نوشته شده توسط : رضا محمدیان

موسس  شرکت LTG، دکتر آلبرت کلاین، پیشگام در تولید سیستم های تامین هوای تازه محل کار و بهبود شرایط فرآیند در کارخانه ها بود. در سال 1924، پس از بازگشت از ایالات متحده، این شرکت را تأسیس کردودر حوزه مشاوره مهندسی فعالیت نمود. سپس در دهه 1930، LTG فعالیت های خود را گسترش داد و علاوه بر برنامه ریزی و نصب سیستم های نوآورانه پردازش هوا، شروع به تولید و نصب محصولات تهویه مطبوع برای فرآیندهای صنعتی نمود.امروزه این شرکت در سراسر جهان فعال است و محصولات با کیفیت بالا و راه حل های سفارشی برای هوای اتاق و هوای فرآیند ارائه می دهد. محصولات اصلی آن عبارتند از هوا/آب، پخش کننده هوا و سیستم های توزیع هوا، انواع فن ها و سیستم های فیلتراسیون و رطوبت را تولید می کند.

پلاک مشخصات شرکت LTG توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز برای نصب برروی محصولات شرکت طراحی و ساخته شده است. نیم پلیت LTG علاوه بر اینکه حاوی اطلاعات دقیقی از محصول می باشد بلکه برای تبلیغ برند شرکت محل مناسبی به نظر می رسداین پلاک از جنس استیل نقره‌ای 0/6 میلیمتری مات خش دار می باشد که با روش اسیدشویی حک تک رنگ تولید شده است

نیم پلیت هایی که بر روی محصولات شرکت ها و کارخانه ها نصب می شوند، حاوی کلیه مشخصات و مطالب  مورد نیاز مشتریان ویا کاربران در مورد محصول مربوط می باشد و از این طریق و به منظور بالابردن آگاهی مشتریان، اطلاعات دقیقی را ارائه می دهند. 



:: موضوعات مرتبط: پلاک فلزی , ,
:: برچسب‌ها: پلاک فلزی , ساخت پلاک فلزی , سفارش پلاک مشخصات , قیمت پلاک صنعتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بانک سپه نخستین بانک دولتی ایرانی می باشد که در سال 1304با نام بانک پهلوی قشون (از محل وجوه بازنشستگی نظامیان) تاسیس گردید. در حال حاضر این بانک دارای حداقل 3800 شعبه و 2581دستگاه خودپرداز است که شعبه های آن  علاوه بر ایران در کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان و ایتالیا  مستقر می باشند.

برای ساخت بج سینه بانک سپه از متریال زاماک استفاده شد. همچنین روش ساخت این بج از نوع ریخته‌گری و با آبکاری کروم توسط تیم تخصصی گروه نشانه ساز تولید شده است. این بج را می‌توان هم به‌ وسیله مگنت یا آهنربا و هم به وسیله سوزن به لباس الصاق کرد. نوع اتصال کاملا سلیقه‌ای است و بسته به خواست مشتریان محترم تعیین می‌شود. فرآیند رنگ‌ آمیزی در کارگاه نشانه ساز به صورت رنگ آمیزی کوره‌ای انجام شد. باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است.

امروزه استفاده از بج سینه برای بیان و معرفی برند یک بانک و کارکنان آن امری ضروری و لازم است. همچنین استفاده از بج سینه برای امور تبلیغاتی و تصویر ذهنی به منظور جذب مشتریان بسیار موثر واقع می‌شود. بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند با برقراری تماس، بج سینه موردنظر خود را به ما سفارش دهند.

بج برنجی از انواع محبوب بج‌های مورداستفاده بانکی است.



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه، اتیکت سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت گسترش طراحان نقش الماس یک شرکت دانش بنیان است که با برند آی‌نوتی‌( iNoti )، خدمات خود را در قالب نرم افزارهای تحت وب و اپلیکیشن های موبایل ارائه می دهد. یکی از مهمترین موارد استفاده از آی نو تی توسعه بازاریابی دیجیتال است، که شرایطی را فراهم نموده است تا علاوه بر ارائه خدمات آی نو تی، کارآفرینی در حوزه بازاریابی نیز کرده باشد.
نحوه عمکرد سیستم آی نوتی به گونه ای است که هر کدام از کاربران حقیقی یا حقوقی پس از ثبت نام رایگان در سامانه آی نوتی، بتوانند به عنوان یک "بازاریاب" فعالیت کنند.
بازاریاب های آی نوتی با معرفی خدمات و محصولات آی نوتی می‌توانند کسب درآمد از آی نوتی داشته باشند.

پلاک دفتر  عاملیت فروش شرکت گسترش طراحان نقش الماس توسط تیم تخصصی و مجرب نشانه ساز طراحی و تولید شده است.

برای ساخت این پلاک از استیل نقره‌ای خش دار( مات) به ضخامت 6/. میلیمتری که دور تا دور آن خم شده است که پلاک شرکت به صورت قوطی در آمده و پشت آن چوب ام دی اف برای نصب قرارداده شده است.  

 برای چاپ و حک طرح و نوشته برروی استیل از فرآیند اسیدکاری استفاده شده است که کادر مجرب نشانه ساز  به صورت دقیق و با ظرافت بالا این کار را انجام می دهند

 در ضمن این پلاک با استفاده از رنگ کوره‌ای عالی رنگ شده است. درنهایت برای نصب این پلاک شرکت برروی دیوار از پیچ استفاده می گردد.



