نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تاریخچه بج سینه چوبی

از مورخین و تاریخ نویسان  نقل قول است که برای اولین بار نشانه ای شبیه به بج سینه امروزی توسط ارتش ایالات متحده آمریکا در جنگ با مکزیک در سال 1812 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است.
پس از جنگ جهانی دوم و برای شناسایی رده های مختلف نظامی و همچنیین نوع نیروهای نظامی از این نوع بج سینه به عنوان ابزاری نو در لباسهای نظامی مدرن و براساس ساختارهای نیروهای نظامی مختلف نظیر نیروهای زمینی، هوایی و دریایی مورد استفاده قرار گرفت.
اما امروزه از بج سینه علاوه بر امور نظامی به عنوان یک هنر و ابزار تبلیغاتی با شکل و شمایلی زیبا برای استفاده  در مشاغل و کسب و کارهای مختلف بکار برده می شود.

کاربرد بج سینه چوبی


بج سینه چوبی
از زیبایی و جلوه بسیار زیادی برخوردار است و مهارت خاص و و طراحی ظریف و دقیقی برای ساخت آن باید صرف شود. این نوع بج به دلایل مختلفی در حال حاضر در ایران از مصرف زیادی نسبت به سایر بج های سینه برخوردار نمی باشد اما این عدم استقبال بیشتر از یک طرف به دلیل عدم شناخت مشتریان از این محصول می باشد و از طرف دیگر محدود بودن شرکت های تبلیغاتی که این نوع محصول را تولید می کنند. 

این نشان سینه همانند سایر بج ها کاربرد مشابه ای دارد و برای شناخت، ایجاد هماهنگی و انسجام کاری به کار گرفته می شود. 

ساخت بج سینه چوبی


بج سینه از مواد مختلفی ساخته می شوند . جنس بج علاوه بر چوب می تواند از فلز، پلاستیک، پاچه، چرم و… نیز باشد.

برای ساخت بج چوبی مراحل مختلفی باید انجام شود که عبارتنداز: 

در مرحله ابتدایی درخواست مشتری ثبت شده و اگر طرح پیشنهادی نداشته باشد با کمک طراحان و متخصصین نشانه ساز طرح مورد نظر تهیه شده و به تایید مشتری می رسد.

در مرحله بعد ابعاد و اندازه بج تعیین می شود و برای برش از چوب طبیعی و یا ام دی اف  به قطعات مورد نظر اقدام می گردد.



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه چوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

نحوه سفارش مهر برجسته

چرا نشانه ساز را برای ثبت سفارش انتخاب کنید؟ما مهرهای برجسته ای را ارائه می دهیم که می توانند در صنایع مختلف مانند حقوقی، مهندسی، شرکتی، معماری یا دفتر اسناد رسمی استفاده شوند.
ما تیمی از متخصصان بسیار آگاه و با تجربه داریم تا بهترین مشاوره در رابطه با مهر مناسب را برای نیازهای شما ارائه دهند.
ما مهرهای برجسته را از بهترین متریال اولیه تهیه کرده و سفارشی می کنیم تا اطمینان حاصل نماییم که شما از تمام نیازهای مهر زنی خود رضایت کامل دارید.
ما در نشانه ساز انتخاب گسترده ای داریم تا بتوانیم براساس نیاز شما مهر تهیه کنیم. این مورد شامل همه مهرهای برجسته جیبی، مهرهای روی میز و انواع دیگر خواهد بود.
طیف وسیعی از برجسته کاری‌ها می تواند بسته به صنعت شما مهر مناسبی را برای تان فراهم کند. با این حجم عظیم از گزینه‌های پیش رو، می توانید مطمئن باشید که با انتخاب یک مهر ممتاز از ما، اشتباه نخواهید کرد.
با ابزار و تخصص ما، خدماتی به شما ارائه می شود که در هیچ جای دیگری نمی توانید دریافت کنید.
اگر به دنبال بهبود طراحی برگه های اداری خود هستید، مهرهای مجلل ما می توانند کاغذ را تزئین کرده و کیفیت کلی آن را بهبود بخشند.
آن‌ها بسته به کاربرد خاص، می توانند کاغذ شما را حرفه ای یا پیچیده تر جلوه دهند. ما انواع مختلفی از سبک ها را برای انتخاب داریم که قابل تنظیم هستند تا مطمئن شویم که مهر مناسبی را برای کسب و کار شما ایجاد کرده ایم.

جهت دریافت مشاوره یا ثبت سفارش مهر برجسته با شماره‌های 02188842300 و 02188843200 تماس بگیرید.


نشانه ساز مهرهای برجسته شخصی، رسمی و سفارشی را به سراسر کشور ارسال می‌کند. هر نقش برجسته ای که به صورت آنلاین یا حضوری سفارش داده شود، درب منزل مشتری تحویل داده خواهد شد.

خیلی راحت می‌توانید نسبت به سفارش اقدام کنید. کافی است مکان معتبری را انتخاب کنید تا بتوانید با خیال راحت صفر تا صد کار را به او بسپارید.
نشانه ساز یکی از مراجع معتبر در زمینه سفارش و فروش انواع مهرها است که می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید.
تنها کافی است طرح مورد نظر خود را انتخاب و ارسال کنید. بقیه مراحل ساخت، توسط نشانه ساز انجام خواهد شد. حتی می توانید قبل از سفارش، از مشاوره رایگان مجموعه استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: سفارش مهر برجسته ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت

تولید مارک سیلیکونی با روش قالب‌گیری انجام می‌شود. در کارگاه با توجه به طرح ابتدا قالب آن را می‌سازند. هر چه قالب بهتر طراحی شود محصول نهایی باکیفیت تر خواهد بود. تعداد رنگ در طرح بیانگر تعداد مراحل قالبگیری است. به ازای هر رنگ در طرح، به همان ترتیب ماده سیلیکون درون قالب تزریق می‌شود. در حالت معمول از سه رنگ برای طرح استفاده می‎‌کنند. این امر باعث می‌شود که سه مرحله قالب‌گیری ادامه داشته باشد. پس از پایان مراحل قالب‌گیری محصول نهایی با توجه به محصول به آن قسمتهای دیگری اضافه می‌کنند. در تولید جاسوییچی سیلیکونی پس از اینکه قسمت سیلیکونی آماده شده به آن بندی فلزی افزوده می‌شود که کلید در آن قرار می‌گیرد. در تولید دستبند سیلیکونی در انتهای کار به آن گیره ای متصل می‌کنند که به کمک ان دستبد بسته می‌شود.

قیمت

قیمت مارک سیلیکونی به گونه ای است که جز ارزان‌ترین محصولات تبلیغاتی فانتزی است. ضمنا نسبت به سایر انواع مارک قیمت متوسطی دارد. همانطور که قبلا بیان شد در تولید مارک سیلیکونی از روش قالب‌گیری استفاده می‌شود. از ویژگی‌های بارز محصولاتی تولید شده با روش قالب‌گیری این است که در تیراژ بالا هزینه شان کاهش بیشتری می‌یابد. ضمنا هر چه تعداد رنگ بیشتر باشید پازل سیلیکونی جذاب‌تر خواهد شد اما از طرف دیگر هزینه نهایی افزایش می‌یابد. استفاده از سه رنگ هم زیبایی و تنوع به کار می‌بخشد هم بر قیمت نهایی نمی‌افزاید. برای مارک سیلیکونی کار به صورت یک طرفه انجام می‌شود اما در تولید جاسوییچی سیلیکونی کار دوطرفه است. این مورد نیز باعث افزایش هزینه خواهد شد. شرکت نشانه ساز بالاترین کیفیت محصولات سیلیکونی را با قیمتی مناسب به شما ارائه می‌دهد.

ساخت

ساخت مارک سیلیکونی در چند مرحله صورت می‌گیرد. با گشت و گذار در صفحات وب درمی‌یابید اطلاعات بسیار کمی درباره روش ساخت این مارک وجود دارد. به همین علت شرکت نشانه ساز به مشتریان خود امکان دریافت مشاوره رایگان داده است. شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش با همکاران ما تماس گرفته و جواب، پرسش‌های خود درباره این مارک را دریافت نمایید. برای برقراری ارتباط با شرکت نشانه ساز کافیست ۰۲۱۸۸۸۴۲۳۰۰ و ۰۲۱۸۸۸۴۳۲۰۰ را شماره‌گیری نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک مشخصات محصولات شرکت LTG

شرکت LTG  در سال 1924 تاسیس شده است و در حوزه ارائه راه کارهای اختصاصی برای هوای اتاق و هوای فرآیند و تولید محصولات با کیفیت بالا نظیر:  آب/هوا، سیستم های توزیع هوا و پخش کننده هوا ، انواع فن ها و سیستم های فیلتراسیون و رطوبت فعالیت می نماید.

پلاک مشخصات شرکت LTG توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز برای نصب برروی محصولات شرکت طراحی و ساخته شده است. نیم پلیت LTG علاوه بر اینکه حاوی اطلاعات دقیقی از محصول می باشد بلکه برای تبلیغ برند شرکت محل مناسبی به نظر می رسد.

این پلاک از جنس استیل نقره‌ای 0/6 میلیمتری مات خش دار می باشد که با روش اسیدشویی حک تک رنگ تولید شده است

ساخت پلاک مشخصات را از روش های مختلف و متنوعی تولید می کنند ولی تولید اصلی و مهمترین آن از طریق اسید شویی فلزات با استیل نگیر می باشد .

قیمت

قیمت پلاک فلزی به نوع سفارش شما بستگی دارد. عوامل گوناگون در تعیین هزینه نهایی ساخت پلاک تاثیر دارند. عامل اولیه که می‌تواند هزینه شما را معین سازد، جنس پلاک است. آلیاژ برنج قیمت بیشتری نسبت به آلیاژ استیل و فلز آلومینیوم دارد. ابعاد پلاک نیز به طور مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر دارد. هرچه ابعاد پلاک سفارشی ما بزرگتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر است. تنوع رنگ و طرح نیز باعث می‌شود تا فرآیند تولید و ساخت زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد و نیروی انسانی بیشتری را درگیر سازد. این مورد نیز باعث افزایش هزینه و قیمت نهایی محصول می‌شود.

ساخت پلاک مشخصات فرآیندی است که توسط کارگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. اما تنها تعداد معدودی از کارگاه‌های تولید پلاک توانایی ساخت و تولید محصولی باکیفیت و مناسب را دارند. این کارگاه‌ها نیز برای ساخت پلاکی مرغوب هزینه بالایی از مشتریان خود دریافت می‌کنند. شرکت نشانه ساز با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و نیروی انسانی کارآمد محصولی باکیفیت را با قیمت مناسب به شما ارائه می‌دهد. کیفیت و زیبایی را از شرکت نشانه ساز ارزان دریافت کنید.

کاربرد

رایج‌ترین کاربرد پلاک را بر روی درب ورودی ساختمان‌ها قرار دارد که نام آن واحد مسکونی بر روی آن درج شده است. پلاک فلزی درب منزل نمونه‌ای از موارد استفاده یک پلاک برای معرفی یک مکان است. پلاک فلزی جلا و ظاهر زیبایی دارد که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. پلاک‌های فلزی با توجه به محل و نوع کارکردی که دارند در جنس های مختلفی نظیر استیل، برنج، آلومینیوم و سایر فلزات ساخته می شوند. ضمنا این نوع پلاک به خاطر ماهیت درونی فلز دوام و ماندگاری بسیار مناسبی در برابر ضربه و تغییرات محیطی دارند. هر کدام از این فلزات ذکر شده مزایا و معایب مختص به خود را داراست.

