نوشته شده توسط : رضا محمدیان

      پرچم رومیزی چین                                                     

کشورچین ( جمهوری خلق چین) کشوری  است مستقل که  در آسیای شرقی واقع  شده است. پرچم  این کشوربرای  نخستین بار در ۲۷ سپتامبر  سال ۱۹۴۹ میلادی به رسمیت شناخته شد.  پرچم کشورچین به رنگ قرمز و شامل پنج ستاره طلایی رنگ ( یک ستاره بزرگ در میان و چهار ستاره کوچک در اطراف آن) در گوشه بالا و سمت چپ آن می‌باشد.

رنگ قرمز پرچم بیانگر انقلاب و رنگ های طلایی  به نشانه تابش بر روی پس زمینه قرمز قرار دارد و تعداد پنج ستاره نشانگر وحدت مردم چین تحت رهبری حزب کمونیست چین است.

جهت سفارش و راهنمایی در مورد پرچم رومیزی چین با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

02188842300

02188843200

پایه پرچم رومیزی چین

از قسمت های بسیار مهم در پرچم رومیزی چین ، محل قرارگرفتن آن برروی میز و یا قفسه کتابخانه و… می‌باشد که به عبارتی پایه آن نامیده می‌شود.

نمونه هایی از این پایه ها در قسمت زیر معرفی شده‌اند:

پایه چوبی یا خاتم پرچم رو میزی چین

پایه چوبی یا خاتم

 با توجه به اینکه پرچم رومیزی چین از وزن کمی برخوردار می باشد لذا برای پایه آن می‌توانیم از چوب نیز استفاده کنیم. و برای زیبای بیشتر پرچم چین این چوبها می‌توانند روکشی از خاتم داشته‌باشند. 

پایه استیل پرچم رومیزی چین

پایه استیل

 پایه‌ استیل پرچم رومیزی چین، پایه‌ای با دوام است. این نوع پایه‌ها در ابعاد و شکلهای متنوع تهیه می‌شوند. پایه استیل قابلیت دارد بر روی آن دو و یا چند میله پرچم قرارداده شود. 

پایه سنگی پرچم رومیزی چین

پایه سنگی

پایه سنگی از شیکترین و پرفروشتریت پایه های پرچم رومیزی چین است. چون پرچم رومیزی از وزن کمی برخوردار است، غالبا” این پایه ها را به شکل دایره با ابعاد کوچک  تولید می‌کنند. 

پایه تی پرچم رومیزی چین

پایه به شکل تی (T)

 از انواع فانتزی پایه های پرچم رومیزی چین که دارای جلوه‌ای زیبا می‌باشند و با توجه به شکل ظاهریشان به نام پایه تی (T) شناخته می‌شوند. در این پایه‌ها  می‌توان هم زمان دو پرچم قرار داده شوند. 

پایه ال پرچم رومیزی چین

پایه به شکل ال (L)

یکی دیگر از انواع  پایه های فانتزی پرچم رومیزی چین، پایه‌هایی هستند که به نام ال ( L ) معرفی می‌شوند که از جنس استیل ساخته شده‌اند. این نوع پایه‌ها نیز مشتریان فراوان و خاص خود را دارند.

پارچه وریشه پرچم چین

به طور کلی برای ساخت پرچم رومیزی چین دائما” باید به دو موضوع اساسی عنایت داشته باشیم. یکی اینکه هرنوع پرچم رومیزی باید از جلوه و زیبایی فراوانی برخوردار باشد تا بتواند توجه همه کسانی که نظاره گر آن هستند را به خود  جلب نماید. غالبا” برای رسیدن به این امر  در ساخت  پرچم رومیزی،   پارچه‌هایی از جنس ساتن آمریکایی، مخمل و لمینت استفاده می‌‌گردد.

دوم آنکه دوخت ریشه در اطراف پارچه پرچم با رنگ مناسب نیز نقش مهمی را در چشم نوازی هرچه بیشتر پرچم چین ایفا می نماید.

پرچم رومیزی چین

چاپ پرچم

  استفاده از چاپ مناسب برای پرچم تاثیر فراوانی در افزایش زیبایی آن و به ویژه جلب توجه ناظران دارد.  چاپ پرچم رو میزی چین دارای انواع متنوعی است نظیر:

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال به روزترین و مدرنترین نوع چاپ در صنعت نساجی امروزی است. متد کار آن به این شکل است که طرح پرچم چین را بوسیله پرینتر های جوهر افشان رنگی بر روی پارچه پرچم حک می‌‌نمایند. 

چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن  نوعی  چاپ حرارتی است که قابلیت چاپ برروی هر نوع پارچه با ابعاد متفاوت (ابعاد کوچک و بزرگ) را دارا می‌باشد. 

چاپ لیزر

چاپ لیزری  از انواع چاپ دیجیتال می باشد. این نوع چاپ  قابلیت انجام کارهای چاپی بسیار کوچک و ظریف را با استفاده از انواع رنگ های متنوع و با کیفیت بالا دارا می‌باشد.

چاپ سیلک

 چاپ سیلک یک نوع چاپ قدیمی است. روش کار به این صورت است که طرح پرچم چین را روی یک توری انعکاس می‌دهند سپس رنگ را با کاردک و یا غلتک به روی پارچه انتقال می‌دهند.

 

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با دارا بودن امکانات مدرن  چاپ برای  پرچم رومیزی چین، آمادگی دارد سفارشات شما را با چاپ و زمان مناسب انجا م دهد.



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم، ساخت پرچم رو میزی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم تشریفات چین

مقدمه

کشور جمهوری خلق چین کشوری  مستقل می‌باشد  که صرفا” دارای یک حزب بوده و تحت رهبری حزب کمونیست چین اداره می‌شود.  جمعیت این کشور آسیای شرقی در آخرین سرشماری تعداد 1403790000 نفر بوده است. پرچم کشور چین   اولین بار درسال ۱۹۴۹ میلادی  رسمیت پیدا کرد. سطح این پرچم به رنگ قرمز بوده است ودر گوشه سمت چپ و بالای پارچه آن یک ستاره بزرگ در میان و چهار ستاره کوچک در اطراف آن نقش بسته است.

هرکدام از رنگ‌های این پرچم نشانگر واقعه‌ای تاریخی و مهم است. رنگ قرمز نشانه انقلاب مردم چین و پنج ستاره طلایی  به منزله وحدت مردم چین  است.

 

پایه پرچم تشریفات‌ چین

  ازقسمت‌های اصلی پرچم تشریفات پایه آن می‌باشد که از یک طرف در ایستاده و قائم نگه داشتن و از طرف دیگر درارائه نمایی زیبا و شکیل نقش بسیار مهمی را بازی می‌کند.

پایه پرچم تشریفات دارای اشکال متنوعی می‌باشد ولی به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند” با عنوان پایه‌های خورشیدی( گرد) و پایه‌های پنجه شیری (سه پایه و چهارپایه)

پایه پنجه شیری پرچم تشریفات چین

پایه پنجه شیری پرچم

  پایه پرچم پنجه شیری دارای دو مدل سه و چهار پایه می‌باشد. غالبا”این  پایه ها از جنس چدن یا برنج ساخته شده و دارای دو رنگ نقره‌ای و طلایی می‌باشند. این نوع پایه از سطح اتکای بالایی با زمین برخوردار هستند.

پایه خورشیدی پرچم تشریفات چین

پایه خورشیدی پرچم

 نوع دیگر پایه پرچم تشریفات چین، پایه خورشیدی است. این نوع پایه‌ها نیز معمولا”از جنس چدن و یا برنج در دو رنگ نقره‌ای و طلایی ساخته می‌شوند. شکل دایره این پایه‌ها باعث می‌شود به طور ثابت در هرمحلی قرار بگیرند.

