نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

قدمت اولین سنجاق سینه ساخته شده به هزاران سال پیش بر می‌گردد و مربوط به عصر برنز (دوره‌ای مابین عصر سنگ و عصر آهن) می‌باشد. در آن دوران انسانها بیشتر به فلزکاری و آلیاژسازی روی آوردند و با ترکیب مس و قلع برنز را تولید نمودند.

سنجاق سینه عبارت است از یک گیره فلزی که با جواهرات مختلف و متنوع تزیین شده است و برای نصب بر روی لباس    ( یقه لباس، یقه مانتو، آستین لباس، یقه کت و...)  طراحی می‌شود. متریال مورد استفاده در ساخت سنجاق سینه ، غالبا نقره، طلا ، برنز ، سایر آلیاژهای فلزی و... می‌باشد. قدمت اولین سنجاق سینه ساخته شده به هزاران سال پیش بر می‌گردد و مربوط به عصر برنز (دوره‌ای مابین عصر سنگ و عصر آهن) می‌باشد. در آن دوران انسانها بیشتر به فلزکاری و آلیاژسازی روی آوردند و با ترکیب مس و قلع برنز را تولید نمودند.

سنجاق سینه به عناوین دیگری نظیر گل سینه، بج سینه، نشان سینه، بج لباس و... شناخته می‌شوند. اخیرا در دنیای امروزی گل سینه‌ها درنزد بانوان و آقایان از جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده‌‌‌است و توجه و علاقه زیادی به آنها پیدا نموده‌اند. خانم‌ها‌ از سنجاق سینه به عنوان زیورآلات زیبا و جذاب در محافل و مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده می‌نمایند. در این میان از یک طرف تولید کنندگان پوشاک نیز از این قائده مستثنی نبودند و برای فروش بیشتر سعی و تلاش می‌کنند تا بتوانند برروی لباسهای مجلسی و مانتوها و سایر تولیدات خود از مدرنترین ، زیباترین و جذابترین سنجاق سینه استفاده نمایند. از طرف دیگر شرکت‌ها، سازمان‌ها و سایر موسسات نیز در همایشها و مراسمهای مختلف و به منظور متحدالشکل نمودن لباس کارمندان و مسئولین اجرایی و تبلیغ برند خود از بج سینه، گل سینه و ... استفاده می‌نمایند تا جلوه‌ای ماندگار از لوگو و فعالیت شرکت به‌جای بگذارد.  



:: برچسب‌ها: بج سینه , نشان سینه , اتیکت , بج فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

                                                       اتیکت‌لباس

 

اتیکت لباس را تاچه حدی می‌شناسید؟ به منظور افزایش میزان آگاهی، ابتدا می‌توانیم معنی آن را از فرهنگ‌لغات پیدا نماییم.  درلغت نامه‌های دهخدا و عمید، اتیکت را به معانی برچسب یا نوشته‌ای که روی کیسه‌ها یا شیشه‌ها‌ی دوا و مال‌التجاره برای تعیین محتویات درون آنها الصاق می‌کرده‌اند، گفته می‌شود. با این تعریف ساده مشخص می‌شود، اتیکت‌لباس با هدف تعیین مشخصات محصول و شناساندن آن به مشتریان برروی البسه نصب می‌شود.

حال که تاحدودی با معنی آن آشنا شدید، در این قسمت توضیحات کاملتری را برای فهم بیشتر شما بیان می‌نماییم. اتیکت‌لباس به عناوین دیگری  نظیر: مارک لباس، مارک پارچه‌ای، لیبل لباس، مارک بافتی، تگ و… شناخته می‌شود.

مارک لباس همانند سایر ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی با هدف برند سازی (نشان تجاری سازی)، شناساندن محصولات  شرکت به مشتریان و متمایز نمودن کالای آن ها از سایر رقبا، تهیه و نصب می‌گردد. نصب اتیکت به همراه درج اطلاعات درست و صحیح برروی آن به نوعی  باعث ایجاد ذهنیت و افزایش وابستگی مشتریان نسبت به  کالای فروشنده  می‌گردد. به طوری که صرفا از یک برند خاص از محصولات خود را تهیه می‌نماید.