گونه‌ای دیگر از موارد کاربرد فلزی بر روی قطعات یا دستگاه‌های سنگین می‌توان مشاهده کرد. بر روی این دستگاه‌ها پلاک فلزی خاصی قرار دارد که اطلاعات فنی لازم و مخاطرات کار با آن دستگاه را بیان می‌کند. به طور مثال در داخل کابین آسانسور پلاک فلزی مشخصات آن قرار دارد. بر روی آن می‌توان اطلاعات لازم درباره آن آسانسور و همچنین حداکثر ظرفیت وزنی آن را برای جابجایی را مشاهده نمود. این گونه پلاک‌ها مانند شناسنامه‌ای برای وسایل و ماشین آلات عمل می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

اما امروزه مدالیوم به طور گسترده‌تری و در مراسمات مختلف استفاده می‌شود. مدالیون نسبت به مدال و شیلد ابعاد کوچکتری دارد. در گذشته اغلب ار مدالیون‌های مدور استفاده می‌شد اما امروزه در هر شکل هندسی مدالیون سفارش داده می‌شود. گاهی مدالیون به صورت اختصاصی و در تعداد محدود برای نفرات برگزیده سفارش داده می‌شود. در برخی موارد نیز جهت یکسان سازی البسه کارمندان ثیک مجموعه در یک همایش خاص به صورت حمایل به لباس آنها متصل می‌شود. به مدالیوم، مدال روی سینه نیز می‌گویند. اگر می‌خواهید درباره مدالیوم مطالب بیشتری بدانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

سفارش

کارشناسان شرکت نشانه ساز جهت رفاه بیشتر مشتریان و کمک به آنها قبل از پذیرش هر سفارش به آنها خدمات مشاوره رایگان ارائه خواهند داد. در این مرحله کارشناسان ما با توجه به نیازهای مشتری و چیزی که او در ذهن دارد، محصول مناسب را به او معرفی می‌کنند. با توجه به اینکه مدالیوم هنوز کالای چندان شناخته شده ای نیست به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت هر سفارش به صورت حضوری یا تلفنی از کارشناسان ما مشورت بگیرید. ضمنا طراحی مدالیون موردنظر شما نیز با توجه نوع رویداد و مراسم به صورت اختصاصی توسط شرکت نشانه ساز انجام می‌شود. جنس مدالیوم نیز قبل از ساخت با توجه به نیاز مشتری تعیین می‌شود. پس از برآورد هزینه در صورت موافقت مشتری طرح ایجاد شده برای شروع مراحل تولید به کارگاه فرستاده می‌شود.

ساخت

ساخت مدالیوم فرآیندی مشابه با سایر نشان‌های فلزی دارد. شاید تنها تفاوتش در ساخت نسبت به مدال ابعاد کوچکتر و ضخامت نازکتر آن است. پس از مرحله پذیرش سفارش قالب اولیه برای ساخت مدالیوم تولید می‌شود. پس از آنکه قالب مدال آماده شد مرحله ریخته ‌گری با ماده موردنظر انجام می‌پذیرد. سرب و برنج به عنوان ماده اولیه در ساخت مدالیون بسیار مناسب هستند. در پایان این مرحله شکل فیزیکی اولیه مدالیوم موردنظر ما به دست می‌آید. حالا با آبکاری جلا و رنگ مورد نظر را به مدالیون اضافه می‌کنیم. یکی از تفاوت‌های مدالیوم با مدال ورزشی و شیلد نحوه استفاده آن است. اگر قصد دارید مدالیون را به صورت حمایل ببندید در این مرحله به وسیله بند کوتاهی شیئی به نام مدبر به آن اضافه می‌شود تا راحت‌تر به لباس متصل شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک فلزی یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و از انواع مهم مارک و لیبل محسوب می‌شود. این مارک در واقع یک نوع پلاک کوچک است. به همین علت گاهی به آن پلاک فلزی نیز می‌گویند. تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به مارک و لیبل جهت نمایش نام‌برند و لوگوی خود بر روی محصولات نیاز دارند. نوع فلزی پلاک نسبت به انواع دیگر آن دوام و ماندگاری بیشتری دارد. همین مورد سبب محبوبیت این کالای تبلیغاتی شده است. مهم‌ترین فلزاتی که از آن در ساخت پلاک فلزی بهره می‌گیرند عبارتند از : آلیاژ برنج، استیل و در موارد اندکی آلومینیوم.

مارک فلزی اغلب بر روی پوشاک نظیر البسه، کلاه و کیف و کفش قرار می‌گیرد. علت این امر نیز این است که پلاک فلزی هنگام شست و شو آسیب نمی‌بیند و مقاومت مناسبی دارد. نوع چاپ بر روی این مارک غالبا به صورت حک می‌باشد. برای نمایش بهتر نام برند و لوگو آن اصولا از تکنیک برشکاری دور کار نیز در آن استفاده می‌شود.

بر روی وسایل فلزی نظیر بخاری، اجاق گاز، یخچال و … نیز از مارک فلزی استفاده می‌شود. در این وسایل مارک به صورت چهارگوش و رنگی تولیی می‌شود و حاوی نام شرکت سازنده و لوگو آن است. در این نوع وسایل می‌توان از تنوع رنگ نیز در ساخت مارک بهره برد و چاپ بر روی آنها به صورت برجسته می‌باشد.

سفارش

مانند هر کالای دیگری نخستین مرحله در این مقوله سفارش مارک فلزی است. در مرحله سفارش شما می‌توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت نشانه ساز مراجعه کنید. همکاران ما پس از اطلاع از نوع درخواست شما و رفع ابهاماتی که دارید به شما پیشنهادی محصولی مناسب ارائه خواهند کرد. شما می‌توانید تمامی این مراحل را از طریق تماس تلفنی نیز انجام دهید. اگر طرحی خاص مدنظر شما باشد در این مرحله توسط همکاران ما از شما دریافت می‌شود. ضمنا شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن تیم قوی طراحی می‌تواند مرحله صفر تا صد طراحی کار را برای شما انجام دهد. اگر قصد استفاده از پلاک فلزی برای محصولات خود دارید می‌توانید همینک با ما تماس برقرار نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سفارش

سفارش دهنگان به چند دلیل تندیس آماده را انتخاب می‌کنند. معمول‌ترین دلیل استفاده از آن در اختیار نداشتن زمان کافی برای طراحی و ساخت یادبودی اختصاصی است. همچنین اگر یادبودی که در نظر دارید نیاز به طرح سه بعدی عجیبی نیز نداشته باشد، استفاده از نمونه‌کارهای آماده بسیار مناسب می‌باشد. ضمنا در مواردی که تعداد سفارش اندک باشد نیز استفاده از تندیس آماده بسیار مقرون به صرفه است. زیرا سفارش دهنده هزینه طراحی و قالب گیری را نمی‌پردازد. برای سفارش تندیس آماده می‌توانید نخست با همکاران ما در شرکت نشانه ساز به صورت حضوری یا تلفنی تماس برقرار نمایید. همکاران ما به شما مشاوره‌های لازم در این زمینه را ارائه می‌دهند. سپس به شما تعدادی نمونه کار تندیس آماده معرفی می‌کنند.  البته می‌توانید در سایت ما و در انتهای مطلب نیز تعدادی از طرح‌های پیشنهادی را ببینید. سپس نمونه کار مورد نظر خود را به ما ارائه دهید. در این مرحله همکاران ما در شرکت تولیدی نشانه ساز مشاوره نهایی را به شما ارائه می‌دهند و هزینه نهایی را نیز تخمین می‌زنند. در صورت موافقت شما، مراحل ساخت سفارش شما در کارگاه آغاز می‌شود.

ساخت

تندیس از دوبخش بدنه و پایه تشکیل شده است. بدنه تندیس بر روی پایه آن قرار می‌گیرد. ساخت بدنه و پایه تندیس به طور مجزا انجام می‌شود. جنس پایه تندیس آماده غالبا از شیشه، پلکسی، کریستال، چوب و در موارد نادر از فلزات می‌باشد. به طور کلی تعیین جنس پایه آن به نظر مشتری بستگی دارد. مشتریان نیز با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانند هر کدام از نمونه‌های ذکر شده را سفارش دهند. قسمت اصلی تندیس آماده که بدنه آن می‌باشد نیز معمولا از جنس کریستال یا پلکسی گلس ساخته می‌شود. تعدادی زیادی طرح برای تندیس آماده در حجم‌ها و رنگ‌های گوناگون وجود دارد که مشتریان می‌توانند هر کدام از آنها را سفارش دهند. البته بدنه فلزی این نوع تندیس نیز وجود دارد. اما در اکثر موارد مشتریان اجناس کریستال و پلکسی گلس را انتخاب می‌کنند. پس از آن که بدنه و پایه تندیس مورد نظر مشتری انتخاب شد نوبت به چاپ و حکاکی بر روی آن می‌رسد. در این مرحله مشتری می‌تواند متن و لوگوی مورد نظر خود به صورت چاپ لیزری و یا هر شیوه دیگری بر روی بدنه یا پایه آن حک کند.سپس با اتصال بدنه و پایه تندیس مورد نظر آماده تحویل به مشتری می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تندیس آماده

امروزه استفاده از تندیس آماده در مراسمات تجلیل و گرامیداشت بسیار رایج و پررونق است. در هر مراسمی با توجه به اهمیت و سلیقه مشتریان از نوع خاصی ازقیمت تندیس استفاده می‌شود. گاهی به علت نداشتن زمان کافی یا صرفه‌جویی در هزینه، مشتریان ترجیح می‌دهند از تندیس آماده استفاده کنند. این نوع تندیس، که به آن تندیس فوری نیز می‌گویند باعث سرعت بخشیدن به کار شما می‌شود. شاید این نوع تندیس نقطه مقابل تندیس حجمی باشد که با دقت و ظرافت بالا و به طور اختصاصی طراحی می‎‌شود. یکی دیگر از موارد استفاده این تندیس برای سفارش‌هایی با تیراژ اندک می‌باشد. برای تعداد سفارش کم، طراحی و قالب‌گیری به طور ویژه و اختصاصی توجیه اقتصادی ندارد و باعث بالارفتن هزینه تندیس می‌شود. در این موارد مشتری می‌تواند تندیس مورد نظر خود را از میان تعداد زیادی طرح آماده انتخاب می‌کند و سپس متن یا طرح موردنظر او بر روی تندیس پیاده سازی می‌شود. در ادامه این مطلب درباره ساخت تندیس آماده، قیمت و چگونگی سفارش آن مطالب بیشتری خواهیم آموخت.

