نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تندیس بزکوهی    

انجمن حفاظت از محیط زیست یک مجموعه غیردولتی و مردم نهاد است که با هدف احیا و جلوگیری از تخریب مراتع وجنگل‌ها وحفظ گونه‌های جانوری ایجاد شده است. این انجمن همه ساله همایش اختصاصی برگزار می‌کند و در آن از افرادی که تلاش ارزنده‌ای در راستای حفظ محیط زیست انجام داده اند تجلیل می نمایند. با توجه به این که در ایران حفظ محیط زیست جزیی از وظایف دینی و انسانی هر فردی است. لذا این انجمن طرفداران و دوستداران فراوانی را در این زمینه پیدا کرده است.

 بز کوهی یکی از حیوانات نادر و کمیابی می باشد که در مناطق مختلف کوهستانی در ایران و برخی از کشورها نظیر پاکستان، یونان، هند، ترکیه، عربستان، افغانستان و... زندگی می کند، و به علت اینکه گوشت این حیوان ارزش غذایی بالایی داشته و پوست آن نیز از قیمت بالایی برخوردار است، شکارچیان زیادی در جهان به دنبال شکار آنها هستند و این امر باعث شده است تا نسل آنها به سمت نابودی و انقراض پیش برود. در ایران انجمن حفاظت از محیط زیست اقدامات و راهکارهایی را برای جلوگیری از نابودی کامل نسل این حیوان ارزشمند انجام داده است. از جمله این اقدامات این است که به آن دسته از دوستداران محیط زیست و کسانی که در جهت حفظ بقا و سلامت این جانور اقدام و تلاش ارزنده ای انجام دهند علاوه بر تشویق و اهدای جوایز مادی و ارزنده، یک تندیس بزکوهی زیبا و ماندگار تقدیم می نماید.

تندیس حجمی بزکوهی یک یادبود زیبا و چشم نواز می باشد که در کارگاههای مجهز و مدرن توسط گروه تخصصی نشانه ساز تولید شده است. متریال ( جنس ) مواد استفاده شده برای ساخت تندیس از استیل، برنج و پلکسی است و در آن از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، سفارش تندیس فلزی، قیمت تندیس حجمی ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

طراحی و چاپ ست اداری

ست اداری عبارت است از مجموعه ای از اوراق و مدارک منظم با طرح های مشابه در سازمان ها و شرکت ها، که به صورت فیزیکی موجود می باشند. کلیه اجزای آن برای انجام فعالیتهای رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند، و می توانند شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه ، برگه یادداشت، فاکتور،  تقویم و سررسید، کاتالوگ، بروشور، فولدر، ساک دستی، پوستر، خودکار، سی دی، لیوان و… باشند.

 در هر حالتی طراحی و چاپ ست اداری یکدست و زیبا، مبین هویت و هبستگی درونی یک شرکت یا سازمان محسوب می شود و موجب ایجاد هماهنگی تصویری و دیداری و نیز وحدت و یکپارچگی اجزای داخلی یک سازمان و شرکت را به دنبال خواهدداشت.

ست اداری همانند سایر ابزارهای تبلیغاتی این توانایی را دارد که علاوه بر تقویت لوگوی شرکت ها در افزایش فروش محصولات آنها نیز از تاثیر گذاری فراوانی برخوردار‌ باشد.

 یکی از فعالیت ها و خدمات شرکت تبلیغاتی نشانه ساز، طراحی و چاپ انواع متنوع ست های اداری در رنگ های چشم نواز و زیبا می باشد. 

ست‌های اداری می توانند در انواع و قالب های مختلفی نظیر : برنزی، نقره ای، طلایی و … تهیه شوند و همچنین اقلام موجود درآن براساس سلیقه مشتری قابل تغییر( افزایش ویا کاهش) است. 

 

طراحی و چاپ ست اداری

معرفی اجزا

در این قسمت، ضمن معرفی مهمترین اجزا و اقلام یک ست اداری، تعریفی اجمالی در مورد هر کدام از آنها ارائه می گردد:

کارت ویزیت: کارتی است که شامل اطلاعاتی نظیر لوگو شرکت، نام و نام خانوادگی، نوع کسب و کار، آدرس، شماره تماس و… می باشد که برای به اشتراک گذاشتن با دیگران طرحی و چاپ می شود.

سربرگ: اوراقی هستند که برای نوشتن نامه های رسمی و اداری در سازمانها و شرکتها مورد استفاده قرار می گیرند.

پاکت نامه: نوعی پاکت می باشند که برای جابجایی اوراق و نامه های اداری ، در سایز های مختلف طراحی و چاپ می شوند.

برگه یادداشت: کاغذهای ساده ای هستند که در اندازه های گوناگون تهیه می شوند.  این برگه ها برای تنظیم و یادداشت برداری از کارهای روزانه و نیز تهیه پیش نویس برای نامه های اداری و رسمی مورد استفاده قرار می گیرند.

فاکتور: برگه ای برای خریدو فروش کالا و خدمات می باشد که فروشنده طبق خرید به خریدار ارائه می نماید. 

کاتالوگ:  کاتالوگ برگه ای است که اطلاعات کلی در مورد ساختار، کالا و خدمات و زمینه فعالیت شرکت ها و موسسات ارائه می دهد.

بروشور: بروشور یک ابزار تبلیغاتی است شامل اطلاعات دقیق و کاملی از کالا و خدمات ارائه شده توسط فروشندگان و تولید کنندگان کسب نمایید. مشتریان با مطالعه آن  ضمن آشنایی با محصول خریداری شده، در خصوص نحوه استفاده از آن آگاهی پیدا می نمایند.

فولدر: فولدر یک پوشه یا کلاسور است که در آن می توانیم کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، خودکار، سی دی محصولات و خدمات و… را قرار دهیم.

قیمت

یک شرکت و سازمان برای انجام امور اداری، مکاتبات رسمی و بازاریابی محصولات و خدمات خود نیازمند ست اداری می باشد. اما انتخاب نوع، شکل  و اجزای آن بستگی به میزان بودجه‌ای دارد که مسئولین موسسات و شرکت ها برای آن در نظر می گیرند. به طور معمول و حداقل ست اداری شامل سربرگ، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پاکت نامه، فاکتور و برگه یادداشت می باشد.

قیمت ست اداری متاثر از عوامل بسیاری می باشد که اهم این عوامل عبارتند از:

اجزای ست اداری: هر چقدر اجزای تشکیل دهنده ست اداری دارای انواع و تعداد بیشتری باشد مسلما” قیمت آن بیشتر خواهد بود.

تیراژ: به طور کلی در هر نوع کسب و کاری تعداد درخواست و هزینه تمام شده برای آن نسبت معکوس دارد به این معنی که اگر تعداد بالا رود قیمت تمام شده کمتر خواهد شد.

کاغذ: اصلی ترین ماده و متریال مورد استفاده در ست اداری کاغذ است.  هرچقدر کیفیت و ضخامت آن بیشتر باشد قیمت بالاتر می رود.

ابعاد و اندازه: اندازه اجزای ست اداری نیز در قیمت آن تاثیر دارد و ابعاد آنها هرچقدر بزرگتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.

طراحی و چاپ: از عوامل مهم و تاثیر گذار در مکاتبات و توانایی جلب مشتری از طریق ست اداری، شکل و جلوه ظاهری آن می باشد که از طریق طراحی مناسب و چاپ با کیفیت حاصل می گردد.

طراحی و چاپ ست اداری

جهت سفارش طراحی و چاپ انواع مختلف ست اداری با نشانه ساز تماس بگیرید:
02188842300، 02188843200 و 09122488874


:: برچسب‌ها: طراحی و چاپ، ست اداری، سفارش ست اداری، قیمت ست اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کارت ویزیت

در بازارهای تبلیغاتی امروزی کارت‌ ویزیت به عنوان رکن اصلی تبلیغات و بازاریابی فردی بوده و نیز بهترین راه ارتباطی است که بوسیله آن هر شخص به طور مستقیم و رودررو برای معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دیگران و مشتریان اقدام می نماید.

به عبارتی دیگر کارت ویزیت این امکان را فراهم می سازد که هرکسی در زمان کوتاه بتواند با دیگران ارتباط بر قرار کرده و نسبت به تشریک مساعی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات فردی و فعالیت و حرفه خود به آنها، اقدام نماید. 