با توجه به خصوصیات بسیار برجسته‌ای که اتیکت‌لباس یا مارک پارچه‌ای و… دارا می‌باشند. تولید کنندگان بزرگ و کوچک در حجم بسیار زیادی تمایل دارند برای تولیدات خود مانند پوشاک و البسه ( نظیر : فرش ، پالتو ، مانتو ، روسری ، چادر، پیراهن، تی شرت، شومیز، کیف و کفش و پوتین، کلاه، دستکش، لباس بچگانه، عروسک ، کارهای دستی، سرویس مبلمان، سرویس آشپزخانه، سرویس خواب از آن  استفاده نمایند.

نکته : نوع دیگری از اتیکت‌لباس هم می توان به بج سینه و اتیکت سینه اشاره کرد.

انواع اتیکت‌لباس

با توجه به اینکه اتیکت‌لباس  دارای تنوع زیادی در مدل و نوع جنس می‌باشد، آن را می‌توان به انواع مختلفی تقسیم بندی نمود:

اتیکت(مارک)بافتی: اتیکت‌های بافتی دربرابر نورخورشید و شستشو از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشند.

اتیکت چاپی لباس: دراتیکت‌های چاپی باتوجه به اینکه مشخصات مربوط به البسه بر روی پارچه، کاغذ،چرم و… چاپ می‌ شود.  لذا از دوام و ماندگاری کمی در مقابل نورخورشید و شستشو برخوردار می‌باشند.

اتیکت(لیبل)مقوایی لباس: این نوع اتیکت‌ها غالبا” از  کاغذ و مقواهای فانتزی و به طور خاص با استفاده از مقوای گلاسه ساخته می‌شوند. 

 اتیکت تایوک لباس: از این نوع اتیکت در صنايع نساجي،  خودروسازي، صنايع الکترونيکي و در سيم پيچي نیز کاربرد زيادي دارد و به هيچ عنوان پاره نمي‌شود.

اتیکت پلاستیکی لباس : این نوع اتیکت از جنس پلاستیک بوده و در محل مورد نظر به لباس آویزان می‌گردد. 

ساخت

برای ساخت اتیکت‌لباس از روش‌های گوناگونی استفاده می‌شود. این متدها دارای مزایای بسیاری نیز می‌باشند.

اتیکت(لیبل)بافتی: برای بافت این نوع اتیکت‌ها از پارچه ساتن یا تافته و ماشین آلات نساجی و بافندگی استفاده می‌شود. اندازه و ابعاد اتیکت طبق نظر مشتری می‌باشد.

اتیکت چاپی لباس:  تولید این نوع اتیکت‌ها به این صورت می‌باشد که مشخصات مورد نظر مشتری برروی پارچه، کاغذ، چرم و… چاپ می‌شود.

اتیکت مقوایی لباس: برای ساخت این نوع اتیکت از کاغذ و مقواهای فانتزی نظیر گلاسه، کتان ، فابریانو و … استفاده می‌شود.  سپس شکل و طرح مورد نظر بنا به درخواست مشتری برروی اتیکت چاپ می‌گردد.

اتیکت تایوک:  برای ساخت این اتیکت از رشته (الیاف) مصنوعي و پارچه‌ای به صورت فشرده استفاده می‌شود. نوع قابل چاپ آن در دو مدل براق و مات مي‌باشند. اين ليبل داري چسب نمي باشد. در صنايع نساجي (بعنوان ليبل دستورالعمل شستشو)، خودروسازي، صنايع الکترونيکي و در سيم پيچي کاربرد زيادي دارد. هيچ عنوان پاره نمي شود. ريبون مناسب براي چاپ گرفتن به روي اين ليبل ريبون وکس رزين مي‌باشد.

اتیکت پلاستیکی لباس : این نوع اتیکت از جنس پلاستیک می‌باشد. دراین اتیکت طرح و لوگو شرکت با تکه قالب روی پلاستیک و بوسیله روبان‌های رنگی در محل مربوط به لباس آویزان می شود.