سفارش

سفارش دهنگان به چند دلیل تندیس آماده را انتخاب می‌کنند. معمول‌ترین دلیل استفاده از آن در اختیار نداشتن زمان کافی برای طراحی و ساخت یادبودی اختصاصی است. همچنین اگر یادبودی که در نظر دارید نیاز به طرح سه بعدی عجیبی نیز نداشته باشد، استفاده از نمونه‌کارهای آماده بسیار مناسب می‌باشد. ضمنا در مواردی که تعداد سفارش اندک باشد نیز استفاده از تندیس آماده بسیار مقرون به صرفه است. زیرا سفارش دهنده هزینه طراحی و قالب گیری را نمی‌پردازد. برای سفارش تندیس آماده می‌توانید نخست با همکاران ما در شرکت نشانه ساز به صورت حضوری یا تلفنی تماس برقرار نمایید. همکاران ما به شما مشاوره‌های لازم در این زمینه را ارائه می‌دهند. سپس به شما تعدادی نمونه کار تندیس آماده معرفی می‌کنند.  البته می‌توانید در سایت ما و در انتهای مطلب نیز تعدادی از طرح‌های پیشنهادی را ببینید. سپس نمونه کار مورد نظر خود را به ما ارائه دهید. در این مرحله همکاران ما در شرکت تولیدی نشانه ساز مشاوره نهایی را به شما ارائه می‌دهند و هزینه نهایی را نیز تخمین می‌زنند. در صورت موافقت شما، مراحل ساخت سفارش شما در کارگاه آغاز می‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت اتیکت پرسنلی آلومینیوم با روکش پلی استر نیز یکی از انواع کاربردی اتیکت سینه می‌باشد. بخش زیرین این روکش از جنس آلومینیوم بوده وروکشی از جنس پلی استر روی آن قرار دارد. تمام فرآیند چاپ برروی این روکش پلی استر انجام می‌شود. اتیکت پلی استری نمونه از یک اتیکت پرسنلی شیک است.

اتیکت پلاستیکی

اتیکت پلاستیکی هزینه ساخت کمتری دارد که همین عامل باغث گرایش نسبی افراد به این نوع اتیکت پرسنلی شده است. ضمنا اتیکت پلاستیکی با هزینه بسیار کمتری ساخته می‌شود. این مورد باعث می‌شود که سفارش این اتیکت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

اتیکت پرسنلی مولتی استایل همانگونه که از نام آن پیداست از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد. محدودیت رنگ شاید تنها مشکل این اتیکت پرسنلی باشد. اتیکت مولتی استایل غالبا دو رنگ دارد. بخش زمینه کار اصولا طلایی، نقرهای یا رنگ دیگری می‌باشد و بخش حکاکی شده نیز اکثرا مشکی رنگ است. پس از چاپ طرح ظاهری این اتیکت شبه فلز می‌باشد که همین مورد باعث جذابیت بصری آن شده است.

اتیکت پرسنلی پلکسی گلس نمونه‌ای دیگر از انواع اتیکت پرسنلی می‌باشد. این اتیکت دارای تنوع رنگی وظاهر آن غیرفلزی است. هزینه ساخت و سفارش این اتیکت به طور تقریبی با مدل مولتی استایل آن برابر است. این اتیکت قابلیت حک برجسته را نیز دارا می‌باشد.

اتیکت برنجی

از آلیاژ برنج بیشتر در ساخت بج سینه استفاده می‌شود اما درساخت اتیکت نیز می‌توان از این آلیاژ بهره برد. ساخت اتیکت برنجی به اندازه جنس آلومینیومی آن رایج نیست اما با این حال طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد. محدودیت در انتخاب رنگ وعدم چاپ تصویر فرد مهم‌ترین نواقص و معایب اتیکت برنجی می‌باشند. از طرف دیگر استفاده از این اتیکت موجب تمایز و منحصربه فرد شدن مجموعه شما خواهد شد.‌‌‌
تکنیک‌ و روش ساخت اتیکت و بج برنجی یکسان است. به همین علت گاهی افراد بج و اتیکت برنجی را در یک دسته قرار می‌دهند. مدل مات و براق شناخته شده ترین نوع این اتیکت می‌باشد.

بیشتر بخوانید : ساخت تندیس

 



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

انواع پرچم‌ های تبلیغاتی

در سالهای نه چندان دور و با گسترش ابزارها و روشهای کسب و کار، شرکتها و سازمانهای تبلیغاتی متوجه شدند که پرچم دارای پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به یک ابزار مدرن تبلیغاتی و پرکاربرد را دارا می‌باشد. لذا از آن زمان تاکنون استفاده از پرچم‌های گوناگون به طور گسترده‌ای افزایش یافت و سازمان‌ها و شرکتهای مختلفی متقاضی استفاده از شکل و شمایل پرچم برای نمایش و تبلیغ برند و لوگوی خود می‌شوند. اگر با دید بازاریابی و تبلیغاتی به ساخت پرچم کشورها بنگریم آنها نیز به نوعی یک ابزار تجاری ملی محسوب می‌شوند و نسبت به نمایش برند خود که همانا نام کشورشان است تبلیغ می‌کنند.

مذهبی

پرچم‌ هایی هستند که در مراسم ها و مناسبتهای مختلف مذهبی و دینی و در اندازه‌ها و طرح‌های متنوع تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توضیح اینکه از این نوع پرچم‌ها ی مذهبی در کشورهای اسلامی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایشی

این نوع ساخت پرچم ها ، پرچم های بزرگی می‌باشند که معمولا”بر روی پایه های عمودی بزرگی قرار می گیرند و چون غالبا” در نمایشگاه‌ها ، جشنواره ها و مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند به آنها،  پرچم‌های‌تشریفاتی و یا نمایشگاهی نیز گفته می‌شوند. 

ریسه‌‌‌ای

پرچم‌ های ریسه‌ای(رشته‌ای)، عبارت است از پرچم‌های کوچکی که در ابعاد مشخص و اغلب به شکلهای نیم دایره، مثلث، مربع، مستطیل و … به صورت رشته‌ای ودر کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. 

این نوع پرچم برای مناسبت‌ها و جشن‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افراشته

 این نوع پرچم‌ ها معمولا دارای  ابعاد بزرگی می‌باشند که برای  استفاده در محیط باز تولید می‌شوند. نوع پارچه ساخت پرچم های اهتزاز به لحاظ اینکه در معرض باد و نور آفتاب و باران و سایر عوامل طبیعی قرار دارند، باید دارای دو ویژگی مقاومت مناسب و باد خوری خوب برخوردار باشند.  

 

 



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

لوح تقدیر پلکسیجنس این نوع از لوح‌ها از  پلکسی‌گلس می‌باشد. 

لوح تقدیر مولتی استایلجنس این نوع لوح‌های تقدیر از  پلاستیک مولتی استایل (شبه فلز) می‌باشد. 

لوح تقدیر کاغذیجنس لوح‌های کاغذی(مقوایی) از کاغذ گلاسه می‌باشد.

لوح تقدیر چوبی: این نوع از لوح‌های تقدیر از چوب MDF تهیه شده‌است.

لوح تقدیر سنگی: این نوع از لوح‌های تقدیر از تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. ساخته شده‌اند.

ساخت

در این جا به اجمال به چگونگی ساخت انواع لوح‌های تقدیر می‌پردازیم:

لوح‌ تقدیر برنجی: برای تهیه این نوع از لوح‌های سپاس، مواد استفاده شده از  برنج می‌باشد که به دو روش ریخته گری و یا اسید کاری استفاده می‌شود، ودر صورت نیاز برای انجام آبکاری ارسال می‌گردد. 

لوح‌های تقدیر استیل: در این نوع از تقدیرنامه‌ها، از استیل استفاده می‌شود، که به روش اسید کاری متن وطرح مورد درخواست بر روی لوح حکاکی می‌شود و در صورت درخواست مشتری برای آبکاری ارسال می‌گردد.

لوح‌های‌تقدیر آلومینیومی:در این نوع از لوح‌های تقدیر از ورقهای آلومینیوم خاص و چاپ حرارتی تهیه می شود . چاپ روی آن بسیار بادوام می‌باشد و به راحتی ازبین نمی‌رود . 

لوح‌ تقدیر پلکسی:در این نوع از لوح‌ها از ورقهای پلکسی گلس استفاده شده که قابلیت حکاکی لیزری داشته و زمان تولید را به حداقل ممکن می‌رساند. قیمت مناسب این محصول از ویژگی های دیگر این نوع لوحهای تقدیر است .

لوح‌های تقدیر مولتی استایل: این نوع لوح‌های تقدیر از  پلاستیک مولتی استایل تهیه می‌شود که مانند لوح‌های پلکسی گلس قابلیت حکاکی لیزری رادارامی‌باشد. قیمت پایین این لوح نیز از ویژگی های این محصول است.

لوح‌های تقدیر کاغذی:در این نوع از لوح‌های تقدیر، کاغذ گلاسه مورداستفاده قرار می‌گیرد، این نوع لوح های تقدیر دارای قیمت پایین  و سرعت تولید بالا می‌باشند. 

لوح تقدیر چوبی: برای ساخت  این نوع از لوح‌های تقدیر از چوب MDF به کار برده می‌شود، بدین ترتیب که ابتدا نوشته مورد نظر مشتری و لوگو شرکت و امضاء به همراه حاشیه بر روی چوب MDF حکاکی می‌گردد و در نهایت پس از قاب شدن تحویل مشتری می‌گردد. 

لوح تقدیر سنگی: برای تهیه این نوع از لوح‌های تقدیر تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. به کار برده می‌شود، لوگو و نوشته مورد نظر به شکل برجسته بر روی سنگ طبیعی حکاکی می‌گردد.

 



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک آلومینیومی

ساخت پلاک آلومینیومی با استفاده از چاپ افست ایجاد میشود. این نوع چاپ به سازنده اختیار استفاده از هر رنگی را می‌دهد. رنگ این نوع پلاک نیز جز رنگ‌های کوره‌ای محسوب می‌شود. آلومینیوم قابلیت شکل‌پذیری بالایی دارد. به همین علت امکان چاپ حرف برجسته در این نوع چاپ دشوار نیست. روش ساخت پلاک الومینیومی شبیه اتیکت سینه آلومینیومی میاشد. از دو نوع چاپ آنادایز و سابلیمیشن نیز در چاپ این پلاک استفاده می‌شود. پلاک کدپستی و سردرب منازل نمونه‌ای رایج از انواع پلاک آلومینیومی هستند. این پلاک باظاهر برجسته خود جلوه مناسبی دارد و قیمت ساخت آن نیز مقرون به صرفه است. دوام و ماندگاری پلاک آلومینیومی آن را برای استفاده در محیط خارجی بسیار سازگار کرده است.

پلاک مشخصات

ساخت پلاک مشخصات اغلب بر روی ابزارآلات صنعتی در کارخانه‌ها یا محیط‌های دیگر نصب می‌شود. این پلاک مانند شناسنامه محصول عمل می‌کند. جنس پلاک شناسنامه محصول غالبا از استیل یا آلومینیوم برجسته است. برای استفاده درست از هر ابزاری بهتر است به مواردی که بر روی پلاک مشخصات آن وجود دارد توجه نماییم.

پلاک اداری

ساخت پلاک حتما برای شما پیش آمده‌است که در یک اداره در جست‌وجوی یک بخش باشید. در این زمان توجه به پلاک ها و تابلوهای اتاق به شما در یافتن مکان موردنظر کمک می‌کند. پلاک اداری امروزه بخش جدایی ناپذیری از محیط‌های شرکتی است. بر روی پلاک اداری غالبا نام شخص یا سمتی که دارد یا هر دو مورد ذکر می‌شود.

پلاک شماره اموال

برای شماره‌گذاری اموال و ابزارآلات یک شرکت یا کارخانه دو شیوه وجود دارد. استفاده از لیبل و برچسب هزینه کمتری دارد اما با گذر زمان کیفیتش کم شده یا از بین ‌می رود. به همین علت شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ برای شماره‌گذاری اموال و دستگاه‌های خود از پلاک فلزی استفاده می‌کنند که دوام بیشتری نیز دارد.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تاریخچه مدال

نخستین موارد استفاده از ساخت مدال با کاربرد امروزی آن تفاوت آشکاری داشت. بنابر نقل مورخان نخستین بار اسکندر به کشیشی که او را در نبردی یاری کرد، نشانی طلایی اهدا کرد. البته این نشان به شیلد بیش از مدال شباهت داشت

در قرون وسطی نیز سیاستمداران از این نوع نشان‌ها به عنوان پیشکش استفاده می‌کردند. در همین قرن پیسانلو هنرمند ایتالیایی برای نخستین بار مدال‌های ریخته‌گری را تولید کرد. در سالهای بعد استفاده از مدال نظامی که در اصطلاح به آن مدالیون یا مدالیوم نیز می‌گویند رواج یافت. با شروع رقابت‌های المپیک در اواخر قرن نوزدهم استفاده از مدال به عنوان یادبود برای ورزشکاران برتر متداول گشت. مدال طلا جایزه نفر اول مسابقات، نقره سهم نفر دوم مسابقات و  برنز سهم نفر سوم مسابقات المپیک است.