اصولا” کارت‌های ویزیت حاوی اطلاعات کاملی از اشخاص می باشد. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، عنوان کسب و کار، آدرس محل تجارت، شماره تماس، آدرس سایت یا ایمیل و… می باشد.

 کارت های  ویزیت از متریال ها و اشکال مختلفی تهیه می شوند. نظیر: لمینت مات و براق، سلفون مات و براق، یووی، برجسته طلاکوب، آهنربایی، پی وی سی، چرم، کتان، چوب، لمسی، تصویری، ساده، خلاقانه، و… 

 از موارد قابل توجه و مهمی که در طراحی و چاپ  کارت‌های ویزیت ضرورت دارد می توان به لوگوی شرکت، رنگ کارت و اطلاعاتی که برروی کارت نوشته می‌شوند اشاره نمود.

 

فرآیند طراحی

 

افراد شاغل در کسب وکارهای مختلف تا حدودی با کارت‌های ویزیت آشنا هستند و می دانند این کارت مربوط به معرفی حرف با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان ممکن می باشد. کارت‌های ویزیت حاوی اطلاعاتی نظیر: نام و مام خانوادگی، برند، نام کسب و کار، شماره تماس، آدرس الکترونیکی و… است، اما کمتر کسی از نحوه و روش ساخت این کارت اطلاعاتی دارد. از خصوصیات یک کارت ویزیت قوی و قدرتمند می توان به جذابیت،  کیفیت بالا، مناسب و معتبر اشاره نمود. این نوع کارت است که موجب رشد، اعتبار بالای برند و رونق کسب و کار خواهد شد.

در این قسمت شرکت نشانه ساز قصد دارد مخاطبین را به زبان ساده با مراحل و نحوه ساخت یک کارت ویزیت خوب و با کیفیت آشنا نماید. 

فرآیند ساخت کارت‌های ویزیت به شرح زیر است:

گام اول: طراحی کارت

 اولین مرحله که از حساسترین و مهمترین مراحل ساخت یک کارت ویزیت قوی، حرفه ای و معتبر می باشد، طراحی مناسب ، زیبا، کارآمد، شکیل و … است. چون طراحی کارت دارای پیچیدگی زیادی می باشد لذا طراحی مورد نیاز است که اولا” از تجربه کافی برخوردار باشد، ثانیا”  دقت و ظرافت بالا و کافی داشته باشد و ثالثا” صبور باشد.    

گام دوم: انتخاب متریال با کیفیت 

در این گام و پس از طراحی کارت و مشخص شدن شکل اولیه، نوبت به انتخاب بهترین متریال از نوع جنس پیش بینی شده ( مانند انتخاب بهترین کاغذ و مقوا) می رسد. این مورد نیز از مهمترین ترین ارکان جهت ساخت و چاپ  کارت‌های ویزیت به حساب می آید. چرا که از اهم  مواردی که جهت چاپ کارت ویزیت باید به آن دقت نمود، انتخاب با کیفیت ترین نوع کاغذ برای ساخت و چاپ کارت ویزیت می باشد.

گام سوم: برش کارت 

پس از طراحی و انتخاب  متریال با کیفیت(نظیر کاغذ مناسب)، براساس سایز و اندازه مورد نظر برش کاری انجام می گردد.

گام چهارم: چاپ طرح و اطلاعات لازم برروی کارت

در این مرحله طراحی مورد نظر به همراه اطلاعات لازم با استفاده از ترکیبی از رنگهای متنوع و یا طلا کوب، نقره کوب و… برروی متریال مناسب انتخاب شده( به صورت یک رو و یا دورو) چاپ( افست، دیجیتال و …) می شود.

گام پنجم: پوشش حفاظتی

در صورت ضرورت، سفارش و سلیقه مشتری، برای حفظ و استحکام کارت ویزیت، برروی آن پوشش حفاظتی قرار می گیرد. (این پوشش برای این است که در زمان استفاده دچار خرابی و خدشه دار نشود)، اغلب برای این کار از جنس لمینت مات و براق، سلفون مات و براق ، یووی و… استفاده می نمایند.

گام ششم: بسته بندی و تحویل

در مرحله پایانی، کارتهای ویزیتی که تهیه و چاپ شده، پس از بررسی نهایی توسط کارشناسان شرکت ، شمارش دقیق و بسته بندی مناسب، آماده تحویل به همراه فایل مربوطه (به صورت حضوری و یا بوسیله پیک) به مشتری می گردند. 

کارت ویزیت

 

قیمت و انواع

کارت‌های ویزیت مانند سایر ابزارها و اقلام تبلیغاتی از انواع متنوع و قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. این تنوع و گستردگی دلایل متعددی دارند، که در قیمت و نوع کارت تاثیر بسزایی دارند، این دلایل عبارتند از: سایز(با توجه به اینکه اندازه و ابعاد کارتهای ویزیت دارای استاندار مشخصی نیستند و صرفا” بر اساس سلیقه هر مشتری تهیه می گردند، لذا این تنوع در سلیقه موجب می شود که این کالا دارای انواع متفاوتی از نظر اندازه باشند. تعداد و تیراژ کارت‌های ویزیت نیز در قیمت آن اثر می گذارد و هرچقدر تعداد تقاضا بیشتر باشد قیمت تمام شده کاهش پیدا می کند. مورد بعدی متریال و ضخامت آن است که در ساخت کارت‌های ویزیت مورد استفاده قرار می گیرد  تاثیر مستقیم در نوع و قیمت کارت ویزیت دارند. عوامل مهم دیگر در نوع تزیین و جلوه های ظاهری کارت می‌باشند، نظیر تنوع رنگ های به کاررفته، روکش نگهدارنده(محافظ) ، نحوه برش کارت، نوشته های طلاکوب، مس کوب، نقره کوب و یو وی و…

انواع کارت ویزیت همانگونه که عنوان گردید، کارتهای ویزیت دارای انواع بسیار زیادی می باشند، نظیر:

کارت ویزیت ساده ایجادترغیب و تحریک در  مخاطبان لزوما” از طریق کارت های ویزیت با طرح‌های خیلی مبتکرانه و منحصر به فرد تحقق نمی‌ یابد. بعضی و قتها  یک کارت بسیار ابتدایی و ساده ولی با اصول طراحی و چاپ حرفه ای، می‌تواند در زمان کوتاه، توجه مخاطبان را نسبت به کسب و کار شما جذب نماید.  معمولا” کارت های و‌یزیت ساده در این ایام کاربرد زیادی ندارند،اما اگر جنس کارت از کیفیت خوبی برخوردار باشد میتواند اشتراک گذاری کالا و خدمات رابه خوبی انجام دهد.

کارت ویزیت لترپرس- برجسته کارت‌های لترپرس یک حس خاص و لوکس بودن را در شما ایجاد می نماید. این نوع  کارت‌ها به دلیل ظاهر  خاص ، برجسته و جذابی که دارند،  این امکان را فراهم می کند، تا  در همان برخورد اول یک احساس خوبی از نوع کسب و کار خود را به مخاطبین منتقل نمایید.

کارت ویزیت تصویری آن دسته از اشخاصی که دارای حرفه تخصص بوده و خواستار برند سازی اختصاصی می باشند، غالبا” می خواهند عکسی از خودشان ، محصولات ویا خدمات مربوطه را برروی کارت ویزیت چاپ نمایند. این کار باعث می شود تا مخاطب بعد از دیدن کارت، شما را به یاد بیاورد. 

 کارت‌ ویزیت خلاقانه این نوع کارت ها به یاد ماندنیترین کارت های ویزیت می باشند و دلیل آن این است که در طراحی آنها از طرح های خاص و متفاوتی نسبت به رقیبان  استفاده شده است. 

 کارت ‌ویزیت با پوشش یووی(UV) در برخی ازکارتها و برای ایجاد جلوه بیشتر، می‌توان بخشی از کارت را نظیر: لوگو، نام تجاری و لوگوی کسب و کار به وسیله پوشش یو وی براق نمود.

 کارت ‌ویزیت با پوشش لمینیت ویا سلفون مات و براق لمینیت و سلفون از پوشش‌هایی هستند که برای سطح خارجی و به منظور بالا بردن استحکام کارت ویزیت مورد استفاه قرار می گیرند. 

کارت ویزیت‌ طلاکوب، نقره کوب و… نوعی از کارت های ویزیت ساده می باشند که  برای جذابیت و جلوه بیشتر،  طلاکوب، نقره‌کوب و… شده اند. 