قیمت

به طور کلی در تعیین قیمت هرنوع کالا و محصولی دو عامل اصلی دخالت دارند. این عوامل شامل عوامل غیر مستقیم و عوامل مستقیم می‌باشند. از عوامل غیرمستقیم می‌توان به هزینه‌های مربوط به نیروی کار و هزینه‌های مربوط به کارگاه اشاره نمود. عوامل مستقیم که به عنوان عوامل اصلی نیز شناخته می‌شوند. از این دست عوامل می‌توان به جنس کالا، تعدادکالا و نظایر اینها اشاره نمود.

 قیمت اتیکت‌لباس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و عوامل مستقیم که به عوامل اصلی نیز شناخته می‌شوند در بهای آن بسیار موثر می‌باشند، این عوامل  شامل نوع جنس، تعداد، ابعاداتیکت، تعدادرنگ چاپ، شکل قالب و… می‌باشند.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز دارای تجربه فعالیت بیش از 30 سال در زمینه تولید ابزارهای تبلیغاتی به ویژه اتیکت لباس، آمادگی ارائه مشاوره رایگان به مشتریان گرامی در زمینه انتخاب اتیکت‌لباس مناسب برای کالا و خدمات می‌باشد.



:: برچسب‌ها: بج سینه،نشان سینه،اتیکت،بج فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

                                                          لوح تقدیر

نحوه تشکر و قدردانی از یکدیگر در سال‌های گذشته با زمان حاضر بسیار متفاوت بوده است به اینصورت که قبلا برا ی تشکر از هم‌نوعان و هم مسلکان صرفا” به صورت لفظی و شفاهی انجام می‌‌شده‌است و علی رغم اینکه از جایگاه ارزشی بسیار پایینی برخورداربوده‌است، ولی از صمیمیت بالایی برخوردار بوده است.  با گسترش علوم نظری و دستیابی آحاد جامعه به سواد خواندن و نوشتن ، نحوه تقدیر از همدیگر تغییر یافت و  نامه‌نگاری و نوشتن متن تشکرآمیز  در میان جامعه رواج پیدا نمود. انسان‌ها هرآنچه‌می‌خواستند‌درنامه‌هابیان می‌کردند.  در نهایت با ورود رایانه و تلفن های همراه هوشمند، ارتباطات انسانی به سمت و سوی الکترونیکی متمایل گردید، و روابط حضوری انسان‌ کمرنگ شده و جای خود را به روابط مجازی و غیر حضوری داده‌است. 

 دراین اثنی و با وجود چنین جوی، باز هم هستند افرادی که به دنبال دستیابی به راه‌حلهای نو و تازه، اما به صورت حضوری برای  قدردانی و سپاس از یکدیگر می‌باشند.

کاربرد

 انسان‌ها دائما” برای سپاس و قدردانی از یکدیگر به دنبال خرید هدیه‌ای می‌گردند که مورد توجه و علاقه طرف مقابل باشد. اما اگر کمی دقت نظر داشته باشیم در میابیم که در غالب موارد اگر بتوانیم با یک یا چند جمله  زیبا و با معنی در یک لوح قشنگ، قصد و هدف درونی خود را ابراز نماییم، این لوح تقدیر تبدیل به  ارزشمندترین هدیه‌ای خواهد شد که تا کنون به کسی اعطاء نموده‌اید، دریافت کننده لوح تقدیر نیز اگر این احساس قلبی شما را درک نماید، لوح را  جلوی روی خود ویا درمحلی قرار می‌دهد تا هرزمانی‌که آن را مشاهده می‌کند شمارا به خاطر آورد.  لوح‌تقدیر ابزاری تبلیغاتی است که با عناوین دیگری مانند: لوح‌یادبود، کتیبه، لوح‌سپاس، تشویق‌نامه و تقدیرنامه نیز معرفی می‌شود.

 معمولا” متن لوح‌های‌ تقدیر با توجه به نوع استفاده و مخاطبان آنها دارای نوشتار مختلفی  هستند. به عنوان نمونه متن لوح تقدیر مدیران از کارمندان  و کارکنان زیر مجموعه، با متن تشکری که مدیران مدارس برای مدرسین یا محصلین می‌نویسند، تفاوت خواهد داشت.