در ایران نیز نخستین بار در زمان قاجار استفاده از مدال‌های نظامی و افتخار رایج شد. این مدال ها همینک نیز به افراد شاخص در موارد معدود اهدا می‌شود. امروزه مهم‌ترین استفاده مدال در ایران، اهدا آن به نفرات برتر مسابقات است و بخشی هر رویداد ورزشی مراسم اهدا مدال به نفرات برگزیده می‌باشد

ساخت مدال ورزشی

نکته‌ قابل توجه در مورد مدال ورزشی این است که مدال طلا به صورت خالص ساخته نمی‌شود. بلکه ترکیبی از فلزات مختلف و درصد کمی طلامی‌باشد. به عنوان مثال ماده اولیه مورد نیاز برای ساخت مدال‌های المپیک ژاپن از مواد بازیافتی و ضایعات گوشی همراه به دست آمده است.

مدال با روش‌های متفاوتی ساخته می‌شود. مرحله اول طراحی آن است. مشتری ابتدا طرح اولیه را ارسال می‌نماید. طرح مورد بازبینی قرار گرفته و اشکالات آن اصلاح شده یا مورد تایید قرار می‌گیرد. . البته مشتریان طراحی را می‌توانند به تولیدکننده بسپارد. فلز اصلی که در ساخت مدال ورزشی و شیلد مورد استفاده قرار می‌گیرد غالبا سرب است.

اما بهتر است بدانید در موارد خاص و نادر از فلزاتی مانند برنج نیز در ساخت مدال‌های کوچکتر استفاده می‌شود.پس از ایجاد مدل، طرح با ریخته‌گری، قالب‌گیری می‌شود. در پایان این مرحله ظاهر فیزیکی مدال ساخته می‌شود. سپس با روش آبکاری با آب طلا، نیکل، مس و … مدال طلا، نقره و برنز تولید می‌شود. شیلدها نیز با همین روش ساخته می‌شود. در مرحله آخر  به آن بند مناسبی متصل می‌کنیم.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

انواع مارک و لیبل

همانند ساخت تندیس، مارک و لیبل نیز معمولا براساس ماده اصلی سازنده آن دسته بندی می‌شوند. هر نوع مارک و لیبل با محصول خاصی ارتباط دارد. دسته بندی مارک می‌تواند بسیار متنوع و گوناگون باشد.در قسمت زیر ۶ دسته از انواع اصلی مارک و لیبل بیان شده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا درباره هر نوع مارک و فرآیند تولید آن با شما مطالب ارزنده‌ای را در میان بگذاریم.

 فلزی

مارک سیلیکونی

مارک پلی استر

مارک چرمی

مارک پارچه ای

مارک طرح استیل

مارک پارچه ای

مارک و لیبل پارچه‌ای یکی از انواع رایج نشان بر روی پوشاک است. مارک پارچه‌ای برای نمایش سایز یک لباس یا نام برنده سازنده آن به کار می‌رود. تولید این مارک‌ها اغلب به روش دوختی می‌باشد.با توجه به اینکه مورد شست و شو قرار می‌گیرد، مارک پارچه‌ای به گونه‌ای ساخته می‌شود که در برابر چنین آسیب‌هایی مقاوم باشد. قیمت مناسب و قابلیت استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف مارک ‌پارچه‌ای را بسیار پرکاربرد کرده است.

مارک طرح استیل

مارک و لیبل طرح استیل ظاهری شبیه به مارک فلزی دارد اما از ABS ساخته شده است. مارک مولتی استایل نام دیگر این نشان می‌باشد. چاپ لیزری بر روی  ساخت مارک و لیبل طرح استیل باعث زیبایی بیشتر آن می‌شود. رنگ طلایی و نقره‌ای برای پس زمینه این مارک انتخاب می‌شود. بعد از برش یا داغی قسمت‌هایی که موردنظر مشتری است با توجه به جنس اولیه به رنگ مشکی در‌می‌آید. قیمت مناسب و ظاهر شیک مهم‌ترین ویژگی مارک طرح استیل می‌باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تاریخچه تندیس

قدمت و عمر ساخت تندیس‌ به چند ده هزار سال قبل برمی‌گردد. یادبود‌های اولیه مجسمه‌هایی بودند که توسط پیکرتراشان ساخته می‌شدند. درواقع آنها مجسمه‌هایی بودند که برای تجلیل و سپاسگزاری از یک شخص بزرگ ساخته ‌می‌شد. در قرن اخیر اما کاربرد تندیس‌ها به طور کلی تغییر یافت. به طور مثال در سال ۱۹۲۹ آکادمی علوم و هنرهای سینما تصمیم گرفت جوایزی در حوزه گوناگون سینما به بهترین‌ها اهدا کند. به همین منظور آکادمی اسکار جورج استنلی مجسمه ساز معروف را مامور کرد تا به کمک ساچین اسمیت، طرحی را از سدریک گیبنز به صورت تندیس درآورد. ساخت تندیس اسکار سبب ماندگاری و پرآوازه شدن نام جورج استنلی در تاریخ سینما گشت.

جایزه اسکار که در طی این سالها همچنان طرح آن ثابت مانده‌است، هر ساله به نفرات برتر حوزه‌های مختلف سینما تقدیم می‌گردد. به تدریج استفاده از تندیس‌های مختلف به عنوان وسیله‌ای برای گرامیداشت و تجلیل از تلاش افراد برگزیده در زمینه‌های مختلف رایج شد.

 به طور کلی هر تندیس از دو بخش تشکیل شده است . یک بخش پایه و یک بخش تندیس که هر کدام از این بخش ها به تنهایی مراحل مختلفی دارند.

تندیس ها هم به صورت کریستال هست و هم به صورت پلاستیکی یا پلکسی.

تندیس‌های معتبر بین المللی و داخلی

امروزه جشنواره‌های معتبر خارجی و داخلی زیادی وجود دارد که هر کدام با تندیس خاص خود شناخته می‌شوند. جایزه اسکار و نخل طلایی کن دو نمونه از جوایز بین المللی در حوزه سینما هستند. در ورزش نیز جوایز زیادی به صورت یادبود وجود دارد. به طور مثال بعد از هر دوره جام جهانی فوتبال جایزه توپ طلا، کفش طلا و دستکش طلا که به صورت تندیسی زیبا طراحی شده‌اند، به ترتیب به بهترین بازیکن، آقای گل مسابقات و دروازه‌بان برتر جام اهدا می‌شود. جشنواره فجر نیز معتبرترین جایزه جشنواره هنری ایران است. هرساله سیمرغ بلورین جشنواره در بخش‌های متفاوت به نفرات و آثار برگزیده اهدا می‌گردد.

علاوه بر جشنواره فجر، هر ساله جشنواره‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون در ایران برگزار می‌شود که در هر کدام یادبود ویژه و خاص به برگزیدگان اهدا می‌شود. جشنواره خوارزمی، جشنواره موسیقی فجر، جشنواره فیلم رشد، جشنواره طوبی و… نمونه‌هایی از جشنواره‌های معتبر داخلی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

نشان سینه چیست و از کجا پدیدار شده است

بج سینه را می توان به صورت نشان سینه نوعی وسیله تبلیغاتی است که نمایندگان و کارمندان یک شرکت یا سازمان در رویدادهای مختلف برای نشان دادن برند یا لوگو خود از آن استفاده می‌کنند. نشان سینه را با نام‌های دیگر آن همچون بج، سنجاق، پلاک و گل سینه نبز می‌شناسند. زبان لاتین نیز به آن pin badge گفته می‌شود. این وسیله یک قطعه‌ی کوچک (غالبا فلزی) است که با توجه به لوگو یا همان نشان یک مجموعه طراحی شده است. استفاده از نشان سینه باعث ماندگاری برند و نام سازمان در ذهن مخاطب  خواهد شد.

استفاده از بج یا اتیکت امروزه در سطح جهان رواج دارد و یک نماد خاص در ملاقات‌های رسمی به حساب می‌آید . به‌طور مثال مدیران ارشد سازمان‌ها یا دیپلمات‌ها و مقامات سیاسی کشورها در ملاقات‌های خود از بجی که حاوی لوگو سازمان خود یا پرچم کشورشان باشد، استفاده می کنند.

نشان سینه را – همانطور که از نام‌های دیگرش پیداست – با استفاده از ابزاری مانند مگنت یا سوزن به لباس، کت و مقنعه متصل می‌کنند.

نوع دیگری از اتصال مخصوص بج‌های بزرگتر نیز وجود دارد که آسیب کمتری به لباس وارد می‌کند. با توجه به اینکه استفاده از سنجاق باعث تخریب بافت کت یا لباس کارکنان خواهد شد، از گل سینه مگنتی( آهنربایی ) به عنوان راه‌حل جایگزین برای اتصال استفاده می‌کنند. البته محدودیت و مشکل این نوع اتصال در اندازه بج می‌باشد. در واقع برای استفاده از این نوع اتصال باید ابعاد نشان از دو سانتی‌متر مربع یزرگتر باشد تا آهنربای مخصوص به آن الصاق شود.

تاریخچه بج

 سرگذشت بج سینه طبق شواهد به‌دست‌آمده نخستین مورد استفاده از بج یا نشان به قرون وسطی برمی‌گردد. در این دوران شوالیه‌ها از یک نشان‌واره بر روی زره، سپر یا کلاه خود استفاده می‌کردند تا به‌وسیله آن شناخته شوند. این علامت و نشان‌ها به‌تدریج به نشان خانوادگی افراد تبدیل شدند و فرد دیگری حق استفاده از آنها را نداشت. به تدریج استفاده از این نشان‌ها که در اصطلاح به آنها بج یا بج سینه گفته می‌شود بسیار گسترش یافت. امروزه هر شرکت یا برند معتبری از بج سینه برای معرفی و شناساندن خود استفاده می‌کند. در اروپا نیز همچنان این نشان‌ها توسط خانواده‌های سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تولید مارک و پلاک فلزی 

تولید مارک طرح فلزی یا شبه استیل با توجه به سلیقه مخاطب می‎تواند تنوع بسیاری داشته باشد. مارک طرح استایل از دولایه تشکیل شده است. لایه زیرین آن از ورق ABS ساخته شده است. ABS نوعی ورق پلیمری است که مقاومت و انعطاف بالایی در شرایط مختلف از خود نشان می‌دهد. برای تولید مارک بهتر است از ورق ABS مشکی رنگ برای لایه زیرین استفاده شود. بر روی ورق ABS، لایه دیگری قرار می‌گیرد. این لایه تنوع رنگی بالایی دارد . محبوب‌ترین رنگ های لایه روی ABS، طلایی و نقره‌ای هستند. طلایی مشابه مارک فلزی و نقره ای به مارک استیل شباهت دارد. سپس طرح مورد نظر با حکاکی لیزری و بر روی لایه بالایی انجام می‌شود. این کار باعث خواهد شد که سطح کار به رنگ لایه رویی و طرح موردنظر به رنگ مشکی در کف مارک قرار بگیرد. طرح مورد نظر در قسمت فرورفته کار به زیبایی مشاهده می‌شود.

