نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 ساخت مارک و لیبل نیازمند به کارگیری تکنولوژی، ابزار و نیروی انسانی متخصص است. مشتریان با توجه به نوع کالای سفارشی خود، مارک موردنظرشان را انتخاب می‌کنند. مارک مورد استفاده بر روی پوشاک با مارکی که به یک وسیله برقی متصل می‌شود از لحاظ ساختاری تقاوت دارد. مشتریان با درنظرگرفتن نوع کالای خود با شرکت‌های سازنده مارک ارتباط برقرار می‌کنند. این ارتباط می‌تواند حضوری یا غیرحضوری باشد. شرکت سازنده پس از بررسی نیاز مشتری، مشاوره‌های لازم را به او ارائه می‌دهد تا سفارشی مناسبی داشته باشد

مشتری با کمک شرکت تولیدی، جنس و طرح سفارش خود را انتخاب می‌کند. مرحله طراحی می‌تواند توسط خود مشتری ایجاد شود. در صورتی که امکان طراحی توسط مشتری امکان‌پذیر نباشد طرح توسط طراحان شرکت پدید می‌آید. پس از پذیرفته شدن طرح توسط مشتری، آن را برای ساخت به کارگاه ارسال می‌کنند. درکارگاه افرادی ماهر و زبردست با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته محصول نهایی را تولید می‌کنند. 

آدرس سایت ما : نشانه ساز

مارک و لیبل



:: برچسب‌ها: مارک , مارک لباس , انواع مارک , مارک چرمی , مارک فلزی , لیبل , لیبل لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 روش ساخت پلاک بیش از هر چیزی به جنس فلز آن بستگی دارد.  عملیات ساخت پلاک حاصل همکاری طراحان و صنعتگران چیره دست است. البته در این فرآیند از تکنولوژی و ابزارآلات پیشرفته نیز کمک می‌گیرند. در این قسمت روش تولید  پلاک استیل را بررسی می‌نماییم

پلاک استیل با روش خوردگی بر روی ورق آن به وجود می‌آید. در این روش نخست قسمت‌هایی از ورق استیل که باید بر روی حکاکی شود را با اسید از بین می‌بریم. سپس با استفاده از هر رنگی که مایل باشید می‌توان قسمت های حک شده را رنگ کرد. به علت رنگ ظاهری استیل و سطح براق آن و به علت جلب توجه بیشتر اغلب با استفاده از رنگ‌های تیره سطح مورد نظر را رنگ آمیزی می‌کنند. سپس با استفاده از حرارت کوره رنگ را بر روی پلاک ثبت خواهند کرد. امکان حک لیزری نیز بر روی پلاک استیل وجود دارد. به طور کلی پلاک استیل به خاطر درخشندگی و سطح براق آن نمای بسیار مناسبی دارد.

آدرس سایت ما : نشانه ساز

 

پلاک استیل



:: برچسب‌ها: پلاک , پلاک استیل , پلاک فلزی , استیل ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 ساخت مدال ورزشی نیاز به توجهی ویژه ای دارد چون مهم‌ترین یادبود آن رویداد است. به همین علت برگزارکنندگان مسابقات خود را ملزم به تهیه مدالی زیبا و ماندگار می‌کنند. مدال ورزشی از دو جنبه حائز اهمیت است. نخست جنبه مادی آن است که البته چندان مورد توجه نیست. اما ارزش واقعی یک مدال به عظمت رویداد بستگی دارد. یک رویداد بزرگ و مسابقه خاص نیاز به مدال مخصوص، شیک و منحصربه فرد دارد. به همین علت ساخت مدال ورزشی سفارشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ضمنا توجه کنید که امروزه حتی جنس مدال طلای مسابقات المپیک نیز از طلای خاص نیست و از ترکیب مواد مختلف و مقدار ناچیزی طلا ساخته می‌شود. در مسابقات المپیک 2021 ژاپن ماده اولیه ساخت مدال از ضایعات گوشی تلفن همراه به ‌دست آمده است. طراحی ظاهری و شیوه مناسب ساخت مهم‌ترین نکاتی است که در مدال ورزشی مورد توجه قرار می‌گیرد.

آدرس سایت ما : نشانه ساز

مدال قهرمانی لیگ برتز



:: برچسب‌ها: مدال , مدال ورزشی , مدالیوم , مدالیون , قیمت مدال , مدال طلا ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 تندیس‌ آماده در تیراژ بالا و در طرح‌های رایج تولید می‌شود. این یادبود‌ها تنوع گوناگونی دارند و اغلب به صورت کتیبه‌ای هستند. البته نمونه‌های حجمی آنها نیز موجود می‌باشد. پس از مشاوره رایگان و ثبت سفارش، شرکت طرح و متن درخواستی مشتری را بر روی آن چاپ و درج می‌نماید. چون طرح اولیه یادبود‌های آماده از قبل وجود دارد پس هزینه‌ای بابت طراحی از مشتری دریافت نمی‌گردد. عدم پرداخت هزینه بابت طرح موجب کاهش قیمت آن می‌شود. ضمنا عدم ایجاد طرح اولیه باعث صرفه جویی در وقت خواهد شد. این مورد باعث می‌شود زمان تحویل کالا به مشتری تسریع می‌گردد. به طور کلی اگر تیراژ سفارش مشتری کم باشد به او توصیه می‌گردد که از تندیس آماده استفاده کند تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی شود.

سایت ما: نشانه ساز

 

تندیس آماده کریستالی



:: برچسب‌ها: تندیس , تندیس آماده , تندیس پلکسی , انواع تندیس , قیمت تندیس آماده ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

بج سینه نوعی وسیله تبلیغاتی است که نمایندگان و کارمندان یک شرکت یا سازمان در رویدادهای مختلف برای نشان دادن برند یا نشان خود از آن استفاده می‌کنند. نشان سینه به خاطر ساختار ظاهری خود در نگاه اول توجه مخاطب را جلب می‌کند.  استفاده از بج در البسه نیروی انسانی و کارکنان مجموعه احساس تعلق به برند را در آنها افزایش می‌دهد. نشان سینه در جلسات رسمی به پوشش طرفین مذاکره رسمیت و اعتبار بصری خاصی می‌بخشد. داشتن یک نشان ظریف جواهرگونه و زینتی که به زیبایی طراحی شده است ارزش خاصی به خود شخص و آن برند می‌دهد. علاوه بر این مخاطب نیز با مشاهده آن احساس اعتماد بیشتری به آن فرد و برند خواهد کرد.

