج سینه استیل نسبت به سایر بج‌های فلزی قیمت مناسب‌تری دارد. دلیل آن هم قیمت ارزان‌تر استیل نسبت به سایر فلزاتی است که در صنعت بج سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بج سربی نیز با قالب‌های ریخته‌گری تولید و ساخته می‌شود. هزینه نهایی این بج نیز نسبتا مناسب است. اما اگر کیفیت و زیبایی الویت اصلی برای شما است، استفاده از بج برنجی به شما توصیه می‌شود.

دو نمونه متداول بج برنجی، بج مات و براق و بج رنگی است. بج مات و براق نسبت به بج رنگی هزینه کمتری دارد. قیمت نهایی بج رنگی نیز به تعداد رنگ مورد استفاده در آن بستگی دارد. با افزایش تعداد رنگ‌ها، قیمت نهایی بج رنگی نیز افزایش می‌یابد. نوع برش دور بج نیز در هزینه نهایی آن بسیار موثر است. بج آلومینیوم آنادایز نیز بیشتر به صورت اتیکت کاربرد دارد. این اتیکت فلزی قیمت نسبتا بالایی دارد و اکثر توسط سازمان‌هایی همانند مترو، بانک و … سفارش داده می‌شود. قابلیت چاپ بالای آن باعث شده است که روند استفاده از این بج طی سالهای اخیر افزایش یابد.



:: برچسب‌ها: ساخت بج سینهxساخت بج سینه فلزیxسفارش بج سینهxقیمت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

غذای ایرانی همیشه ازجایگاه ویژه ای در آشپزی جهان  برخوردار بوده است. شبکه جهانی جام جم مسابقاتی را تحت عنوان غذای ایرانی آغاز کرد. در پایان این مسابقه و در کنار سایر جوایزبه نفرات برگزیده تندیس زیبای جشنواره غذای ایرانی را نیز به عنوان یادبود  این مسابقه اهدا کرد. این تندیس پلکسی گلس زیبا توسط گروه نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

علاوه بر تندیس پلکسی گلس سفارشی که طراحی و ساخت آن براساس سلیقه مشتریان گرامی می باشد. امروزه استفاده از تندیس آماده در مراسمات تجلیل و گرامیداشت بسیار رایج و پررونق است. گاهی به علت نداشتن زمان کافی یا صرفه‌جویی در هزینه، مشتریان ترجیح می‌دهند از تندیس آماده استفاده کنند. این نوع تندیس، که به آن تندیس فوری نیز می‌گویند باعث سرعت بخشیدن به کار شما می‌شود متریال مورد استفاده در تندیس فوری غالبا" پلکسی گلس می باشد.

تندیس کریستال یا شیشه‌ای یکی از انواع مهم و اصلی یادبود می‌باشد. قابلیت چاپ بر روی شیشه و کریستال این نوع یادبود را برای حکاکی‌های چهره و تصویر بسیار سازگار کرده است. افزون بر این موارد تندیس شیشه ای برای حک متن نیز بسیار مناسب می‌باشد. تمامی این ویژگی ها به علاوه کیفیت و درخشش ظاهری آن، تندیس‌های کریستال را به یک یادبود ارزشمند و خاص تبدیل کرده است