شرکت نشانه ساز آماده دریافت سفارش طراحی و ساخت انواع کارت‌های ویزیت می باشد:

02188843200، 02188842300 و 09122488874



:: برچسب‌ها: طراحی و چاپ، سفارش طراحی و چاپ، قیمت کارت ویزیت، سفارش کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

طراحی و چاپ سربرگ

در زمانیکه برای اولین بار شرکت یا سازمانی تاسیس می شود، یکی از مهمترین ملزومات در ست اداری وجود سربرگ می باشد. در تعریفی که برای سربرگ عنوان می شود، این است که سربرگ‌ها شامل قسمتی در بالای نامه‌های رسمی شرکت یا سازمان می باشد که  لوگو و نام شرکت یا سازمان، موضوع نامه، شماره ثبت، تاریخ ، پیوست و… در آنجا درج می شود، اما در واقعیت به کل صفحه، سربرگ اطلاق می گردد. در قسمت پایین سربرگ  معمولا” آدرس و شماره تماس نوشته می شود.  سربرگها را اغلب در دو قطع A4 وA5، با طراحی یکسان و به صورت تمام رنگی چاپ و تهیه می نمایند.

در تهیه سربرگ توجه و حساسیت خاصی صورت می گیرد، تا ارتباط و شکل ظاهری آن با دیگر اقلام موجود در ست اداری از هماهنگی و سنخیت بالایی برخوردار باشد.

در طراحی و چاپ سربرگ باید به نکات مهمی نظیر: ساده بودن طراحی، ابعاد لوگو، اندازه و سایز نوشته ها، نوع فونت نوشته ها، توجه داشت.

از مهمترین مزایای انتخاب و تهیه سربرگ مناسب برای شرکت ها و سازمان ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد: سربرگها هویت بخش شرکتها و سازمانها هستند، که ایجاد انضباط و هماهنگی بخشیدن به نامه های اداری و مکاتبات را به عهده دارند و علاوه بر اینکه به نامه های اداری اعتبار می دهند، به ساختار شرکت نیز رسمیت می بخشند، در ضمن ابزار مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی شرکت و محصولات آن به حساب می آیند.

فرآیند تهیه

 باعنایت به اینکه سربرگ‌ها یکی از مهمترین و اساسی ترین جزء از ملزومات اداری و ست اداری است، لذا کیفیت و زیبایی در طراحی و چاپ آن نقش بسزایی در تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات شرکت ها و سازمانها ایفا می نماید. صاحبان کسب وکار توجه ویژه‌ای به آن دارند و سعی می کنند در بدو تاسیس نسبت به تهیه سربرگ اداری خوب و مناسب اقدام نمایند.

تهیه یک سربرگ حرفه ای و معتبر را می توان در مراحل زیر خلاصه نمود:

ا- طراحی: در این مرحله می بایست ابتدا اندازه کاغذ سربرگ بر اساس میزان حجم نوشته و عکس (لوگو) مورد نظر انتخاب شود و سپس نسبت به طراحی اقدام نمود. لازم به ذکر است در طراحی سربرگ های چشم نواز و زیبا باید به عوامل اثر گذار مهمی توجه داشت. نظیر: طرح لوگو شرکت یا سازمان، هماهنگی بین رنگ طرح و نوع کسب و کار، هماهنگی با سایر اقلام ست اداری، حفظ سادگی،انتخاب پس زمینه و حاشیه های منحصر بفرد، انتخاب فونت‌ و اندازه مناسب، اندازه، کیفیت و وزن کاغذ، جای گذاری صحیح اطلاعات تماس، آدرس، شماره ، تاریخ و … 

2- چاپ: در این قسمت و بر اساس طراحی سربرگ صورت گرفته، اوراق و کاغذهای مناسب، سربرگ با چاپگرهای مناسب چاپ می گردد. معمولا” چاپ سربرگ برروی برگه های A4،A5، تمام رنگی به روش افست، ریسو گرافی و… انجام می شود.

 

طراحی و چاپ سربرگ

قیمت

معمولا” سربرگ‌ها به صورت جداگانه درخواست و تهیه نمی شود و به صورت مجموعه ای خواهند بود که به آن ست اداری اطلاق می شود. علی ایحال اگر خواسته باشیم قیمت آن را جداگانه تعیین نماییم، به این صورت است که برآورد و اختلاف قیمت در سربرگ‌های مکاتبات اداری و رسمی، وابسته به عوامل بسیاری است.  مهمترین این موارد شامل:

نوع و مدل طراحی: همانگونه که سربرگ به عنوان یک وسیله و ابزار مهم تبلیغاتی محسوب می شود، لذا توجه به طراحی مناسب آن از مواردی است که هر شرکت و موسسه ای لاجرم به آن توجه مخصوصی دارد و برای طراحی حرفه ای و معتبر آن نیاز به صرف هزینه بیشتری است.

جلوه های بصری ویژه: استفاده از جلوه های بصری و دیداری اختصاصی متناسب با نوع کسب و کار باعث افزایش و رونق کسب و کار می گردد. 

تعداد رنگهای استفاده شده: نوع و تعداد رنگهای بکاررفته در یک سربرگ باعث افزایش زیبایی و جلوه آن می گردد.

 کاغذ: هرچقدر کاغذ مورد استفاده از کیفیت و ضخامت بالاتری برخوردار باشد، اثر بخشی طراحی آن بیشتر خواهد بود.

تیراژ سفارش: تعداد مورد درخواست سربرگ در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. افزایش تعداد باعث کاهش قیمت کلی می شود.  

ابعاد کاغذ:چنانچه ابعاد کاغذ مورد درخواست مشتری خارج از اندازه های استاندارد باشد در قیمت آن تاثیر دارد.

نوع چاپ: معمولا”در روش چاپ سربرگ از چاپ افست و داپلیکیشن استفاده می گردد.

مزایا

برهیچ کس پوشیده نیست که استفاده از سربرگ در سازمانها و شرکتها دارای محاسن فراوانی است که اهم آنها عبارتند از: 

1- افزایش امنیت مکاتبات:  با توجه به اینکه هر شرکت و سازمانی صرفا” باید نامه های رسمی و اداری مربوط به شرکت ذیربط را در سربرگ منحصر بفرد خود تهیه و ارسال نماید، لذا نه تنها از سوء استفاده های احتمالی اشخاص ناباب جلوگیری می شود بلکه امکان کپی برداری از آن نیز وجود ندارد. 

2- به عنوان برگه شناسایی: در سربرگ اطلاعات کاملی از شکل ظاهری لوگو شرکت، تاریخ و شماره نامه، آدرس شرکت و شماره تماس درج می گردد. این اطلاعات در نگاه اول سربرگ را به عنوان یک برگه شناسایی در نظر می گیرند که نمایی شفاف از وضعیت ساختار و کسب و کار شرکت را در اختیار مشتریان حقیقی و حقوقی قرار می دهد. 

3- رونق کسب و کار: سربرگ یک وسیله تبلیغاتی است که افزایش تعداد مکاتبات اداری با سربرگ مخصوص باعث شناخته شدن شرکت یا سازمان در سطح جامعه گردیده و متعاقب آن اضافه نمودن مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

 

طراحی و چاپ سربرگ

برای سفارش طراحی و چاپ انواع مختلف سربرگ با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300،02188843200 و 09122488874



:: برچسب‌ها: طراحی و چاپ، سفارش طراحی و چاپ، قیمت سربرگ، سفارش سربرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

فاکتور

فاکتور عبارت است از یک نوع سند و مدرک  تجاری  که انجام کلیه معاملات را بین خریدار و فروشنده در آن ثبت و ضبط می گردد. به تعبیری دیگر در آنها اطلاعات ذی قیمتی در خصوص مشخصات فروشنده و خریدار، نام کالا، قیمت محصول، نحوه پرداخت پول محصول خریداری شده، تاریخ خریدو… در اختیار خواننده قرار می گیرد. 

فارغ از نکات مذکور، برگه صورتحساب در برخی از کالاها و خدمات در حکم ضمانت نیز می تواند مد نظر قرار گیرد، و چنانچه کالای خریداری شده دارای عیبی باشد (فروشنده باید اقدام به تعویض کالا نماید) و یا خدمات صورت گرفته ناقص باشد (شرکت یا موسسه خدماتی باید برای کامل نمودن خدمات ناقص اقدام نماید)  

 

فاکتور

انواع

فاکتورها به طور کلی  به دو نوع  فاکتورهای رسمی ( وزارت اقتصاد و دارایی از خرید و فروش محصول باید مطلع باشد) و فاکتورهای غیررسمی ( نیاز به اطلاع وزارت اقتصاد و دارایی ندارد) تقسیم می شوند.