همانطوری که ابتدا عنوان گردید، مهمترین نکته ای که در مورد طراحی و ساخت لوح تقدیر و یادبود و… باید به آن توجه داشته باشید، نوع استفاده ویا نوع مخاطب شما می‌باشد. لذا نوع متریال و مواد باید طوری انتخاب شوند ، که ضمن توجه به جایگاه علمی و تخصصی و اجتماعی ،  سلیقه آن نیز در نظر گرفته شود تا با اهدای لوح تقدیر ، انگیزه در مخاطبین ایجاد شود و ایشان را به استفاده و نگهداری از لوح  ترغیب نماید.  به عنوان مثال تهیه لوح تقدیر از مواد کاغذی برای مدیرعامل یک شرکت ، عکس العملی به جز این نخواهد بود که لوح تقدیمی  در محلی بایگانی و نابود شود . 

انواع

غالبا” لوح‌های تقدیر را براساس نوع کاربردی که دارند و یا بر اساس نوع موادی که برای تهیه آنها استفاده می‌شود، به دو نوع تقسیم می‌نمایند:

انواع لوح‌های تقدیری که توسط مرجع سفارش دهنده تهیه می‌شوند، عبارتند از:

لوح‌های تقدیر برای مصارف اداری و تشکیلاتی، لوح‌های تقدیر برای مصارف ورزشی، لوح‌های تقدیر برای یادبود، لوح‌های تقدیر برای نکوداشت و بزرگداشت اشخاص‌، ‌لوح‌های تقدیر برای مصارف فرهنگی، لوح‌های تقدیر برای استفاده هنری، تقدیرنامه‌های آموزشی و…

تقسیم بندی لوح‌های تقدیر بر اساس نوع جنس:

 لوح تقدیر برنجی

در این مدل از لوح‌های تقدیر، مواد به کاررفته از  برنج می‌باشد. زیباترین این لوح‌های تقدیر،تهیه شده ازفلز برنج با آبکاری طلا می‌باشد .

 لوح تقدیر استیل

 این نوع از لوح‌های تقدیر، از جنس استیل تولید شده‌اند.

لوح تقدیر آلومینیوم

در این نوع از لوح‌های تقدیر با استفاده از ورق‌های آلومینیومی خاص و چاپ حرارتی تهیه می‌شود. 

لوح تقدیر پلکسی

جنس این نوع از لوح‌ها از  پلکسی‌گلس می‌باشد. 

لوح تقدیر مولتی استایل

جنس این نوع لوح‌های تقدیر از  پلاستیک مولتی استایل (شبه فلز) می‌باشد. 

لوح تقدیر کاغذی

جنس لوح‌های کاغذی(مقوایی) از کاغذ گلاسه می‌باشد.

لوح تقدیر چوبی

 این نوع از لوح‌های تقدیر از چوب MDF تهیه شده‌است.

لوح تقدیر سنگی   

 این نوع از لوح‌های تقدیر از تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. ساخته شده‌اند.

ساخت

در این جا به اجمال به چگونگی ساخت انواع لوح‌های تقدیر می‌پردازیم:

لوح‌های تقدیر برنجی:برای تهیه این نوع از لوح‌های سپاس، مواد استفاده شده از  برنج می‌باشد که به دو روش ریخته گری و یا اسید کاری استفاده می‌شود، ودر صورت نیاز برای انجام آبکاری ارسال می‌گردد. 

لوح‌های تقدیر استیل:در این نوع از تقدیرنامه‌ها، از استیل استفاده می‌شود، که به روش اسید کاری متن وطرح مورد درخواست بر روی لوح حکاکی می‌شود و در صورت درخواست مشتری برای آبکاری ارسال می‌گردد.

لوح‌های‌تقدیر آلومینیومی:در این نوع از لوح‌های تقدیر از ورقهای آلومینیوم خاص و چاپ حرارتی تهیه می شود . چاپ روی آن بسیار بادوام می‌باشد و به راحتی ازبین نمی‌رود . 