:: موضوعات مرتبط: پلاک و تابلو اداری , ,
:: برچسب‌ها: پلاک و تابلو اداری، ساخت پلاک دفتر، قیمت پلاک و تابلو اداری، سفارش پلاک فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

اتیکت سینه نظیر بج سینه یکی از مناسبترین و سهل الوصولترین ابزارهای تبلیغاتی است. این نشان تبلیغاتی می تواند علاوه بر برند شرکت یا سازمان ، حاوی مشخصات صاحب اتیکت مانند نام و نام خانوادگی ، سمت، رشته تحصیلی، تخصص و... نیز باشد که برای شناسایی و معرفی خود و کارکنان زیر مجموعه  از آن استفاده می گردد. با این نشان سینه  علاوه بر اینکه اشخاص را معرفی می نماییم، به آنان نیز هویت و شخصیت می دهیم.  در حال حاضر شمار زیادی از سازمان ها، موسسات ، فروشگاهها و… ازاین نشا ن زیبا به منظور الصاق به لباس خود و کارکنان مجموعه استفاده می کنند

خانم کتر مریم حسینی دامپزشک عموی و جراح از آندسته مشتریانی است که سفارش ساخت اتیکت سینه را به گروه نشانه ساز داده است.

جنس اتیکت سینه مورد نظر از آلومینیوم  با چاپ فلت و روکش پلی استر می باشد که در اندازه مورد نظر تهیه شده و دارای اتصال مگنتی است.



:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: اتیکت سینه، ساخت اتیکت سینه، قیمت اتیکت سینه، سفارش اتیکت سینه، اتیکت سینه آماده ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

دکتر محمد هادی قیاسی متخصص ارتودنسی می باشد و دارای بورد تخصصی هستند. پلاک مطب دکتر قیاسی به سفارش ایشان و توسط تیم مجرب شرکت نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

این پلاک از جنس استیل نقره ای خش دارمات به ضخامت ۰٫۶ میلی متری است  که با فرآیند چاپ طرح (اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی استیل نقش بسته است و با استفاده از رنگ کارهای ماهر و کار بلد رنگ با کیفیت کوره ای تولید شده است. قسمت زیر آن قاب چوبی از جنس ام دی اف و روی آن ورق پلکسی گلس قرار داده می شود و بوسیله فیکس چر جهت فاصله دادن از دیوار نصب شده است.

ازکاربردهای دیگر پلاک فلزی می توان به تهیه پلاک و تابلواداری برای دفاتر موسسات ، سازمانها، شرکت ها، بیمارستان ها، بانک ها ، وکالت و... اشاره نمود. نکته مهم دیگری که مشتریان تابلو شرکت ها باید به آن توجه نمایید مربوط به قیمت می باشدلذا قبل از خرید حتما" مشخصات و متریال پلاک را با مشاوران مجرب نشانه ساز در میان بگذارند و از آنان قیمت تقریبی تابلو را سوال نمایند.چراکه بهای آنها تابع عوامل مختلفی است و هر عامل به تنهایی می تواند قیمت را بالا و پایین نماید.    



:: موضوعات مرتبط: پلاک و تابلو اداری , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک برنجی v-team به سفارش شرکت مهراز و توسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است . جنس این پلاک از برنج  بوده و با آبکاری طلا ۱۸ عیار ساخته شده است. فرآیند چاپ طرح(اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است و به دست رنگ کار های مجرب با بهره گیری از رنگ کوره ای با کیفیت، این پلاک تولید شده است .لازم به ذکر است که برای افزایش کیفیت محصول نهایی، هنرمندان اره کار مجموعه نشانه ساز عملیات برش دور این پلاک ها را به صورت دستی انجام داده اند.

قیمت مارک( پلاک) فلزی براساس جنس فلز سازنده آن، ابعاد، کیفیت، برشکاری و … تعیین می‌شود. برای پوشاک استفاده از مارک برنجی نسبت به مارک استیل هزینه بیشتری برای سفارش کننده در بر دارد. از طرف دیگر کیفیت و زیبایی مارک برنجی بیشتر است. قیمت مارک ریخته گری نیز با توجه به ابعادی که دارد مشخص می‌شود. کیفیت چاپ و حک نیز در تعیین قیمت نهایی موثر است. بالارفتن تیراژ سفارش نیز می‌تواند قیمت نهایی پلاک فلزی شما را به ازای هر عدد کاهش دهد. شرکت نشانه ساز تلاش خواهد کرد در راستای تکریم مشتریان خود کاری با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.



:: برچسب‌ها: پلاک فلزی، ساخت مارک فلزی، قیمت پلاک، سفارش پلاک فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مجتمع آموزشی، فرهنگی دکتر حسابی در شهرستان قم قرار دارد. این مجتم در مقاطع دبستان، متوسطه دوره اول و دوم دانش آموز دارد. هر ساله از نفرات برگزیده و افتخارآفرین این مجموعه در مراسم خاصی تجلیل به عمل می‌آید. متناسب با نام این مجتمع، تندیس دکتر حسابی به نفرات برگزیده اهدا می‌شود. جنس پایه تندیس از سنگ و بدنه با استفاده از زاماک ساخته شده است. این تندیس سه بعدی با طراحی خلاقانه و روش‌های ساخت نوین توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. شما می‌توانید جهت ثبت سفارش انواع تندیس حجمی با همکاران ما در شرکت نشانه ساز تماس برقرار سازید.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس استیل، برنج و پلکسی است و در آن از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است

گام اول در ساخت تندیس حجمی، طرح اولیه آن است. این نوع تندیس‌ به واسطه طرح‌خاص و جالب توجه خود شناخته می‌شود. در گام نخست طراحان حرفه‌ای و متخصص با الهام گرفتن از رویداد موردنظر و لوگو یا نماد میزبان همایش، طرحی خاص و ویژه را طراحی خواهند کرد. طراحی سه بعدی اولیه، تجسمی واقعی از تندیس تهایی خواهد بود. پس از اینکه این طرح مورد پذیرش سفارش دهندگان آن قرار گرفت، مواد اولیه مورد نظر برای ساخت آن را انتخاب خواهند کرد.