فاکتورهای رسمی نیز دارای انواع مختلفی هستند که شامل:

فاکتورهای استاندارد، تجاری، اعتبار‌‌‌ی (پیش فاکتور)، بدهکار-بستانکار و بدهی (برگه بدهکاری) می باشند.

1. استاندارد: عبارت است از برگه ای که توسط یک تشکل حرفه ای کوچک و یا حرفه صادر و به مشتری ارائه می گردد.

این فاکتورها دارای قطع و اندازه متنوع می باشند و حاوی اقلام اطلاعاتی نظیر:

شماره فاکتور، نام شغل، شماره تماس، نام مشتری، شماره تماس و مبلغی که مشتری پرداخت کرده است، می باشد.

2.  تجاری: صورتحسابی است که جهت فروش کالاهای  بین‌‌المللی برای مشتریان صادر می‌‌شود.

3.پیش فاکتور: برگه ای است که توسط مجموعه حرفه ای برای تخفیف و یا باز پرداخت مبلغی صادر می شود.

4.فاکتور‌ بدهکار-‌بستانکار: هزینه‌‌های بستانکاری و بدهکاری در این فاکتور با هم نوشته شده و مبلغ کل به صورت یک عدد مثبت یا منفی درج می‌ گردد.

5.فاکتور بدهی ( برگه بدهکاری): این برگه توسط مسئول شغلی صادر می شود که نیاز دارد مبلغ بدهکاری مشتری را به علت ارائه خدمات اضافه افزایش دهد. 

قیمت

قیمت فاکتور وابسته به دو عامل اصلی طراحی و چاپ فاکتور می باشد. فاکتورهای رسمی بر اساس ضوابطی که از طرف وزارت دارایی ابلاغ می شود طراحی و چاپ می گردد، اما فاکتورهای غیر رسمی به صورت  سلیقه ای طراحی و چاپ می شود.

 مدل طراحی: در حال حاضر طراحی برگه های صورتحساب به صورت الکترونیکی با استفاده از رایانه و در قالب برنامه های  مربوطه انجام می شود.  قیمت طراحی براساس مدل انتخاب شده متفاوت می باشد.

 سایر موارد تاثیر گذار در قیمت فاکتور شامل موارد زیر است:

نوع کاغذ:  کاغذ از انواع و قیمت های تشکیل شده است. انتخاب نوع کاغذ در قیمت کاتالوگ اثر بسزایی دارد، هرچه گرماژ کاغذ( وزن) بیشتر باشد، کیفیت و استحکام آن بالاتر است و لذا فاکتور از قیمت بالاتری برخوردار می شود. قیمت کاغذ ایرانی با کاغذ وارداتی متفاوت است. قیمت کاغذ کاربن دار و بدون کاربن متفاوت است.

سایز : اندازه و ابعاد فاکتور نیز از عواملی است که در قیمت آن اثر دارد، بطوری که اندازه فاکتور با ابعاد بزرگتر قیمت بالاتری دارد. معمولا” فاکتورها دارای اندازه A5,A4,B4 و… می باشند.

تعداد: تعداد نسخ فاکتور مورد درخواست نیز در قیمت آن دخیل می باشد و هرچقدر تعداد آن بیشتر باشد، موجب کاهش قیمت خواهد شد.

نوع چاپ: نوع چاپ فاکتور هم در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. معمولا” از چاپ افست، داپلیکیشن(ریسو گراف)، دیجیتال و… استفاده می گردد.

شرکت نشانه ساز سفارشات در مورد طراحی و چاپ انواع گوناگون فاکتور( اعم از رسمی و غیر رسمی) را انجام می دهد.  

02188842300

02188843200

09122488874



:: برچسب‌ها: طراحی و چاپ، سفارش طراحی و چاپ، قیمت فاکتور، سفارش فاکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بروشور

هر بنگاه اقتصادی و شرکت و سازمان کوچک و بزرگ برای رونق کسب و کار راهی جز این ندارد که مشتریان و مردم اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات آنها داشته باشند. یکی از بهترین این راهکارهای تبلیغاتی استفاده از برو شور می باشد. بروشور یک روش ساده تبلیغی برای در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم در خصوص کالا و خدمات به مردم  و تشویق آنها برای خرید می باشد. بروشور به عنوان یک ابزار بازاریابی و فروش قابل لمس و با اعتبار است. در طراحی و چاپ یک بروشور کامل و مناسب به دنبال محقق کردن همه اهداف زیر است: 

اطلاعات: یک مجموعه تولیدی و خدماتی غالبا” از بروشور برای ارائه اطلاعات لازم و کافی به مشتریان در مورد فعالیت خود استفاده می نماید. 

آموزشی: بروشور، روش صحیح استفاده، بهره برداری و کاربرد یک محصول و یا خدمات خاصی را به مشتریان آموزش می دهد.

شناسایی: بروشور باعث می شود که مجموعه کسب و کار اشخاص و اعتبار آنها به طور خودکار شناخته شوند.

تبلیغات: از طریق یک بروشور امکان تبلیغ یک یا چند کالا و خدمات مهیا می‌باشد.

 

فرآیند تهیه

به طور کلی فرآیند تهیه یک بروشور معتبر و با کیفیت شامل پنج مرحله اصلی شامل اطلاعات مورد نیاز، نحوه چیدمان اطلاعات، تعیین اندازه بروشور، طراحی شکل ظاهری و چاپ بروشور می باشد:

1- اطلاعات مورد نیاز: 

در این مرحله بررسی ، جمع آوری و تعیین کلیه اطلاعات مورد نیاز برای کالا و خدماتی که توسط شرکت و سازمان به منظور آگاهی مشتری باید انجام شود.

2- نحوه طبقه بندی اطلاعات:

در این قسمت مطالب بایددقیقا” فصل بندی شده و هرمطلب با توجه به اهمیت در جای خود قرار گیرد.

3- تعیین اندازه بروشور:

با توجه به حجم مطالب و تصاویر جمع آوری شده ابعاد و اندازه بروشور تعیین می گردد.

4- طراحی شکل ظاهری بروشور:

یکی از مهمترین مراحل طراحی شکل برو شور بوده و باید مدل بروشور، نحوه رنگ بندی، چگونگی قرار دادن مطالب و عکس های منتخب مشخص گردد.

5- چاپ بروشور: 

مرحله پایانی تهیه برو شور چاپ آن می باشد که باتوجه به درخواست مشتری و طراحی صورت گرفته در انواع مختلف و با استفاده از چاپگرهای تمام رنگی قابل انجام می باشد، نظیر: چاپ افست ، چاپ دیجیتال و …    

 

انواع

بروشور دارای انواع متفاوتی می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

1- برو شورهای آکاردئونی یا تا شونده:

 از پرکاربردترین بروشورها، بروشورهای تا شونده می باشد، که به صورت صفحاتی(A4وA5) هستند که در هر دو طرف هر صفحه مطالبی چاپ شده و از وسط تا می شوند، که به هرقسمت لت یا بخش یا تکه می گویند( کمترین بروشور از دو لت تشکیل شده است) و اگر هر صفحه به بیش از دولت تا شود به آن آکاردئونی گفته می شود.  

2- برو شورهای الکترونیکی:

با توجه به رونق کسب و کار الکترونیکی و اینترنتی، نوع دیگری از بروشور پا به عرصه گذاشته است که دارای ماهیت فیزیکی نبوده و نیاز به چاپ هم ندارد. درحال حاضر این نوع بروشور نسبت به بروشورهای کاغذی از قبال عمومی کمی برخوردار است.

3- برو شورهای منگنه‌ای و سیمی:

این نوع بروشورها به صورت دفترچه‌ای و دارای اوراق کاغذی زوج و جلد مقوایی بوده و پس از تا شدن از وسط منگنه یا سیمی می شوند. از این نوع بروشورها صرفا” در موارد خاص و جلسات رسمی استفاده می گردد.

بروشور

کاربرد

 بروشورها دارای کاربردها و استفاده فراوانی می باشند، که عمده این موارد شامل :

1-  معرف شرکت یا سازمان:

این نوع بروشورها فقط جنبه تبلیغاتی دارند و در آن مطالب و تصاویر هدفمند و زیبایی در مورد سوابق تجربی شرکت و نوع کسب و کارمربوطه درج شده است. از این نوع بروشورها بیشتر در حواشی سمینارها، همایش ها و نمایشگاههای داخلی و بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.