پارچه و ریشه پرچم

پارچه پرچم تشریفات

نوع و جنس پارچه در جلوه بصری و زیبایی هر مدل پرچم تاثیر زیادی دارد. به همین دلایل  در  ساخت پرچم تشریفات‌ چین، معمولا” از پارچه هایی از جنس لمینت، ساتن آمریکایی، مخمل و جیر استفاده می‌کنند که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت مناسب نیز می‌باشند. 

 

ریشه پرچم تشریفات

ریشه پرچم نیز مشابه  پارچه تاثیر فراوانی در شکل زیبای ظاهری پرچم تشریفات دارد.  ریشه‌ها علاوه بر سایزبندیهای بزرگ، کوچک، پهن و نازک دارای رنگ‌ بندی متنوع نیز بوده و در بازاز به دو نوع یک لا و دو لا موجود است که می توان تهیه و مورد استفاده قرار داد. 

چاپ پرچم تشریفات‌ چین

چاپ برروی پرچم تشریفات‌ چین دارای انواع مختلفی است که به طور کلی  با سه نوع چاپ اصلی صورت می‌گیرد، که عبارتند:

از چاپ لیزری، چاپ دیجیتال و چاپ سیلک(سیلک اسکرین)

 چاپ دیجیتال:

چاپ دیجیتال مدرنترین و کاملترین متد چاپ در دنیا به شمار می‌آید. بوسیله چاپ‌دیجیتال امکان چاپ سریع را برای تعداد تقاضای کم  فراهم می‌کند و امکان تغییر طرح و محتویات آن در هر نوبت چاپ را امکان پذیر‌می‌سازد.

 

چاپ لیزر پرچم تشریفات چین

 چاپ لیزری:

چاپ لیزری نوعی چاپ پیشرفته با سرعت بسیار زیاد می‌باشد.  اطلاعات و تصاویر موجود در پرچم چین و یا هرگونه درخواست‌های چاپی را با دقت فراوان برروی پارچه، کاغذ، فلز، چوب و … حک می‌نماید.

چاپ سیلک پرچم تشریفات چین

 چاپ سیلک اسکرین:

 از روشهای چاپ نسبتا قدیمی است و در مقایسه با چاپ های امروزی و پیشرفته، از دقت کمتری برخوردار می‌باشد. همه فرآیند انجام کار آن به صورت دستی و سنتی انجام‌می‌گیرد.چاپ‌پفکی یک نوع چاپ سیلک‌ می‌باشد.



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم , سفارش پرچم , قیمت پرچم , پرچم تشریفات , سفارش پرچم تشریفات , سفارش پرچم تشریفات چین پرچم تشریفات ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سرآغاز

پرچم جمهوری اسلامی ایران دارای سه رنگ قرمزدر پایین، سفید در وسط و سبزدر قسمت بالای پرچم  می باشد. کلمه الله در وسط آن چاپ شده است . هریک از این رنگهای پرچم بیانگر یک موضوع مهم و تاریخی می باشد. رنگ قرمز در پرچم ایران،  نماد صلابت و پایداری ملت مسلمان ایران در برابر تجاوزکاران و ستمکاران است. رنگ سفید پرچم، نماد کمال، پاکیزگی، برابری، خودکفایی و صلح طلبی  مردم  ایران است. و رنگ سبز نیز در پرچم، بیانگر اصلاح، آبادانی، حاصلخیزی، تجدید حیاط  و توسعه یافتگی کشور ایران می باشد. از سویی دیگر کلمه (الله ) ( نماد مخصوص جمهوری اسلامی ایران ) در وسط  پرچم،  انعکاس دهنده هویت و آرمان‌های ملت بزرگ ایران است که در پرتو این  واژه مقدس تجلی می‌یابد. تعداد  22 (الله اکبر) در پرچم  ایران نیز نشانه پیروزی انقلاب اسلامی درروز ۲۲ بهمن سال 1357 می باشد.

یکی از زیباترین پرچم‌های ایران، پرچم تشریفات می‌باشد که  در مجالس مهم داخلی و بین المللی نمایشگر صلابت و بزرگی ایران است. 

برای سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات ایران با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

      02188842300 و 02188843200 

پرچم تشریفات‌ایران

پایه پرچم تشریفات‌ایران

پایه پرچم  رکن اصلی را در قائم نگه داشتن و زیبایی پرچم تشریفات بر عهده دارد. و به اشکال متنوعی ساخته می‌شود.

نظیر: پایه پنجه شیری و پایه خورشیدی

پایه پنجه شیری پرچم تشریفات ایران

پایه پنجه شیری پرچم

  پایه پرچم پنجه شیری به دو مدل سه و چهار پایه موجود است. این نوع پایه ها معمولا از جنس چدن یا برنج تولید و در دو رنگ نقره ای و طلایی تولید می شوند. به خاطر شکل خاص پایه پنجه شیری سطح اتکای لازم با زمین برای نگهداری پرچم تشریفات را دارا می‌باشد. 

پایه خورشیدی پرچم تشریفات‌ایران

پایه خورشیدی پرچم

 پایه خورشیدی پرچم تشریفات،  نیز از جنس چدن و یا برنج ساخته شده ودر  دو رنگ نقره‌ای و طلایی  رنگ‌کاری می‌ شوند. پایه خورشیدی پرطرفدارترین پایه پرچم تشریفات می باشند. این پایه ها با توجه به شکلی که دارند به راحتی برروی زمین قرار می‌گیرند.

پارچه و ریشه پرچم تشریفات‌ایران

پارچه پرچم تشریفات

برای ساخت پرچم تشریفات‌ایران، معمولا” از پارچه هایی از جنس لمینت، ساتن آمریکایی، مخمل و جیر که دارای مقاومت مناسب می‌باشند، استفاده می‌‌گردد.

 

ریشه پرچم تشریفات

ریشه پرچم بر زیبایی و جلوه ظاهری پرچم تشریفات می‌افزاید. این ریشه‌ها دارای سایز و  رنگ‌ بندی متنوع بوده و به دو صورت تک لایه  و دو لایه مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

چاپ پرچم تشریفات‌ایران

چاپ برروی پرچم تشریفات‌ایران دارای انواع گوناگونی است که به طور کلی  به سه روش صورت می‌گیرد، که عبارتند:

از چاپ لیزری، چاپ دیجیتال و چاپ سیلک(سیلک اسکرین)

چاپ دیجیتال پرچم تشریفات ایران

چاپ دیجیتال

 چاپ دیجیتال کارآمدترین روش چاپ در جهان امروزی به شمار می‌آید. بوسیله این نوع چاپ کلیه تصاویر و عکسهای دیجیتالی مانند پرچم ایران را می‌توانیم چاپ  نماییم.

 

چاپ لیزر پرچم تشریفات ایران

چاپ لیزر

 چاپ لیزری نوعی حکاکی مدرن با سرعت بالا است. که اطلاعات و تصاویر موجود در پرچم ایران و یا سایر درخواست‌های تبلیغاتی را با دقت برروی پارچه چاپ می‌نماید.

چاپ سیلک پرچم تشریفات ایران

چاپ سیلک

 چاپ سیلک برخلاف چاپ های دیجیتال و لیزری، از دقت زیادی برخوردار نیست. تمامی مراحل انجام کار آن به صورت دستی و سنتی انجام می‌گیرد. چاپ‌پفکی از انواع آن می‌باشد.