قیمت

قیمت مارک استایل نسبت به سایر مارک‌ها و انواع لیبل بسیار مناسب است. به طور کلی هدف از استفاده از مارک ABS  کاهش هزینه های برندسازی است. همانطر که قبلا بیان شد مارک طرح استیل ظاهری شبیه به مارک فلزی دارد اما تفاوت قیمتی آشکاری با آن دارد. پس از لحاظ قیمتی می‌توان گفت سفارش مارک مولتی استایل توجیه اقتصادی دارد. مشابه تمام محصولات عواملی همچون ابعاد، کیفیت و تیراز نیز بر قیمت بسیار تاثیرگذار هستند. استفاده از یک مارک طلایی مولتی استایل نسبت به یک مارک برنجی تا ۹۰ درصد ارزانتر است. لایه رنگی که روی کار قرار می‌گیرد نیز با کیفیت های مختلف و قیمت‌های متفاوت وجود دارد. بالارفتن تیراژ کار نیز هزینه نهایی سفارش مار ABS شما را کاهش خواهد داد. شرکت نشانه ساز مارکی با کیفیت را با ارزانترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

دارندگان کارگاه‌های تولیدی پوشاک و افرادی که در زمینه‌های مشابه فعالیت می‌کنند از متقاضیان اصلی مارک پارچه‌ای هستند. ممکن است این افراد قبل از سفارش درباره مارک پارچه‌ای و انواع آن پرسشی داشته باشند. به همین علت شرکت نشانه ساز امکان دریافت مشاوره رایگان در این زمینه را برای همگان امکان‌پذیر کرده است.  شما می‌توانید با ما تماس گرفته و پرسش و ابهام خود را مطرح کنید. همکاران ضمن پاسخ گویی به سوال شما، مارک و لیبلی متناسب با خواسته‌تان به شما ارائه می‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تابلو محیط داخلی

تابلو تبلیغاتی های محیط داخلی همان نماد هایی هستند که در مکان های عمومی در قسمت داخلی ساختمان یا واحد نصب می شوند. از انواع آن ها می توان به تابلو های راهنمای طبقات، سردرب مطب و … اشاره کرد.  نشانه ساز در طراحی این تابلو ها از ورق های با کیفیت در کنار رنگ های با ماندگاری بالا استفاده می کند و همین امر باعث افزایش جلوه و مقاومت تابلو های تولید شده در این گروه می شود.

تابلو های حروف فلز ، تابلو حروف ترکیبی ، لایت باکس ، تابلو وکیوم و پلکسی انواع مختلف تابلو های ارائه شده توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز است که در دو گروه تابلو های محیط داخلی و تابلو تبلیغاتی محیط خارجی مشترک می باشد.

ما در گروه تبلیغاتی نشانه ساز با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی و ساخت محصولات تبلیغاتی با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و در کارگاه های مجهز به آخرین فناوری های تولید به دنبال افزایش بهره وری تبلیغاتی سازمان ها، تولیدی ها، همایش ها، گروه ها و مسابقات هستیم.

در این صفحه شما می توانید نمونه کار های نشانه ساز را بررسی کنید و در صورت تمایل از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات قبل از خرید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

تابلو محیط خارجی

یکی از ابزار های تاثیر گزار تبلیغاتی در کسب و کار های امروزی بیلبورد های تبلیغاتی یا به صورت تخصصی تابلو های محیط خارجی هستند. این تابلو ها در معرض دید عموم قرار داده می شوند و به علت ابعاد بزرگ و محل قرارگیری خود تقریبا همیشه مورد توجه مخاطب قرار می گیرند. از جمله بیلبورد ها و تابلو های محیط خارجی میتوان به تابلو برجسته چلنیوم ،تابلو برجسته استیل،تابلو نئون پلاستیک و فلکسی و تابلو LED اشاره کرد .

تابلو های حروف فلز ، تابلو حروف ترکیبی ، لایت باکس ، تابلو وکیوم و پلکسی انواع مختلف تابلو های ارائه شده توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز است که در دو گروه تابلو های محیط داخلی و تابلو تبلیغاتی محیط خارجی مشترک می باشد.

ما در گروه تبلیغاتی نشانه ساز با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی و ساخت محصولات تبلیغاتی با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و در کارگاه های مجهز به آخرین فناوری های تولید به دنبال افزایش بهره وری تبلیغاتی سازمان ها، تولیدی ها، همایش ها، گروه ها و مسابقات هستیم.

در این صفحه شما می توانید نمونه کار های نشانه ساز را بررسی کنید و در صورت تمایل از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات قبل از خرید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت پلاک و تابلو اداری با جنس های متفاوت

تابلوها انواع و اقسام بسیار زیادی دارند که در این مقاله به ساخت تابلو اداری کفایت می کنیم. تابلو اداری جنس های مختلف و متفاوتی دارد که اگر بخواهیم جزیی تر به موضوع نگاه کنیم ساخت تابلو اداری از جنس استیل و یا هر جنس دیگر را می توان مورد بررسی قرار داد . ساخت پلاک و تابلو فرآیندی است که باید به جنبه‌های گوناگون آن توجه کرد. اولین مرحله در ساخت تابلو طرح اولیه آن است. تابلوهای اداری گاهی فقط حاوی متنی کوتاه و تیتروار است. نتایج تحقیقات علمی نشان داده است که می‌توان اعتماد و توجه مشتریان را با داشتن یک تابلو سردرب با طرح گرافیکی مناسب و زیبا افزایش داد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن گروهی از طراحان زبردست، به شما اطمینان می‌دهد طرحی زیبا و مناسب برای تابلو شما خلق کند.

پس از توافق و پسندیده شدن طرح پلاک و تابلو نوبت به انتخاب مواد اولیه در ساخت آن می‌رسد. بعضی افراد تابلو فلزی و بعضی دیگر تابلوهایی با موادی همچون مولتی استایل، پلی استر، چوب و … را انتخاب می‌کنند. در این مرحله نیز مشاورین ما شما را در انتخاب تابلو موردنظر خود راهنمایی خواهند کرد. مرحله نهایی که ساخت تابلو است در کارگاه‌های پیشرفته شرکت نشانه ساز و توسط صنعتگرانی ماهر صورت می‌پذیرد. توجه به کیفیت جاپ و ماندگاری تابلو اولویت اصلی ما در این مرحله است. نکته جالب این است ساخت تابلو و پلاک اداری همانند پلاک مشخصات در شرکت نشانه ساز با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین ( ارزان‌ترین ) قیمت صورت می‌پذیرد. در انتها می‌توانید تعدادی از نمونه کار تابلو اداری و سردرب واحد شرکت نشانه ساز را مشاهده کنید.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با طراحی و اجرای موفق هزاران تابلو سردرب و پلاک اداری مفتخر است که سفارش شما را با بالاترین کیفیت پیاده سازی کند. همکاران ما در شرکت نشانه ساز از اولین مرحله که طرح اولیه تابلو می‌باشد تا مرحله پایانی آن را تماما توسط متخصصین خود انجام می‌دهد. این امر باعث کاهش هزینه‌ نهایی و رضایت مشتریان خواهد شد. برای ساخت تابلو سردرب اداری خود با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت بج برنجی و بج فلزی

ساخت بج برنجی متناسب با درخواست و نیاز مشتری ممکن است مراحل متفاوتی داشته باشد. البته مراحل ابتدایی تولید آن مشابه با سایر بج‌هاست. در گام نخست مشتری طرح مورد نظرش را ارسال می‌کند. البته طرح اولیه می‌تواند با توجه به درخواست مشتری توسط طراحان شرکت سازنده بج طراحی شود. سپس این طرح برای مشتری ارسال شود تا در صورت تاییدیه مشتری، طرح برای ساخت به کارگاه فرستاده شود. در کارگاه مراحل تولید گام به گام اجرا خواهد شد.

به طور مثال برای برجسته و گود کردن بج از روش اسیدکاری استفاده می‌کنند. در این روش قسمت برجسته طرح بج توسط لایه‌ای که نسبت به اسید مقاوم است پوشانده می‌شود.سپس سایر قسمت‌ها که قرار است گود شوند، با اسید خورده می‌شود. این کار باعث می‌شود تا طرح مورد نظر بر روی برنج ایجاد شود. در مراحل بعدی فلز شسته می‌شود و حرارت می‌بیند. سپس برای مرحله رنگ‌کاری آماده خواهد شد. البته با توجه به طرح موردنظر تعداد مراحل زیاد و کم خواهد شد. مثلا ممکن است قاب دور طرح ساده باشد یا نیاز به برشکاری مخصوص داشته باشد.

بچ فلزی پرکاربردترین نوع بج سینه است که زیبایی و استحکام مناسبی دارد. شرکت نشانه ساز با سالها حضور فعال در زمینه تولید و ساخت بج فلزی آمادگی هرگونه همکاری با مشتریان خود را دارد. شما می‌توانید بج سینه مورد نظر خود را با هر طرح، قالب، اندازه و تیراژی که مدنظرتان است به ما سفارش دهید. برای دریافت هرگونه مشاوره و ثبت سفارش کافی‌است با شماره‌های ثبت تماس بگیرید.

انواع بج برنجی

پیشتر دانستیم که بج فلزی انواع مختلفی دارد که یکی از آنها نوع برنجی آن است. حالا با انواع بج برنجی آشنا خواهیم شد. بج برنجی را می‌توان بر اساس معیارهای بسیاری دسته بندی کرد. در اینجا به بررسی دو گروه مهم بج سینه بر اساس نوع چاپ و ظاهر آن می‌پردازیم:

۱بج مات و براق ۲- بج رنگی

بج مات و براق یکی از بج‌های کارآمد و پرسفارش است. طراحی این بج غالبا به گونه‌ای است که قسمت برجسته آن به‌صورت براق و قسمت فرو رفته آن مات و کدر باشد.
بج رنگی نیز برای بج پرچم کشورها و لوگوی برندهای مختلف کاربرد دارد. بستگی به نوع سفارش تعداد رنگ‌ها می‌تواند افزایش یابد. ویژگی رنگی بودن این بج جلوه ظاهری زیبایی به آن داده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک فلزی و استیل و برنجی

ساخت پلاک استیل

ساخت پلاک فلزی را می توان به چند دسته مجزا به لحاظ جنس تقسیم بندی کرد که در این مقاله به توضیح مختصری از دو جنس آنها انجام می دهیم .  یکی از آنها پلاک استیل هست و دیگری پلاک برنجی که به ساخت مختصری از آنها در اینجا اکتفا می کنیم .پلاک استیل با روش خوردگی بر روی ورق آن به وجود می‌آید. در این روش نخست قسمت‌هایی از ورق استیل که باید بر روی حکاکی شود را با اسید از بین می‌بریم. سپس با استفاده از هر رنگی که مایل باشید می‌توان قسمت های حک شده را رنگ کرد. به علت رنگ ظاهری استیل و سطح براق آن و به علت جلب توجه بیشتر اغلب با استفاده از رنگ‌های تیره سطح مورد نظر را رنگ آمیزی می‌کنند. سپس با استفاده از حرارت کوره رنگ را بر روی پلاک ثبت خواهند کرد. امکان حک لیزری نیز بر روی پلاک استیل وجود دارد. به طور کلی پلاک استیل به خاطر درخشندگی و سطح براق آن نمای بسیار مناسبی دارد.