ماده اصلی در ساخت این نوع تندیس فلزاتی نظیر سرب، زاماک، برنج و … است. به همین علت به آن تندیس فلزی نیز می‌گویند. این مواد اغلب فلزی باعث می‌شود که این یادبود نسبت به تندیس تندیس آماده و کریستال وزن بیشتری داشته باشد. طرح نهایی به سازندگان مجرب تحویل داده خواهد شد و در کارگاه‌های پیشرفته به روش ریخته گری آن را می‌سازند. صنعتگران نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌برند تا قالبی ایده آل ایجاد کنند چون محصول نهایی از دل این قالب بیرون می‎‎آید. با توجه به نوع سفارش، از تاکتیکهای متنوعی در زمینه ساخت تندیس حجمی استفاده می‌کنند که تشریح کامل آنها فراتر از این نوشته خواهد بود. در نهایت پس از ساخت، تندیس اولیه ساخته شده آبکاری خواهد شد تا جلوه حقیقی و زیباتری داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: تندیس , ,
:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس فلزی، قیمت تندیس حجمی، سفارش تندیس حجمی و فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تابلو تبلیغاتی امروزه در دنیای تبلیغات  یکی از مهم ترین و رایج ترین ابزار های تبلیغاتی به حساب می آیند و باید به گونه ای طراحی شود که چشم افراد را به خود جلب کندالبته تابلو های تبلیغاتی به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شوند. این تابلوها با توجه به محل نصب دسته بندی می شوند. تابلو های داخلی معمولا ابعاد کوچکتری دارند و بر روی پایه ویا دیوار و…قرار می گیرند. بر خلاف آن تابلو های خارجی معمولا در ارتفاع نصب می شوند و ابعاد بزرگی دارند. ابعاد بزرگ این ابزار تبلیغاتی باعث تاثیر گزاری بصری برای بینندگان می شود. تابلو خارجی می‌تواند تاثیر به سزایی در برندینگ کسب و کار شما داشته باشد.

تابلو تبلیغاتی شرکت AIR از استیل نقره ای وبه روش اسید کاری توسط شرکت نشانه ساز طراحی و ساخته شده است که با استفاده از پیچ به دیوار نصب می شود.



:: موضوعات مرتبط: تابلو تبلیغاتی , ,
:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی , ساخت تابلو , قیمت تابلو اداری , سفارش تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شیلد که با نام مدال جعبه ای نیز شناخته میشود برای تجلیل از افراد استفاده می شود و  عموما  به برگزیدگان در جشنواره ها، المپیادهای علمی و ورزشی و مسابقات سازمانی اهدا می شود. علاوه بر جنبه معنوی و یادبود، معمولا شیلد ها نیز همانند مدال دارای ارزش مادی متریال اولیه نیز هستند. شیلد معمولا منقش به نشان سازمان ، جشنواره یا مسابقاتی است که این مدال برای برگزیده شدن فرد در آن به او اعطا شده است. شیلد نیز همانند مدال دارای ارزش تبلیغاتی بالایی نیز می‌باشد. دلیل این امر نگه داری و نمایش آن توسط دریافت کننده است. مدال جعبه‌ای معمولا از متریالی با ارزش مادی نسبتا بالا تولید می‌شود. متریال استفاده شده در ساخت شیلد مشابه مدال معمولا برنج، سرب، مس و فلزات مشابه است. در ساخت شیلد معمولا از آبکاری هایی نظیر سیاه قلم، برنج یا نقره استفاده می‌شود.

شیلد یادبود نود سالگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی توسط گروه تخصصی نشانه ساز و به سفارش شرکت ملی نفت طراحی و اجرا شده است.جنس استفاده شده برای ساخت این مدال جعبه ای ، آلیاژ برنج می باشد که با آبکاری طلا مات و براق جلوه ای زیبا به این شیلد داده است. این مدال درون جعبه ای شکیل و ساخته شده از چوب و مخمل( قاب مدال) قرار داده می شود. در ضمن نحوه اتصال آن به صورت مگنتی و سوزنی است.



:: موضوعات مرتبط: مدال و شیلد , ,
:: برچسب‌ها: شیلد , مدال جعبه ای , ساخت شیلد , قیمت مدال جعبه ای , سفارش شیلد ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک چرمی best fashion توسط  تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این مارک از جنس چرم مصنوعی می باشد که با فرآیند چاپ طرح(حکاکی لیزر) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی چرم نقش بسته است.

مارک چرمی نمونه ای از یک مارک و لیبل شیک و زیباست که بر روی پوشاک نصب می‌شود. استفاده از این مارک محصول شما را خاص خواهد و جلوه دیگری به آن می‌بخشد. از مارک و اتیکت چرمی در شلوارجین، کاپشن، پالتو و پوشاک چرم استفاده می‌شود. استفاده از مارک چرم تاثیر مثبت و مستقیمی در برندسازی محصولات شما خواهد داشت. برندسازی با نصب لیبل چرمی بر روی محصولات نشان‌دهنده کلاس کاری پوشاک شما می‌باشد و در خریدار حس مثبتی ایجاد می‌کند.

مارک چرمی را می‌توان در رنگ‌های متنوع تولید کرد. جنس ماده اولیه در ساخت مارک چرمی می‌تواند چرم طبیعی یا مصنوعی باشد. این مورد با توجه به سلیقه و هزینه مورد نظر فرد سفارش دهنده تعیین می‌شود. برای نمایش نام و نشان خود بر روی مارک چرمی روش‌های مختلفی وجود دارد. در روش نخست شما می‌توانید متن یا لوگوی خود را تولید کرده و به مارک چرمی متصل کنید. در روش دیگر می‌توانید متن و لوگو خود را به صورت حکاکی لیزری بر روی سطح مارک چرمی ایجاد کنید.

برندسازی فرآیندی است که به تدریج و با رعایت دنباله ای از اصول به دست می‌آید. استفاده از مارکی زیبا و مناسب می‌تواند به این روند سرعت ببخشد. مارک چرمی بیانگر کیفیت نام تجاری شما و اهمیتی است که به محصولات خود می‌دهید.