تندیس حجمی فلزی خاص‌ترین نمونه تندیس می‌باشد. گام اول در ساخت تندیس حجمی، طرح اولیه آن است. این نوع تندیس‌ به واسطه طرح‌خاص و جالب توجه خود شناخته می‌شود. در گام نخست طراحان حرفه‌ای و متخصص با الهام گرفتن از رویداد موردنظر و لوگو یا نماد میزبان همایش، طرحی خاص و ویژه را طراحی خواهند کرد. طراحی سه بعدی اولیه، تجسمی واقعی از تندیس تهایی خواهد بود. پس از اینکه این طرح مورد پذیرش سفارش دهندگان آن قرار گرفت، مواد اولیه مورد نظر برای ساخت آن را انتخاب خواهند کرد.ماده اصلی در ساخت این نوع تندیس فلزاتی نظیر سرب، زاماک، برنج و … است. به همین علت به آن تندیس فلزی نیز می‌گویند. این مواد اغلب فلزی باعث می‌شود که این یادبود نسبت به تندیس آماده و کریستال وزن بیشتری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: تندیسxتندیس آمادهxساخت تندیس پلکسی گلسxسفارش تندیس حجمی و فلزیxقیمت تندیس کریستال ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک مطب دکترمهران ابراهیمی فوق تخصص آلرژی، آسم، ایمونولوژی توسط گروه نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این پلاک از جنس استیل نقره ای ۰٫۶میلی متری است که با فرآیند چاپ طرح (اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی استیل نقش بسته است و با استفاده از رنگ کارهای مجرب و رنگ با کیفیت کوره ای، این پلاک تولید شده است.

در ساخت پلاک استفاده از استیل گزینه خوبی است و معمولا به روش خوردگی ساخته می‌شود. در این روش قسمت‌‌هایی که باید طرح بر روی آن چاپ شود مشخص می‌شود. سپس از اسید استفاده می‌شود تا طرح روی آن حک شود. البته حکاکی روی پلاک با لیزر نیز قابل انجام می‌باشد، اما  با توجه به هزینه بالای این روش معمولا از آن استفاده نمی‌شود. پس از آن که طرح روی پلاک حک شد، مرحله رنگ آمیزی آغاز می‌شود. پس از آنکه رنگ دلخواه مشتری روی کار رنگ آمیزی شد آن را در کوره قرار می‌دهند. در این مرحله رنگ خشک شده و کاملا بر روی کار تثبیت می‌شود. این نوع رنگ آمیزی بسیار با دوام است. همانطور که قبلا بیان کردیم به دلیل خاصیت استیل سعی می‌شود از رنگ‌های تیره در  روی آن استفاده شود. این کار باعث خوانایی بیشتر متن درج شده روی آن می‌شود.

پلاک فلزی استیل به دو دسته کلی براق و خش‌دار تقسیم‌بندی می‌شود. استیل براق خود به دو دسته ساده و استنلس تقسیم می‌شود.از استیل ساده معمولا در ساخت تابلوهای راهنما استفاده می‌کنند. این پلاک محدوده قیمتی پایین‌تری دارد. عیب این نوع استیل این است که نباید درجای مرطوب یا در معرض مواد اسیدی و قلیایی قرار گیرند. در این صورت به مرور از بین می‌رود و زنگ می‌زند.

نوع دیگر استیل براق، استنلس استیل نام دارد. این پلاک استیل با کیفیت‌تر بوده و حتی می‌توان آن را شست و شو داد. عمر بالا و قابلیت استفاده در کارخانه‌ها محیط‌های صنعتی یا مناطقی که دمای هوا بالاست، مزیت اصلی آن می‌باشد.

استیل خش دار نوع دیگری از پلاک استیل است. این استیل به دلیل داشتن ظاهر و طرح خشی که دارد بسیار زیباست. از این نوع استیل برای ساخت تابلوهایی که در محیط خارجی و فضای باز، یا آسانسور یا کارخانه‌ها قرار می‌گیرند، استفاده زیادی می‌شود. از مزیت‌ دیگر آن می‌توان به مقاومت بالا در مقابل رطوبت و گرما اشاره نمود. استیل خش‌دار تا حدودی تیره‌تر از استیل براق است. درنتیجه می‌تواند تا حدودی از بازتاب نور جلوگیری نماید.



:: برچسب‌ها: ساخت تابلو اداریxساخت تابلو پزشکیxساخت پلاکxسفارش پلاک و تابلو اداریxقیمت پلاک فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک برنجی farhoomand jame توسط گروه نشانه سازتوسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این پلاک از جنس برنج با آبکاری طلا ۱۸ عیار ساخته شده است که با فرآیند چاپ طرح(اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است و به دست رنگ کار های مجرب با بهره گیری از رنگ کوره ای با کیفیت، این پلاک تولید شده است .لازم به ذکر است که برای افزایش کیفیت محصول نهایی، هنرمندان اره کار مجموعه نشانه ساز عملیات برش دور این پلاک ها را به صورت دستی انجام داده اند.