قیمت

پرچم تشریفات ایران از رسمی‌ترین نوع پرچم‌های شناخته شده در ایران  می‌باشد. قیمت پرچم‌  تشریفات‌ایران متاثر از : جنس و نوع پایه ، پارچه، ریشه، دوخت، چاپ برروی پرچم و تیراژ سفارش می‌باشد.

 

برای سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات  با شرکت نشانه ساز تماس حاصل فرمایید. 



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم , قیمت پرچم , پرچم تشریفات , سفارش پرچم تشریفات , سفارش پرچم تشریفات ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم رومیزی ایران

                                                                    سرآغاز

پرچم ایران از سه‌رنگ ( سبز، سفیذ و قرمز) تشکیل شده است . این سه رنگ به صورت سه نوار افقی و هم اندازه در سطح پارچه پرچم گسترده شده‌اند. 22 کلمه (الله اکبر) با رنگ سفید در قسمت لبه بالای نوار قرمز رنگ و حاشیه پایین  نوار سبز رنگ ، به نشانه پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن ماه سال 1357 ،  نقش بسته است. نماد جمهوری اسلامی ایران نیز که واژه مقدس (الله) می باشد در قسمت وسط رنگ سفید ویا در قسمت  میانی پرچم درج شده است.

همانگونه که پرچم ایران نشان دهنده اقتدار ، اتحاد و صلابت ملت ایران است ، در همه جای ایران  و به اشکال مختلف به نمایش در می‌آید. نظیر: پرچم رومیزی، پرچم تشریفات، پرچم اهتزازو…

پایه پرچم رومیزی ایران

یکی از اجزای مهم در پرچم‌ ایران پایه  آن می‌باشد. نمونه هایی از انواع پایه پرچم  ایران عبارتنداز:

پرچم رومیزی ایران

پایه چوبی یا خاتم

 پرچم رومیزی ایران از وزن سبکی برخوردار می باشد و برای پایه آن می‌توانیم از چوب نیز استفاده کنیم. و برای زیبای بیشتر پرچم ایران این چوبها می‌توانند با خاتم روکش شوند. 

پرچم رومیزی ایران

پایه استیل

 از بادوامترین پایه‌های پرچم رومیزی ایران، پایه از جنس استیل است.  این نوع پایه‌ها به اشکال مختلف نظیر دایره  می‌ باشند. پایه استیل  به صورت دو شاخه نیز قابلیت ساخت دارد.

پرچم رومیزی ایران

پایه سنگی

یکی از مدرنترین پایه های پرچم رومیزی ایران پایه از متریال سنگی است.  معمولا” این پایه ها را دایره شکل با قطرکم می‌سازند. وزن سنگ  با وزن پرچم ایران در تناسب می‌باشد.

پرچم رومیزی ایران

پایه تی (T)

یک مدل از پایه های پرچم رومیزی ایران  و برای استفاده از دو پرچم از پایه ‎های فانتزی که معروف به پایه T و از جنس استیل می‌باشند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پرچم رومیزی ایران

پایه ال (L)

یکی از دیگر از  پایه های فانتزی پرچم رومیزی ایران پایه L می باشد که از جنس استیل تولید می‌شوند. این نوع پایه طرفداران خاص خود رادارد.

پایه پرچم خودرو

پرچم خودرو

برای جابجایی یک مسئول ، مناسبترین  حالت استفاده از پرچم ایران روی خودرو است.  پایه پرچم ماشین می‌تواند با گیره مخصوصی به  قسمت های مختلف ماشین وصل شود.

پارچه وریشه پرچم ایران

برای ساخت پرچم رومیزی  ایران همیشه باید دو نکته  را سرلوحه کار خود قرار دهیم اولا”  پرچم ایران باید بطور دائم از جلوه و زیبایی بالایی برخوردار باشد تا توجه بینندگان خودرا  به خود جلب نماید. معمولا برای تحقق این امر برای ساخت  پرچم رومیزی  ایران  از پارچه‌هایی از جنس ساتن آمریکایی، مخمل و لمینت استفاده می‌نمایند. ثانیا” دوخت ریشه در اطراف پارچه پرچم ایران با رنگ مناسب نیز نقش مهمی را در زیبایی پرچم ایفا می نماید.

پرچم رومیزی ایران

چاپ پرچم

برای افزایش جلوه و زیبایی پرچم ایران  استفاده از چاپ مناسب می تواند تاثیر زیادی در توجه بینندگان داشته باشد. شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با دارا بودن امکانات مدرن  چاپ برای  پرچم ایران، آمادگی دارد سفارشات شما را با کیفیت و زمان مناسب انجا م دهد.

پرچم رومیزی ایران

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال جدید ترین نوع چاپ در صنعت نساجی است . روش کار آن به این صورت است که طرح پرچم ایران را بوسیله پرینتر های جوهر افشان روی پارچه پرچم چاپ می‌کنند. 

پرچم رومیزی ایران

چاپ سابلیمیشن

جاپ سابلیمیشن از مدل هایی چاپ حرارتی است و قابلیت استفاده برروی هر نوع پارچه با ابعاد متفاوت (ابعاد کوچک و بزرگ) را دارا می‌باشد. 

پرچم رومیزی ایران

چاپ لیزر

چاپ لیزری  یکی از انواع چاپ دیجیتال می باشد. این نوع چاپ  قابلیت انجام کارهای بسیار کوچک را با استفاده از انواع رنگ و با کیفیت بالا دارا می‌باشد.

پرچم رومیزی

چاپ سیلک

 چاپ سیلک یک نوع چاپ قدیمی است. طرح پرچم ایران روی یک توری انعکاس می‌دهند سپس رنگ را با کاردک ویا غلتک به روی پارچه منتقل می‌کنند.

برای راهنمایی و سفارش با شماره تلفن های 02188842300 و 02188843200 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم، ساخت پرچم رو میزی، پرچم رومیزی ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان
مقدمه

اهمیت و ارزش برند و لوگوی هرشرکت، موسسه و سازمانی  برکسی پوشیده نیست.  هریک از ارکان این مجموعه‌ها برای سربلندی و اقتدار برند خود تلاش و فعالیت می‌نمایند. مدیران شرکت‌ها همشه به دنبال ابزار های جدید تبلیغاتی می‌گردند تا بتوانند از آن طریق نسبت به معرفی  ودر نهایت فروش هر چه بهتر محصولات خود گامهای موثری را بردارند.

موسسات تبلیغاتی دائما” به دنبال معرفی ابزارهای شیک و جدیدی هستند تا بتوانند از آن طریق ضمن مساعدت برای معرفی محصولات شرکتهای مختلف  به کسب کار آنها نیز رونق ببخشند. در سالهای نه چندان دور یکی از ابزار ‌های تبلیغی که توجه همگان را به خود جلب کرده است، پرچم رو میزی می‌باشد. همانطوری که  تداعی و مجسم شود و بانگاه کردن به آن تمام اهداف و فعالیت‌های شرکت برای بینده مرور شود. همانطوری که پرچم هر کشوری نشان اقتدار و وحدت ملی آن کشور محسوب می‌شود. پرچم هر تشکل و مجموعه‌ای  نیز می‌تواند به منزله اقتدار و ماندگاری آنها باشد.  همه  اعضای آن اعم از کارکنان  و مدیران به منزله یک ملت کوچک سعی می کنند در حفظ و نگهدار ی و پیشبرد دستاوردهای آنجا و به عبارتی در سربلندی و بالا نگهداشتن آن  بکوشند. این نوع پرچم‌ ها در اندازه‌های کوچک تهیه شده و معمولا روی میز ، قفسه کتابخانه و… قرار می‌گیرند.