2- معرف کسب و کار:

در این نوع بروشور اطلاعات دقیق، ریز و مبسوطی از نوع فعالیت و کسب و کار شرکت یا سازمان ارائه می گردد.

3- معرف محصول یا خدمات:

فلسفه وجودی تهیه بروشور از ابتدا برای معرفی کالا و خدمات شرکت یا موسسه بوده است و مشتمل بر اطلاعات و مطالب جزیی و کامل در مورد نوع خدمات و نحوه نصب، استفاده و مزایای محصول خریداری شده می باشد، به طوریکه مصرف کننده با مطالعه آن اطلاعات دقیقی در مورد کالا و خدمات به دست آورده و دیگر نیازی به راهنمایی و سوال از کسی ندارد.

4- راهنمای محتوای آموزشی:

این بروشورها حاوی مطالب آموزشی در مورد موضوعات و محصولات خاصی نظیر: لوازم آرایشی، بهداشتی، شناخت بیماری ها، مسائل حقوقی، موضوعات مالیاتی، آموزش ساخت و ساز و … می باشد. مدیران شرکت ها و موسسات با تهیه این گونه بروشورها از مقبولیت زیادی در بین مراجعین خود برخوردار می شوند.

5- راهنمای تورهای گردشگری:

این نوع بروشورها در اماکن تاریخی، تفریحی، شهرهای توریستی و… مورد استفاده قرار می گیرند و حاوی اطلاعات دقیق و کاملی (متنی و تصویری) از محل مورد نظر می باشند. گردشگران در بدو ورود به این محل ها در اولین حرکت نسبت به تهیه بروشور گردشگری اقدام می نمایند. 

6- منو رستوران و فست فود:

از کاربردهای دیگر بروشور، استفاده به عنوان منو رستورانها،غذاخوریها، کافی شاپ ها ، فست فودها و… می باشد.

7- کارت دعوت:

در اغلب شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی از بروشور برای دعوت اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور شرکت در همایش، سمینار، نمایشگاه، جشنواره و… استفاده می کنند که مشتمل بر اطلاعات جامعه‌ای از جلسه یا مراسم مورد نظر می باشد.

برای سفارش طراحی و چاپ انواع بروشورهای تبلیغاتی با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300،02188843200 و 09122488874



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی و چاپ، طراحی و چاپ، قیمت بروشور، سفارش بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کاتالوگ

فرآیندتولید

به طور کلی مراحل تهیه یک کاتالوگ خوب و با کیفیت مطلوب شباهت زیادی به بروشور دارد و همانند آن است، و مشتمل بر پنج مرحله است.

1- تهیه اطلاعات کلی از محصول: 

در این مرحله نیاز است که اطلاعات کلی از محصول و خدماتی که توسط شرکت یا سازمان ارائه می شود، تهیه شود. 

2- نحوه جایگزینی اطلاعات:

 مطالب جمع آوری شده باید قسمت بندی شوند و هر مطلب با توجه به درجه رتبه در جای مناسب خود قرار گیرد.

3-  ابعاد :

با توجه به حجم مطالب کلی و تصاویر انتخاب شده سایز کاتالوگ مشخص می شود.

4- طراحی ظاهری:

در اینجا نوبت به  طراحی شکل ظاهری کاتالوگ می رسد، که باید علاوه بر تعیین نوع رنگ، مدل و جنس آن نحوه قرار گرفتن مطالب و عکس ها پیش بینی گردند. 

5- نوع چاپ : 

چاپ کاتالوگ آخرین مرحله در خصوص تهیه  و ساخت کاتالوگ می باشد، که با استفاده از پرینترهای رنگی و دیجیتال انجام می شود.

قیمت

همشه برای انتخاب و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی، برآورد و تعیین قیمت آن از نکات اساسی و ضروری می باشد. کاتالوگ نیز از این امر مستثنی نیست، اما قیمت طراحی و چاپ آن وابسته به عوامل و معیارهای متعددی است. اهم این عوامل شامل:

نوع و مدل  طراحی: امروزه طراحی کاتالوگ با استفاده از رایانه و برنامه های مربوطه و به صورت الکترونیکی انجام شده و هرکدام دارای قیمت خاص خود می باشد که در هنگام سفارش مشخص می گردد. 

تیراژ کاتالوگ مورد درخواست: تعداد سفارش کاتالوگ نیز از عواملی است که در قیمت موثر می باشد و هرچقدر تیراژ آن زیاد باشد قیمت آن پایین تر خواهد بود.

نوع کاغذ: با توجه به اینکه کاغذ دارای انواع و قیمت مختلفی می باشد لذا انتخاب نوع کاغذ در قیمت کاتالوگ اثر بسزایی دارد.

  اندازه کاتالوگ: ابعاد کاتالوگ از استاندارد خاصی برخوردار نمی باشد و اندازه آن بر اساس درخواست مشتری قابل انجام است. طبیعی می باشد که اندازه آن هرچقدر بزرگتر باشد از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وزن کاغذ:  هرچه مقدار وزن(گرماژ) کاغذ بیشتر باشد، کیفیت، استحکام آن بالاتر است و به طبع آن کاتالوگ از قیمت بالاتری برخوردار می شود. 

پوشش: کاتالوگ دارای پوشش حفاظتی از طرفی قیمت بیشتری نسبت به کاتالوگ بدون پوشش دارد و از طرف دیگر نوع روکش نیز در قیمت آن اثر گذار می باشد. معمولا” برای پوشش حفاظتی از یو وی، لمینت و… استفاده می شود.

نوع چاپ: از عوامل موثر دیگر در تعیین قیمت کاتالوگ نوع چاپ می باشد. 



:: برچسب‌ها: طراحی وچاپ، کاتالوگ، ساخت کاتالوگ، قیمت کاتالوگ، سفارش کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

خدمات طراحی و چاپ

کاتالوگ همانند بروشور یکی از بااهمیت ترین ابزارهای تبلیغاتی است که در ارتباط با کالا و خدمات یک سازمان و شرکت اطلاعاتی نظیر عنوان محصول و خدمات، عکس های مرتبط، شماره تماس ، سایر توضیحات و … را برای رویت و استفاده مشتریان دراختیار آنها قرار می دهد و مسئولان و مدیران مشاغل و  کسب وکارها  برای معرفی محصول و برند خود ناگزیر به استفاده از کاتالوگ درکنار سایر ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی هستند. لازم به ذکر است که کاتالوگ ها در مقایسه با بروشورها از نظر ظاهری و کاربردی تقریبا”یکسان هستند و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها تفاوتی برای آنها قائل نیستند در صورتیکه در حقیقت اینطور نیست. کاتالوگ و بروشور دارای اهداف و استراتژی مجزا از یکدیگر می باشند.

اولا” کاتالوگ حاوی اطلاعات کلی از شرکت یا سازمان و کالا و خدمات ارائه دهنده توسط آنها می باشد در حالی که بروشور شامل اطلاعات ریزتری از شرکت یا سازمان و نیز محصولات و خدمات آنها است. 

ثانیا”کاتالوگ ها صرفا” جنبه تبلیغاتی دارند لکن بروشورها حاوی اطلاعات کاملی از روش به کارگیری و استفاده از کالا و خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. 

انواع

کاتالوگ‌ها به صورت عمودی و یا افقی طراحی و چاپ شده و دارای انواع مختلفی است، نظیر:

1- دیجیتالی:

 کسب و کارهای الکترونیکی و اینترنتی امروزه رو به رشد و گسترش است، لذا متناسب با این مشاغل از کاتالوگ های الکترونیکی  استفاده می شوند. نکته قابل توجه این است که کاتالوگ‌های دیجیتالی صرفا” از طریق رایانه و با استفاده از اینترنت قابل استفاده می باشند. 

1-  تاشو:

 این نوع کاتالوگ‌ها معمولا” در اندازه های A4 و A5 تهیه می شوند، به این صورت که با توجه به حجم اطلاعاتی می خواهند در آن قرار گیرد در هر دو طرف صفحه چاپ شده و تا زده می شود. هر قسمت کاتالوگ‌های تا شو را لت می نامند و بر اساس تعداد تاهایی که زده می شوند به دولت، چهارلت و … تقسیم می شوند. کاربرد و استفاده نوع تا شونده نسبت به سایر کاتالوگها از جامعیت بیشتری برخوردار است. 