:: برچسب‌ها: ساخت مارک چرمیxسفارش مارک و لیبلxقیمت مارک و لیبلxمارک و لیبل ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت توسان با هدف اثبات راه حل های موثر در کاهش هزینه ها و بهبود زندگی نوزادان، از طریق نوآوری در زمینه مراقبت های پزشکی، در سال 1362 بنیانگذاری شد. این شرکت پیشگامی در تولید محصولات مخصوص سیستم های احیا نوزاد در ایران بوده است. اولین محصول توسان "انکوباتور نوزاد" با نام "مژده" می باشد؛ این دستگاه از زمان تولید، به عنوان اصلی ترین محصول این شرکت در نظر گرفته شده است که همچنان در حال تولید است.

مارک فلزی توسان توسط گروه نشانه ساز و به سفارش شرکت توسان طراحی و  اجرا شده است.
این مارک توسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است و از متریال برنج ساخته شده است که با فرآیند چاپ طرح (اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است و به آبکاری نقره مزین شده است. همچنین این پلاک به دست رنگ کار های مجرب با بهره گیری از رنگ کوره ای با کیفیت، رنگ پردازی شده است.

پلاک فلزی در ابعاد گوناگون و با کاربردهای متفاوت ساخته می‌شود. ممکن است از پلاک فلزی برای معرفی یک مکان استفاده شود یا اطلاعات یک دستگاه خاص بر روی آن چاپ شود. به همین دلیل ساخت پلاک فلزی بخش مهمی از صنعت طراحی و چاپ را در برگرفته است. در این صفحه درباره انواع پلاک و روش ساخت آن به شما اطلاعات مفیدی ارائه خواهیم کرد. ضمنا شما می‌توانید پلاک مورد نظر خود را به ما سفارش دهید. گروه نشانه ساز با نیروهای متخصص و ابزار و دستگاه‌های مجهز سفارش شما را در کوتاهترین زمان با قیمت مناسب آماده خواهد کرد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.



:: برچسب‌ها: پلاک فلزی , ساخت مارک فلزی , قیمت پلاک , سفارش پلاک فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت ماتریس در زمینه تجارت و خرید و فروش ابزار و تجهیزات رایانه‌ای فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۳۷۶ آغاز به کار نمود و نماینده بسیاری ازشرکت‌ها مطرح ازجمله MSI بوده است. همچنین این شرکت بیش از ۵۰۰ فروشگاه و مراکز ارائه خدمات پس از فروش در ایرانرا دارا می‌باشد.

بج سینه ماتریکس یکی دیگر از نمونه های با کیفیت ساخته شده توسط شرکت نشانه ساز است که به سفارش شرکت ماتریکس طراحی و اجرا شده است. در فرآیند ساخت نشان سینه ماتریکس از استیل طلائی با ضخامت ۰٫۶ میلی متر و برش دور آن به روش لیزر انجام گردیده است. به دلیل  آنکه این نشان دارای ریزه‌کاری‌های زیادی بود در ساخت آن باید بسیار دقت می‌شد. همچنین رنگ کاری این نشان سینه از نوع کوره ای بوده و طراحی آن به گونه ای است که می توان به کمک سوزن و مگنت آن را به محل مناسب وصل نمود. رنگ طلایی علاوه بردرخششی که دارد باعث ایجاد پرستیژ و دید مثبتی می‌شود. نوع اتصال این بج سینه از نوع سوزنی سفارش است.

بج فلزی انواع گوناگونی دارد و این تنوع در جنس باعث تفاوت قیمت آن شده است. ضمنا افزون بر جنس، عواملی مانند نوع طرح، چاپ یا حک بودن بج، تعداد رنگ و…  نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. به طورکلی بج سینه استیل نسبت به سایر بج‌های فلزی قیمت مناسب‌تری دارد. دلیل آن هم قیمت ارزان‌تر استیل نسبت به سایر فلزاتی است که در صنعت بج سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بج سربی نیز با قالب‌های ریخته‌گری تولید و ساخته می‌شود. هزینه نهایی این بج نیز نسبتا مناسب است. اما اگر کیفیت و زیبایی الویت اصلی برای شما است، استفاده از بج برنجی به شما توصیه می‌شود.

دو نمونه متداول بج برنجی، بج مات و براق و بج رنگی است. بج مات و براق نسبت به بج رنگی هزینه کمتری دارد. قیمت نهایی بج رنگی نیز به تعداد رنگ مورد استفاده در آن بستگی دارد. با افزایش تعداد رنگ‌ها، قیمت نهایی بج رنگی نیز افزایش می‌یابد. نوع برش دور بج نیز در هزینه نهایی آن بسیار موثر است. بج آلومینیوم آنادایز نیز بیشتر به صورت اتیکت کاربرد دارد. این اتیکت فلزی قیمت نسبتا بالایی دارد و اکثر توسط سازمان‌هایی همانند مترو، بانک و … سفارش داده می‌شود. قابلیت چاپ بالای آن باعث شده است که روند استفاده از این بج طی سالهای اخیر افزایش یابد.



:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

آیا می دانید لوح تقدیر چیست و از چه زمانی وارد مراودات و مکاتبات انسان‌ها گردید؟

لوح تقدیر که به آن لوح سپاس، لوح تشکر، لوح یادبود نیز گفته می شود. معنی تحت الفظی لوح تقدیر عبارت است صفحه‌ای حاوی مطالب و نوشته هایی در ارتباط با قدردانی و تشکر از شخصت حقیقی (نظیردوستان، دانش آموزان ،پرسنل، کارمندان ، کارگران، مدیران) و شخصت حقوقی (شامل موسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی و…) می باشد.

 متن لوح تقدیر معمولا” طوری نوشته می شود که منظور نویسنده و یا اهداکننده از آن برای تشویق، تحسین ، تشکر ، سپاسگزاری، قدردانی، ابراز محبت و کلمات و جملاتی از این قبیل است که در مورد و برای شخصیت دریافت کننده لوح تقدیر، تحریر می گردد.