ساخت پرچم رو میزی همانند سایر پرچم های تبلیغاتی دیگر نیز دارای چهار رکن و قسمت مهم دارد،  شامل پایه پرچم ، پارچه پرچم ، ریشه پرچم و چاپ پرچم می‌باشد که در ادامه  به اختصارتوضیحاتی در مورد هرکدام از آنها ارائه می‌دهیم.

پایه پرچم رو میزی

 

یکی از قسمت‌های مهم در پرچم‌های رومیزی پایه و مشتقات آن ( میله و سری آن) می‌باشد . علی رغم اینکه میله این گونه پرچم‌ها به جهت کوچکی مورد توجه قرار نمی گیرند ولی کماکان  به همراه پایه درقائم نگهداشتن پرچم  و زیبایی آن نقش مهمی دارند. انواع پایه پرچم رومیزی مانند انواع دیگر پرچم تبلیغاتی عبارتنداز:

پایه پرچم رو میزی خاتم

پایه خاتم

با توجه به اینکه پرچم رومیزی دارای وزن کمی می‌باشد لذا از چوب نیز برای پایه آن می توان استفاده نمود. و برای جلوه زیبای پرچم این چوبها مزین به خاتم می‌شود که زیبایی آن را افزایش می‌دهد.

121

پایه استیل

یکی  از ماندگارترین انواع پایه‌های پرچم رومیزی، پایه استیل می‌باشد.  این نوع پایه‌ها نیز دایره شکل و توخالی می‌ باشند. پایه استیل  به صورت دوبل یا چند شاخه نیز قابل تولید است.

111111111

پایه سنگی

متداولترین پایه های پرچم رو میزی پایه سنگی است. این پایه‌‌ها از جنس سنگ مرمر می‌باشند و معمولا” دایره شکل و دارای قطرکم هستند. وزن سنگ متناسب با وزن پرچم می‌باشد.

پایه پرچم رو میزی T

پایه تی (T)

 از انواع فانتزی پایه های پرچم رو میزی  معروف به پایه تی می‌باشد و علت این نامگذاری به علت شباهت این پایه‌ها به حرف تی بزرگ (T) در زبان انگلیس است.

پایه پرچم رو میزی L

پایه ال (L)

یکی از زیباترین پایه های پرچم رومیزی پایه ال است و علت نام گذاری آن نیز همانند پایه تی به دلیل شباهت شکل ظاهری آن به حرف ال (L) در زبان انگلیسی است.

پایه چوبی

مدرنترین و مشتری پسند ترین  پایه پرچم رومیزی، پایه چوبی می‌باشد که می‌توان آن‌را به اشکال  دایره‌ای ویا چهارگوش تهیه نمود. 

پایه پرچم خودرو

پایه پرچم خودرو

برای مشایعت یک شخصیت ویژه و نیز نحوه نشان دادن برند شرکت ، بهترین حالت استفاده از پرچم شرکت روی اتومبیل است. پایه اینگونه از پرچم‌ها باید از مقاومت و انعطاف پذیری مناسبی  در برابر بادو طوفان، نور شدید خورشید و باران برخوردار باشند. پایه پرچم ماشین می‌تواند با گیره مخصوصی به در موتور، شیشه و صندوق عقب وصل شود.

پارچه پرچم

برای ساخت یک پرچم رو میزی همیشه باید به این نکته توجه داشته باشیم که پرچم باید همیشه دارای  جلوه‌ای زیبا و  چشم نواز داشته باشد تا از طریق نگاه بصری ببیندگان را تحت تاثیر خود قرار دهد. لذا معمولا برای تولید پرچم رومیزی همانند پرچم تشریفات از پارچه‌هایی از جنس ساتن آمریکایی، مخمل و لمینت استفاده می‌نمایند.

چاپ پرچم

چاپ یک پرچم زیبا و مناسب می تواند اثر بخش ترین و کارآمد ترین روش برای جلب توجه مشتریان و معرفی  برند تولید کنندگان و فروشندگان و سایر شرکت ها و سازمان ها باشد .چاپ پرچم رومیزی شرکت تبلیغاتی نشانه ساز دارای انواع مختلفی می‌باشد که در ادامه در مورد هریک ازآنها مطالبی را به اختصار بیان می‌نماییم.

چاپ دیجیتال

این نوع چاپ از به روز ترین و جدیدترین  نوع چاپ در صنعت پارچه است . به طورکلی روش کار آن به این صورت است که طرح ها و لوگوهای مورد درخواست مشتری را بوسیله پرینتر های جوهر افشان روی پارچه پرچم  چاپ می‌کند از محسنات این نوع چاپ می توان به دقت ، ظرافت و کیفیت بالادر چاپ  اشاره نمود.

چاپ سابلیمیشن

یکی دیگر از انواع چاپ برروی پارچه پرچم رو میزی می‌باشد که از نوع حرارتی است و مورد استفاده برای پارچه های با ابعاد کم و بزرک می باشد. از مزایای این نوع چاپ می‌توان به  عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید ، قابلیت شستشو و دارای کیفیت و قیمت مناسب  اشاره نمود.

چاپ لیزر

چاپ لیزری از روش های جدید و امروزی است و یکی از انواع بسیار مهم چاپ دیجیتال می باشد. از مزیتهای این روش چاپ  می‌توان به توانایی انجام کارهای ریز و پیچیده ، استفاده از رنگ به صورت کامل و با کیفیت بالا، ماندگاری زیاد بر روی انواع محصولات اعم از فلزی ( آلومینیوم، نقره، استیل، طلا و…) و غیر فلزی ( روی پارچه ، چرم، پلاستیک، پلکس گلس، چوب، مقوا و …) اشاره نمود. به طور کلی چاپ لیزری مناسب برای استفاده در محل ها و مکان های مدرن و با کلاس می‌باشد.

 

پرچم رومیزی

چاپ سیلک

یکی  از قدیمی ترین روش های چاپ بر روی پارچه پرچم رو میزی، روش چاپ  سیلک  می باشد. این روش در طرح‌ها با ابعاد مختلف بر روی پارچه اجرا است. در این روش برای چاپ تصویر از پارچه با توری باسوراخ‌ های ریز استفاده می‌کنند. که طرح مورد نظر روی این توری منعکس شده سپس متصدی مربوطه رنگ را با کمک فشار غلتک یا کاردک به پارچه  انتقال می دهد و تصویر بر روی آن پیدا می شود. روش سیلک انواع مختلفی داردنظیر: چاپ دیسکو، چاپ پفکی و چاپ خمیر امولوسیون

 

ریشه پرچم

یکی دیگر از ارکان اصلی برای زیبایی پرچم رو میزی دوخت ریشه در اطراف پارچه پرچم می‌باشد. ریشه نقش مهمی را در زیبایی پرچم به عهده دارد. در حال حاضر انواع پرچم‌های رو میزی که تولید می‌شوند و مورد بهره‌ برداری قرار می‌گیرند، معمولا”به  صورت ریشه‌دار  هستند.ریشه‌های پرچم دارای انواع رنگ‌های متنوع بوده و به دو صورت یک لا و دولا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پس از مشخص شدن نوع و جنس پارچه پرچم ، انجام طراحی درمدل و شکل پارچه ، چاپ لوگوی شرکت بر روی پارچه و اتمام دوخت اطراف پارچه پرچم، برای  زیبایی و جذابیت بیشتر ، ریشه( ساده یا دوبل) به دور پارچه پرچم دوخته می‌شود.

سفارش و قیمت

طراحی، تولید و قیمت پرچم رومیزی همانند سایر اقلام تبلیغاتی ، با توجه به نوع طراحی، نوع و جنس پارچه، ریشه، پایه و نیز نوع چاپ استفاده شده دارای قیمت های متنوع و مختلفی می باشند.