3- منگنه‌ای :

کاتالوگ‌های منگنه‌ای  به صورت دفترچه‌ای تهیه می شوند و دارای ورق های گلاسه کاغذی زوج و جلد مقوایی می باشند. در این نوع کاتالوگ‌ها معمولا” هر صفحه به دو لت تقسیم شده و پس از قرار گرفتن بر روی هم از قسمت وسط منگنه می شوند.  

 

کاربرد

2- معرفی نوع و زمینه کسب و کار:

 این کاتالوگ‌ها شامل اطلاعات کلی و کاملی از نوع فعالیت ، کسب و کار ، نوع محصولات تولیدی و خدمات قابل ارائه توسط شرکت یا سازمان می باشد.

اهم موارد استفاده و کاربردهای کاتالوگ ها عبارتند از:

1-  معرفی شرکت یا سازمان: این نوع کاتالوگ‌ها صرفا” برای بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند، و حاوی  مطالب و تصاویر زیبایی در زمینه سوابق کاری گذشته و  برنامه های آینده شرکت یا سازمان می باشد. غالبا” از آنها  در حاشیه نمایشگاههای داخلی و بین المللی، همایش ها، جشنواره های اقتصادی، سمینارها، مراسم رسمی و غیر رسمی و… استفاده می گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی وچاپ، کاتالوگ، ساخت کاتالوگ، قیمت کاتالوگ، سفارش کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

طراحی لوگو

طراحی لوگو

سفارش، طراحی و چاپ انواع لوگو و برند شرکت ها

لوگو همان عنوان یا تصویری است که مشتریان و مخاطبان با رویت، مشاهده و خواندن آن، شکلی از  شرکت یا سازمان سازنده کالا و خدمات به همراه مشخصات و ویژگیهای آن در ذهنشان نقش می بندد. لوگو به عناوین دیگری نظیر برند، نشان تجاری، آرم، مارک و… نیز نامیده می شود.

در جهان کسب و کار امروزی که تولید کنندگان و فروشندگان کالا و خدمات رو به گسترش و افزایش هستند و هر روزه محصولات مشابه ای با شکل و ظاهری متفاوت پا به عرصه وجود می گذارند و شناخت کالا و خدمات خوب و مناسب بسیار سخت شده است. بازار رقابت (بین آندسته از شرکتهاییکه دارای تولیدات مشترک می باشند) در این عرصه بسیار تنگاتنگ شده است و هر تولید کننده ای برای ماندگاری و اعتبار برند خود باید تلاش فراوانی را انجام دهد. 

لوگو غالبا” برای شناخت محصول یا خدماتی است که از ارزش اجتماعی و اعتباری بالایی برخوردار می باشد. تولید کنندگان هرچقدر بتوانند کالای با کیفیت تولید نمایند نسبت به جذب مصرف کنندگان موفقتر خواهند بود و مشتریان به آن برند تعلق خاطر و اطمینان پیدا می نمایند. در این میان طراحی و شکل لوگو به عنوان یک ابزار تبلیغاتی درراستای جذب مخاطب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و صاحبان حرف و مشاغل مختلف روز به روز به ارزش آن پی می برند. در طراحی و ساخت یک لوگوی معتبر و قوی باید موارد بسیاری را مد نظر داشت، که از آن جمله می توانیم به سادگی( فهم ساده برای مخاطب و امکان ماندن در حافظه به راحتی)، دائمی بودن، مبین نوع فعالیت ، کپی نکردن ازروی برند سایر شرکتها، دارای جلوه زیبا و شکلی متعارف، تطبیق پذیر بودن و… اشاره نمود.

فرآیند طراحی

برای طراحی و ساخت یک لوگوی معتبر، قوی، ماندگار و مناسب باید مراحل چهارگانه زیر بطور دقیق محقق و اجرا شود.

مرحله اول: مطالعه و بررسی نوع شغل و زمینه فعالیت

قبل از اینکه شروع به طراحی لوگو نماییم لازم است، که پاسخ نمونه سوالاتی در ارتباط با  کسب و کار را از طریق مصاحبه، مشاهده، مطالعه و بررسی بدست آوریم. این سوالات نظیر:

 به دست آوردن اطلاعات کلی کسب و کار پاسخ هایی که از این سوال بدست می آید بسیار مهم است و می تواند طراح را به سمت و سویی مناسب برای ایده پردازی درست هدایت نماید. چرا که اگر زمینه فعالیت این واحد تولیدی و یا خدماتی ، هنری باشد لوگوی آن با یک شرکت تولید قطعات ورزشی و یا یک رستوران و… متفاوت خواهد بود. 

نوع کسب و کار صرفا”داخلی است و یا جنبه بین المللی نیز دارد؟ در صورتیکه شرکت فعالیت های بین المللی داشته باشد طراحی لوگو نیز باید جنبه بین المللی پیدا نماید.

اندازه شرکت کوچک است و یا بزرگ اندازه شرکت در میزان مبلغ قراردادهای منعقده و پروژه هایی که انجام می دهند، دارای اهمیت فراوانی است. چون یک شرکت بزرگ در مقایسه با یک شرکت کوچک نیازمند یک لوگوی قوی و قدرتمند با ماندگاری بالاخواهد بود.

نکته اساسی در این مرحله این است که حتما لازم است شناخت کاملی از لوگوهایی که تا کنون در این زمینه فعالیت طراحی شده است را در اختیار داشته باشیم تا طراح لوگو به انحراف نرود و لوگویی طراحی نماید که هیچ سنخیت با حرفه نداشته باشد. 

مرحله دوم: شناخت صاحب/صاحبان حرفه و مشتریان

پس از شناخت زمینه فعالیت ، حالا نوبت به شناخت صاحبان کسب و کار و نوع مشتریانی که از خدمات ویا محصولات این واحد بهره مند می شوند، می رسد. شناخت صاحب شرکت به این معنی است که بتوانیم پاسخ تعداد دیگری از سوالات مرتبط را بدست آوریم. نظیر اینکه صاحبان شرکت چند نفر هستند، رشته و مدرک تحصیلی آنها چیست، هدف از تاسیس شرکت چه بوده است، استراتژی آنها برای ادامه فعالیت چیست، میزان اطلاع آنها از فعالیتی که انجام می دهد چقدر است، آیا شناختی از رقبای خود دارند؟ پاسخ این سوال می تواند میزان تفاوت صاحب حرفه را با شرکت های نظیر مشخص می کند و باعث می شود در راستای کاهش این اختلاف  حرکت هایی را انجام دهد.

مرحله سوم: طراحی اولیه لوگو

طراح با کسب نتایجی که از دو مرحله قبل بدست می آورد اقدام به طراحی اولیه از لوگوی شرکت می نماید و در اختیار صاحبان کسب و کار (برای بررسی و اظهار نظر ) قرار می دهد. و

مسئولین شرکت پس از بررسی نقطه نظرات خود را در اختیا ر طراح قرار می دهند.

مرحله چهارم: تهیه و تحویل طرح نهایی لوگو 

در این مرحله طراحان شرکت نشانه ساز لوگوی نهایی را با توجه به نقطه نظرات ارائه شده طراحی می کنند، و شرکت لوگوی نهایی را به همراه فایلهای مربوطه تحویل مشتریان می نماید.

 

کاربرد و انواع

همان گونه که عنوان گردید، لوگو به عنوان نشان اختصاصی و انحصاری  شرکت بوده و تنها آرمی است که می تواند معرف فعالیت ها و ساختار شرکت یا سازمان  باشد، در حرف و مشاغل امروزی بهره مندی و استفاده از یک برند یا لوگو برای هر  شرکت کوچک و بزرگی امری مهم ، ضروری و حیاتی تلقی می گردد. اشخاص و مشتریان در هرکجای دنیا، صرفا” با مشاهده لوگوی شرکت زمینه فعالیت آن را به خاطر می آورند. از مزیتهای لوگو این است که در مقایسه با یک نوشته یا شعار تبلیغاتی به فضای کمتری نیاز دارد.