 

یکی دیگر از مزایای پین فلزی یکسان سازی البسه کارکنان یک مجموعه است. شرکت‌ها، مجموعه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ با سفارش و ساخت نشان سینه‌ای منحصربه فرد، خاص بودن مجموعه خود را برای مخاطبان و مشتریان خود نمایان میسازند.

 آدرس سایت ما: نشانه ساز

 

 

قیمت بج سینه

 



:: برچسب‌ها: بج سینه , بج کت , بج لباس , قیمت بج سینه , سفارش بج ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک و تابلو اداری

پلاک اداری

پلاک‌ و تابلو امروزه به بخشی جدایی ناپذیر برای هر دفترکار و یا محیط اداری تبدیل شده است. مزایا و جنبه تبلیغاتی مثبتی که این اشیا زیبا در خود جای داده‌اند آنها را به ابزاری مناسب برای راهنمایی مراجعین تبدیل کرده است. این روزها افراد قبل از ورود به هر اتاق در ادارات و شرکت‌ها تابلو سردرب آن را مشاهده می‌کنند. در ادامه به بررسی انواع پلاک اداری و تابلو سر درب واحد می‌پردازیم.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با طراحی و اجرای موفق هزاران تابلو سردرب و پلاک اداری مفتخر است که سفارش شما را با بالاترین کیفیت پیاده سازی کند. همکاران ما در شرکت نشانه ساز از اولین مرحله که طرح اولیه تابلو می‌باشد تا مرحله پایانی آن را تماما توسط متخصصین خود انجام می‌دهد. این امر باعث کاهش هزینه‌ نهایی و رضایت مشتریان خواهد شد. برای ساخت تابلو سردرب اداری خود با شماره‌های 02188842300 و 02188843200 تماس بگیرید.

پلاک و تابلو راهنمای دیواری

تابلو سردرب اتاق اولین فضای ارتباطی افراد و مراجعین با یک بخش از اداره یا فرد مستقر در آن اتاق می‌باشد. تحقیقات نشان داده است که اغلب محتوای نوشتاری پلاک سردرب اتاق توسط مراجع کنندگان به دقت خوانده می‌شود. پس افراد با داشتن یک تابلوی راهنمای دیواری زیبا برای سر درب اتاق خود می‌توانند حس خوبی به مخاطبین خود منتقل کنند. ضمنا پلاک‌های سر درب اتاق باعث کم شدن مراجعات اشتباه به اتاق خواهد شد. به طور مثال در یک فضای اداری هر کارمند در اتاق جداگانه‌ای قرار دارد. نصب پلاک فلزی باعث می‌شود افراد با توجه به نوع درخواست خود به اتاق مرتبط با آن، مراجعه کنند.اصولا در تابلوی سر درب اداری نام بخش مربوطه و فرد شاغل در آن، به همراه نام شرکت یا اداره درج می‌شود.

تابلو دفتر کار

امروزه واحدهای تجاری زیادی در شهرهای بزرگ وجود دارد. اغلب ساختمان‌های تجاری چندین مطب پزشک، دفتر وکالت و … را در خود جای داده است. با توجه به وسعت و تعداد زیاد واحدهای این مجموعه‌های تجاری لازم است بر درب هر واحد تابلویی قرار داشته باشد تا فرد مستقر در آن و زمینه فعالیت او را معرفی کند.تابلو دفتر وکالت و پلاک مطب پزشک از رایج ‌ترین تابلوهای درب واحد می‌باشد. یک پلاک زیبا و خاص می‌تواند راهنمای مناسبی برای متقاضیان امور حقوقی و درمانی باشد. سایر شرکت‌های خصوصی نیز می‌توانند با یک پلاک زیبا ضمن تبلیغ کار خود، مراجعان را در یافتن مکان دفتر خود راهنمایی کنند. ساخت پلاک در برابر حس مناسب و جنبه تبلیغاتی مثبتی که برای کسب و کار شما دارد بسیار مقرون به صرفه است.

 

ساخت انواع تابلو اداری

ساخت تابلو فرآیندی است که باید به جنبه‌های گوناگون آن توجه کرد. اولین مرحله در ساخت تابلو طرح اولیه آن است. تابلوهای اداری گاهی فقط حاوی متنی کوتاه و تیتروار است. نتایج علمی نشان داده است که می‌توان اعتماد و توجه مشتریان را با داشتن یک تابلو سردرب با طرحی گرافیکی و زیبا افزایش داد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن گروهی از طراحان زبردست، به شما اطمینان می‌دهد طرحی زیبا و مناسب برای شما خلق کند.

پس از توافق و پسندیده شدن نوبت به انتخاب مواد اولیه در ساخت تابلو می‌رسد. بعضی افراد تابلو فلزی و بعضی دیگر تابلوهایی با سایر مواد سازنده را انتخاب می‌کنند. در این مرحله نیز مشاورین ما شما را در انتخاب تابلو موردنظر خود راهنمایی خواهند کرد. مرحله نهایی که ساخت تابلو است در کارگاه‌های پیشرفته شرکت نشانه ساز و توسط صنعتگرانی ماهر صورت می‌پذیرد. توجه به کیفیت چاپ و ماندگاری تابلو اولویت اصلی ما در این مرحله است. نکته جالب این است ساخت تابلو و پلاک اداری در شرکت نشانه ساز با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین ( ارزان‌ترین ) قیمت صورت می‌پذیرد. در انتها می‌توانید تعدادی از نمونه کار تابلو اداری و سردرب واحد شرکت نشانه ساز را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: پلاک , تابلو اداری , پلاک اداری , قیمت تابلو اداری , قیمت پلاک اداری , سفارش پلاک , سفارش تابلو اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک مشخصات یا نیم پلیت

ساخت پلاک مشخصات و نیم پلیت

پلاک مشخصات یا همان نیم پلیت امروزه به صورت گسترده و بر روی محصولات فراوانی الصاق می‌شود. به کمک پلاک مشخصات می‌توان با ویژگی‌های یک محصول بیشتر آشنا شد و دستورالعمل استفاده از آن را نیز فراگرفت. توجه به پلاک مشخصات به ما شیوه استفاده صحیح از یک محصول را می‌آموزد و محدودیت‌های آن را نیز بیان می‌کند. به طور مثال در داخل کابین هر آسانسور یک نیم پلیت فلزی متصل شده است. بر روی این نیم پلیت حداکثر ظرفیت جابجایی آن آسانسور نوشته شده است. ضمنا نکات ایمنی درباره طریقه استفاده از آن نیز بیان شده است. در آن در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است سرنشینان دچار حادثه شوند. امروزه وجود پلاک مشخصات بر روی اکثر دستگاه‌ها و وسایل برقی الزامی می‌باشد.

شما می‌توانید جهت سفارش ساخت نیم ‌پلیت یا همان پلاک مشخصات محصولات خود با شرکت نشانه ساز تماس برقرار نمایید. همکاران ما ضمن پاسخگویی به سوالات شما به شما درباره این محصول و چالش‌های مختلف آن مشاوره رایگان ارائه خواهند کرد. ما پلاک اختصاصی شما را با ظرافت و زیبایی طراحی خواهیم کرد و در کوتاهترین زمان آن را به شما تحویل می‌دهیم.

تلفن تماس : 02188842300 و 02188843200

ساخت پلاک مشخصات و نیم پلیت

نیم پلیت ها از انواع رایج پلاک فلزی هستند و اغلب از فلزاتی نظیر آلومینیوم و استیل ساخته می‌شوند. شکل ظاهری و ابعاد نیم پلیت ها غالبا مستطیلی است. در نمونه‌های استیل از حکاکی اسیدکاری با چاپ رنگ کوره‌ای استفاده می‎شود. در نمونه های آلومینیوم حکاکی لیزری و نوع چاپ غالبا آنادایز و در برخی موارد سابلیمیشن است. البته چاپ افست نیز در آنها کاربرد دارد. هزینه نهایی برای ساخت هر نیم پلیت به جنس ماده اولیه، ابعاد آن و چگونگی چاپ آن بستگی دارد. علاوه یر این، عواملی مانند برجسته بودن و تعداد رنگ نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

یکی دیگر از چالش‌های مشتریان در سفارش پلاک مشخصات، جنس آن است. برچسب‌های کاغذی نیز می‌توانند برای ثبت اطلاعات یک محصول به کار برده شوند اما چرا استفاده از نیم پلیت فلزی مرسوم است؟ جواب این پرسش به جلوه ظاهری و ماندگاری پلاک مشخصات فلزی برمی‌گردد. اطلاعات و نوشته‌های چاپ شده بر روی برچسب‌ها بعد از مدت کوتاهی از بین می‌رود یا خود برچسب به طور کلی آسیب می‌بیند و قابل استفاده نیست. اما نیم پلیت فلزی حتی ده ها سال دارد و جلوه‌ای زیبا به محصول می‌دهد. ضمنا فضای مناسب و ماندگاری برای تبلیغ برند شماست.



:: برچسب‌ها: پلاک , قیمت پلاک , نیم‌پلیت , نیم پلیت , سفارش نیم پلیت , سفارش نیم‌پلیت , سفارش پلاک , پلاک مشخصات ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت مدال و مدالیون

مدال ورزشی

مدال ورزشی

زمانی که نام مدال ورزشی را می‌شنوید، بی اختیار نام قهرمانان و ورزشکاران مطرح جهان در ذهن شما نقش می‌بندد. مدال یادبودی زیبا جهت قدردانی و سپاس از تلاش یک ورزشکار است. سه مدال طلا، نقره و برنز رایج‌ترین نوع مدال‌های ورزشی هستند. افراد و قهرمانان در پایان مسابقات با مدال خوش رنگی که بر گردن دارند از سایر نفرات متمایز می‌شوند. ارزش و اعتبار مدال مسابقات به کیفیت و بزرگی آن رویداد ورزشی بستگی دارد. هر مسابقه ورزشی، مدال مختص به خود را دارد. برگزار کنندگان مسابقات قبل از برگزاری هر تورنمنتی سفارش ساخت مدال ورزشی را به شرکت‌ها و صنعتگران فعال در این زمینه واگذار خواهند کرد. ساخت مدال سفارشی به هر مسابقه و رویداد ورزشی اعتبار خاصی می‌بخشد.

مدالیوم یا مدالیون

مدالیوم یا مدالیون شاید به اندازه مدال ورزشی برای شما شناخته شده نباشد. مدالیون نیز مانند مدال یک نشان افتخار است اما در نوع کاربرد و طریقه نصب با آن تفاوت دارد. مدالیون به افرادی که در زمینه‌های خاص غالبا نظامی، علمی یا حتی ورزشی دستاوردی کسب کرده‌اند اهدا می‌شود. ضمنا مدالیوم به صورت حمایل بر روی سینه افراد قرار می‌گیرد. تاریخچه کاربرد نظامی مدالیوم به قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. شواهد نشان می‌دهد نخستین بار اسکندر به کشیشی که به او در جنگی کمک کرده بود، چیزی شبیه به مدالیون اهدا کرد.

 

ساخت مدال ورزشی و مدالیوم

ساخت مدال ورزشی فرآیندی است که در چندین مرحله و توسط صنعتگران زبردست صورت می‌پذیرد. با توجه به نوع یک رویداد ورزشی، کسب مدال مسابقات مربوط به آن اعتبار بیشتری را برای ورزشکار به ارمغان می‌آورد. زیبایی و ساخت مناسب یک مدال ورزشی باعث افزایش اعتبار آن رقابت‌ها خواهد شد. به همین علت اکثر برگزار کنندگان توجه خاصی به فرآیند ساخت مدال مسابقات دارند. یکی از جذاب‌ترین و زیباترین مدال‌های ورزشی، نشان قهرمانی مسابقات المپیک است که هر دوره توسط کشور میزبان ساخته می‌شود.

اولین مرحله و شاید مهم‌ترین مرحله در ساخت مدال طرح اولیه آن است. طراحان و گرافیست ها در این مرحله با توجه به نوع مسابقات، محل برگزاری و عواملی دیگر طرح اولیه از مدال مسابقات را توسط نرم افزار طراحی می‌کنند. این طرح برای برگزارکنندگان مسابقه ارسال می‌شود. سفارش دهندگان در صورت اعلام رضایت نظر خود را اعلام می‌کنند. در صورتی هم که نیاز به تغییراتی باشد به طراحان اطلاع خواهند داد. پس از اینکه طرح مورد نظر پذیرفته شد قالب اولیه مدال ساخته می‌شود. ضمنا مواد اولیه ساخت مدال نیاز با توجه به نظر سفارش دهندگان انتخاب می‌شود. در رقابت قهرمانی کشور و سطوح استانی و شهرستانی معمولا از موادی مانند سرب، زاماک و برنج برای ساخت مدال ورزشی استفاده می‌شود.

پس از آنکه قالب مدال آماده شد مرحله ریخته ‌گری با ماده موردنظر انجام می‌پذیرد. در پایان این مرحله حالت فیزیکی مدال آماده می‌شود. پس از این با آبکاری جلا و رنگ مورد نظرخود را به مدال اضافه می‌کنیم. به طور مثال در این مرحله برای تمایز مدال طلا از سایر مدالها، آبکاری طلا بر روی آن صورت می‌پذیرد. در مرحله آخر مورد نظر به صورت آویز به مدال متصل می‌شود. حال گردن آویز ورزشی مورد نظر ما آماده است بر گردن قهرمانی انداخته شود.

ضمنا به این نکته توجه کنید که امروز حتی مدال طلای مسابقات المپیک نیز از طلای خاص نیست و از ترکیب مواد مختلف و مقدار ناچیزی طلا ساخته می‌شود. در مسابقات المپیک 2021 ژاپن ماده اولیه ساخت مدال از ضایعات گوشی تلفن همراه به ‌دست آمده است. امروزه طراحی ظاهری و شیوه مناسب ساخت مهم‌ترین نکاتی است که در مدال ورزشی مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

مدالیون‎‌ و نشان ‌های افتخار ایران و جهان

مدالیون که به آن نشان می‌گویند نخستین بار برای مقاصد نظامی به کار برده شد. امروزه نیز همچنان بخش اعظم کاربرد مدالیون برای تجلیل از نظامیان است. در دوره قاجار استفاده از مدالیون در ایران بسیار متداول شد. اعطای نشان افتخار به صورت مدالیون در اکثر کشورهای جهان رایج است. نشان لژیون دونور یکی از بالاترین نشان‌های افتخار جهان است که توسط دولت فرانسه اهدا می‌شود. نشان فتح، نشان نصر و نشان شفا سه مدالیون مهم و نظامی ایران هستند. مدالیون یا نشان انقلاب اسلامی که بالاترین نشان ایران است نیز در آغاز دوره ریاست جمهوری فردی جدید، توسط رهبر ایران به رئیس جمهور کشور اهدا می‌شود.

مدال‌های ورزشی معتبر

با ارزش‌ترین مدال ورزشی جهان، نشان طلای مسابقات المپیک است. ساخت مدال المپیک هرساله توسط کشور میزبان مسابقات انجام می‌شود. طراحی مدال المپیک بر اساس نمادهای کشور میزبان صورت می‌پذیرد. سپس توسط متخصصین در کارگاه‌های پیشرفته، مدالی زیبا ساخته می‌شود. مدال طلای مسابقات جام جهانی فوتبال هم ارزش بسیار بالایی دارد. کاپ قهرمانی جام جایزه تیم قهرمان است و به هر کدام از اعضای تیم قهرمان جام جهانی نیز مدال زیبایی فوتبال اهدا می‌شود. دریافت مدال مسابقات قهرمانی جهان سایر رشته‌های ورزشی نیز بسیار برای ورزشکاران حائز اهمیت است. مدال مسابقات قاره‌ای و کشوری در مرحله بعد اهمیت قرار دارد.



:: برچسب‌ها: انواع مدال ورزشی , قیمت مدال ورزشی , مدال , مدالیون , ساخت مدال , سفارش مدال , سفارش مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تندیس فارغ‌التحصیلی

%D8%AA%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%BA-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C.jpg

 

تندیس فارغ التحصیلی

تندیس فارغ التحصیلی نوعی از یادبود دانشجویی است. تندیس‌های دانشجویی طی مراسمی برای تقدیر از نخبگان، نفرات برتر علمی، تیم یا نفرات برترمسابقات دانشجویی و… اهدا می‌شوند. معمولا در پایان دوره‌های آموزش، دانشگاه‌ها جشنی به مناسبت اتمام دوره برگزار می‌کنند که در آن یادبودی به نام تندیس فارغ التحصیلی‌ اهدا می‌شود. یادبود فارغ التحصیلی یادآور خاطرات خوب دوران دانشجویی است. دورانی که بهترین قسمت از عمر هر انسان، یعنی دوران جوانی است. بر روی این یادبود متن و نماد دانشگاه به همراه اسم آن به عنوان یادگاری از زمان تحصیل قرار خواهد گرفت. تندیس دانشجویی معمولا در تیراژ بالا تولید می‌شوند. علت این تیراژ بالا این است که که جشن‌های دانشجویی سالانه و برای ورودی‌های یک سال برگزار می‌شود.

درهنگام ثبت سفارش، همکاران ما شما را از زمان دقیق تحویل آن مطلع می‌سازند. ما متعهد هستیم که بدون حتی یک دقیقه تاخیر سفارش موردنظر را به شما تحویل دهیم.

مطلب پربازدید : تندیس آماده

 

 

سفارش تندیس فارغ‌التحصیلی

برای سفارش تندیس با شماره تلفن 88842300-021 و 88843200-021 تماس بگیرید.همچنین می‌توانید در ساعات غیر اداری با شماره‌گیری 09122488874 با ما مشورت نمایید.

جنس تندیس دانشجویی

تندیس دانشجویی نیز مانند سایر تندیس‌ها، در انواع مختلفی ساخته می‌شود. جنس یادبودهای دانشجویی می‌تواند پلکسی، کریستالی و یا حجمی و فلزی باشد. به دلیل اینکه بودجه‌ی دانشگاه‌ها محدود است و برای کاهش هزینه‌ها، سفارش‌ها اغلب از جنس پلکسی هستند. تکرار می‌کنیم جنس تندیس بسته به سلیقه وبودجه‌ی شما تعیین می‌شود.

یادبودهایی که از نوع حجمی هستند دارای بدنه‌ای سه بعدی با پایه فلزی یا پلاستیکی تشکیل شده‌اند. کمتردیده می‌شود که در جشن‌های دانشجویی از تندیس حجمی استفاده شود.‌ این تندیس‌ها وزن سنگین‌تری دارند. در ساخت آن‌ها از سرب، برنج و یا زاماک استفاده می‌شود.همچنین این تندیس‌ها مفهوم خاصی را می‌رسانند. بنابراین انواع تندیس‌ آماده که فقط کافیست متنی روی آن حک شود و یا نوع پلکسی دربرگزاری این جشن‌ها بیشتر سفارش داده می‌شوند. قابل ذکر است شما با برقراری ارتباط با گروه نشانه ساز ضمن اطلاع از قیمت سفارش خود و زمان تحویل آن، مشاوره رایگان نیز دریافت می‌کنید. پایین‌ترین قیمت ها را در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت عالی از ما بخواهید.

ساخت تندیس فارغ‌التحصیلی

گروه تولیدی نشانه ساز با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع تندیس، پذیرای سفارش ساخت تندیس فارغ التحصیلی شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه فرآیند ساخت تندیس با سایر محصولات کمی تفاوت دارد، لذا ساخت آن زمان بیشتری طول می‌کشد. این زمان چیزی حدود 7 روز و بسته به تعداد سفارش ممکن است سفارش زودتر یا دیرتر آماده شود. به همین دلیل برای اطلاع از زمان دقیق تحویل سفارش از همکاران ما بخواهید تا زمان آن را به شما اعلام نمایند.

همانطور که می‌دانید تندیس دانش‌آموختگی از چند قسمت تشکیل می‌شود. قسمت پایه و بدنه که روی آن متن یادبودی با مضمون تبریک بابت اتمام دوره به همراه نماد دانشگاه نوشته می‌شود. ابتدا طرحی که در ذهن خود دارید را برای همکاران ما توضیح دهید. سپس طرح اولیه‌ای از آن ایجاد می‌شود. در گام بعدی طرح برای شما فرستاده شده تا اصلاحاتی روی آن انجام شود. در گام نخست طرح مورد نظر مشتری طراحی و موردپذیرش او قرار می‌گیرد. سپس این طرح برای همکارمان در بخش تولید ارسال می‌شود. نهایتا پس از چسباندن قطعات کار تولید تمام می‌شود. تمام تلاش ما بر این است تا سفارش شما زودتر از موعد آماده شده باشد.

قیمت تندیس فارغ التحصیلی

قیمت تندیس فارغ التحصیلی به عوامل مختلفی بستگی دارد.از جمله آن‌ها می‌توان به تیراژ سفارش و جنس تندیس اشاره کرد. مشتریان اصلی تندیس‌های دانش‌آموختگی، دانشگاه‌ها و مراکر علمی هستند و قیمت برای انها از الویت بالایی برخوردار است. تندیس‌های حجمی نیازمند طراحی هستند که این باعث می‌شود نسبت به سایر تندیس‌ها کار و زمان بیشتری را ببرند. بنابراین قیمت این نوع تندیس‌ها بیشتر است. چنانچه قیمت برای شما مهم است و بودجه‌ی کافی در اختیار ندارید از تندیس پلکسی گلس استفاده نمایید تا قیمت کمتری رابپردازید. همچنین می‌توانید با سفارش بیشتر ازتخفیف‌های قیمتی نیز بهره‌مند شوید.



:: برچسب‌ها: تندیس , تندیس فارغ التحصیلی , تندیس فارغ‌التحصیلی , قیمت تندیس , سفارش تندیس , تندیس حجمی , تندیس پلکسی , تندیس فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج پلی‌استر:

 بج سینه از کلمه انگلیسی Badge به معنی نشان یا عللامت گرفته شده است. بج سینه معرف مجموعه و سازمان شماست. در واقع نوعی کالا برای تبلیغات شما محسوب می‌شود که علاوه بر معرفی، به زیبایی پوشش کارکنان می‌افزاید. از بج سینه استفاده‌های گوناگونی می‌شود. گاهی برای نشان دادن یک خدمت، نظیر آتش‌نشانی، گاهی برای تبلیغات و نمایش لوگو و نماد شرکت، گاهی هم در کمپین‌های تبلیغاتی و گاهی برای نمایش واحدی که یک فرد نظامی در آن فعالیت می‌کند یا نشان‌های افتخار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صفحات قبل به معرفی بج سینه و انواع آن پرداخته‌ایم.

حال می‌خواهیم به معرفی نوع دیگری از آن ،که بج سینه پلی‌استری نام دارد را به شما معرفی نماییم. سپس قیمت آن و تفاوتش با بج فلزی را بیان می‌نماییم. تا پایان این نوشته همراه ما باشید

بج سینه پلی استری

بج سینه پلی استری … چگونگی ساخت، سفارش و قیمت خرید

بج پلی استری

 

پج سینه از کلمه انگلیسی Badge به معنی نشان یا عللامت گرفته شده است. بج سینه معرف مجموعه و سازمان شماست. در واقع نوعی کالا برای تبلیغات شما محسوب می‌شود که علاوه بر معرفی، به زیبایی پوشش کارکنان می‌افزاید. از بج سینه استفاده‌های گوناگونی می‌شود. گاهی برای نشان دادن یک خدمت، نظیر آتش‌نشانی، گاهی برای تبلیغات و نمایش لوگو و نماد شرکت، گاهی هم در کمپین‌های تبلیغاتی و گاهی برای نمایش واحدی که یک فرد نظامی در آن فعالیت می‌کند یا نشان‌های افتخار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صفحات قبل به معرفی بج سینه و انواع آن پرداخته‌ایم.

حال می‌خواهیم به معرفی نوع دیگری از آن ،که بج سینه پلی‌استری نام دارد را به شما معرفی نماییم. سپس قیمت آن و تفاوتش با بج فلزی را بیان می‌نماییم. تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

بچ سینه پلی‌استری به دلیل استفاده از رنگ‌های بیشتر در ساخت، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. شرکت نشانه ساز با سالها حضور فعال در زمینه تولید و ساخت بج سینه پلی استری آمادگی هرگونه همکاری با مشتریان خود را دارد. شما می‌توانید بج سینه مورد نظر خود را با هر طرح، قالب، اندازه و تیراژی که مدنظرتان است به ما سفارش دهید. برای دریافت هرگونه مشاوره و ثبت سفارش کافی‌است با شماره‌های ثبت 0218842300 – 02188843200 تماس بگیرید.

بج پلی استری

آشنایی با جذاب‌ترین بج سینه

 

بج سینه پلی استری به دلیل آنکه از دو قسمت فلزی و پلاستیکی شده، یکی از محبوب‌ترین بج‌های سینه محسوب می‌شود. علت آن است که در قسمت پلاستیکی به دلیل استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف می‌تواند باعث جذب و جلب توجه افراد شود. بنابرین طرح‌های زیبایی را می‌توان روی پایه کار اجرا نمود. ناگفته نماند که روکش رویی این نوع بج از جنس پلاستیک بادوام است. پس خیالتان از بابت کیفیت ساخت آن راحت باشد.

همچنین این نوع بج سینه به دلیل پایه فلزی که دارند دارای دوام بسیار خوبی نیز هستند. با درخشش و زیبایی ظاهری منحصربه‌فرد خود به عنوان محبوب‌ترین بج سینه شناخته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بج پل‌استر بهتر است ابتدا ماده ساختار آن را بشناسیم. برنج ماده‌ی اصلی مورد استفاده در قسمت پایه کار است. برنج ترکیبی از روی و مس است. از آنجایی که برنج فلزی براق است رنگ طلایی و درخشنده آن باعث می‌شود تا جلوه‌ی خاصی داشته باشد. و برنج به آن جلوه خاصی می‌بخشد.

ساخت بج پلی‌استر

هنگامی که سفارش دارای رنگ‌های زیادی باشد و نتوان کل طرح را به صورت فلزی درآورد و محدودیتی درمورد رنگ داشته‌ باشیم از این نوع بج‌سینه استفاده می‌شود. آبکاری زمینه اصلی به صورت مگنتی یا سوزنی انجام می‌شود. همچنین بج پلی‌استر به دلیل داشتن قسمت ژله‌ای (پلاستیکی) برای ساخت بج پلی‌استری ابتدا باید طرح دلخواه خود را انتخاب و برای ما ارسل نمایید. چنانچه تمایل داشته باشید طرح توسط طراحان ما اصلاح می‌شود. در مرحله‌ی بعد ما طرح نهایی را برایتان ارسال می‌نماییم. در صورتی که طرح اصلاح‌شده توسط مشتری پذیرفته شود، برای انجام مراحل بعدی آن را به کارگاه تولیدی خواهیم فرستاد.

قیمت بج پلی‌استر

از آنجایی که طرح این نوع بج‌ها چاپ می‌گردد، درنتیجه هزینه تولید پایین‌تری نسبت به نوع فلزی دارند. قیمت بج ‌پلی‌استر وابسته به عواملی مانند ابعاد طرح، تعداد بستگی دارد. همانطور که گفته شد به دلیل اینکه این نوع بج‌ها به صورت کامل از جنس فلز نیستند، از نظر قیمتی بسیار مناسب هستند. هرچه تعداد سفارش بیشتر باشد در مقابل هزینه کل کاهش می‌یابد.از طرف دیگر اندازه‌های بزرگترماده اولیه بیشتری مصرف خواهند کرد. بنابراین قیمت آن متناسب با ابعاد آن بیشتر می‌شود.

 



:: برچسب‌ها: f[ , بج , بج پلی استر , قیمت بج , سفارش بج پلی استر , انواع بج ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

بچ سینه یا پچ سینه یا f[ ؟

بج، پچ یا بچ سینه کدام تلفظ صحیح است؟ با همراه باشید تا پاسخ پرسش خود رابیابید و ضمنا می‌توانید سفارش ساخت نشان سینه اختصاصی خود را به دهید تا در کوتاهترین زمان آن را برای شما آماده کنیم.

شاید شما به دنبال نشان سینه‌ای مناسب برای کارمندان خود هستید اما تلفظ صحیح آن را نمی‌دانید. نشان سینه را با اسامی بچ، پچ و بج نیز تلفظ می‌کنند. اما در واقع فقط یک تلفظ آن صحیح می‌باشد. و بقیه الفاظی که تلفظ می‌شود بیشتر ناشی از اشتباه شنوایی در شنیدن نام صحیح این کلمه می‌باشد. بررسی های همکاران ما درباره نام صحیح این کلمه بسیار جالب است.

حدود 80 درصد افراد آن را بج سینه تلفظ می‌کنند.

حدود 15 درصد با نام بچ سینه آن را به زبان می‌آورند.

و 3 درصد نیز گمان می‌برند تلفظ صحیح آن پچ سینه است.

2 درصد دیگر نیز با اسامی دیگری آن را تلفظ می‌کنند.

البته تلفظ صحیح این کلمه بج سینه می‌باشد و شما برای خرید و سفارش آن می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ساخت بج سینه

اینک با هم تمامی تلفظ‌های اشتباه در جست و جوی کلمه بج سینه را بررسی می‌کنیم.

بچ سینه

بچ سینه یک تلفظ اشتباه بسیار پرتکرار است. در نتایج جست و جوی گوگل به دفعات این تلفظ اشتباه بیان می‌شود. عده ای از افراد که بج را به اشتباه بچ سینه تلفظ می‌کنند به علت اشتباه شنیداری‌شان در گذشته است. اما در جست و جو به علت کنار هم قرار گرفتن حرف چ و ج ممکن است فرد در هنگام تایپ نیز اشتباه کند. این اشتباه در سایر نتایج مشابه نیز رخ می‌دهد. گاهی تلفظ اشتبه بچ گسترش می‌یابد. به این معنا که فرد کلماتی مانند ساخت بچ سینه را جست و جو می‌کند. یا به جای بج فوری بچ فوری را جست و جو می‌کنند.

پچ سینه

تلفظ پچ سینه توسط افراد بسیار کم است اما به هرحال این نوع عبارت نیز در نتایج جست و جو وجود دارد. پچ و بج از لحاظ یکسانی حروف، هیچ حرف مشترکی ندارند اما شبیه هم نوشته می‌شوند. البته شکل نوشتارشان مشابه یکدیگر است. از طرف دیگر پچ کلمه‌ای به گوش آشناست. پچ در اصطلاح کامپیوتر فایلی است که جهت نصب ویژگی‌های جدید یا لحاظ تغییرات در یک برنامه بر روی ان نصب می‌شود. آشنا بودن کلمه پچ به گوش باعث می‌شود که فرد تصور کند که نشان سینه همان پچ سینه است. این اشتباه باعث سرچ کلماتی چون خرید پچ سینه در جست و جو شده است.

f[ sdki

احتمالا الان از خودتان می‌پرسید f[ sdki دیگر چیست و چه ارتباطی با بج سینه دارد؟ حالا بچ سینه و پچ با بج شباهت دارد اما اصلا مگر می‌شود کسی بج سینه را f[ sdki تلفظ کند؟ کافیست همین حالا مرورگر سیستم خود را باز کنید و وارد سایت گوگل شوید. حال با کیبورد انگلیسی بج سینه را سرچ کنید. بله اکثر افرادی که به دنبال نشان سینه و بج سینه فلزی هستند اما f[ sdki را سرچ می‌کنند تلفظ و نوشتن درست آن را می‌دانند. این اشتباه هم گاهی رخ می‌دهد و افراد حتی کلماتی مانند shoj f[ sdki را جست و جو می‌کنند. به هر صورت ما اینجا هستیم تا حتی اشتباه شما را پیش بینی کنیم و برای آن صفحه بسازیم.



:: برچسب‌ها: بج سینه , پچ سینه , بج_فوری , f[_sdki , قیمت بج سینه , سفارش بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

قیمت

 

 قیمت بج سینه

قیمت بج سینه

اگر درباره قیمت بج سینه چیزی نمی‌دانید و به دنبال کسب اطلاعات در مورد آن هستید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

حتما برایتان اتفاق افتاده است که در بانک‌ها و سازمان‌ها اگر نگاهتان به لباس کارمندان آنجا بیفتد نمادی را روی یقه و یا سینه آن‌ها ببینید. آن شی همان بج سینه یا نشان سینه است که سازمان‌ها و ادارات برای معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. طبیعتا در زمان تهیه هر کالا چنانچه تعداد سفارش شما بیشتر باشد، تخفیف بیشتری نیز شامل شما می‌شود. این مورد باعث کاهش هزینه شما خواهد شد و برای شما به ‌صرفه‌تر است. در مورد قیمت بج سینه هم همین قضیه صدق می‌کند. تعداد سفارش فقط یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت است. در این مطلب می‌خواهیم کمی درباره‌ قیمت بج سینه و فاکتورهای موثر در تعیین آن بپردازیم.

 

عوامل موثر در تعیین قیمت بج سینه

عوامل مختلفی بر قیمت بج سینه تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می‌توان به تعداد مورد نیاز، جنس استفاده شده (متریال) در ساخت نشان سینه، زمان تحویل محصول و سایز سفارش اشاره کرد. حال به بررسی تک تک عوامل خواهیم پرداخت. تعداد حداقلی برای سفارش بج سینه 10عدد می ‌باشد. هرچه تعداد سفارش ها بیشتر شود، از نظر اقتصادی برای مشتری بهتر و ارزانتر تمام خواهد شد.

در مورد ابعاد سفارش هم باید بگوییم که ما محدودیتی در ابعاد نداریم. عاملی که بر اندازه سفارش شما تاثیرگذار است، طرح و لوگوی شماست. اندازه طرح تا حدی میتواند کوچک باشد که طرح شما خوانا و قابل تشخیص باشد. چنانچه فوریتی در کار باشد و کار را در زمان کمتری بخواهید به هزینه‌ی ساخت آن اضافه خواهد شد. به طور کلی بج سینه به دو دسته‌ی فلزی و غیرفلزی تقسیم بندی می‌شود. قیمت بج‌ها بسته به ماده‌ای که در ساخت آن‌ها به کار می‌روند متفاوت است. ماده اولیه به کار رفته می‌تواند از جنس آلومینیوم یا استیل، سربی یا برنجی باشد.

آبکاری و رنگ

برای افزایش کیفیت کار از رنگ‌ها استفاده می‌شود.این کار باعث می‌شود تا زیبایی کار بیشتر نمایان شود. هرچه میزان تنوع رنگ در سفارش شما بیشتر باشد، قیمت تمام شده بیشتر می‌شود.

آبکاری باعث جلا و درخشندگی کار می‌شود. اینکه آبکاری چگونه و با چه موادی انجام شود نیز باعث تغییرات قیمتی می‌شود. مثلا آبکاری از جنس طلا باشد، نقره باشد سیاه قلم باشد یا سایر روش‌ها.

زمان تحویل

ازآنجا که زمان معمول برای تولید بج سینه 7 روز می‌باشد، اگراز نظر زمانی دچارمعذوریت باشید،می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر سفارش خود را زودتر تحویل بگیرید.

جنس بج‌سینه

بسته به سفارشی که شما می‌دهید و به‌خصوص ماده اولیه آن، نشانه‌ساز روشی را برای ساخت آن انتخاب می‌نماید. به عنوان مثال اگر تعداد سفارش زیاد باشد می‌توان از روش ریخنه‌گری استفاده نمود چراکه این روش برای ساخت تیراژهای بالا از سایر روشها بهتر است. علاوه بر این وقتی تیراژ تولید بالا باشد هزینه نهایی هم کمتر خواهد بود ودست تولیدکننده برای دادن تخفیفات بازتر خواهد شد. برای ساخت مدال‌ها و درجات نظامی اغلب از این روش استفاده می‌شود. بنابراین اینکه سفارش شما از چه جنسی باشد در قیمت‌گذاری تاثیر مستقیمی دارد.

ابعاد

از نظر اندازه و ابعاد محدودیتی وجود ندارد. همانطور که گفته شد مهم خوانایی و مشخص بودن نماد شماست. هرچه ابعاد کار بزرگتر باشد به دلیل اینکه مواد اولیه بیشتری استفاده می‌شود، قیمت نهایی محصول را بالاتر می‌برند. بزرگی و کوچکی کار سلیقه شماست.



:: برچسب‌ها: قیمت بج , هزینه ساخت بج , قیمت نشان سینه , گل سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج کت پرچم ایران

بج کت پرچم ایران

برای سفارش بج کت طرح پرچم و نقشه ایران با شماره‌های 02188842300 و 02188843200 تماس برقرار نمایید. ما بهترین کیفیت بج سینه را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه خواهیم کرد.

بج کت پرچم ایران

بج سینه بر روی البسه گوناگون متصل می‌شود. این وسیله به پوشش کارمندان و کارکنان در محیط اداری و … زیبایی خاصی می‌بخشد. یکی از مهم‌ترین البسه برای اتصال بج، کت اداری است. بج کت یک ابزار تبلیغاتی کاربردی و موثر برای هر مجموعه‌ای است. بج کت را با توجه به ویژگی‌ها و نمادهای یک مجموعه طراحی می‌کنند. یکی از رایج‌ترین انواع بج سینه در جهان طرحی از نقشه جغرافیایی و پرچم آن کشور است. بج کت پرچم ایران نیز با توجه به همین مورد یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین انواع نشان سینه می‌باشد. یک بج سینه منقش به رنگ‌های پرچم ایران می‌تواند حاوی پیام وطن دوستی باشد. با ما همراه باشید تا درباره کاربرد، قیمت و چگونگی سفارش بج کت پرچم ایران برای شما مطالب بیشتری بیان کنیم.

پرچم ایران

پرچم ایران با سه رنگ سبز، سفید و قرمز نماد اقتدار ایرانیان و غرور مردم آن است. استفاده از پرچم از زمان هخامنشیان در ایران رواج داشته است.در طول تاریخ پرچم ایران دستخوش تغییرات را فراوانی شده است. رنگ‌های پرچم فعلی از زمان قاجار تثبیت شده است. طرح داخلی آن که از کلمه الله در مرکز و 22 الله اکبر بر روی نوار مرزی رنگ های آن تشکیل شده است، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد. بج پرچم ایران با استفاده از نقشه ایران و سه رنگ پرچم آن ساخته می‌شود.

کت و پوشش اداری

ادارات و موسسه‌های دولتی و غیرانتفاعی به پوشش کارمندان خود توجه ویژه‌ای دارند. یک لباس فرم زیبا، یکسان و مرتب تبلیغی مثبت و موثر برای یک مجموعه خواهد بود. امروزه اکثر بانک‌ها و نهادهای مهم از کت و شلوار یکسان برای پوشش کارمندان خود بهره می‌برند. کت ابتدا در اروپا به عنوان یک البسه اداری مطرح شد و سپس در ایران نیز در محیط‌های اداری استفاده از ان متداول شد. الصاق نشان یا بج سینه بر روی کت پرسنل سبب جلب توجه و جذابیت بیشتر پوشش آنها خواهد شد.

بج سینه طرح پرچم و نقشه ایران

بج سینه متناسب با کاربردی که دارد طراحی می‌شود. برای مناسبت‌های ملی بهتر است نشانی متناسب با نمادهای کشور ایران را در پوشش خود داشته باشیم. به طور مثال در دیدارهای بین سفرای دو کشور اغلب از بج سینه منقش به پرچم هر کشور استفاده می‌شود. کارمندان سفارت نیز اغلب از این نوع بج استفاده می‌کنند.

برای ساخت بج سینه با نماد ایران باغلب دو مورد را لحاظ خواهند کرد. در طرح و قالب فیزیکی این بج نقشه کشور ایران را به کار می‌گیرند. برای طرح ظاهری آن نیز از رنگ‌های پرچم ایران استفاده می‌کنند. جنس این بج ها اغلب از آلیاژ برنج است. با برشکار آلیاژ برنج را به شکل نقشه ایران در می‌آورند. برای رنگ آمیزی ظاهری آن نیز از رنگ کوره‌ای استفاده می‌کنند تا ماندگاری همیشگی داشته باشد. گاها برای قسمت روی بج از برچسب پلی استر نیز استفاده می‌کنند. بج کت طرح پرچم و نقشه ایران زیبایی چشمگیری دارد که برای مناسبت‌های رسمی بسیار مناسب است.

قیمت و ساخت بج کت ایران

ساخت بج کت ایران با کیفیت بالا و قیمت مناسب توسط گروه نشانه ساز انجام می‌شود. قیمت نهایی این بج نیز با توجه به تعداد و نوع سفارش مشخص خواهد شد. ما با کمترین قیمت بجی زیبا با نقشه و پرچم کشور ایران را به شما تحویل می‌دهیم. شما می‌توانید برای درخواست‌های فوری ساخت بج کت با ما تماس بگیرید. ساخت بج فوری پرچم ایران در کمترین مدت نیز خدمتی دیگری است که توسط گروه نشانه ساز ارائه می‌شود.



:: برچسب‌ها: بج سینه , خرید بج سینه , بج ایران , بج کت , سفارش بج سینه , نشان سینه , پرچم ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()