مارک فلزی یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و از انواع مهم مارک و لیبل محسوب می‌شود. این مارک در واقع یک نوع پلاک کوچک است. به همین علت گاهی به آن پلاک فلزی نیز می‌گویند. تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به مارک و لیبل جهت نمایش نام‌برند و لوگوی خود بر روی محصولات نیاز دارند. نوع فلزی پلاک نسبت به انواع دیگر آن دوام و ماندگاری بیشتری دارد. همین مورد سبب محبوبیت این کالای تبلیغاتی شده است. مهم‌ترین فلزاتی که از آن در ساخت پلاک فلزی بهره می‌گیرند عبارتند از : آلیاژ برنج، استیل و در موارد اندکی آلومینیوم.

مارک فلزی اغلب بر روی پوشاک نظیر البسه، کلاه و کیف و کفش قرار می‌گیرد. علت این امر نیز این است که پلاک فلزی هنگام شست و شو آسیب نمی‌بیند و مقاومت مناسبی دارد. نوع چاپ بر روی این مارک غالبا به صورت حک می‌باشد. برای نمایش بهتر نام برند و لوگو آن اصولا از تکنیک برشکاری دور کار نیز در آن استفاده می‌شود.

بر روی وسایل فلزی نظیر بخاری، اجاق گاز، یخچال و … نیز از مارک فلزی استفاده می‌شود. در این وسایل مارک به صورت چهارگوش و رنگی تولیی می‌شود و حاوی نام شرکت سازنده و لوگو آن است. در این نوع وسایل می‌توان از تنوع رنگ نیز در ساخت مارک بهره برد و چاپ بر روی آنها به صورت برجسته می‌باشد.



:: برچسب‌ها: ساخت پلاکxسفارش پلاک فلزیxقیمت پلاک برنجی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج سینه اهورا مزدا با استفاده از متریال زاماک و با آبکاری طلا به روش ریخته گری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. این بج با الهام از نمادهای هخامنشی طراحی و ساخته شده است. در طراحی و ساخت این نشان سینه از فناوری های مدل سازی سه بعدی  استفاده شده است.

ساخت بج سینه نیازمند به کارگیری هنر، مهارت و تکنولوژی می‌باشد. نشان‌های سینه از مواد فلزی (غالبا)، پلاستیک، چرم، و… ساخته می‌شود. بج مانند نشان و مدالی کوچک با کمک آهنربا یا وسیله‌ای گیره مانند مثل سنجاق به لباس متصل می‌شود. علاوه بر این روش می‌توان با چسباندن، اتوکردن، دوختن نیز این اتیکت‌ها را به لباس الصاق کردپین بج فلزی یا همان بچ فلزی براساس متریال و جنس مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. مهمترین انواع بج فلزی براساس جنس آن عبارتند ازبج برنجی، بج استیل و بج آلومینیومی.

نشان یا همان لوگو شرکت‌ها در اشکال مختلفی طراحی می‌شود. برای تولید قطعه فلزی مشابه لوگو هر سازمانی باید از روش برش کاری استفاده شود. نشان ‌های سینه می‌توانند رنگی باشند. زمانی که ماده اولیه ساخت برای ساخت نشان آلیاژ برنج باشد می‌توان از آبکاری طلایی، نقره‌ای و … استفاده کرد. آبکاری باعث می‌شود که جلوه ظاهری بج سینه که کاربرد اصلی آن تبلیغات و برندینگ است افزایش یابد. به طور کلی ساخت بج سینه با توجه به نیاز و سفارش مشتری صورت می‌پذیرد.



:: برچسب‌ها: ساخت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()