لوگو قابلیت استفاده، نصب و چاپ در هر جایی که اسمی از شرکت برده شود را دارد، قابلیت استفاده در ست اداری، سریرگ ها ، دفترچه یادداشت، پاکت نامه، پاکت پول، کارت ویزیت، تقویم و سررسید ها، فاکتور، صورتحساب های خرید و فروش، رایانه، کلیه ابزارهای تبلیغاتی( نظیر: بج سینه، اتیکت پرسنلی، مارک لباس، انواع تندیس، مدال و مدالیوم، شیلد( مدال جعبه ای، لوح تقدیر، پرچم رومیزی، پرچم تشریفات و …)، مکان های تبلیغاتی و … 

لوگو ها را به طور کلی می توان به سه نوع اصلی تقسم نمود، که شامل: لوگو نوشتاری( لتر مارک)، لوگوی تصویری( نمادین)، و لوگوی ترکیبی می باشند. 

لوگوهای نوشتاری(لترمارک)

لوگوهایی هستند که  معمولاً ازحرف های ابتدای نام برند در آن  استفاده شده است. مانند شرکت های  IBM , CNN , HBO 

 لوگوهای نوشتاری برای چاپ بر روی کارت ویزیت بسیار گزینه مناسبی می باشند.   

لوگوی تصویری

یا لوگوی نمادین، از یک  عکس و تصویر گرافیکی ساخته می شوند.  اشخاص و مشتریان هر زمانی که به لوگو فکر می کنند این تصویر در ذهنشان نقش می‌بندد. به عنوان مثال هروقت لوگوی شرکت پژو را به یاد می آورند. تصویر یک شیر در ذهن آنها بوجود می آید. 
در طراحی این نوع لوگو اساسی ترین نکته ای که باید به آن توجه کنیم، آن موقعی است که می خواهیم تصویری یا نمادی را برای آن انتخاب کنیم. این  نماد و تصویر باید با ماهیت و زمینه فعالیت برند شرکت از هماهنگی و سنخیت برخوردار باشد. از لوگوهای تصویری بیشتر برای شرکت ها و سازمان های جدیدالتاسیس نوظهور می تواند مورد استفاده و کاربرد قرارگیرد.

لوگوهای ترکیبی

 لوگوهایی هستند که از ترکیب لوگوهای  تصویری با لوگوهای  نوشتاری ساخته می‌شوند. طراحی لوگو با الهام گرفتن از متن و تصویر در کنار یکدیگر می‌تواند لوگوهای زیبا، قدرتمند و با اعتباری را خلق نماید. لوگوی شرکت نشانه ساز از جمله این موارد می باشد. چون از ترکیب یک یک تصویر و یک عنوان ایجاد شده است و باعث شده است تا برند شرکت برجسته تر شده است. از مزایای دیگر لوگوی ترکیبی می توان به ترغیب و تحریک اشخاص و مشتریان به دیدن لوگو، و افزایش رونق کسب و کار اشاره نمود. 

برای سفارش ، طراحی وچاپ انواع لوگو با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300، 02188843200 و 09122488874



:: برچسب‌ها: طراحی و چاپxطراحی لوگوxقیمت طراحی و چاپxسفارش طراحی وچاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

خدمات طراحی و چاپ

هنوز هم پر کاربرد ترین ابزار تبلیغاتی طراحی و چاپ است. شاید با گسترش استفاده از اینترنت نقش چاپ در دنیای تبلیغات نسبت به گذشته کمتر شده است اما هنوز هم طراحی زیبا و دل نشین با رعایت اصول هنری در کنار چاپ با کیفیت می تواند یک روش موئر برای جذب مخاطب باشد.

طراحی تبلیغاتی امروزه یکی از مشاغل تخصصی و چالش اصلی شرکت های بزرگ است. آن ها معمولا این وظیفه را به طراحان با تجربه در گروه های تبلیغاتی محول می کنند. نشانه ساز همچنین با توجه به تخصص در امور چاپ می تواند چالش های مربوط به چاپ طراحی های انجام شده را حل کند.

طراحی و چاپ لوگو برند، ست اداری، کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، سربرگ، فاکتور و .. از کاربرد های اصلی در این زمینه است. به همین دلیل است که طراحی و چاپ به عنوان یک ابزار مهم در ساخت هدایای تبلیغاتی و برندینگ شناخته می شود.

بهره گیری از ابزار های مدرن چاپ روی سطوح متنوع در کارگاه های پر تعداد باعث افزایش چشمگیر کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و امکان چاپ در تیراژ نا محدود در گروه نشانه ساز شده است. همکاری با برترین برند های ایران تضمینی بر کیفیت و وقت شناسی گروه نشانه ساز است.

طراحی لوگو

لوگو عنوان یا تصویری است که مشتریان با مشاهده کردن و خواندن آن، مشخصات و ویژگیهای کالا و خدمات شرکتها و سازمانهای تولیدی و خدماتی در ذهنشان متبادر می گردد. لوگو با عناوین دیگری نظیر برند، نشان تجاری، آرم، مارک و... نیز نامیده می شوند. در جهان تجارت امروزی که تولید کنندگان و فروشندگان کالا و خدمات رو به ازدیاد است و هرروزه محصولات مختلفی با شکل و ظاهری متنوع پا به عرصه وجود می گذارند واین امور باعث می شوند، تا شناخت کالا و خدمات خوب و مناسب از نامناسب بسیار سخت شده است، لذا بازار رقابت (بین آندسته از شرکتهاییکه دارای تولیدات مشترک می باشند) در این زمان بسیار تنگاتنگ شده است و برای ماندگاری برند خود باید تلاش فراوانی را انجام دهند. 

کارت ویزیت

در بازارهای تبلیغاتی امروزی کارت ویزیت به عنوان رکن اصلی تبلیغات و بازاریابی فردی بوده و نیز بهترین راه ارتباطی است که بوسیله آن هر شخص به طور مستقیم و رودررو برای معرفی و اشتراک گذاری کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دیگران و مشتریان اقدام می نماید.به بیانی سادهتر کارت ویزیت این امکان را فراهم می سازد که هرفردی در کوتاهترین زمان ممکن کوتاه بتواند با دیگران ارتباط بر قرار کرده و نسبت به تشریک مساعی در خصوص حرفه خود گام بردارد. معمولا" وجه اشتراک کارتهای ویزیت این است که حاوی اطلاعات کاملی از اشخاص می باشند. این اطلاعات می تواند شامل نام و نام خانوادگی، عنوان کسب و کار، آدرس محل تجارت، شماره تماس، آدرس سایت یا ایمیل و... باشد.  

بروشور

هر شرکت و سازمان کوچک و بزرگ برای رونق کسب و کار راهی جز این ندارد که مشتریان و مردم اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات آنها داشته باشند. یکی از بهترین این راهکارهای تبلیغاتی استفاده از برو شور می باشد. بروشور یک روش ساده تبلیغی برای در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم در خصوص کالا و خدمات به مردم  و تشویق آنها برای خرید می باشد. بروشور به عنوان یک ابزار بازاریابی و فروش قابل لمس و با اعتبارزیاد است. یک بروشور کامل و مناسب باید شامل اطلاعات کامل از محصول و خدمات، آموزش کامل در خصوص روش صحیح استفاده از محصول و خدمات، ارائه شناخت کامل ازنوع کسب و کار و در نهایت امکان تبلیغ انواع کالا و خدمات را داشته باشد.

کاتالوگ

کاتالوگ ها همانند سایر ابزارهای تبلیغاتی به عنوان یکی از بااهمیت ترین و پرکاربردترین وسیله تبلیغاتی و بازاریابی مطرح می باشند، که به طور مستقیم در ارتباط با کالا و خدمات یک سازمان و شرکت، اطلاعاتی کلی نظیر عنوان محصول و خدمات، عکس های مرتبط، شماره تماس ، سایر توضیحات و ... را برای رویت و استفاده مشتریان دراختیار آنها قرار می دهد. مسئولان و مدیران مشاغل و  کسب وکارها مختلف برای معرفی محصول و برند خود ناگزیر به استفاده از کاتالوگ درکنار سایر ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی هستند. کاتالوگ ها در مقایسه با بروشورها از نظر ظاهری و کاربردی تقریبا"یکسان هستند و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها تفاوتی برای آنها قائل نیستند در صورتیکه در حقیقت اینطور نیست.

ست اداری

ست اداری عبارت است از مجموعه ای از اوراق منظم با طرح های مشابه در سازمان ها و شرکت ها که به صورت فیزیکی موجود می باشد که برای انجام فعالیتهای رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارتی دیگر ست اداری یکدست و زیبا مبین هویت و هبستگی یک شرکت یا سازمان است و موجب ایجاد هماهنگی تصویری و دیداری و نیز وحدت و یکپارچگی اجزای داخلی یک سازمان و شرکت را به دنبال خواهدداشت. یک ست اداری کامل سلیقه ای می باشد و می تواند شامل اقلامی نظیر: کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه ،پاکت پول، برگه یادداشت، فاکتور، صورت حساب فروش کالا و خدمات، برو شور، کاتالوگ، خودکار و... در قالب های طلایی، نقره ای برنزی و... باشد.