گروه تبلیغاتی نشانه ساز  با داشتن سابقه و تجربه کافی در زمینه تولید انواع پرچم های تبلیغاتی و نیز سایر ابزارهای تبلیغاتی نظیر مدال ورزشی، بج سینه، تندیس و …، با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن به همراه متخصصین مجرب و کار آزموده،  آمادگی دارد نسبت به انجام کلیه سفارشات  مشتریان عزیز و گرامی با کمترین قیمت و مناسبترین کیفیت در اسرع وقت اقدام نماید .

 



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم، ساخت پرچم رو میزی ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان
مقدمه

اهمیت و ارزش برند و لوگوی هرشرکت، موسسه و سازمانی  برکسی پوشیده نیست.  هریک از ارکان این مجموعه‌ها برای سربلندی و اقتدار برند خود تلاش و فعالیت می‌نمایند. مدیران شرکت‌ها همشه به دنبال ابزار های جدید تبلیغاتی می‌گردند تا بتوانند از آن طریق نسبت به معرفی  ودر نهایت فروش هر چه بهتر محصولات خود گامهای موثری را بردارند.

موسسات تبلیغاتی دائما” به دنبال معرفی ابزارهای شیک و جدیدی هستند تا بتوانند از آن طریق ضمن مساعدت برای معرفی محصولات شرکتهای مختلف  به کسب کار آنها نیز رونق ببخشند. در سالهای نه چندان دور یکی از ابزار ‌های تبلیغی که توجه همگان را به خود جلب کرده است، پرچم رو میزی می‌باشد. همانطوری که  تداعی و مجسم شود و بانگاه کردن به آن تمام اهداف و فعالیت‌های شرکت برای بینده مرور شود. همانطوری که پرچم هر کشوری نشان اقتدار و وحدت ملی آن کشور محسوب می‌شود. پرچم هر تشکل و مجموعه‌ای  نیز می‌تواند به منزله اقتدار و ماندگاری آنها باشد.  همه  اعضای آن اعم از کارکنان  و مدیران به منزله یک ملت کوچک سعی می کنند در حفظ و نگهدار ی و پیشبرد دستاوردهای آنجا و به عبارتی در سربلندی و بالا نگهداشتن آن  بکوشند. این نوع پرچم‌ ها در اندازه‌های کوچک تهیه شده و معمولا روی میز ، قفسه کتابخانه و… قرار می‌گیرند.

ساخت پرچم رو میزی همانند سایر پرچم های تبلیغاتی دیگر نیز دارای چهار رکن و قسمت مهم دارد،  شامل پایه پرچم ، پارچه پرچم ، ریشه پرچم و چاپ پرچم می‌باشد که در ادامه  به اختصارتوضیحاتی در مورد هرکدام از آنها ارائه می‌دهیم.

پایه پرچم رو میزی

 

یکی از قسمت‌های مهم در پرچم‌های رومیزی پایه و مشتقات آن ( میله و سری آن) می‌باشد . علی رغم اینکه میله این گونه پرچم‌ها به جهت کوچکی مورد توجه قرار نمی گیرند ولی کماکان  به همراه پایه درقائم نگهداشتن پرچم  و زیبایی آن نقش مهمی دارند. انواع پایه پرچم رومیزی مانند انواع دیگر پرچم تبلیغاتی عبارتنداز:

پایه پرچم رو میزی خاتم

پایه خاتم

با توجه به اینکه پرچم رومیزی دارای وزن کمی می‌باشد لذا از چوب نیز برای پایه آن می توان استفاده نمود. و برای جلوه زیبای پرچم این چوبها مزین به خاتم می‌شود که زیبایی آن را افزایش می‌دهد.

121

پایه استیل

یکی  از ماندگارترین انواع پایه‌های پرچم رومیزی، پایه استیل می‌باشد.  این نوع پایه‌ها نیز دایره شکل و توخالی می‌ باشند. پایه استیل  به صورت دوبل یا چند شاخه نیز قابل تولید است.

111111111

پایه سنگی

متداولترین پایه های پرچم رو میزی پایه سنگی است. این پایه‌‌ها از جنس سنگ مرمر می‌باشند و معمولا” دایره شکل و دارای قطرکم هستند. وزن سنگ متناسب با وزن پرچم می‌باشد.

پایه پرچم رو میزی T

پایه تی (T)

 از انواع فانتزی پایه های پرچم رو میزی  معروف به پایه تی می‌باشد و علت این نامگذاری به علت شباهت این پایه‌ها به حرف تی بزرگ (T) در زبان انگلیس است.

پایه پرچم رو میزی L

پایه ال (L)

یکی از زیباترین پایه های پرچم رومیزی پایه ال است و علت نام گذاری آن نیز همانند پایه تی به دلیل شباهت شکل ظاهری آن به حرف ال (L) در زبان انگلیسی است.

پایه چوبی

مدرنترین و مشتری پسند ترین  پایه پرچم رومیزی، پایه چوبی می‌باشد که می‌توان آن‌را به اشکال  دایره‌ای ویا چهارگوش تهیه نمود. 

پایه پرچم خودرو

پایه پرچم خودرو

برای مشایعت یک شخصیت ویژه و نیز نحوه نشان دادن برند شرکت ، بهترین حالت استفاده از پرچم شرکت روی اتومبیل است. پایه اینگونه از پرچم‌ها باید از مقاومت و انعطاف پذیری مناسبی  در برابر بادو طوفان، نور شدید خورشید و باران برخوردار باشند. پایه پرچم ماشین می‌تواند با گیره مخصوصی به در موتور، شیشه و صندوق عقب وصل شود.

پارچه پرچم

برای ساخت یک پرچم رو میزی همیشه باید به این نکته توجه داشته باشیم که پرچم باید همیشه دارای  جلوه‌ای زیبا و  چشم نواز داشته باشد تا از طریق نگاه بصری ببیندگان را تحت تاثیر خود قرار دهد. لذا معمولا برای تولید پرچم رومیزی همانند پرچم تشریفات از پارچه‌هایی از جنس ساتن آمریکایی، مخمل و لمینت استفاده می‌نمایند.

چاپ پرچم

چاپ یک پرچم زیبا و مناسب می تواند اثر بخش ترین و کارآمد ترین روش برای جلب توجه مشتریان و معرفی  برند تولید کنندگان و فروشندگان و سایر شرکت ها و سازمان ها باشد .چاپ پرچم رومیزی شرکت تبلیغاتی نشانه ساز دارای انواع مختلفی می‌باشد که در ادامه در مورد هریک ازآنها مطالبی را به اختصار بیان می‌نماییم.

چاپ دیجیتال

این نوع چاپ از به روز ترین و جدیدترین  نوع چاپ در صنعت پارچه است . به طورکلی روش کار آن به این صورت است که طرح ها و لوگوهای مورد درخواست مشتری را بوسیله پرینتر های جوهر افشان روی پارچه پرچم  چاپ می‌کند از محسنات این نوع چاپ می توان به دقت ، ظرافت و کیفیت بالادر چاپ  اشاره نمود.

چاپ سابلیمیشن

یکی دیگر از انواع چاپ برروی پارچه پرچم رو میزی می‌باشد که از نوع حرارتی است و مورد استفاده برای پارچه های با ابعاد کم و بزرک می باشد. از مزایای این نوع چاپ می‌توان به  عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید ، قابلیت شستشو و دارای کیفیت و قیمت مناسب  اشاره نمود.