لوح‌های تقدیر پلکسی:در این نوع از لوح‌ها از ورقهای پلکسی گلس استفاده شده که قابلیت حکاکی لیزری داشته و زمان تولید را به حداقل ممکن می‌رساند. قیمت مناسب این محصول از ویژگی های دیگر این نوع لوحهای تقدیر است .

لوح‌های تقدیر مولتی استایل: این نوع لوح‌های تقدیر از  پلاستیک مولتی استایل تهیه می‌شود که مانند لوح‌های پلکسی گلس قابلیت حکاکی لیزری رادارامی‌باشد. قیمت پایین این لوح نیز از ویژگی های این محصول است.

لوح‌های تقدیر کاغذی:در این نوع از لوح‌های تقدیر، کاغذ گلاسه مورداستفاده قرار می‌گیرد، این نوع لوح های تقدیر دارای قیمت پایین  و سرعت تولید بالا می‌باشند. 

لوح تقدیر چوبی: برای ساخت  این نوع از لوح‌های تقدیر از چوب MDF به کار برده می‌شود، بدین ترتیب که ابتدا نوشته مورد نظر مشتری و لوگو شرکت و امضاء به همراه حاشیه بر روی چوب MDF حکاکی می‌گردد و در نهایت پس از قاب شدن تحویل مشتری می‌گردد. 

لوح تقدیر سنگی: برای تهیه این نوع از لوح‌های تقدیر تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. به کار برده می‌شود، لوگو و نوشته مورد نظر به شکل برجسته بر روی سنگ طبیعی حکاکی می‌گردد.

قیمت

قیمت لوح‌تقدیر براساس نوع سفارش مشتری مشخص می‌گردد، و وابسته به عوامل متعددی  است .

از اصلی‌ترین این عوامل می توان  به نوع جنس و متریال استفاده شده در ساخت لوح تقدیر اشاره نمود.

در صورتی که برای اهدا کننده لوح تقدیر، دوام و ماندگاری آن مهم ‌باشد، نوع موادی که برای ساخت لوح تقدیر استفاده می‌شود، تاحدی تضمین شود و بتواند با مبلغ پولی که  هزینه می کند و نیز با کاربرد مورد نظرش  همخوانی داشته باشد. دراین صورت پیشنهاد می‌شود که از لوح‌های با متریال  فلز نظیر: برنج، استیل، آلومینیوم، چوبی و سنگی استفاده نماید. این لوح‌های تقدیر دارای قیمت بالاتری نسبت به لوح‌های تقدیری که از جنس  کاغذ و مقوا تهیه می‌شوند، دارند.

 از طرف دیگر قیمت یک لوح به تعداد مورد درخواست مشتری نیز ارتباط مستقیم دارد به طوری که هرچقدر تعداد درخواست بیشتر باشد قیمت تمام شده پایین تر خواهد‌آمد.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز دارای تجربه کافی  در زمینه  ساخت لوح‌های تقدیر و سپاس،  افتخار دارد که با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته  به همراه  کارکنان مجرب و کارآزموده، نسبت به انجام سفارش های مشتریان عزیز با قیمت مناسب و کیفیت بالا، در زمان مناسب نسبت به انجام سفارشات آنها اقدام ‌نماید.



:: برچسب‌ها: لوح تقدیر، لوح سپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان


بج لباس
قطعه و نشانی تبلیغاتی است که بدون شک می‌توان آن را جزء کوچکترین ، ظریفترین ، پرکاربردترین و پرمصرفترین ابزارهای تبلیغاتی دانست ، که از آن‌ها در موسسات ، سازمان‌ها ، شرکت ها، ارگان‌های دولتی و غیر دولتی  استفاده می کنند. بج لباس به عناوین دیگری نظیر بج سینه، بج یقه، نشان لباس، گل سینه، سنجاق سینه، سنجاق یقه و ... نیز شناخته می‌شود. به طور معمول اهم کاربرد  بج لباس در مراسم ها، گردهمایی‌ها، افتتاحیه‌ها، اختتامیه‌ها، جشنواره‌ها و... می‌باشد. نحوه نصب این نشان به این‌صورت است که برروی سینه و یا یقه‌کت ویا مچ دست  کارمندان شرکت متولی، شرکت کنندگان و سایر عوامل اجرایی  قرار می ‌گیرد. این بج‌ها جنبه تبلیغاتی و معرفی برندی خاص را نیز برعهده خواهند داشت . به طور قطع نام بج لباس برای اغلب آحادجامعه کلمه ناآشنا‌یی می‌باشد اما باید متوجه باشید که بج لباس  یک نماد از یک سازمان یا شرکت می باشد. 
از جمله مزایای این نشان تبلیغاتی اندازه و سایز کوچک بج لباس می باشد که امکان نگه‌داری از آن‌ها به راحتی برای ا فراد  و کارکنان امکان‌پذیر خواهند بود.
کاربرد
 بج لباس ( نشان لباس) دارای کاربرد‌های فراوانی می باشد و به تناسب کاربردی که دارند ، به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌گردند. استفاده از بج در البسه پرسنل و کارکنان یک شرکت/موسسه/ سازمان و ... احساس تعلق خاطر را نسبت به برند تجاری مربوطه را در آنها افزایش می‌دهد . از دیگرکاربردهای بج لباس یکسان سازی البسه کارکنان یک دستگاه می باشد. شرکت‌ها ،  سازمان ها و فروشگاه‌های بزرگ با سفارش و ساخت نشان لباس منحصربه فرد، خاص بودن دستگاه خود را برای مخاطبان و مشتریان  هویدا  و مشخص می‌ نمایند.
بج لباس تشکیل شده از یک قطعه تزیینی کوچک فلزی که  با کمک آهنربا و یا اینکه در قسمت  پشت  آن از یک  سوزن / سنجاق استفاده شده است. به گونه‌ای که باید ابتدا سوزن آن را وارد محلی بکنید که قرار است بج در آن قسمت لباس نصب و ثابت گردد. علاوه بر این بج لباس را می توان از طریق چسباندن، اتوکردن ویا دوختن نیز به لباس نصب نمود.
طراحی، ساخت و تولید
طراحی، ساخت و تولید  بج لباس  نیازمند دقت و ظرافت خاصی می باشد که به کمک  هنر، مهارت و تکنولوژی‌های مدرن ظهور و بروز پیدا می کند. نشان‌های لباس معمولا" از آلیاژهای فلزی ، پلاستیک، چرم، و… تولید و ساخته می‌شوند.
با توجه به اینکه غالبا ساخت بج سینه (بج لباس) از جنس آلیاژ هایی از فلز تهیه می شوند لذا براساس نوع متریالی که استفاده می کنند به انواع مختلفی تقسیم می شوند نظیر: بج برنجی، بج استیل ، بج آلومینیومی و ... .
مراحل ساخت به این ترتیب می‌باشد که ابتدا لوگو و برند شرکت ها / موسسات/ مجموعه ها و ... در شکل های متفاوت طراحی می شوند. سپس براساس نظر مشتری آلیاژ فلزی مربوطه انتخاب شده و نسبت به برش کاری اقدام می گردد.
 (در صورتیکه براساس نظرمشتری استفاده از آلیاژ برنج و سرب باشد بج لباس پس از انجام مرحله ریخته‌گری ویا اسید کاری،  وارد مرحله آبکاری شده و براساس درخواست ، نسبت به آبکاری طلایی/ نقره ای/ مسی و.... اقدام می گردد).
قیمت
قیمت  بج لباس‌ به عوامل مختلفی نظیر طراحی ، نوع جنس ، نوع سفارش، تعداد مورد درخواست و... وابسته می باشد. این  قطعه تبلیغاتی کوچک و زیبا از مواد و متریال مختلفی تهیه و ساخته می شود ، که در تعیین قیمت نهایی آن نقش عمده‌ای را ایفا می نماید.  علاوه بر این روش تولید (ریخته‌گری ، اسیدکاری، لیزری و...) نیز به صورت مشخص در تعیین قیمت هر بج لباسی تاثیر به سزایی خواهند داشت.


:: برچسب‌ها: بج سینه , نشان سینه , اتیکت , بج فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()