سربرگ

سربرگ به طور کلی عبارت است از قسمتی در بالای نامه‌های رسمی که شامل لوگو و نام شرکت یا سازمان ، موضوع نامه، شماره ثبت، تاریخ ، پیوست و... می باشد. به صور ت مصطلح و در واقعیت به کل صفحه، سربرگ گفته می شود، که در قسمت پایین آن معمولا" آدرس و شماره تماس درج می گردد. غالبا" سربرگها را در دو قطع A4 وA5، طراحی یکسان و به صورت تمام رنگی چاپ و تهیه می نمایند. از مهمترین مزایای انتخاب و تهیه سربرگ برای شرکت ها و سازمان ها، می توان به انضباط و هماهنگی بخشیدن به نامه های اداری و مکاتبات ، اعتبار دادن به نامه ها رسمی و ساختارشرکت، ابزار مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی شرکت و محصولات آن، اشاره نمود.

فاکتور

فاکتورعبارت است از یک نوع سند و مدرکی که در آن انجام معامله‌ ای را بین خریدار و فروشنده در ان ثبت و ضبط می نمایند. به بیانی فاکتورها می تواننداطلاعات با ارزشی را درخصوص ، مشخصات فروشنده و خریدار، نوع کالا و محصول خریداری شده ، قیمت کالا، نحوه پرداخت کالای خریداری شده ، تاریخ خرید صورت گرفته را به خواننده منتقل نمایند. فاکتورها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: فاکتورهای رسمی و فاکتورهای غیر رسمی فاکتورهای رسمی نیز شامل: فاکتورهای استاندارد، فاکتورهای تجاری، فاکتورهای اعتبار‌‌‌ی( پیش فاکتور)، فاکتورهای بدهکار-بستانکار و فاکتورهای بدهی( برگه های بدهکاری) می باشند.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز آمادگی دارد تا سفارشات مشتریان را در زمینه طراحی و چاپ تخصصی انواع ست های اداری، سربرگ، برگه یادداشت، پاکت نامه، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، فاکتور، قبض، پوستر، تراکت، فولدر، لیبل استند و … را با مرغوبترین متریال و بالاترین کیفیت انجام دهد. 

02188842300،02188843200،09122488874



:: برچسب‌ها: بروشور، ست اداری، سربرگ، سفارش طراحی و چاپ، طراحی لوگو، طراحی و چاپ، فاکتور، قیمت طراح و چاپ، کاتالوگ، کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

برچسب اموال

برچسب اموال یکی از مهمترین نوع لیبل می باشد که از حساسیت و توجه خاصی در میان موسسات دولتی و شرکتهای خصوصی برخوردار است. معمولا” ضرورت اطلاع و رهگیری به موقع و سریع از وضعیت موجود اموال و داراییها و جلوگیری از به سرقت رفتن آنها در تمامی مشاغل و فعالیتهای تجاری و غیر تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا برای تحقق این امر از برچسب اموال استفاده می گردد. برچسب‌ها اموال را به  لوازم و کالاهای  موجود در شرکت یا موسسه و نیز همه محصولات تهیه شده برای فروش می چسبانند. 

برچسب اموال را نه تنها نباید دور از دید چسباند بلکه باید در محلی قرارداد که قابل مشاهده باشد. این کار تا حد بسیار زیادی مانع از سرقت و برداشت اجناس و اموال  توسط افراد سارق خواهد شد.

 

 

توصیه می شود برای اموال سازمان خود از بهترین نوع برچسب اموال استفاده گردد به طوری که دارای ویژگیهایی نظیر: استفاده از چسب خوب برای برچسب تا امکان جداسازی آن از سطح اموال به راحتی امکان پذیر نباشد، برچسب از متریال غیرقابل جعل و تغییر تهیه شود، تهیه لیستی از اشخاصی که اموال تحویل آنها می گردد تا در هنگام سرقت سرنخی برای جستجو داشته باشید و….

                                                                     

برچسب اموال

انواع

برچسب های اموال دارای انواع گوناگونی می باشند که مهمترین آنها عبارتند از: برچسب اموال امنیتی و برچسب اموال بارکددار

برچسب اموال امنیتی

برچسب های اموال امنیتی نوعی از برچسب های اموال هستند که به شکل بارکد قابل تشخیص بوده و برای اموال و کالاهایی که دارای ارزش و قیمت بالا بوده و امکان دزدیدن  آن ها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرند. در این برچسب ها از نوعی ID رمزدار استفاده می کنند و مزیت آن این است که امکان شناسایی و ردیابی آن را به سادگی صورت می گیرد. جنس بر چسب اموال ضد سرقت معمولا از پلی استر و فویل می باشد.

برچسب اموال بارکدی

 برچسب اموال بارکدی نوع دیگری از برچسب اموال می باشد که برای مکان های تولیدی و صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این برچسب ها شامل بارکد است و جنس آن ها معمولا از فلز یا پلاستیک  می باشد. این نوع برچسب اموال از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.  حتی در شرایط سخت ، ناموزون، وجود مواد شیمیایی مختلف و دمای حرارتی بالای محیط کار دوام و ماندگاری زیادی دارند.

برچسب اموال ساده

نوع دیگری از برچسب اموال برچسب هایی هستند که برروی آنها صرفا نام شرکت یا سازمان و شماره اموال درج می گردد و معمولا در سیستم های اداری کاربرد داشته و برای نصب برروی وسایل اداری غیر مصرفی نظیر میز، صندلی، مبلمان اداری، رایانه، چوب لباسی، کازیه، قاب عکس، فایل، کتابخانه و… استفاده می گردد.

برچسب های اموال با توجه به محل، مدارک، محصولات و… که برای آن استفاده می شوند، دارای متریال  و جنس متفاوتی می باشند. نظیر: برچسب های ویرایشی، برچسب های پلی استری، برچسب های فویلی، برچسب های قابل جابه جایی و… 

برچسب اموال

کاربرد

موارد، دلایل،  کاربرد و اهمیت استفاده از برچسب اموال بسیار زیاد می باشدنظیر:

فراهم آوردن امکان ممیزی کردن وسایل و محصولات

اثبات هویت و مالکیت اموال سازمان و شرکت

امکان پیگیری و ردیابی اموال

جلوگیری از سرقت اموال

امکان جمع آوری آمار و اطلاعات در مورد محل نگهداری اموال

امکان بازرسی و کنترل اموال

با استفاده از این برچسب به طور واضح و مشخص به سارقان نشان می دهیم که تجهیزات مورد نظر، در مالکیت شما و سازمان مربوطه بوده و قابل پیگیری و ردیابی است. شماره ها و بارکدهای درج شده روی لیبل اموال امکان برخورد و شناسایی سریع و ساده در مورد یافتن اموال و تجهیزات و متعلق بودن آنها را شرکت شما فراهم می سازد، بنابراین هرگونه وسیله‌ای که از سازمان یا شرکت مربوطه به سرقت برود، در صورت پیدا شدن به راحتی دراختیار شما قرار می گیرد.

چسب این لیبل ها بسیار قویست و دارای چسبندگی‌ خوبی  است، که امکان جدا نمودن آن از روی اموال وجود ندارد.

با استفاده از این برچسب، همواره از تعداد موجودی اموال خود اطلاع دارید. دقت اطلاعاتی که از این طریق به دست می آورید با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست.

کاربرد دیگر برچسب اموالِ بارکددار این است که وضعیت فعلی اموال از نظر خدمات تعمیر و نگهداری را هم نشان می دهد. در صورت انجام خدمات تعمیر و نگهداری، با ثبت بارکد و اطلاعات خدمات انجام شده، همواره آمار دقیق و به هنگامی از وضعیت نگهداری و تعمیرات انجام شده برای وسایل شرکت  در اختیار خواهید داشت که این اطلاعات برای سرویس های بعدی نیز بسیار مفید خواهند بود.

                                          برای سفارش و ساخت انواع برچسب اموال با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

                                                     02188842300،  2188843200 ،  09122488874



:: برچسب‌ها: ساخت برچسب، قیمت برچسب اموال، سفارش لیبل اموال، برچسب اموال ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()