ساخت پلاک برنجی

پلاک برنجی به علت رنگ طلایی و ظاهر جذابی که دارد از آن برای زینت بخشی به محیط نیز استفاده می‌کنند.روش ساخت پلاک برنجی شبیه بج سینه می‌باشد. متناسب با نوع سفارش روش‌های متفاوتی برای ساخت مارک و پلاک برنجی وجود دارد. رایج‌ترین شیوه ساخت این نوع پلاک اسیدکاری یا همان خوردگی فلز است. پس از ایجاد خوردگی برروی سطح فلز می‌توان با رنگ‌های مختلفی بر روی قسمت خورده شده مفهوم موردنظر خود را حک کرد. رنگ مورد استفاده برای حک بر روی پلاک فلزی غالبا مشکی است. استفاده از آلیاژ برنج مرغوب باعث کیفیت بیشتر پلاک می‌شود.

ساخت پلاک از جنس برنج نسبت به استیل راحتر است چون اسید زمان کمتری را برای خوردن برنج صرف می کنه ولی برای استیل ، اسید زمان بیشتری را برای خوردن نیاز دارد.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک پارچه ای و انواع محتلف مارک ها از جمله مارک فلزی

مارک فلزی زیر شاخه هایی دارد که یکی از آنها مارک پارچه ای هست . ساخت انواع مارک پارچه ای لباس و پیراهن با کیفیت عالی و قیمت مناسب

مارک پارچه‌ای یا بافتی یکی از پرکاربردترین انواع مارک و لیبل است. سادگی، قیمت مناسب و انعطاف‌پذیری هنگام شست و شو مهم‌ترین ویژگی‌های این مارک است. مارک پارچه‌ای بوسیله چرخ‌های مخصوص و در طرح‍ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. اکثر تولیدی‌های پوشاک برای تعیین سایز و معرفی شرکت سازنده لباس از مارک پارچه‌ای استفاده می‌کنند. یک مارک زیبا محصول شما را به مشتری معرفی خواهد کرد. ضمنا فضای تبلیغاتی مناسبی جهت ماندگاری نام تجاری شما در ذهن مخاطب است.

اگر شما صاحب تولیدی پوشاک هستید حتما برای معرفی محصول خود نیاز به مارک پارچه‌ای دارید. مارک‌های شرکت نشانه ساز از مواد اولیه مرغوب تولید و ساخته می‌شود. همین امر باعث شده تا کیفیت و ماندگاری مناسبی داشته باشند طوری که به محصول شما اعتبار بیشتری ببخشند.

شما می‌توانید مارک سفارشی خود را با کمترین هزینه از شرکت نشانه ساز دریافت نمایید. مجموعه ما باکیفیت انواع مارک و لیبل را مطابق با سفارش شما و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. تمام تلاش ما کسب رضایت شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با روند سفارش و ساخت مارک پارچه ای و بافت و انواع لیبل لباس ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

دارندگان کارگاه‌های تولیدی پوشاک و افرادی که در زمینه‌های مشابه فعالیت می‌کنند از متقاضیان اصلی مارک پارچه‌ای هستند. ممکن است این افراد قبل از سفارش درباره مارک پارچه‌ای و انواع آن پرسشی داشته باشند. به همین علت شرکت نشانه ساز امکان دریافت مشاوره رایگان در این زمینه را برای همگان امکان‌پذیر کرده است.  شما می‌توانید تماس گرفته و پرسش و ابهام خود را مطرح کنید. همکاران ضمن پاسخ گویی به سوال شما، مارک و لیبلی متناسب با خواسته‌تان به شما ارائه می‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تندیس پلکسی گلس چیست و چگونه ساحته می شود

روش ساخت تندیس پلکسی گلس و سفارش خرید آن

تقریباً می توان گفت شرکت تبلیغاتی نشانه ساز تمامی جنس هایی را که می توان با آن تندیس تولید کرد را در اختیار دارد که یکی از انواع رایج تندیس پلکسی‌ گلس می‌باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارد. این ساخت تندیس‌ با قابلیت چاپ فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشد. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ضمن آگاهی از شیوه ساخت و هزینه این تندیس از چگونگی سفارش و نمونه کارهای آن دیدن نمایید.

مراحل ساخت یک تندیس به عنوان مثال از جنس تندیس پلکسی به این صورت می باشد که ابتدا متقاضی خرید تندیس یفارش خود را ثبت می کند و پس تأیید سفارش طرح مورد نظر ، تیم طراحی شرکت نشانه ساز اقدام به طراحی می کند . بعد از این که طراحی به إتمام رسید ، طراحی را برای متقاضی ارسال می کنیم تا تأیید نهایی را از ایشان بگیریم و پس از قطعی شدن طرح کار به کارگاه شرکت نشانه ساز برای انجام فرآیند تولید ارسال می شود. ابتدا برا تولید تندیس پلکسی ورق ها یا شیت از جنس پلکسی را در زیر دستگاه برش قرار می دهیم. قبل از آنکه به تیراژ اقدام به برش نماییم ، ابتدا یک نمونه را تولید می کنیم و با دقت بسیار زیاد اقدام مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم تا چنانچه مشکلی در فرایند تولید وجود دارد قبل از تولید به صورت تیراژ آن را برطرف کنیم . ابتدا به وسیله دستگاه برش اطراف تندیس پلکسی برش داده می شود .



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سفارش  و انتخاب پلاک فلزی و پلاک مشخصات

 اگر به قسمت ساخت پلاک فلزی در زیر مجموعه های پلاک فلزی شرکت نشانه ساز شویم متوجه قسمتی با عنوان نیم پلیت و پلاک مشخصات غالبا توسط شرکت‌های تولیدی، کارخانجات و کارگاه‌‌ها سفارش داده می‌شود. در چنین محیط‌هایی دستگاه‌هایی وجود دارد که نیاز به نیم پلیت دارند. ضمنا بعضی کارگاه‌های تولیدی نیز محصولاتی را روانه بازار می‌کنند که بر روی آن پلاکی برای درج اطلاعات آن محصول ضروری است. به طور مثال یک شرکت که محصولی مانند چرخ گوشت تولید می‌کند برای محصولش سفارش پلاک فلزی می‌دهد تا اطلاعات و مواردی که درنظر دارد بر روی آن نصب شود.

یکی دیگر از چالش‌های مشتریان هنگام سفارش پلاک مشخصات، جنس آن است. ممکن است قبل از سفارش یک نیم پلیت سوالات زیادی درباره جنس، چگونگی ساخت، هزینه تولید، زمان تحویل و… برای شما پیش بیاید. شما می‌توانید قبل از ثبت هر گونه سفارش با همکاران ما در شرکت نشانه ساز تماس برقرار نمایید و  به طور رایگان از آنها مشاوره بگیرید.

آیا میدانید که روش ساخت پلاک دستگاه شبیه به روش تولید پلاک اداری میباشد .

و تنها فرقی که می توان به آن اشاره نمود، آن است که پلاک اداری نسبت به پلاک دستگاه (همان پلاک مشخصات )دارای ابعاد بزرگتر است.

شما می‌توانید جهت سفارش ساخت نیم ‌پلیت یا همان پلاک مشخصات محصولات خود با شرکت نشانه ساز تماس برقرار نمایید. همکاران ما ضمن پاسخگویی به سوالات شما به شما درباره این محصول و چالش‌های مختلف آن مشاوره رایگان ارائه خواهند کرد. ما پلاک اختصاصی شما را با ظرافت و زیبایی طراحی خواهیم کرد و در کوتاهترین زمان آن را به شما تحویل می‌دهیم.

 

پلاک مشخصات معمولا نوعی از پلاک فلزی می باشد که برای اینکه مدت طولانی بر روی دستگاه های صنعتی نصب می شود دارای طول عمر مفید بیشتری دارد و  با تحقیق و بررسی توسط تیم نشانه ساز برای افزایش طول عمر رنگ های موجود بر روی این پلاک ها ، از رنگ های آلمانی و به صورت کوره ای استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

قیمت بج فوری و زمان های مورد نیاز برای سفارش بج فوری چیست

شرکت‌های تولیدی بج به طور کلی رقم بیشتری را برای بج فوری نسبت به بج معمولی دریافت می‌کنند. اما علت این اختلاف رقم دریافتی چیست و این میزان تفاوت در پرداخت تا چه اندازه باید باشد. به طورکلی با توجه به حجم سفارش و طرح آن و مدت زمان موردنیاز برای ساخت و تحویل بج، مقدار معینی به هزینه نهایی افزوده می‌شود. گاها مشاهده می‌شود، گروهی ازشرکت‌های تولید بج باتوجه به نیاز مشتری درصد قابل توجهی به قیمت اولیه آن می‌افزایند. اما شرکت نشانه ساز با اعمال هزینه‌ای بسیار اندک، افزایش قیمت ناچیزی دارد. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با گروه نشانه ساز ضمن اطلاع از قیمت سفارش خود و زمان تحویل آن، مشاوره رایگان نیز دریافت کنید. پایین‌ترین قیمت ها را در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت عالی از ما بخواهید.

 شاید خیلی ها از خودشون بپرسن که چرا بج فوری که در پاسخ به این سؤالشان باید بگوییم که در بعضی از مواقع شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک همایش و یا جشنواره و یا نمایشگاهی به صورت ناگهانی دعوت شده اید و تمام افراد در اون مجموعه دارای بج سینه با لوگو و یا برند مشخص آن مجموعه ، شرکت ، نمایندگی و ... برو روی سینه شان نصب شده است و تمام افراد گروهشان کاملا از اعضای گروههای دیگر قابل شناسایی می باشند و آنجا هست که احساس نیاز شدیدی به داشتن بج فوری می کنید . از آنجا که زمان ساخت بج سینه به صورت معمولی 1 هفته می باشد هیچ چاره ای ندارید تا اقدام به سفارش دادن بج فوری کنید.

گروه مجرب و با سابقه نشانه ساز مفتخر است تا در امر ساخت و تولید بج فوری به مشتریان گرامی ، بالاترین رضایتمندی را در این حوزه از آن خود بکند.

بج فوری را می توان از روش های مختلف و متفاوتی ساخت و تولید کرد و وجه تمایز شرکت نشانه ساز با سایر شرکت های تولیدی این می باشد که در طرح های با ابعاد بزرگ اختلاف چندانی با شرکت ها نمی باشد وای اختلاف از آنجایی شروع می شود طرح ها دارای ظرافت با ابعاد چهر یا پنج سانت و یا حتی کوچکتر می شود . در این زمان است که تفاوت را می توان احساس کرد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تابلوهای خارجی برای هر فضای خارجی که امکان نصب تابلو وجود دارد

تابلو محیط خارجی

یکی دیگر از ابزار های تاثیر گذار تبلیغاتی در کسب و کار های امروزی بیلبورد های تبلیغاتی یا به صورت تخصصی تابلو های تبلیغاتی برای محیط خارجی هستند. این تابلو ها در محوطه باز و در معرض دید عموم مردم قرار داده می شوند و به علت ابعاد و اندازه بزرگ و نیز محل نصب و قرارگیری خود غالبا" همیشه مورد توجه و مشاهده مخاطبین و متقاضیان ذیربط قرار می گیرند.

تابلوهای محیط خارجی را به عنوان های دیگر مانند تابلو اداری و یا تابلو تبلیغاتی فضای خارجی نیز می شناسند.