چاپ لیزر

چاپ لیزری از روش های جدید و امروزی است و یکی از انواع بسیار مهم چاپ دیجیتال می باشد. از مزیتهای این روش چاپ  می‌توان به توانایی انجام کارهای ریز و پیچیده ، استفاده از رنگ به صورت کامل و با کیفیت بالا، ماندگاری زیاد بر روی انواع محصولات اعم از فلزی ( آلومینیوم، نقره، استیل، طلا و…) و غیر فلزی ( روی پارچه ، چرم، پلاستیک، پلکس گلس، چوب، مقوا و …) اشاره نمود. به طور کلی چاپ لیزری مناسب برای استفاده در محل ها و مکان های مدرن و با کلاس می‌باشد.

 

پرچم رومیزی

چاپ سیلک

یکی  از قدیمی ترین روش های چاپ بر روی پارچه پرچم رو میزی، روش چاپ  سیلک  می باشد. این روش در طرح‌ها با ابعاد مختلف بر روی پارچه اجرا است. در این روش برای چاپ تصویر از پارچه با توری باسوراخ‌ های ریز استفاده می‌کنند. که طرح مورد نظر روی این توری منعکس شده سپس متصدی مربوطه رنگ را با کمک فشار غلتک یا کاردک به پارچه  انتقال می دهد و تصویر بر روی آن پیدا می شود. روش سیلک انواع مختلفی داردنظیر: چاپ دیسکو، چاپ پفکی و چاپ خمیر امولوسیون

 

ریشه پرچم

یکی دیگر از ارکان اصلی برای زیبایی پرچم رو میزی دوخت ریشه در اطراف پارچه پرچم می‌باشد. ریشه نقش مهمی را در زیبایی پرچم به عهده دارد. در حال حاضر انواع پرچم‌های رو میزی که تولید می‌شوند و مورد بهره‌ برداری قرار می‌گیرند، معمولا”به  صورت ریشه‌دار  هستند.ریشه‌های پرچم دارای انواع رنگ‌های متنوع بوده و به دو صورت یک لا و دولا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پس از مشخص شدن نوع و جنس پارچه پرچم ، انجام طراحی درمدل و شکل پارچه ، چاپ لوگوی شرکت بر روی پارچه و اتمام دوخت اطراف پارچه پرچم، برای  زیبایی و جذابیت بیشتر ، ریشه( ساده یا دوبل) به دور پارچه پرچم دوخته می‌شود.

سفارش و قیمت

طراحی، تولید و قیمت پرچم رومیزی همانند سایر اقلام تبلیغاتی ، با توجه به نوع طراحی، نوع و جنس پارچه، ریشه، پایه و نیز نوع چاپ استفاده شده دارای قیمت های متنوع و مختلفی می باشند.

گروه تبلیغاتی نشانه ساز  با داشتن سابقه و تجربه کافی در زمینه تولید انواع پرچم های تبلیغاتی و نیز سایر ابزارهای تبلیغاتی نظیر مدال ورزشی، بج سینه، تندیس و …، با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن به همراه متخصصین مجرب و کار آزموده،  آمادگی دارد نسبت به انجام کلیه سفارشات  مشتریان عزیز و گرامی با کمترین قیمت و مناسبترین کیفیت در اسرع وقت اقدام نماید .

 



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم، ساخت پرچم رو میزی ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

در شرایط کنونی که از یک طرف کسب و کارهای متعدی درجامعه  ابراز وجود کرده‌اند و ازطرف دیگر تعدد تجارتهای مشترک و از یک صنف،  اوج گرفته است، به طور قطع به یقین هیچ کسب و کاری بدون استفاده از تبلیغات و بازاریابی حرفه ای نمیتواند به نتیجه مطلوب برسد،  ودر میان رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد و یا به تعبیری حرف اول و آخر را بزند. در اینجا سوالات اساسی به ذهن خطور می کند وآن این است که اولا" تبلیغات چه اهمیتی دارد؟ ثانیا" به چه علت صاحبین کسب و کار بایستی آن را جدی بگیرند؟

با توجه به این موضوع که مجموعه ها چه کسب و کارهای کوچک، چه شرکت های بزرگ هزینه های زیادی صرف تبلیغات میکنند، میتوان این اقدام را به عنوان مهمترین اقدام جهت بازاریابی و بقای کسب و کار و رونق آن در نظر گرفت. یکی از تاثیرگذارترین و بهترین روش های تبلیغاتی که چندین ساله همواره مورد توجه کسب و کارها قرارگرفته، استفاده از هدایای تبلیغاتی میباشد. به این دلیل که مردم همیشه دریافت یک کالای کاربردی و سودمند به عنوان هدیه و به صورت رایگان دوست داشته و همین محبوبیت در میان مردم باعث افزایش موفقیت و بازدهی در کمپین تبلیغاتی میشود.

میتوان گفت ساخت پرچم تبلیغاتی یکی از بهترین روش های بازاریابی و تبلیغات  براساس  نوع تجارت شما می باشد. چاپ پرچم برند شرکت روشی سودمند و تبلیغاتی بلند مدت خواهد بود. شما پرچم  برند خود را در سطح معابر ، خیابان ها و در معرض دید افراد یا کسب و کارهای مختلف قرار میدهید و این اقدام شما باعث جلب توجه بیشتر و در نهایت جذب مشتری خواهد شد.

پرچم های تبلیغاتی در مدل ها و رنگهای  مختلف تولید و چاپ می شوند ؛ پرچم های تبلیغاتی رومیزی و پرچم تشریفات مناسب محیط داخل مجموعه است و با شکل زیبا یی که دارند، باعث ایجاد ظاهری زیبا و حالت رسمی بخشیدن به محیط کار می گردند. با قرار دادن این نوع پرچم های تبلیغاتی در مجموعه شرکت خود، مخاطبین و مشتریان در هنگام ورود به شرکت شما حس اعتماد و اطمینان در آن ها به وجود می آید و باعث افزایش اعتبار شرکت شما می گردد. نوع دیگری از پرچم های تبلیغاتی ، پرچم اهتزاز می باشد که با توجه به این که این نوع از پرچم ها بیشتر در معرض دید عموم قرار دارند، در این صورت شانس دیده شدن را افزایش میدهند. میتوان گفت امروزه تمام برند های معتبر دنیا  برای معرفی محصولات خود از پرچم های تبلیغاتی استفاده می نمایند. انواع پرچم های تبلیغاتی که برای بازاریابی استفاده می شوند در مقایسه با تبلیغات بنری و بیلبوردی دارای هزینه کمتر و زیبایی بیشتری هستند.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز آمادگی کامل دارد تا سفارشات شما را در خصوص تولید و ساخت انواع ابزارهای تبلیغاتی  نظیر پرچم های تبلیغاتی را با قیمت و کیفیت مناسب انجام دهد.

با ما به صورت حضوری و یا با شماره تلفن های  02188842300 و 02188843200  تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

از گذشته و سالهای نه چندان دورهر چقدر که جلوتر می آییم،  کسب و کارها و ایده های جذاب و بیشتری را مشاهده می کنیم که شاید فکر کردن به آنها در گذشته جنبه خیالی و توهمی داشته است. در جوامع امروزی  به جهت تعدد شرکتها و موسسات تولیدی ، خدماتی وسایر مشاغل،  برای توسعه و رونق کسب و کار خود نیازمند ارتباط بیشتر با افراد جامعه می باشند. از این رو تبلیغات و اطلاع رسانی  در خصوص نام برند،  محصولات و کالاهای تولیدی،  تاثیر زیادی در انتخاب مردم و جلب متقاضیان دارد. اگر این تبلیغات به گونه ای صورت پذیرد که کیفیت کالا و خدمات نیز افزایش یابد ، علاوه بر رونق کسب و کار شرکتهای سازنده ، برند آنها ماندگار خواهد شد و مصرف کنندگان نیز به عنوان یک ابزار تبلیغی قوی مبدل می شوند.