به عنوان نمونه یک مدیر می تواند متن زیر را برای قدردانی و تشکر از کارمند خود نگارش نماید:

بدینوسیله از عمق وجود مراتب تشکر و قدردانی خود را از شما همکار گرانقدر در ارتباط با به اتمام رساندن پروژه ……………. ابراز می نمایم.رجاء واثق دارم که شما برای انجام پروژه مذکور همه سعی و تلاش خود را به کار برده‌اید و این  کار را به نحو احسن به سرانجام رسانده‌اید.

امیدوارم با توکل و عنایت خداوند متعال شاهد پیشرفت ها و انجام خدمات بیشتری از جنابعالی در عرصه امور عمرانی در کشور عزیزمان باشیم. 

در ادامه توضیحاتی در مورد لوح تقدیر اشاره ای داریم به تاریخچه آن که در زمان های بسیار کهن قدر دانی و تشکر از خدمات و تلاشهای ارزنده و موفقیت آمیز اشخاص و پرسنل به صورت شفاهی و گفتاری انجام می شد. این سبک و روش سپاسگزاری در عین حال که بسیار ابتدایی و ساده بود اما در مدت زمان کوتاهی با اشکالاتی مواجه شد، نظیر اینکه:

تعداد افرادی که باید مورد تشویق قرار بگیرند علاوه بر اینکه روز به روز افزایش پیدا می کرد،  برگزاری مراسم‌های مربوطه خسته کننده و زمان بر می شد.

در قدیم پس از تشویق شفاهی، نامه نویسی در بین اشخاص و مدیران رونق گرفت و موسسات و شرکت ها مراتب قدردانی و سپاس خود را به صورت کتبی ارسال می کردند. این کار بسیار ساده بود و صرفا بر روی ورق کاغذ معمولی تایپ و ارسال می شد.

کم کم کاغذ های معمولی جای خود را به ورق های مرغوب و با کیفیت، دارای طرح در حاشیه و مجلد دادند و پس از مدت زمانی کوتاه نیز علاوه بر کاغذ مواد و متریال دیگری مثل فلزهای (استیل، آلومینیوم و برنج)، چوب،  و … به همراه جعبه های چوبی و مخملی و روش ها و تکنیک های جدید وارد این عرصه گردید و جذابیت لوح های تقدیر را بالا برد. و این امور باعث شد تا  مشتریان و متقاضیان سفارش لوح های تقدیر افزایش پیدا نماید.



:: برچسب‌ها: لوح تقدیر، لوح تقدیر چوبی، لوح تقدیر برنجی، ساخت لوح تقدیر، قیمت لوح تقدیر، سفارش لوح تقدیر ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

خورموج یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز شهرستان دشتی می‌باشد. زبان مردم خورموج فارسی و گویش معمول در این شهر دشتی است. این شهر چهرهای ادبی بسیار شایسته‌ای دارد. تیرماه ۹۷ همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار شهر خورموج برگزار گردید. در این مراسم گرامیداشت، به افراد برگزیده تندیس پلکسی زیبایی جهت یادبود اهدا گشت. این تندیس‌های زیبا که به نوعی تلفیق پلکسی و شیشه را به نمایش می گذارد، به سفارش دبیرخانه این انجمن و توسط گروه نشانه ساز طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید جهت سفارش تندیس با همکاران ما در شرکت تولیدی نشانه ساز تماس برقرار نمایید.

تندیس شیشه ای یا کریستال نیز به طور جداگانه یکی از انواع تندیس می باشد که کاربردهای فراوانی دارد. به طور مثال همگی شما با جشنواره فیلم فجر آشنا هستید. در پایان این جشنواره به نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف یادبودهای زیبایی اهدا می‌شود. تندیس سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نمونه‌ای زیبا از یک تندیس کریستال می‌باشد. این تندیس همه ساله به سفارش دبیرخانه جشنواره در کشوری دیگر تولید می‌شود. سپس تندیس کریستال نهایی وارد کشور می‌شود. علت تولید تندیس جشنواره در خارج از کشور پیچیدگی طرح بود که اجرا و پیاده‌سازی را دشوار می‌نمود. خوشبختانه در سالهای اخیر با بومی سازی این تکنولوژی اینک در داخل کشور نیز امکان تولید آن وجود دارد. البته شاید کیفیت ساخت آن در این مرحله نیاز به بهبود داشته باشد، اما به طور کلی قابل قابل ستایش است.

تندیس کریستال برای مواردی که شما نیاز به حک و چاپ متن به صورت سه بعدی دارید بسیار مناسب می‌باشد. جلوه زیبای این تندیس وشفافیت آن ( که باعث شده به آن تندیس شیشه ای نیز بگویند) یکی از دلایل اشتیاق مخاطبین برای سفارش این یادبود میباشد. اگر قصد آن را دارید که در مراسمات تجلیل، محصول زیبا به برگزیدگان هدیه بدهید که جلوه زیبایی داشته باشد، می‌توانید تندیس شیشه ای را انتخاب نمایید. این نوع تندیس برای چاپ عکس و کارهای آتلیه‌ای نیز مناسب است. ضمنا قالب‌های این یادبود چون در ابعاد و طرح‌های مختلف وارد کشور می‌شود، می‌توان از آنها به عنوان تندیس آماده نیز استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی، تندیس کریستال ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تندیس کریستالی نیروگاه برق از نمونه کارهای ساخت تندیس است که توسط گروه نشانه ساز به سفارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران طراحی و ساخته شده است.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس کریستال است و در آن از تکنیک های مدرن طراحی شفاف استفاده شده است همچنین بهره گیری از تکنیک چاپ سه بعدی داخل شیشه جلوه خاصی در آن ایجاد کرده است.

قیمت تندیس کریستال رابطه مستقیمی با قالب اولیه آن دارد. به طور کلی می‌توان گفت قیمت این یادبود تا حد زیادی به اندازه و حجم قالب آن بستگی دارد. پیشتر برای شما بیان کردیم که تندیس کریستالی نمونه‌ای از یک یادبود وارداتی و شیک است. علاوه بر اندازه و حجم قالب اولیه عموامل دیگری نیز می‌تواند در تعیین هزینه نهایی تاثیرگذار باشد. عواملی مانند نوع چاپ که شاید مهم‌ترین کاری است که توسط شرکت‌های مرتبط انجام می‌شود. چاپ بر روی تندیس کریستال می‌تواند صرفا حکاکی بر روی لایه روی ان باشد که ساده تر است. در این موارد مطمئنا هزینه نهایی نیز کاهش خواهد یافت. اما اگر قصد دارید تصویریا نوشته ‌ای خاص را به صورت سه بعدی و در فضای داخلی کار چاپ نمایید نیاز به صرف هزینه بیشتری می‌باشد.

شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن کارگاه‌ها و ابزار چاپ سه بعدی بالاترین کیفیت این نوع چاپ را با نازل‌ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد. ضمنا اگر شما تندیس کریستالی خود را به ما سفارش دهید نگرانی بابت کیفیت قالب اولیه آن نخواهید داشت. شرکت نشانه ساز برای ساخت تندیس کریستال از باکیفیت‌ترین قالب‌های برشکاری شده استفاده می‌کند. در نظر داشته باشید که تیراژ سفارش بالاتر نیز مطمئنا باعث کاهش هزینه شما خواهد شد.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس کریستال ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت هایکو بنیانگزار صنعت ساخت بلوک پلاستیک در ایران از سال 68 به صورت تحقیقاتی فعالیت خود را آغاز نموده و در سال 70 خط تولید آن در زمینه ساخت بلوک های پیش ساخته تزریق پلاستیک – دایکاست – بادی – لاستیک – باکالیت و فورج راه اندازی شد. این شرکت با گذشت 31 سال تولید آمیخته با تحقیقات مهندسی ،موفق به بکارگیری راهکارهای هوشمندانه ای جهت تثبیت قیمت ها همزمان با بالابردن کیفیت محصولات خود گشته است. 

بج سینه هایکو با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلای مات و براق توسط گروه تولیدی نشانه ساز تولید شده است. این نشان سینه قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی و آبکاری نقره یا کروم را نیز دارد. هر شرکت خصوصی برای بیان هویت خود و کارکنانش می‌تواند بج سینه مخصوص به خود را داشته باشد. علاوه بر هویت استفاده از بج بر روی لباس موجب زیباتر شدن پوشش کارکنان نیز خواهد شد.

برای تعیین قیمت بج سینه باید عوامل مختلفی را درنظر گرفت. اولین و مهم‌ترین عاملی که در قیمت بج یا نشان تاثیر دارد، جنس آن است. دیگر موردی که نقش مهمی در قیمت بج دارد، اندازه آن است. مسلما افزایش حجم بج با هزینه آن ارتباط مستقیمی دارد. عوامل ظاهری دیگری مانند برشکاری و آبکاری یا تعداد رنگ مورد استفاده در بج نیز در تعیین هزینه نهایی موثر است. فارغ از این موارد، عوامل دیگری نیز در تعیین هزینه اهمیت خاصی دارند. اگر مشتری خواهان زمان تحویل فوری باشد، هزینه نهایی افزایش خواهد یافت. اما عامل دیگر که بسیار مهم و مورد توجه است، تعداد یا تیراژ سفارش است. 

هر چه تعداد سفارش افزایش یابد، هزینه نهایی برای تولید هر بج کمتر خواهد شد. با مشخص شدن این عوامل هزینه نهایی برای تولید هر بج به صورت تقریبی به‌دست خواهد آمد. تجربه های تبلیغاتی نشان داده است که ارزشی که با بج سینه می توانید به کسب و کار خود بدهید در مقابل هزینه آن بسیار ناچیز است.



:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

از نمونه کار های شرکت نشانه ساز در زمینه ساخت پلاک و تابلو سر درب دفتر، می توان پلاک دفتر وکالت دکتر حسین محمد نبی را نام برد .
این پلاک از جنس برنجی 0/8 میلی متری ،پلکسی و چوب (پرداخت و رنگ شده) ساخته شده است که با فرآیند چاپ طرح(اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است و با فیکس چر و اسپیسر جهت فاصله دادن از دیوار نصب شده است. و به دست رنگ کار های مجرب با استفاده از رنگ کوره ای با کیفیت بالا تولید شده است.

پلاک‌ و تابلو اداری یکی از ملزومات محیط داخلی ادارات و شرکت‌های مختلف می‌باشد. این تابلوها از جنبه‌های مختلفی همچون راهنمایی و تکریم ارباب رجوع، تبلیغات و … اهمیت دارد. ضمنا استفاده از این اشیا به بخشی از دکوراسیون محیط اداری تبدیل شده است.

پلاک و تابلو اداری انواع گوناگونی دارد و براساس نوع کاربرد آن طبقه بندی می‌شود.  از مهم‌ترین انواع پلاک و تابلو در محیط‌های اداری می‌توان به پلاک دفتر کار، تابلو درب اتاق، تابلو رومیزی پرسنلی، استند تبلیغاتی، تابلو راهنمای طبقات و تابلو رزرو و … اشاره کرد. هر کدام از این پلاک ها و تابلوها روش ساخت متفاوتی دارتد. تنوع مواد سازنده این پلاک‌ها باعث شده است که مشتری در انتخاب طرح و رنگ آزاد بوده و بدون محدودیت سفارش دهد. استفاده از تابلوهای خلاقانه نیز بر زیبایی محیط داخلی ادارات می‌افزاید. این روزها افراد برای یافتن بخش موردنظر خود در ادارات و شرکت‌ها تابلو و پلاک سردرب آن را مشاهده می‌کنند. 



:: برچسب‌ها: پلاک و تابلو اداری، ساخت پلاک دفتر، قیمت پلاک و تابلو اداری، سفارش پلاک فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک سیلیکونی توییتی از مارک های زیبایی است که براساس یک شخصیت کارتونی که مورد علاقه کودکان می باشد طراحی شده است. این مارک به سفارش شرکت برادران دهقانی و توسط شرکت نشانه ساز با استفاده از مواد مرغوب سیلیکون و رنگ با کیفیت طراحی و ساخته شده است.

این مارک سیلیکونی با استفاده از روش ساخت قالب و تزریق مواد سیلیکونی به درون آن تولید شده است.

از محاسن این مارک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– دارای وزن بسیار سبک

– حالت ارتجاعی بالا و عدم شکنندگی

– قابلیت اتصال برروی سطوح بوسیله چسب

– امکان ساخت مارک با طرح های متنوع و زیبا

استفاده از مارک سیلیکونی محصول شما را بامزه و فانتزی جلوه می‌دهد. با توجه به اینکه استفاده از این مارک در سالهای اخیر مد شده است، اکثر تولید کنندگان اطلاعات کافی راجع به آن ندارند. 

در تبلیغات و برندینگ از سیلیکون برای تولید مارک پوشاک، جاسوییچی، جاکلیدی و دستبندهای فانتزی استفاده می‌شود. مارک‌ و جاسوییچی های سیلیکونی ظاهری پازل مانند دارند و از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار هستند. محصولات سیلیکونی را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید کرد.

تولید مارک سیلیکونی با روش قالب‌گیری انجام می‌شود. در کارگاه با توجه به طرح ابتدا قالب آن را می‌سازند. هر چه قالب بهتر طراحی شود محصول نهایی باکیفیت تر خواهد بود. 



:: برچسب‌ها: مارک سیلیکونی، ساخت مارک سیلیکونی، قیمت برچسب سیلیکونی، سفارش مارک سیلیکونی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کلاسینو اولین اموزشگاه آنلاین در کشور می باشد. کلاسینو آموزشگاه آنلاینی هست که مجازی سرکلاس حاضر می شوید، به صورت زنده با استاد حرف میزنید، تکالیف و آزمون ها جدی پیگیری می شوند و از هر جای دنیا می توانید به کلاسینو دسترسی پیدا کنید. این آموزشگاه در شهر تهران بزرگراه جلال آل احمد بین شهرآرا و پاتریس لومومبا واقع شده است.

تندیس کریستالی کلاسینو از نمونه کارهای است که توسط گروه نشانه ساز و به سفارش آموزشگاه کلاسینو طراحی و ساخته شده است

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس، تماما” از  کریستال وارداتی است و در آن از شیوه های به روز و جدید طراحی شفاف استفاده شده است همچنین با بهره گیری از تکنیک چاپ لیزری سه بعدی داخل شیشه ( کریستال) جلوه خاصی در آن ایجاد کرده است.

تندیس کریستالی یا شیشه‌ای یکی از انواع مهم و اصلی یادبود می‌باشد. قابلیت چاپ بر روی شیشه و کریستال این نوع یادبود را برای حکاکی‌های چهره و تصویر بسیار سازگار کرده است. افزون بر این موارد تندیس شیشه ای برای حک متن نیز بسیار مناسب می‌باشد. تمامی این ویژگی ها به علاوه کیفیت و درخشش ظاهری آن، تندیس‌های کریستال را به یک یادبود ارزشمند و خاص تبدیل کرده است. یکی از ویژگی متفاوت این تندیس‌ها ماده اصلی آن است. نکته اینجاست که قالب اصلی این تندیس‌ها به صورت وارداتی و آماده می‌باشد. جالب بدانید امروزه از استفاده‌های رایج تندیس‌های کریستال، چاپ فلت تصاویر و عکس‌های شخصی بر روی آن است. از این نوع تندیس‌ها به عنوان شیئی دکوری نیز استفاده می‌کنند.

گروه نشانه ساز علاوه بر تندیس کریستال ساخت انواع مختلف تندیس ها نظیرتندیس حجمی و فلزی، تندیس پلکسی،تندیس اماده و... را با کیفیت و قیمت مناسب را انجام می دهد.



:: برچسب‌ها: تندیس , ساخت تندیس , قیمت تندیس , سفارش تندیس , ساخت تندیس پلکسی , تندیس حجمی و فلزی , تندیس کریستال ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی ار معدود کشورهای منطقه خاورمیانه، از سابقه طولانی در زمینه ارتباطات ماهواره‌ای برخوردار است و از سال ۱۳۴۸ با عضویت در برخی از مجامع بین‌المللی مرتبط با فضا خود را به عنوان کشوری پیشرو در امر هوافضا به دنیا معرفی کرده است.

همانگونه که گفته شد، تشکیل یک نهاد مستقل و متمرکز در امر فضا در کشورمان امری اجتناب‌ناپذیر بود و خلا چنین سازمانی در مجامع داخلی و خارجی به شدت احساس می‌شد. در راستای تحقق آن سازمان فضایی ایران در سال 1389 بر اساس مصوبه شورای عالی اداری  و به‌منظور انجام مصوبات شورای عالی فضایی کشور و امور مطالعاتی و‌پژوهشی و طراحی و مهندسی و اجرا در زمینه فناوری‌های خدمات فضایی و سنجش از‌راه دور و تقویت شبکه‌های ارتباطی و فناوری فضایی در داخل و خارج از کشور تشکیل ‌گردید.

این سازمان مسابقات علمی مختلفی برگزار می‌کند. شرکت نشانه ساز به عنوان یک شرکت شناخته شده در زمینه تولید تندیس با سازمان فضایی ایران  جهت ساخت یادبودهای ویژه همراهی می‌کندتندیس پلکسی زیبا و خاصی که توسط گروه تولیدی نشانه ساز برای این شرکت طراحی شده است را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. شما هم می‌توانید با یک تماس تندیس اختصاصی خود را سفارش دهید.

جهت مزید اطلاع ، یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارد. این تندیس‌ با قابلیت چاپ فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشد. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

از اتیکت سینه برای شناسایی پرسنل و کارکنان یک مجموعه سازمانی استفاده می‌شود. بر روی آن اطلاعات فردی همچون نام، نام خانوادگی، پست سازمانی فرد، لوگوی سازمانی درج می‌شود. همچنین در پشت اتیکت سوزن یا آهنربایی قرار دارد که می‌توانید به وسیله آن اتیکت را روی لباس، یقه کت و... خود نصب نمایید. در اتیکت سینه مگنتی آژانس امین پرواز نحوه اتصال از نوع آهنربایی می‌باشد. مزیت آهنربایی بودن این است که به راحتی قابل نصب است و سوزن ندارد.

شرکت امین‌پروازآسمان یک آژانس مسافرتی است که به صورت انلاین اقدام به فروش بلیط‌های هواپیما و قطار می‌نماید. این شرکت جهت آسودگی خاطر مسافران و عدم مراجعه حضوری به دفاتر هواپیمایی تاسیس گشته است.

لازم به ذکر است که یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره اتیکت سینه مطرح می‌شود مربوط به کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد هر چیز لزوم خرید و مصرف آن را توجیه می‌کند.اتیکت سینه می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و برای معرفی و شناسایی کارمندان یک مجموعه استفاده شود. مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان بانک ها، بیمارستان ها، شبکه حمل و نقل ریلی درون شهرو... اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. ضمنا لوگوی مجموعه نیز بر روی آن چاپ شده است. اتیکت سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، نمایشگاه‌ها و… کاربرد دارد. ادارات و شرکت‌های با تعداد پرسنل کمتر نیز می‌توانند اتیکت سینه مخصوص به خود را داشته باشند.

از اتیکت سینه برای شناسایی پرسنل و کارکنان یک مجموعه سازمانی استفاده می‌شود. بر روی آن اطلاعات فردی همچون نام، نام خانوادگی، پست سازمانی فرد، لوگوی سازمانی درج می‌شود. همچنین در پشت اتیکت سوزن یا آهنربایی قرار دارد که می‌توانید به وسیله آن اتیکت را روی لباس، یقه کت و... خود نصب نمایید. در اتیکت سینه مگنتی آژانس امین پرواز نحوه اتصال از نوع آهنربایی می‌باشد. مزیت آهنربایی بودن این است که به راحتی قابل نصب است و سوزن ندارد.

شرکت امین‌پروازآسمان یک آژانس مسافرتی است که به صورت انلاین اقدام به فروش بلیط‌های هواپیما و قطار می‌نماید. این شرکت جهت آسودگی خاطر مسافران و عدم مراجعه حضوری به دفاتر هواپیمایی تاسیس گشته است.

لازم به ذکر است که یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره اتیکت سینه مطرح می‌شود مربوط به کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد هر چیز لزوم خرید و مصرف آن را توجیه می‌کند.اتیکت سینه می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و برای معرفی و شناسایی کارمندان یک مجموعه استفاده شود. مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان بانک ها، بیمارستان ها، شبکه حمل و نقل ریلی درون شهرو... اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. ضمنا لوگوی مجموعه نیز بر روی آن چاپ شده است. اتیکت سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، نمایشگاه‌ها و… کاربرد دارد. ادارات و شرکت‌های با تعداد پرسنل کمتر نیز می‌توانند اتیکت سینه مخصوص به خود را داشته باشند.



:: برچسب‌ها: اتیکت سینه، ساخت اتیکت سینه، قیمت اتیکت سینه، سفارش اتیکت سینه، اتیکت سینه آماده، بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی مردان جهان در چارچوب مسابقات قهرمانی کشتی جهان ودر کنار دوبخش قهرمانی کشتی آزاد مردان جهان ( از سال 1951) و قهرمانی کشتی آزاد زنان جهان ( از سال1987) برگزار گردید.

مدال جام جهانی کشتی فرنگی توسط گروه نشانه ساز طراحی و ساخته شده استساخت مدال جام جهانی کشتی فرنگی به سفارش فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

متریال (جنس) مواد استفاده شده در این مدال ها زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز به تولید رسیده است. این مدال ها نیز توسط مجموعه تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

مدال ورزشی در اغلب موارد ظاهری دایره‌ای و فلزی دارد. این جسم فلزی به‌ واسطه یک بند به دور گردن انداخته می‌شود و بر روی سینه او قرار می‌گیرد. نفر اول هر رویداد ورزشی صاحب مدال طلا خواهد شد که ارزش و اعتبار خاصی دارد. نفرات دوم و سوم به ترتیب مدال نقره و برنز دریافت می‌کنند.

با ارزش‌ترین مدال در سطح جهان مدال طلای المپیک شناخته می‌شود. ساخت مدال سفارشی به یک رویداد ورزشی اعتبار می‌دهد. مدال‌ها غالبا از آلیاژهایی نظیر زاماک ساخته می‌شود. سپس درمرحله بعد با آبکاری جلوه زیبایی پیدا می‌کند

مدال را می‌توان مهمترین قسمت هر رویداد ورزشی دانست. در نتیجه برگزارکنندگان همواره تلاش می‌کنند تا مدالی زیبا و با ارزش را اهدا نمایند. مدال هم جنبه‌ مادی و هم جنبه معنوی دارد. برای هر ورزشکاری جنبه مادی آن مهم نیست. زیرا هر مدالی که ورزشکار می‌گیرد به کلکسیون افتخارات او افزوده می‌شود. در نتیجه کمتر ورزشکاری پیدا می‌شود که بخواهد مدال خود را بفروشد. بنابراین مهمترین جنبه هر مدالی بعد معنوی آن است. هر چه رویداد بزرگتر باشد ارزش آن مدال بیشتر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: مدال، ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()