همه ما کافی در خیابان ها کمی قدم بزنیم و متوجه تعداد بسیار زیاد تابلوهایی شویم که به هر روشی یک کسب و کار یا فعالیت خاصی را به ما نشان میدهد و ما نیز با توجه به همین نوع بیان است که خدمات مورد نیاز خود را پیدا کرده و به آن مراجعه می کنیم.

تابلوهایی که اغلب بر بالای مراکزی که محصولاتی را ارائه میدهند نصب می باشد را میتوان تابلو تبلیغاتی نامید و تابلوهایی که محصولی قابل ارائه ندارند و به کمک تخصصی که دارند می توانند به نوعی به ما مشاوره بدهند یا حتی با معاینه ما می توانند به نوعی ما را درمان کنند را تابلو اداری نامید.

تابلو اداری مانند تابلو تبلیغاتی می تواند در ابعاد و اندازه های متفاوتی باشد و همچنین می توان آنها را با هر نوع طرح و نقشه و برنامه ای اجرا کرد .

تنها نکنه حائز اهمیت این است که قبل از هر گونه سفارش و طراحی حتما لازم است تا محل نصب تابلو به صورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا دچار ضرر و زیان نشویم.

نکته جالبتر اینکه همه ما میدانیم که تمام پزشکان و متخصصان حوزه سلامت زمانی که به طور شخصی مطبی را راه اندازی می کنند برای اینکه ارباب رجوع را از تخصص خود مطلع کنند حتما نیاز به یک تابلو اداری دارند تا پس از نصب کردن بر روی ساختمان مطب خود ، تخصص خود را به طور کامل معرفی کنند و به نوعی متقاضیان را راهنمایی کنند و به دلیل رواج داشتن تابلو اداری در بین پزشکان مختلف ، این تابلوها به تابلو دکتری شهرت یافته است.

به طور کلی شرکت نشانه ساز در مجمع کاری خود ، عامل طراحی و ساخت تخصصی این نوع تابلوهای خاص می باشد و متقاضیان می توانند در تمام مراحل طراحی و ساخت و تولید تابلو خود از چگونگی روند آن مطلع شوند.  



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کنفرانس بین المللی بازرسی و صداقت در کشور عمان ودر شهر مسقط برگزار گردید. تندیس این همایش به سفارش عمان و توسط شرکت نشانه ساز که با داشتن پرسنل و کادر مجرب که در امور بین المللی نیز فعال می باشد ساخته شده است. این تندیس با استفاده از ماده اصلی پلکسی گلس تولید شده است. طرح ذره بین که بسیار جذاب می‌باشد نمادی زیبا و متناسب با نام این کنفرانس است که توسط طراحان شرکت نشانه ساز انتخاب گردید. 

تندیس پلکسی گلس یکی از پرکاربرد ترین تندیس هایی است که در مجالس و همایش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تبلیغاتی معمولا" از دوقسمت پایه و بدنه تشکیل می شود و با قابلیت بالایی که دارد بسیار مناسب نوشتن متون تقدیر و تشکر و بزرگداشت بوسیله لیزر می باشد.

تندیس را علاوه بر پلکسی گلس از متریال دیگری نظیر کریستال، فلز ، چوب، مولتی استایل و... نیز می سازند.



:: موضوعات مرتبط: تندیس , ,
:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو جمهوری اسلامی ایرا ن مخففIRSF به موجب قانون تشکیل شده است و متولی انجام امور مربوط به فعالیت ها و رشته های ورزشی آبی در ایران می باشد . این فدراسیون زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می نماید.

سفارش ساخت بج سینه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بنا به درخواست فدراسیون و توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز ساخت شده است. برای ساخت این بج از ماده اصلی آلیاژ فلزبرنج استفاده شده است و بنا به درخواست مشتری که همان فدراسیون می باشد آبکاری طلا برروی بج انجام گرفته است. روش ساخت این نشان اسید کاری بوده است و برای افزایش جلوه و زیبایی آن عملیات اره کاری و دوربرش توسط متخصصین ذیربط در نشانه ساز بر روی این بج سینه پیاده سازی شده است. این نشان سینه قابلیت اتصال به دوصورت سوزنی و مگنتی را دارا می باشد.

توضیح اینکه رنگ آبی بکار رفته در ساخت این بج نمادی از آب بوده و تداعی کننده آن است. و برای اینکه برای نشان دادن آب باید از رنگ آبی استفاده می شد لذا سازنده از رنگ کوره ای استفاده کرده است . این رنگ کوره ای علاوه بر زیبایی خاصی که به این بج فلزی داده است از ماندگاری بالایی نیز برخوردار می باشد. 

توضیح اینکه برای ساخت بج سینه فلزی علاوه بر برنج از فلزات دیگری نظیر استیل و آلومینیوم نیز استفاده می گردد. در ضمن بج دارای انواع گونگون دیگری نظیر بج چوبی، بج مولتی استایل،بج پلکسی گلس و... می باشد.



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

حکیم ابوالقاسم فردوسی در سال 329 هجری قمری در دهکده پاژ از توابع استان خراسان رضوی دیده به جهان گشود. ودر سال 416 هجری قمری دیده از جهان فرو بست. فردوسی شاعر حماسه سرای ایرانی و است و بزرگترین سراینده پاسی گو می باشد که نه تنها در ایران بلکه از شهرت جهانی برخوردار است.  شاهکار ایشان شاهنامه حماسه ملی ایران است. حکیم ابوالقاسم فردوسی نمادی از فرهنگ و ادبیات پارسی است. این شاعر گرانقدر سالها برای زنده نگه داشتن زبان پارسی تلاش کرد . این فرمانروای شعر پارسی نمادی از عشق به خاک و وطن است. 

تندیس حجمی چهره این بزرگ مرد تاریخ ایران توسط گروه تولیدی نشانه ساز به سفارش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طراحی و تولید شده است. متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در سردیس چهره حکیم ابوالقاسم فردوسی فلز زاماک وجنس پایه از سنگ  و در ساخت از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است. سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌توانند سفارش ساخت تندیس حجمی از چهره بزرگان ایران را به ما بسپارند. ما نیز تضمین می‌دهیم اثری باکیفیت و درخور به مشتریان خود تحویل دهیم.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس استیل، برنج و پلکسی است و در آن از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است.جهت اطلاع بیشتر از هزینه ساخت تندیس با همکاران ما تنها با یک تماس تلفنی ارتباط برقرار سازید.



:: موضوعات مرتبط: تندیس , ,
:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، سفارش تندیس حجمی و فلزی، قیمت تندیس ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سازمان بنادر و دریانوردی یک سازمان دولتی در ایران است که وابسته به وزارت راه و شهرسازی می باشد. مهمترین و اصلی ترین وظیفه و ماموریت این سازمان، مدیریت امور بندری و امور دریایی و بازرگانی کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. نام قبلی این سازمان سازمان بنادر و کشتیرانی بوده است که براساس قانون مجلس شورای اسلامی در مورخ دهم اردیبهشت ماه سال هزارو سیصدو هشتادو هفت شمسی تغییر نام پیدا نمود.

بج سینه سازمان بنادر و دریا نوردی توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز و به سفارش سازمان مزبور ساخته شده است. سازنده این بج فلزی برای ساخت آن از متریال زاماک و با آبکاری طلا استفاده نموده است. این بج به روش ریخته گری تولید شده است. طرح این نشان سینه به گونه‌ای است که باید در مرحله برش‌کاری دقت و ظرافت زیادی صورت گیرد. در طراحی و ساخت این نشان از فناوری های مدل سازی سه بعدی پیشرفته استفاده شده است. طراحی کار برگرفته‌ از لنگر و سکان کشتی است تا به خوبی بیانگر نوع و اسم سازمان باشد. این بج یا نشان سینه قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد. بج سازمان بنادر و دریانوردی به دلیل طرح سه بعدی نمای متفاوت و زیبایی دارد که بسیار جلب توجه می‌نماید. 



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کمیته المپیک جمهوری اسلامی ایران دراردیبهشت ماه سال 1325شمسی تشکیل گردید و در سال 1326 به عضویت رسمی از سوی کمیته بین المللی المپیک پذیرفته شد.

این کمیته سازمانی است مستقل، غیر انتفاعی و دارای استقلال مالی می باشد و بر اساس ماده واحدۀ مصوب نوزدهم تیر ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و سه مجلس شورای اسلامی که در تاریخ 29/4/1373 به تائید شورای نگهبان رسیده است در شمار موسسات عمومی غیر دولتی محسوب می شود. کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل مندرج در منشور المپیک به منظور توسعه ورزش، تربیت نیروهای جوان، حمایت از نهضت المپیک، رونق بخشیدن رشته های ورزشی و برنامه بازیهای المپیک و آسیایی و همچنین شرکت در اقداماتی که موجب ارتقای صلح و حمایت و ترغیب اخلاقیات ورزشی باشد تاسیس شده است.

تندیس کریستالی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران از نمونه کارهای زیبا در ساخت تندیس محسوب می گردد  که به سفارش کمیته ملی المپیک و توسط  شرکت تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس، کریستال است و در آن از تکنیک های مدرن طراحی شفاف استفاده شده است همچنین با بهره گیری از تکنیک چاپ لیزری داخل شیشه ،جلوه خاصی را در آن ایجاد کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تندیس , ,
:: برچسب‌ها: تندیس , ساخت تندیس , قیمت تندیس , سفارش تندیس , ساخت تندیس کریستال ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

شرکت کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه با 37 سال سابقه فعالیت  موفق در حوزه نساجی بر اساس نیاز جامعه در سال 1364 تاسیس گردید.این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه فاستونی و پوشاک در ایران قلمداد می شود که با بکارگیری آخرین فناوری صنعت نساجی جهان و نیز نوآوری در تولید، در سایه مدیریت علمی، فعال و پویا توانسته است امروزه نقطه درخشانی از یک صنعت بزرگ شود، که تولیدات آن از نظر کیفی با بهترین محصولات فاستونی دنیا رقابت کند.

بج سینه  جامعه به سفارش شرکت جامعه و توسط شرکت تبلیغاتی نشانه ساز ساخته شده است. متریال مورد استفاده در ساخت آن آلیاژ برنج می باشد که با آبکاری کروم و به روش اسید کاری تولید شده است. 

نکته اول اینکه برای بالا بردن و افزایش زیبایی بج جامعه، متخصصین و طراحان شرکت عملیات از اره کاری و دور برش استفاده کرده اند. این  نشان سینه قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد. مشتری بنا به سلیقه و نظر خود نسبت به انتخاب نحوه  و نوع اتصال بج سینه اقدام می نمایند. نکته دیگری که باید به آن اشاره نماییم  بهره گیری از رنگ کوره ای به دست رنگ کاران مجرب است. رنگ کوره‌ای باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است. این بج فلزی ماندگاری و جلوه جذابی دارد. آبکاری طلا نیز روی این کار قابل اجرا می‌باشد.



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 در سال 2012 میلادی مصادف بود با برگزاری المپیک که در شهر لندن برگزار شد و شعار المپیک در آن سال صلح در جهان نام گرفته بود . در ایران نیز مدال صلح المپیک توسط تیم نشانه ساز به سفارش کمیته ملی المپیک طراحی شده و با ظرافت و دقت بسیار بالا ساخته شد.

 ساخت مدال صلح المپیک۲۰۱۲ لندن با بهره گیری از تیم طراحی مجرب و  مدل سازی(کلیشه) فوق پیشرفته و دقیق که توسط این مجموعه در سه رنگ زرد، نقره و برنزی تولید شده است.