در گام اول شیوه اظهارو نمایش نام و برند شرکت و موسسه و... به دیگران،  علاوه بر اینکه می تواند مقیاسی از شدت علاقه و احترام به خود یا برندتان  باشد، حتی می تواند نمایشی از اعتبار و قدرت تیمی کسب و کارتان را نیز به نمایش بگذارد.

درگام دوم استفاده از پرسنل و کارمندان آنها  برای تبلیغات و برند سازی می باشد. در گذشته  این پرسنل میتوانستند با پوشیدن لباس های متحد الشکل یا چاپ و گلدوزی نام و عنوان برند بر روی لباس خود باعث رونق یک مجموعه یا هر کسب و کاری شوند. اما در حال حاضر یا استفاده ازبج سینه و اتیکت سینه، که از روشهای جدید و شیک تر این تبلیغات هستند و  به نحو احسن انجام می گردد.

بج سینه چیست؟

اگر بخواهیم تعریف دقیق و کاملی از بج سینه را ارائه دهیم باید گفت بج سینه  یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و …  به دو صورت سوزنی و مگنتی وصل می‌شود. در واقع بج سینه می تواند نقش نماد و نمایش دهنده نام و برند کسب و کارها در محیط داخلی شرکت و اداره یا حتی محیط بیرونی به صورت حضور کسب و کارها با ایجاد غرفه در نمایشگاه ها و جشنواره ها و… باشد. لذا خیلی می تواند در جهت توسعه برندینگ  کسب و کارها موفق عمل نماید. بج سینه شکل جدید و مدرنی از تبلیغات نام و برند کسب و کارهاست که با قیمت های بسیار مناسب و اقتصادی قابل تهیه است و از برد تبلیغاتی بالایی نیز برخوردار می باشد.

به دنبال جایی برای  سفارش وخرید بج سینه هستید ؟

شرکت نشانه سازبا سابقه طولانی در زمینه تولید ابزارهای تبلیغاتی ،  آمادگی کامل دارد تا نسبت به قبول  سفارش ساخت انواع بج سینه با کیفیت و قیمت مناسب اقدام نماید.

نکته پایانی

اگر کسب و کارتان به گونه ای است که نیاز دارید برای موفقیت با افراد بیشتری در ارتباط باشید تا بتوانید خدمات و محصولات تان را به آن ها ارائه دهید. نقش یک  بج سینه شکیل و زیبا در رونق کسب و کار را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید .

این روزها علاوه بر گسترده شدن استفاده از فناوری و تکنولوژی در بخش های بسیاری از زندگی روزمره ، در اطلاع رسانی ها و آگاهی رساندن ها هم تغییرات بسیاری رخ داده است که بنظر می رسد نقش پر رنگی در رشد پیشرفت کسب و کار ها ایفا می کنند.



:: برچسب‌ها: ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

چاپ پرچم تشریفات

چاپ برروی هر نوع پرچم تبلیغاتی نظیر پرچم تشریفات نخستین مرحله از به نمایش گذاشتن برند و یا سایر خواسته‌های تبلیغاتی است که محقق خواهد شد. چاپ برروی پرچم تشریفات به چهار روش صورت می‌گیردکه عبارتند از روش‌های چاپ لیزری، پفکی، دیجیتال وسیلک

چاپ دیجیتال

امروزه چاپ دیجیتال به روزترین و مدرنترین شیوه چاپ در دنیا به حساب می‌آید. بوسیله این نوع چاپ کلیه تصاویر و عکسهای دیجیتالی را می‌توانیم به محصولات قابل چاپ شدن برروی مواد مختلف تبدیل نماییم.

از جمله مزیت‌های چاپ دیجیتال می‌‌توان به سرعت چاپ بالا، تسهیل در فرآیندکار، افزایش تنوع درکار و کیفیت،امکان تغییر اطلاعات درهنگام چاپ، عدم نیازنسبی در محدودیت  سایز پارچه،کاهش نیروی انسانی،دارای دقت و ظرافت بالا برای چاپ تصاویر و نوشته‌های ریز و ظریف اشاره نمود.

چاپ لیزری

چاپ لیزری یکی از انواع چاپ دیجیتال می‌باشد. این چاپ نوعی حکاکی مدرن، دقیق، ظریف و سریع است  که اطلاعات خودرا نظیرتصویر لوگوی شرکت ویا سایر خواسته‌های تبلیغاتی رابا دقت زیادی برروی پارچه  چاپ می نماید.

علاوه بر تمامی مزیت های چاپ دیجیتال که این نوع چاپ نیز  دارا می‌باشد، چاپ لیزری محاسن منحصر به فرد دیگری دارد. مهمترین آن‌ها عبارتند از:   توانایی بالادر حکاکی و برش طرحهای بسیار ریز، ظریف، پیچیده و تزیینی، عدم نیاز به  قالب و الگوی ثابت برای برش و چاپ، اشاره نمود.

چاپ سیلک

چاپ سیلک یا چاپ سیلک اسکرین یکی دیگر از روشهای  چاپ تصویر است و برخلاف چاپ دیجیتال، از ظرافت بسیار بالایی برخوردار نمی‌باشد و کلیه مراحل آن به صورت دستی و سنتی انجام می‌گیرد.

 در این روش ابتدا تصویر را برروی یک صفحه توری با سوراخ‌های بسیار ریز ایجاد می‌کنند. این توری داخل یک کلیشه ثابت قرار می‌گیرد. در مرحله بعد یک شابلون طراحی شده را روی پارچه قرار داده و با فشار غلطک‌های رنگی روی آن باعث انتقال رنگ ها به پارچه شده و طرح مورد نظر روی آن شکل می‌گیرد.

چاپ پفکی

چاپ پفکی یکی از انواع  چاپ سیلک اسکرین می‌باشد. در این روش تصویر چاپ شده،  شکل و حالت حجمی به خود گرفته و از سطح پارچه بالاتر می‌آید.

چاپ پفکی، نوعی روش چاپ است که به کمک مواد شیمیائی نظیر پی وی سی و  پلی اورتان، توانایی تشکیل یک ساختمان اسفنجی  با نرمی مناسب را دارا می‌باشد. میزان پفکی شدن علاوه بر مقدار بیندر پفکی  به درجه حرارت و مدت زمان تثبیت نیز بستگی دارد. در دمای کمتر از دمای بهینه اثر پفکی کامل نمی‌باشد. 

این نوع روش دارای طرفداران بسیاری می‌باشد.

شرکت نشانه ساز تولید کننده انواع ابزارهای تبلیغاتی آمادگی دارد تا کلیه سفارشات شما را در خصوص ساخت پرچم تشریفات در اسرع وقت انجام دهد.



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پایه پرچم تشریفات

یکی از ارکان اصلی و مهم پرچم تشریفات پایه آن می‌باشد. پایه پرچم به همراه میله و سر میله، نقش اساسی در ایستاد نگه داشتن پرچم داشته و موجب افزایش زیبایی و جلوه آن می‌گردد. پایه باید متناسب با اندازه ،وزن ، شکل پرچم  ومحل قرار گرفتن آن طراحی  و ساخته شود.پایه پرچم تشریفات براساس نوع پرچم تشریفاتی دارای انواع  گوناگونی می‌باشد:

پایه پنجه شیری

 این مدل از پایه پرچم به دو نوع سه و چهار پایه و ازجنس چدن یا برنج ( دارای استحکام و مقاومت مناسب)  با روکش‌های کروم ، طلا و...  ساخته می‌شوند. در این نوع از پایه پرچم، قرار گرفتن سه پایه اصلی به شکل مثلث  ویا چهار پایه اصلی به شکل مربع بر روی زمین باعث می شود تا سطح اتکای لازم به منظور نگهداری پرچم  و جلوگیری از افتادن آن بر اثر تکان‌های احتمالی وجود داشته باشد.

پایه خورشیدی

نوع دیگری از پایه پرچم تشریفات، پایه خورشیدی است. این مدل از پایه‌های پرچم تشریفات نیز همانند پایه پنجه شیری از چدن و برنج ساخته می‌شوند وبا روکش‌های نقره‌ای، طلایی و کروم رنگ‌کاری می‌گردند. این پایه‌ها پر کاربردترین پایه پرچم تشریفات می‌باشند. پایه‌خورشیدی  به علت قرار گرفتن بر روی یک سطح دایره‌ای شکل و برخورداری از بیشترین سطح اتکا با زمین، دارای استقامت مناسبی می‌باشد.

پایه استیل

یکی دیگر از انواع پایه‌ های پرچم تشریفات، پایه مدل استیل می‌باشد. این پایه پرچم به این گونه‌ ساخته می‌شود که یک قالپاق از جنس استیل را بر روی یک قطعه سنگ گرد و وزین قرار می‌دهند و به بوسیله پیچ و مهره به میله پرچم وصل می‌نمایند. در اصل وزن مناسب این سنگ باعث می‌ شود تا پرچم ضمن قائم ایستادن مناسب بلکه مانع افتادن پرچم تشریفات بر اثر حرکت‌های غیر منتظره گردد.

پایه سنگی

مدل دیگری از پایه‌ های پرچم  تشریفات، مدل سنگی می‌باشد. این مدل پایه تشابه زیادی با  مدل استیل دارد و صرفا" تفاوت آنها در این است که اولا سنگ در این مدل پایه قابل رویت ( فاقد روکش استیل) است و ثانیا نوع سنگ حتما" باید مرغوب و جذاب باشد. ثالثا" رنگ سنگ( تیره یا روشن) نیز در این نوع مدل پایه بسیار تاثیر گذر خواهد بود. و همچنین نکته قابل توجه این است که شکل ظاهری دایره میباشد.

پارچه پرچم تشریفات

در ساخت پرچم نوع و جنس پارچه پرچم تشریفات  نقش بسزایی را درزیبای و جلوه این پرچم‌ها بازی می‌کند و محل قرارگرفتن ونوع کاربرد پرچم تشریفات در انتخاب نوع و جنس پارچه تاثیر گذارخواهد بود. پارچه‌ها دارای انواع زیادی می‌باشند ولی معمولا" برای پرچم‌های تشریفات  ازجنس لمینت، ساتن آمریکایی، مخمل و جیر استفاده می‌نمایند.

لمینت : لمینت  نوعی  پارچه مقاوم است که در برابر انواع عوامل محیطی نظیر : رطوبت، اشعه خورشیدو عوامل شیمیایی  دارای ماندگاری بالایی می‌باشد.

ساتن آمریکایی : ساتن آمریکایی (ساتن عروس) نوعی پارچه ایستا و ساده است. این پارچه کش نمی آید و نیاز به آستر نیز ندارد.

مخمل : مخمل پارچه‌ای نرم و براق است که اغلب برای تولیدالبسه، رومبلی و... استفاده می‌شود.

جیر : جیر نوعی چرم کرکی است که معمولاً برای تولید البسه ، کیف و کفش استفاده می‌شود.

 ریشه پرچم تشریفات

ریشه پرچم نیز همانند سایر اجزا و ارکان پرچم تشریفات نقش اساسی و مهمی را در زیبایی و جلوه بصری و ظاهری آن بر عهده دارد.

در حال حاضر انوع پرچم‌های تشریفاتی که ساخته می‌شوند و مورد بهره‌ برداری قرار می‌گیرند، معمولا"به دو صورت ریشه‌دار و بدون ریشه (ساده) هستند. بالطبع نوع ریشه دار آن از چشم نوازی بالاتر و مشتری بیشتری  برخوردار است.

ریشه‌های پرچم دارای سایز و انواع رنگ‌های متنوع بوده و به دو صورت تک لایه  و دوبل  مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اقدام به دوخت ریشه در انتهای کار و پس از انجام همه مراحل شروع می‌شود.

مراحل کار به این صورت است که پس از انتخاب نوع و جنس پارچه پرچم، طراحی در مدل و شکل پارچه انجام می‌شود.

پس از آن لوگوی شرکت بر روی پارچه چاپ و حک می‌شود و سپس دوخت اطراف پارچه پرچم را به اتمام می‌رسانند.

درآخر برای  زیبایی و جذابیت بیشتر ، ریشه( تک لایه یا دوبل) به دور پارچه پرچم دوخته می‌شود.

شرکت نشانه ساز تولید کننده انواع پرچم های تبلیغاتی نظیر پرچم رومیزی و پرچم افراشته و... می باشد.



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم تشریفات

پرچم تشریفات که به‌ آن پرچم ایستاده هم گفته می‌شود. یک پرچم زینتی و تجملاتی نسبتا" بزرگی است که به عنوان یکی از ابزارهای مهم و کاربردی تبلیغاتی مطرح است . این نوع پرچم‌‌ها به علت اینکه از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار می‌باشند توانایی انتقال هرگونه  موضوع تبلیغی را به بیننده از طریق نگاه بصری  دارا می باشند. مدیران و مسئولین شرکت‌ها برای نمایش و شناخت  برند و لوگوی شرکت خود به طور حتم از پرچم تشریفات در دفتر، محل کار و محل برگزاری جلسات، استفاده می‌نمایند. پرچم‌های تشریفاتی که توسط شرکت تبلیغاتی نشانه ساز ساخته می‌شوند، از4 قسمت و رکن اصلی تشکیل شده‌اند که عبارتند از: پایه پرچم، پارچه پرچم،ریشه پرچم و چاپ روی پرچم که در ادامه به اختصار در مورد هریک از آنها مطالبی را ارائه خواهیم داد.

کاربرد

 پرچم تشریفات یکی از انواع پرچم‌های تبلیغاتی است.  این نوع از پرچم‌های تبلیغاتی به عنوان رسمی‌ترین نوع پرچم‌ها شناخته می‌شوند. پرچم‌ها‌ تشریفات دارای کاربرد فراوانی هستند و روز بروز مشتریانی که متقاضی استفاده از این نوع پرچم‌ها می‌باشند در حال افزایش می‌باشند. از جمله مواردی که این پرچم مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به: مراسم‌های تشریفاتی و رسمی، در سالن‌های همایش، محل برگزاری کنفرانس‌های داخلی و بین المللی، غرفه‌های نمایشگاهی، مناسبت‌های مذهبی، اجتماعات، اتاق‌های مدیریت، لابی‌های هتل‌ها و غیره  اشاره نمود. 

قیمت

تعیین قیمت ساخت پرچم‌ تشریفات تابع عوامل متعددی می‌باشد که به صورت مستقیم برروی آن تاثیر می‌گذارند. این عوامل شامل جنس و نوع پایه ، پارچه، ریشه، دوخت، چاپ برروی پرچم و تعداد  سفارش می‌باشد.

در این دورانی که اقتصاد کشور دست خوش تغییر و تحول می‌باشد  قیمت اجناس و کالاها دائما" در حال تغییر می‌باشند و در این دایره تغییرات اقلام تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، لذا علاوه بر موارد گفته شده زمان سفارش ساخت پرچم تشریفات هم بسیار مهم می‌باشد. 



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()