متریال (جنس) مواد استفاده شده در این مدال ها زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز به تولید رسیده است. همچنین در این پروژه بند اختصاصی برای این مدال ها نیز توسط مجموعه تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

یکی از مهمترین عواملی که در قیمت نهایی یک مدال تاثیر اساسی و مستقیم دارد عبارت است از نوع طراحی و وزن مدال ، هرچه وزن مدال بیشتر باشد برای ساخت مدال از ماده اولیه بیشتری استفاده شده است وبالطبع قیمت آن افزایش می‌یابد. 



:: موضوعات مرتبط: مدال و شیلد , ,
:: برچسب‌ها: مدال، ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

جاسوئیچی یکی از ابزارهای تبلیغاتی ارزان قیمت و پرکاربرد است که امروزه در تمامی جوامع بشری مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت تبلیغ هر محصول وکالا و خدمات را به سادگی و با سرعت دارا می باشد.

جاسوئیچی ها بر اساس نوع متریالی( سیلیکونی، فلزی، چرمی، پلاستیکی، چوبی و...) در ساخت آنها بکار برده می شوند ویا نام مورد تبلیغی که برای آن تهیه شده اند ، قابل اسم گذاری هستند واین نام گذاری ها صرفا" برای مشخص شدن نوع جاسوئیچی می باشد. به عنوان مثال وقتی جاسوئیچی از سیلیکون درست شده باشد به آن سیلیکونی گفته می شود اما اگر برای باشگاه پرسپولیس باشد به آن پرسپولیسی می گویند.

 جاسوییچی سیلیکونی پرسپولیس توسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است که از جنس سیلیکون ساخته شده است و در  فرآیند ساخت آن از قالب استفاده شده است. ابتدا به صورت دقیق و با ظرافت بالا قالب تهیه شده است و سپس در مرحله بعد تزریق سیلیکون داخل قالب انجام شده است که از بهترین نوع مواد سیلیکون و رنگ های با کیفیت در متریال تولید بکار رفته است.



:: موضوعات مرتبط: مارک و لیبل , ,
:: برچسب‌ها: جاسوئیچی سیلیکونی , ساخت مارک سیلیکونی , قیمت لیبل سیلیکونی , سفارش مارک سیلیکونی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

آب سرچشمه حیات و با ارزشترین عنصر موجود در جهان هستی است و طبق آیه شریفه قرآنی ، هرچیزی از آب زنده است( و من الماء کل شی حی)، وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان تهران توزیع  آب آشامیدنی و بهداشتی به تمام مردم استان تهران و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب مناطق شهری استان تهران است. این استان حدود 14 میلیون نفر جمعیت دارد که 92درصد آن را جمعیت شهری تشکیل می‌دهند و حدود 20درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده است. شرکت آب و فاضلاب استان تهران وظایف محوله را از طریق شرکت‌های زیرمجموعه‌اش انجام می دهد که شامل شرکت‌های آب و فاضلاب شش‌گانه تهران (شرکت‌های آبفای یک تا 6)، شرق استان تهران، جنوب شرقی استان تهران، جنوب غربی استان تهران، غرب استان تهران، شرکت تامین و تصفیه و شرکت فاضلاب تهران است.

این شرکت به مانند هر شرکت خدماتی دیگر در قبال انجام وظیفه و میزان مصرف از مشترکین مبالغی را  دریافت می کند. این مبالغ براساس کارکرد کنتور آب مشترکین محاسبه خواهد شد.

برای ثبت دقیق و بهتر  اطلاعات مربوط به آّب مصرفی مشترکین، هر کنتور دارای اطلاعات منحصر به فردی است. این اطلاعات توسط پلاک آلومینیومی به کنتور آب الصاق می‌شود. این نیم پلیت ( پلاک مشخصات) با چاپ برجسته و طراحی زیبا ماندگاری بالایی دارد.

متریال مورد استفاده برای ساخت نیم پلیت شرکت آب و فاضلاب استان تهران آلومینیوم می باشد و دلیل استفاده از این فلز، مقاومت بالای آن در برابر بارندگی(آب) ، آفتاب( نور خورشید) وسایر عوامل طبیعی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت ریوانس یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی است و مرکزاصلی آن در کانادا واقع می باشد. نمایندگی این شرکت باتوجه به شناختی که از شرکت نشانه ساز و سابقه کاری و تجهیزات آن داشت ساخت بج سینه خودرا به آنها سپرد. شرکت نشانه ساز نیز تمام توان خودرا گذاشت تا طراحان با دقت و ظرافت بالا نسبت ساخت یک بج سینه به زیباترین شکل ممکن اقدام نمایند.

شرکت نشانه ساز بج سینه ریوانس را با استفاده از متریال برنج ، با آبکاری کروم و به روش اسید کاری تولید نمود.سپس برای افزایش کیفیت عملیات، دور برش نیز روی این بج پیاده سازی نمود تا لوگوی این شرکت نمای مناسب تر و چشم نوازتری پیدا کند. بج  ریوانس را می‌توان با آبکاری طلا و اتصال سوزنی یا مگنتی تولید نمود.

قیمت بج سینه به عوامل مختلفی وابسته است که از آن جمله می توان به نوع طراحی، متریال مورد استفاده، تیراژ و... اشاره نمود .



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پنجمین دوره مسابقات جهانی واتر پلوآقایان از 24 لغایت 27 ماه می( سوم خرداد لغایت ششم خرداد) سال 2015 میلادی(1394شمسی) درایران- تهران در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

به گفته رییس فینا این مسابقات قرار بود با حضور 12 کشور ( 4 کشور از قاره آمریکا، 4 کشور از قاره آسیا،2 کشور ازقاره اروپا و 2 کشور از قاره آفریقا برگزار گردد.) و با توجه به استراتژی فینا(فدراسیون جهانی شنا) در اتخاذ سیاست‌های مربوط به رشته‌های آبی که اصل بر یکپارچگی، اتحاد و ایجاد فرصت و موقعیت یکسان برای تمام کشورهای عضو فینا استوار است. هدف از برگزاری مسابقات جهانی توسعه شنا فراهم کردن فرصتی مناسب برای دوازده کشور است،که بتوانند در فضایی عادلانه با تیم هایی در سطح خودشان رقابت کنند.

این مسابقات در نهایت با حضور10 کشور شامل اندونزی،اروگوئه، تونس،آذربایجان،کویت، مراکش،اتریش، مالت، گواتمالا و ایران برگزار گردید.

ساخت مدال ورزشی این مسابقات به سفارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ، توسط شرکت تبلیغاتی نشانه سازبه شکلی زیبا طراحی و ساخته شد.

متریال (جنس) مواد استفاده شده درساخت این مدال ها از زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز و برای اهداء به نفرات اول، دوم و سوم به تولید رسیده است.

لازم به ذکر است که اغلب مدال های ورزشی دارای ظاهری دایره ای شکل بوده و از جنس فلز ساخته می شوند که به واسطه یک بندیا روبان زیبا به گردن برگزیدگان مسابقات ورزشی و غیر ورزشی آویخته می شود.

مدال ورزشی دارای انواع دیگری نظیر شیلد( مدال جعبه ای) و مدالیوم ( مدالیون) است.



:: موضوعات مرتبط: مدال و شیلد , ,
:: برچسب‌ها: ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی، مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو جمهوری اسلامی ایرا ن مخففIRSF به موجب قانون تشکیل شده است و متولی انجام امور مربوط به فعالیت ها و رشته های ورزشی آبی می باشد . این فدراسیون در سال 2014 به عنوان میزبان و مسیول برگزاری مسابقات آسیایی واترپلو  بوده است که در روزهای 15 الی 20 دسامبر سال 2014 در ایران برگزارگردید . در پایان این مسابقات تندیس مسابقات آسیایی به برگزیدگان اهداء گردید. این تندیس از جنس پلکسی گلس ساخته شده بود  که نمونه ای از یک تندیس زیبا و چشم نواز با طراحی و رنگ بندی جذاب به شمار می آمد.

تندیس انواع و اقسام زیادی دارد که به فرآخور سفارش مشتری ساخته شده و برای تحویل گیرنده از قداست خاصی برخودار است. ایکی از رایجترین و پرمخاطبترین این تندیس ها ،تندیس های پلکسی گلس است . پلکسی گلس یک نوع پلاستیک محسوب می شود وعلت نامگذاری این نوع تندیس به خاطر استفاده از پلکسی به عنوان ماده اصلی ساخت آن است.

از اقسام تندیس می توان به تندیس حجمی و فلزی، تندیس کریستال، تندیس چوبی، تندیس سنگی و... اشاره نمود که هرکدام از آنها با دقت و ظرافت خاصی ساخته می شوند و جلوه زیبایی را به مجالس می بخشند.

شرکت نشانه ساز سازنده انواع اقلام تبلیغاتی نظیر تندیس  ، مدال ورزشی ، بج سینه و... با کیفیت عالی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تندیس , ,
:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

به موجب ماده یک آیین نامه چگونگی تشکیل و عملکرد انجمن های نظام صنفی ، به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارگران و کارفرمایان هر حرفه یا صنعت می توانند با رعایت مقررات قانونی مبادرت به تشکیل انجمن صنفی نمایند.

انجمن های صنفی همه ساله به منظور تجلیل از اصناف یا صنف نمونه کشور مبادرت به برگزاری همایش می نماید ودر این مراسم از برگزیدگان تجلیل به عمل می آورد.

تندیس اولین همایش انجمن صنفی کشور در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط شرکت نشانه ساز و به سفارش کانون انجمن های صنفی آموزشکده های آزاد فنی و حرفه ای ساخته شد وبه منتخبین اهداء گردید.

متریال مورد استفاده دراین تندیس پلکسی گلس بوده است که علاوه بر سادگی دارای زیبایی مطلوبی می باشد.

تندیس پلکسی گلس یکی از انواع پرطرفدار تندیس ها می باشد که با توجه به جنس ماده اولیه و اصلی ساخت آن به این اسم نامگذاری شده است. این نوع تندیس به خاطر اینکه دارای جنس خاصی است قابلیت نوشتن و یا چاپ متن های تقدیر و تشکر را دارد. 



:: موضوعات مرتبط: تندیس , ,
:: برچسب‌ها: تندیس , ساخت تندیس , قیمت تندیس , سفارش تندیس , ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

به طور کلی هنگامی که در تعداد رنگ برای ساخت  بج سینه فلزی با نقصان و محدودیت  مواجه می شویم از بج سینه چاپی استفاده می نماییم. بج سینه چاپی دارای خصوصیات و ویژگیهایی به شرح زیر است:

1- رنگ آمیزی زمینه کاردر این نوع بج سینه طبق درخواست مشتری انجام می گردد.

2- رنگ آمیزی بج سینه چاپی به صورت دیجیتالی صورت می گیرد.

3- برای اتصال این  بج سینه معمولا" از سوزنی به صورت افقی که در فاصله چند سانتی متری پشت کار قرار داده شده است استفاده می گردد.

4- چون برش کار در بج سینه چاپی با استفاده از دستگاه سی ان سی است لذا باید ابعاد آن حداقل 2 سانتی متر باشد.

5- جنس بج سینه چاپی معمولا" از فلز آلومینیوم ویا از مولتی استایل( پلاستیک) است.

6- از قابلیت نصب برچسب ژله ای بر روی بستر( آلومینیوم یا پلاستیک)را برخوردار است.

نشانه ساز با در اختیار داشتن کادری ماهرو مجرب  آماده دریافت سفارش  و انجام هرگونه درخواست مشتریان عزیزدر خصوص ساخت اقلام تبلیغاتی نظیر بج سینه، اتیکت سینه، گل سینه و...می باشد.  



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد