نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت آتیلا ارتوپد در سال ۱۳۶۹ با هدف تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی کشورتاسیس گردید. شرکت نشانه ساز در پروژه‌های مختلفی با مجموعه‌های فعال در زمینه سلامت همکاری داشته است. بج سینه آتیلا ارتوپد  با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. این بج فلزی خاص قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد و بهره گیری از رنگ کوره ای به دست رنگ کاران مجرب باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است.

نشان سینه در هر صنف و رسته کاری وسیله‌ای مناسب برای معرفی نام برند و مجموعه مورد نظر ما می‌باشد.ساخت بج سینه نیازمند به کارگیری هنر، مهارت و تکنولوژی می‌باشد. نشان‌های سینه از مواد فلزی (غالبا)، پلاستیک، چرم، و… ساخته می‌شود. بج مانند نشان و مدالی کوچک با کمک آهنربا یا وسیله‌ای گیره مانند مثل سنجاق به لباس متصل می‌شود. علاوه بر این روش می‌توان با چسباندن، اتوکردن، دوختن نیز این اتیکت‌ها را به لباس الصاق کردپین بج فلزی یا همان بچ فلزی براساس متریال و جنس مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. مهمترین انواع بج فلزی براساس جنس آن عبارتند از : بج برنجی، بج استیل و بج آلومینیومی.

نشان یا همان لوگو شرکت‌ها در اشکال مختلفی طراحی می‌شود. برای تولید قطعه فلزی مشابه لوگو هر سازمانی باید از روش برش کاری استفاده شود. نشان ‌های سینه می‌توانند رنگی باشند. زمانی که ماده اولیه ساخت برای ساخت نشان آلیاژ برنج باشد می‌توان از آبکاری طلایی، نقره‌ای و … استفاده کرد. آبکاری باعث می‌شود که جلوه ظاهری بج سینه که کاربرد اصلی آن تبلیغات و برندینگ است افزایش یابد. به طور کلی ساخت بج سینه با توجه به نیاز و سفارش مشتری صورت می‌پذیرد.



:: برچسب‌ها: ساخت اتیکت سینه، ساخت بج سینه، ساخت بج فلزی، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

گروه شرکت خودروسازی هیوندای موتور ( Hyundai Motor Company ) در سال 1967  میلادی در کره جنوبی تاسیس گردید.این شرکت در سراسر جهان دارای نمایندگی می باشد. در ایران شرکت آسان موتور به عنوان نماینده رسمی شرکت هیوندای موتورکمپانی می باشد.

شرکت آسان موتور به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره ملی و نمایشگاه تخصصی خدمات خودرویی سفارش ساخت تندیس این جشنواره را به گروه نشانه ساز ارائه داد.تندیس جشنواره مذکور از جنس پلکسی گلس ساخته شد و در پایان مراسم به نفرات برگزیده اهدا گردید.

تندیس یا همان یادبود، جسمی زیبا و شکیل است که برای قدردانی از تلاش فردی که در زمینه‌ای خاص حائز موفقیت شده‌، به او اهدا می‌گردد. جشنواره‌های بین المللی فیلم و موسیقی، مسابقات علمی یا رویدادهای ورزشی و ... با تندیس‌های منحصربه‌فرد خود شناخته می‌شوند. تندیس مراسم اسکار نمونه‌ای از یادبودهای معتبر جهانی و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین یادبود جشنواره‌های داخلی می‌باشد. اهدا تندیس به فرد برگزیده، باعث افزایش اعتبار آن رویداد و ثبت بهتر این افتخار در ویترین شخصی آن فرد خواهد شد. امروزه ساخت تندیس هنری است که توسط صنعتگران ماهر و با تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود. تندیس‌ها کاربرد فراوانی دارند و استفاده از آن بسیار رایج شده‌است. به طور مثال دانشگاه‌های معتبر ایران بعد از پایان دوره به فارغ‌التحصیلان خود تندیس‌هایی به عنوان یادبود و تجلیل از تلاش آنها در راه کسب علم اهدا می‌کنند.

تندیس دارای انواع متنوع و گوناگونی می باشد که شامل: تندیس پلکسی گلس، تندیس حجمی و فلزی، تندیس کریستال و تندیس آماده است.

تندیس پلکسی یکی از انواع محبوب و پرکاربرد یادبود است. از مزایای آن می‌توان به قابلیت بالای چاپ آن اشاره کرد. ضمنا پلکسی برای طراحی های ظریف به نسبت قیمت، کیفیت مناسبی دارد و به علت تنوع بالا در رنگ بندی، برای سازندگان محدودیتی در اجرای طرح های پیچیده ایجاد نمی کند.

تندیس فلزی و حجمی به روش ریخته گری ساخته می‌شود و به واسطه اشکال منحصر به فرد می تواند یادبودی خاص برای جشنواره ها، مسابقات، همایش ها و .. باشد. در طراحی این یادبود، خلاقیت عامل مهمی است و جنس آن به انتخاب مشتری می تواند زاماک، سرب یا برنج باشد.

تندیس کریستال معمولا به واسطه شفافیت و چاپ روی شیشه محبوبیت زیادی بین مشتریان دارد. مدل سه بعدی آن قابلیت حکاکی داخلی دارد که آن را از انواع دیگر متمایز خواهد کرد. شعار، لوگو و یا متن درخواستی مشتری با استفاده از لیزر سه بعدی داخل این یادبود‌ها چاپ می شود و جلوه ای زیبا به آن می دهد.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت کارگزاری بیمه برکت وابسته به بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان عضوی از خانواده صنعت بیمه کشور در راستای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای ساکنان نقاط کمتر توسعه یافته و روستایی کشور و با هدف پوشش بیمه ای محرومین و روستاییان کشور در سال 1392 تاسیس  شده است.

تابلو سر درب شرکت  خدمات بیمه برکت توسط گروه تبلیغاتی نشانه سازوبا کیفیت عالی تولید شده است . این پلاک و تابلو اداری که از جنس مولتی استایل(طرح استیل) و پلکسی  ساخته شده است . در فرآیند ساخت پلاک و تابلو اداری باید به جنبه‌های گوناگون و ظریف آن به دقت توجه کرد. اولین مرحله در ساخت تابلواداری طرح اولیه آن است. تابلوهای اداری گاهی فقط حاوی متنی کوتاه و تیتروار است. نتایج تحقیقات علمی نشان داده است که می‌توان اعتماد و توجه مشتریان را با داشتن یک تابلو سردرب با طرح گرافیکی مناسب و زیبا افزایش داد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن گروهی از طراحان زبردست، به شما اطمینان می‌دهد طرحی زیبا و مناسب برای تابلو شما خلق کند.

پس از توافق و پسندیده شدن طرح پلاک و تابلو نوبت به انتخاب مواد اولیه در ساخت آن می‌رسد. بعضی افراد تابلو فلزی و بعضی دیگر تابلوهایی با موادی همچون مولتی استایل، پلی استر، چوب و … را انتخاب می‌کنند. در این مرحله نیز مشاورین ما شما را در انتخاب تابلو موردنظر خود راهنمایی خواهند کرد. مرحله نهایی که ساخت تابلو است در کارگاه‌های پیشرفته و توسط صنعتگرانی ماهر صورت می‌پذیرد. توجه به کیفیت جاپ و ماندگاری تابلو اولویت اصلی ما در این مرحله است این تابلو با چسب دوطرفه یا پیچ میتواند بر روی دیوار نصب شود.



:: برچسب‌ها: ساخت پلاک مولتی استایل، سفارش پلاک و تابلو اداری، قیمت پلاک فلزی، پلاک و تابلو اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کشور روسیه با نام رسمی فدراسیون روسیه شناخته می شود. روسیه پهناورترین کشور در جهان می باشد که  به دوبخش آسیایی  و اروپایی تقسیم شده است. این کشوردر حدود 145میلیون نفر جمعیت دارد که 23 درصد این جمعیت در بخش آسیایی و 77 درصد در بخش اروپایی ساکن هستند. زبان رسمی آن روسی و دارای حکومت جمهوری فدرال می باشد .بر اساس آخرین ارزیابی که در مورد دین و مذهب از مردم روسیه صورت گرفته است، دین و مذهب بیش از 41 درصد مردم روسیه ارتدکس روسی می باشد.

پرچم رسمی روسیه دارای سه نوار افقی به رنگ های سفید در قسمت بالا، آبی در قسمت وسط و قرمز در قسمت پایین می باشد. این پرچم ازسال 1696 میلادی به عنوان پرچم رسمی این کشور تعیین شده است.

شرکت های تبلیغاتی پرچم های تبلیغاتی روسیه را به صورت پرچم تشریفات و رومیزی روسیه ارائه می نمایند.

 پرچم رو میزی روسیه نیز شامل چهار قسمت اصلی پارچه، چاپ روی پارچه، پارچه، ریشه و (پایه و میله پرچم) می باشد.

پارچه : پارچه پرچم رو میزی همانند سه رکن اصلی دیگر در زیبایی پرچم از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است به طوری که هرچقدر عوامل دیگر مناسب انتخاب شوند ولی در مقابل از یک نوع پارچه نا مرغوب و نا مناسب استفاده شود قائدتا" نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد. 

چاپ : در صورتیکه خواسته باشیم پرچم رو میزی روسیه جلوه و زیبایی خیره کننده ای داشته باشد لذا نوع چاپی که بر روی پارچه آن زده می شود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، و معمولا" این خواسته از سوی سازندگان پرچم رومیزی و خریداران نیز مورد عنایت قرار می گیرد به همین دلیل چاپ های روی پرچم دارای محدودیت بوده و به چهار نوع دیجیتال، سیلک، سابلیمیشن و لیزری  ختم می شود.

لیزر یک نوع چاپ دیجیتالی و با کیفیت می باشد که به وسیله آن  انجام امور چاپی خیلی ظریف و کوچک را با استفاده از رنگ های متنوع می توان به سرانجام رساند. 

دیجیتال از چاپ های مدرن و جدید می باشد که با استفاده از پرینترهای رنگی طرح پرچم روسیه را برروی پارچه حک می کنند.

چاپ سیلک که به آن سیلک اسکرین نیز گفته می شود  از انواع چاپ هایی است که در سالیان گذشته شناخته شده است دراین نوع چاپ ابتدا طرح پرچم برروی پارچه توری نمایش داده می شود و سپس رنگ و ماده رنگی مورد نظر را با استفاده از کاردک یا غلتک به پارچه منتقل می کنند.

سابلیمیشن از انواع ی چاپ حرارتی می باشد که روش کار در آن به این صورت است که  طرح مورد نظر بوسیله گرما برروی پارچه حک و چاپ می شود.

ریشه: درست است که برخی از پرچم های رومیزی بدون ریشه از زیبایی زیادی برخوردار هستند ولی جلوه ای که یک پرچم رو میزی ریشه دار دارد همیشه بهتر از آن می باشد.

پایه و میله پرچم:  پایه و میله پرچم به عنوان مکمل ساخت  پرچم رومیزی دارای اهمیت فراوانی است و در صورت اتمام سه قسمت قبل، جلوه گر آنها و نمایش زیبای شکل ظاهری بوسیله پایه و میله آن امکان پذیر خواهد بود. انواع آن شامل:

پایه سنگی: همانطوری که از اسم این پایه مشخص است ،جنس آن از سنگ دارای وزن و ابعاد کم و شکل ظاهری مدور و چهار گوش می تواند داشته باشد.

پایه استیل: جنس این پایه از استیل بوده و معمولا" به شکل دایره ساخته می شوند.

پایه چوبی: چون پرچم رومیزی سبک است لذا از چوب نیز می توان به عنوان پایه پرچم  استفاده کرد، چوب نیز مانند سنگ به شکل دایره و چهارگوش قابل بهره برداری است. 

پایه به شکل ال و تی از حروف انگلیسی: این نوع از پایه ها معمولا" از جنس فلز استیل ساخته می شوند و چون دارای شباهت کامل به دو حرف لاتین L وT  دارند به همین نام معروف شده و نامیده می شوند. 



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، ساخت پرچم رومیزی روسیه، قیمت پرچم رومیزی، سفارش پرچم رومیزی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

پرچم تشریفات روسیه  از چهار قسمت اساسی (( پایه و میله پرچم)،چاپ پرچم، پارچه پرچم و ریشه پرچم ) تشکیل شده است، که  هرکدام از آنها دارای اهمیت بالایی هستند.

چاپ پرچمچاپ  انواع متنوع و فراوانی دارد اما مناسبترین آنها که برای چاپ برروی پرچم تشریفات استفاده می شود شامل:

چاپ دیجیتال که در حال حاضر از جدیدترین نوع چاپ در دنیای تبلیغات است. از محاسن این نوع چاپ می توان به  چاپ سریع و توانایی تسریع در تغییر طرح  به همراه محتویات آن، اشاره کرد

چاپ لیزری از انواع چاپ های  مدرن است. از مزایای این نوع چاپ می توان به سرعت بالا و چاپ با دقت و ظرافت بالای هرگونه اطلاعات متنی و تصویری برروی چوب، فلز ، پارچه، کاغذ و… اشاره نمود.

 چاپ سیلک اسکرین از انواع چاپ های قدیمی است و در مقایسه با چاپ های دیجیتال و پیشرفته، از دقت و ظرافت پایینی برخوردار است. در این نوع چاپ همه مراحل انجام کار  به صورت  سنتی انجام‌ می‌گیرد. چاپ پفکی معروفترین نوع آن می باشد.

پارچه پرچم پارچه از حساسترین قسمت های پرچم تشریفات است، علت آن این است که پارچه پرچم  می تواند جلوه و زیبایی خیره کننده ای به پرچم بدهد، لذا اگر پارچه از جنس و مرغوبیت متوسط و پایینی برخوردار باشد این زیبایی به چشم نخواهد آمد. به همین دلایل  در  ساخت پرچم تشریفات‌ روسیه، سعی شده است از پارچه های  لمینت، مخمل، ساتن آمریکایی و جیر استفاده نمایند. این پارچه ها علاوه بر زیبایی از مقاومت خوبی نیز در برابر عوامل طبیعی برخوردار می‌باشند

ریشه پرچم : ریشه پرچم نیز مثل پارچه در نمایش ظاهری پرچم تشریفات نقش بسزایی را ایفا می کند. از مزایای ریشه ها می توان به تعداد بالای رنگ بندی و سایز بندی های متنوع اشاره نمود. ریشه‌ها به دو صورت تک لا و دولا و در اندازه های  کوچک، بزرگ، نازک و پهن در بازار  موجود می باشند.

پایه و میله پرچمپایه پرچم تشریفات به صورت دو مدل خورشیدی و پنجه شیری طراحی و تولید می شوند. این پایه ها  غالبا” از جنس   برنج یا چدن می باشند و به رنگ های طلایی و نقره ای ساخته می شوند. این پایه بوسیله میله ای که معمولا از جنس استیل است به پارچه(پرچم) متصل می شوند

از مزایای پایه های مزبور می توان به وزن مناسب با سطح اتکای بالا و ارتفاع استاندارد آنها ،  اشاره کرد. به همین دلایل این پایه ها به راحتی روی زمین قرار می گیرند و در مقابل باد و تکان های ناگهانی حرکت نکرده و به هیچ وجه واژگون نمی شوند.



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، ساخت پرچم تشریفات روسیه، قیمت پرچم تشریفات، سفارش پرچم تشریفات ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سازمان منطقه آزاد انزلی در سال 1383  شمسی بر اساس مصوبه هیات وزیران و از تغییر عنوان منطقه ویژه اقتصادی انزلی  ایجاد گردید. تابلو سردرب این سازمان از نوع تابلوهای محیط خارجی ، با استفاده از حروف برجسته چلنیوم  و در ابعاد سفارشی ساخته شده است.

تابلو‌های حروف برجسته چلنیوم ، در ابعاد، اشکال، متریال و رنگهای مختلفی ساخته می شوند. این نوع تابلو دارای انواع متنوع می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ساده: تابلو چلنیوم ساده با استفاده از پلکسی گلاس با یک طراحی ساده و در رنگ های متنوع ساخته می شوند .

گرد:  اغلب سفارش طراحی تابلو ها جنبه معمول ندارد و تقاضای ساخت تابلو به صورت گرد و یا بیضی در خواست می شود، این امکان با توجه به تنوع در ساخت تابلو های چلنیوم، به راحتی فراهم می شود.

ستاره ایتابلوی ستاره ای چلنیوم با استفاده از رول چلنیوم و پلکسی گلس شفاف تولید می شود. برای ساخت آن سازنده تابلو از دو ورق پلکسی گلس در دورنگ مختلف استفاده می کند، و شکست نور را از طریق  ایجاد شیار ویا پانچ لیزری بر روی ورق فراهم ساخته و موجب جلوه  زیبای ستاره ای شکل در تابلو می شود .

حاشیه دار: در این نوع تابلو دور تا دور حروف برجسته با استفاده از  چلنیوم و حاشیه ها با بهره مندی از ورق پلکسی گلاس در رنگ های متنوع طراحی و ساخته می شوند.  

پلکسی دوبل:  این تابلو چلنیوم از دو ورق پلکسی گلس با دو رنگ متفاوت به سلیقه مشتری ساخته می شود. بهره برداری ازتعدد رنگ و صفحه پلکسی گلس در این نوع تابلوها محدودیتی ندارد و طبق درخواست مشتری تهیه می شوند.

کریستالیتابلو کریستالی اززیباترین و مدرنترین تابلوهای فروشگاه ها و مغازه ها است.  این نوع تابلوها از دانه های کریستال ، ورق پلاستیک آکرولیک  و ورق پلکسی گلس ساخته می شوند

نوراندریک: تابلو نوراندریک همان تابلو حروف برجسته چلنیوم است با این تفاوت که علاوه بر نورپرداری درون( داخل) حروف برجسته در پشت کار نیز نورپردازی می شود، که به این عمل و یا تابلوهایی که به این شکل ساخته می شوند نوراندریک( نور مخفی) اطلاق می گردد

طلاییتابلو چلنیوم طلایی یکی از زیباترین و جذابترین انواع چلنیوم است که در مقایسه با دیگر تابلوهای چلنیوم از استقبال بالاتری برخوردار است . برای ساخت این تابلو از ورق چلنیوم طلایی و ورق پلکسی گلس استفاده می شود

پانچی تابلو حروف برجسته پانچی از به روز ترین روش های ساخت تابلوهای چلنیوم است که در سالهای نه چندان دور ابداع شده است. در ساخت این نوع تابلوها از رول چلنیوم پانچ که معمولا” از جنس آلومینیوم است و ورق پلکسی گلس استفاده می گردد. امروزه تابلو چلنیوم پانچی با نمایی براق و درخشان علاوه بر نصب به عنوان تابلو تبلیغاتی و یا تابلو مغازه و فروشگاه بلکه از طرف برخی از موسسات و شرکتها به منظور زیبایی محیط اداری نیز سفارش ساخت داده می شود.

الماسیاین تابلو در اصل مدل و شکل دیگری از تابلو های چلنیوم پانچی و کریستالی است با این تفاوت که در تابلو چلنیوم الماسی بجای ورق پلاستیک( پلکسی گلس) از پلکسی شیشه ای استفاده می گردد.

لترمکس: تابلو چلنیوم لترمکس تابلویی است که از ترکیب تابلو هایی چلنیوم  و نئون پلاستیک ساخته می شود. نورپردازی این تابلو به وسیله گاز نئون است لذا برای دوام نور و جلوگیری از کاهش نور، باید هر چند وقت یکبار اقدام به شارژ گاز نمود.



:: برچسب‌ها: ساخت تابلو تبلیغاتی، قیمت تابلو تبلیغاتی، سفارش تابلو تبلیغاتی، ساخت تابلو چلنیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال 1342 به منظور توسعه و هدایت صنعت پتروشیمی تاسیس گردید. این شرکت همه ساله به منظور تکریم جانبازان شاغل در آن مجموعه  برنامه های  فرهنگی، ورزشی ، رفاهی و... برای آنها درنظر می گیرد. یکی از این برنامه ها برگزاری ششمین  جشنواره کارکنان جانباز شرکت بوده است که به نفرات برتر آن مدال ورزشی اهداء شده است. متریال این مدال ورزشی زاماک می باشد ودر سه مدل با آبکاری طلا، نقره و برنز تولید شده است .

مدال های ورزشی با روش های متفاوتی ساخته می شوند. مرحله اول مربوط به طراحی آن است. مشتری ابتدا طرح اولیه را ارسال می‌نماید. طرح مورد بازبینی قرار گرفته و اشکالات آن اصلاح شده یا مورد تایید قرار می‌گیرد. . البته مشتریان طراحی را می‌توانند به تولیدکننده بسپارد. فلز اصلی که در ساخت مدال و شیلد مورد استفاده قرار می‌گیرد غالبا سرب است. اما بهتر است بدانید که  در موارد خاص و نادر از فلزاتی مانند برنج نیز در ساخت مدال‌های کوچکتر استفاده می‌شود.پس از ایجاد مدل، طرح با ریخته‌گری، قالب‌گیری می‌شود. در پایان این مرحله ظاهر فیزیکی مدال ساخته می‌شود. سپس با روش آبکاری با آب طلا، نیکل، مس و … مدال طلا، نقره و برنز تولید می‌شود. شیلدها نیز با همین روش ساخته می‌شود. در مرحله آخر  به آن بند مناسبی متصل می‌کنیم.

قیمت مدال وابسته به عوامل متعددی است.  ماده اولیه مدال در تعیین قیمت آن بسیار موثر است.  معمولا مدال‌ها از سرب و آلیاژهای آن ساخته می‌شوند

طراحی و وزن مدال نیز تاثیر مستقیمی در برآورد قیمت آن خواهند داشت. هرچه وزن مدال بیشتر باشد مدال از ماده اولیه بیشتری استفاده کرده و به طور منطقی قیمت آن افزایش می‌یابد

معمولا" مدال‌ها با قطر 5 سانتی‌متر ساخته می‌شوند. چنانچه مشتری تمایل داشته باشد تا قطر آن بیشتر شود هزینه نهایی تولید آن نیز بیشتر می‌شود. ضمنا مطابق با بودجه یا سلیقه مشتری آویز یا بندی نیز به مدال متصل می‌شود تا بر روی گردن قرار بگیرد. جنس و نوع این بند نیز  در تعیین هزینه موثر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ساخت مدالxساخت مدال ورزشیxسفارش مدال ورزشیxقیمت مدال ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

با افزایش تنوع برندها و اطلاعات تخصصی مربوط به کالاها در زمینه قطعات و لوارم یدکی خودرو ، باعث شده است عموم مردم قبل از خرید تا حد امکان در خصوص محصول مورد نیاز خود تحقیق نمایند. در جهان امروزمرجع مناسب تحقیق قبل از خرید در خصوص تامین لوازم یدکی و قطعات خودرو و ... ، اینترنت و سایتهای اطلاع رسانی و فروش اینترنتی می‌باشد.فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو بی نی سی جهت کسب اطمینان کاربران خود با بررسی و تحلیل هر یک از برندهای معرفی شده در سایت و اطمینان ازضمانت اصل بودن کالا و گارانتی معتبر هر برند تلاش کرده تا اطلاعات یکپارچه و تاریخچه منحصربفرد مربوط به هر برند را تهیه و در اختیار تمام بازدید کنندگان سایت قرار دهد . کارکنان این فروشگاه برای یکسان سازی خود از اتیکت سینه مختص این فروشگاه استفاده می نمایند.این اتیکت آلومینیومی و بسیار زیبا و بادوام ساخته شده است.

Top of Form

Bottom of Form

اتیکت سینه جسمی کوچک و فلزی یا غیرفلزی  است که ازآن در محیط‌های اداری برای معرفی پرسنل استفاده می‌شود. در واقع اتیکت‌ پرسنلی جزء خانواده بج سینه و پین فلزی و … می‌باشد اما تفاوت‌هایی با آنها دارد. امروزه اتیکت تبدیل به بخشی از پوشش رسمی کارمندان سازمان‌های مختلف تبدیل شده است. با آنکه غالبا جنس اتیکت سینه فلزی می‌باشد اما انواع غیرفلزی آن نیز به طور محدودتری وجود دارد.

انواع اتیکت سینه

 اتیکت سینه مانند هرکالای دیگری انواع مختلفی دارد. دسته بندی اتیکت بر اساس جنس ماده اولیه آن صورت می‌پذیرد. بر این اساس اتیکت سینه را به دو دسته فلزی و غیر قلزی تقسیم می‌کنند. اتیکت فلزی مطابق با اسمی که دارد از فلز ساخته شده است.  این اتیکت با دو روش سوزنی و مگنتی به لباس افراد متصل می‌شود. آلومینیوم و برنج فلزاتی هستند که در ساخت این اتیکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتیکت پلاستیکی هزینه ساخت کمتری دارد که همین عامل باغث گرایش نسبی افراد به این نوع اتیکت پرسنلی شده است. ضمنا اتیکت پلاستیکی با هزینه بسیار کمتری ساخته می‌شود. این مورد باعث می‌شود که سفارش این اتیکت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.مولتی استایل و پلکسی گلس متریالی هستند که در ساخت اتیکت غیر فلزی(پلاستیکی) مورد استفاده قرار می گیرند.



:: برچسب‌ها: اتیکت سینه، ساخت اتیکت سینه، قیمت اتیکت سینه، سفارش اتیکت سینه، اتیکت سینه آماده ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران در سال 1384 شمسی با هدف استعدادیابی و گسترش ورزش بدن سازی و پرورش اندام تشکیل شده است. این فدراسیون رشته های ورزشی پرورش اندام، پاور لیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی، پرس سینه و فیتنس را تحت پوشش دارد.

بج سینه فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران که به صورت سه بعدی طراحی و اجرا شده است. گروه نشانه ساز برای ساخت این  نشان سینه از متریال  سرب و زاماک استفاده نموده است. روش ساخت آن هم روش ریخته گری بوده است. بج فدراسیون پرورش اندام قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد. در طراحی این بج سعی شده تا ظاهر آن تداعی‌گر قهرمانان بزرگ رشته پرورش اندام باشد. ظاهر براق بج باعث زیبایی بیشتر آن برای علاقه‌مندان به رشته پرورش اندام می‌شود. به همین علت در ساخت آن از آبکاری طلا استفاده شد.

نشان سینه نوعی وسیله تبلیغاتی است که نمایندگان و کارمندان یک شرکت یا سازمان در رویدادهای مختلف برای نشان دادن برند یا لوگو خود از آن استفاده می‌کنند. نشان سینه را با نام‌های دیگر آن همچون بج، سنجاق، پلاک و گل سینه نبز می‌شناسند. زبان لاتین نیز به آن pin badge گفته می‌شود. این وسیله یک قطعه‌ی کوچک (غالبا فلزی) است که با توجه به لوگو یا همان نشان یک مجموعه طراحی شده است. استفاده از نشان سینه باعث ماندگاری برند و نام سازمان در ذهن مخاطب  خواهد شد.

استفاده از بج یا اتیکت امروزه در سطح جهان رواج دارد و یک نماد خاص در ملاقات‌های رسمی به حساب می‌آید . به‌طور مثال مدیران ارشد سازمان‌ها یا دیپلمات‌ها و مقامات سیاسی کشورها در ملاقات‌های خود از بجی که حاوی لوگو سازمان خود یا پرچم کشورشان باشد، استفاده می کنند.

نشان سینه را همانطور که از نام‌های دیگرش پیداست با استفاده از ابزاری مانند مگنت یا سوزن به لباس، کت و مقنعه متصل می‌کنند.

نوع دیگری از اتصال مخصوص بج‌های بزرگتر نیز وجود دارد که آسیب کمتری به لباس وارد می‌کند. با توجه به اینکه استفاده از سنجاق باعث تخریب بافت کت یا لباس کارکنان خواهد شد، از گل سینه مگنتی( آهنربایی ) به عنوان راه‌حل جایگزین برای اتصال استفاده می‌کنند. البته محدودیت و مشکل این نوع اتصال در اندازه بج می‌باشد. در واقع برای استفاده از این نوع اتصال باید ابعاد نشان از دو سانتی‌متر مربع یزرگتر باشد تا آهنربای مخصوص به آن الصاق شود.



:: برچسب‌ها: بج سینه, نشان سینه, اتیکت, بج فلزی, بج فوری، بج کت، قیمت بج، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه، ساخت بج ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک مشخصات کابل

شرکت کابل مسین یک شرکت تولیدی در زمینه کابل‌سازی می‌باشد. این شرکت در شهر کرج  و منطقه محمدشهرقرار واقع شده است. شرکت کابل مسین نزدیک به ربع قرن سابقه فعالیت در زمینه تولید و توزیع محصولات مسی و آلومینیومی دارد.

شرکت کابل مسین با بهره گیری از تجربیات مدیران و کارشناسان متخصص خود در زمینه تولید سیم و کابل و نیز با استفاده از ماشین آلات مدرن و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته در زمینه تست مواد و محصولات و کنترل کیفیت توانسته است به کیفیت بالای محصولات دست پیدا کرده و با ظرفیت تولید ۹۰۰۰ تن مس و آلومینیوم در زمره بزرگترین تولید کنندگان کابل قرار گیرد.

بر روی قرقره‌های کابل برق پلاک فلزی زیبایی نصب می‌گردد که حاوی اطلاعات ارزشمند و مهمی درباره آن است. این نیم پلیت یا پلاک مشخصات زیبا طول، اندازه، زمان ساخت و دیگر اطلاعات آن را در بر دارد. نیم پلیت ها از انواع رایج پلاک فلزی هستند و اغلب از فلزاتی نظیر آلومینیوم و استیل ساخته می‌شوند. شکل ظاهری و ابعاد نیم پلیت ها غالبا مستطیلی است. در نمونه‌های استیل از حکاکی اسیدکاری با چاپ رنگ کوره‌ای استفاده میشود. در نمونه های آلومینیوم حکاکی لیزری و نوع چاپ غالبا آنادایز و در برخی موارد سابلیمیشن است. البته چاپ افست نیز در آنها کاربرد دارد. ساخت نیم پلیت در کارگاه‌های پیشرفته و با دستگاه‌های مخصوص با دقت بالایی انجام می‌شود.

اغلب نیم پلیت‌ها رنگ نقره‌ای زمینه نقره‌ای دارند و قسمت نوشتاری آن مشکی است. البته می‌توان در رنگ‌های متفاوتی آن را تولید کرد. ساخت یک پلاک زیبا که محصول شما را معرفی می‌کند باعث اعتبار بخشی به شما و محصولاتتان خواهد شد. در کارخانجات نیز الصاق نیم پلیت به افراد کمک خواهد کرد که شیوه درست استفاده از یک دستگاه را بیاموزند و با مخاطرات آن آشنا شوند.

 شما می‌توانید جهت  سفارش و ساخت انوع پلاک فلزی و مشخصات با نشانه ساز تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: ساخت پلاک، سفارش پلاک فلزی، قیمت پلاک، پلاک دستگاه، پلاک صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مناطق آزاد تجاری - صنعتی، طبق تعریف سازمان توسعه صنعتی ملل متحد به‌عنوان محرکه‌ای در جهت تشویق صادرات صنعتی تلقی می‌گردند. در همین راستا سازمان منطقه آزاد قشم در سال 1372با تصویب هیات دولت و قانون مجلس شورای اسلامی حداکثر به وسعت سیصد کیلومتر مربع به هم پیوسته در ضلع شمال شرق جزیره، فعالیت خود با هدف تبدیل شدن به هاب نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی کشور کار خود را آغاز کرد. درآمد سازمانهای مناطق آزاد صرفاً بایستی در چارچوب بودجه سالیانه که به تصویب هیات وزیران میرسد هزینه گردد. کمکهای سازمان جهت عمران و آبادانی سایر نواحی (با اولویت نواحی همجوار) صرفاً با تصویب هیات دولت امکانپذیر بوده و هرگونه کمک دیگری تصرف غیرقانونی در اموال عمومی محسوب خواهد شد. مناطق آزادتجاری - صنعتی  به عنوان قطب‌های  گردشگری و تجارت محل برگزاری همایش‌ها و رویدادهای گوناگون است.

 تندیس پلکسی سازمان منطقه آزاد قشم دارای شکل زیبا و تاثیرگذاری می باشد که به سفارش سازمان منطقه آزاد توسط گروه نشانه‌ساز طراحی و ساخته شده است.

یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که به علت هزینه مناسب و کیفیت بالای چاپ  آن، کاربرد بسیاری  دارد. شکل ظاهری بدنه این نوع تندیس اغلب طراحی ساده‌ای دارد اما در برخی موارد طراحی آن کمی پیچیده‌تر می‌شود. تنوع رنگ در ساخت نیز یکی از ویژگی‌های ممتاز و خاص این تندیس است. از این نوع تندیس می‌توان برای قدردانی و تجلیل گروهی استفاده کرد. در مراسماتی مانند روز معلم، جشن فارغ التحصیلی، روز پرستار، روز پزشک و … استفاده از این تندیس می‌تواند یک خاطره ماندگار در ذهن دریافت کنندگان آن تثبیت نماید. حتی می‌توان از این تندیس به عنوان لوح سپاسی زیبا برای قدردانی از نفرات برگزیده یک سازمان یا مسابقه استفاده کرد. این انعطاف در کاربرد دلیل محبوبیت بالای تندیس‌های پلکسی می‌باشد.

تندیس دارای انواع گونا گون دیگری نظیر تندیس حجمی و فلزی، تندیس کریستال، تندیس آماده و ... می باشد.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج سینه اپل

اپل به عنوان یک شرکت فناوری آمریکایی چند ملیتی شناخته شده است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزار رایانه و ارائه دهنده خدمات آن لاین فعالیت می کند. اپل معمولا" به تولید سخت افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح نظیر آی پد، آی مک، مک بوک، آیفون، اپل واچ، اپل تی وی و آی پاد معروف است، همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم افزار نظیر آی تیونز، آی لایف، آی ورک و سیستم عامل نیز فعالیت می نماید.

محصولات این شرکت به طور گسترده در بازار ایران به فروش می‌رود. کارمندان مراکز پخش و نمایندگی‌های شرکت اپل در ایران با بج خاص این شرکت پوشش ویژه خود را دارندبج فلزی اپل با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا مات و براق به شیوه اسید کاری توسط گروه تولیدی بج نشانه ساز تولید شده است.

امروزه بج سینه به عنوان یک ابزار مهم برندینگ در جهان مطرح است. شرکت و سازمان‌ها برای شرکت در مراسمات رسمی خود از بج سینه‌ای که هویت آنها را بیان می‌کند، استفاده می‌کنند. بج سینه مانند هر کالای رایج دیگری انواع گوناگون و متنوعی دارد.‌
این تنوع بر اساس موارد مختلفی ایجاد می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث ایجاد دسته‌بندی در انواع بج سینه می‌شود، ماده اولیه آن است.یکی از مهم‌ترین انواع بج سینه (بر اساس جنس) بج فلزی می‌باشد. بج فلزی به چهار خانواده مهم تقسیم می‌شود.

  • بج برنجی ۲- بج آلومینیومی ۳- بج استیل ۴- بج سربی

بج سینه به خاطر ساختار ظاهری خود در نگاه اول توجه مخاطب را جلب می‌کند.  استفاده از بج در البسه نیروی انسانی و کارکنان مجموعه احساس تعلق به برند را در آنها افزایش می‌دهد. نشان سینه در جلسات رسمی به پوشش طرفین مذاکره رسمیت و اعتبار بصری خاصی می‌بخشد. داشتن یک نشان ظریف جواهرگونه و زینتی که به زیبایی طراحی شده است ارزش خاصی به خود شخص و آن برند می‌دهد. علاوه بر این مخاطب نیز با مشاهده آن احساس اعتماد بیشتری به آن فرد و برند خواهد کرد.

از مزایای دیگربج فلزی، یکسان سازی البسه کارکنان یک مجموعه است. شرکت‌ها، مجموعه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ با سفارش و ساخت نشان سینه‌ای منحصربه فرد، خاص بودن مجموعه خود را برای مخاطبان و مشتریان خود نمایان می‌سازند.



:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم تشریفات سوریه نیز همانند پرچم رو میزی از چهار رکن اصلی( چاپ پرچم، پارچه پرچم، ریشه پرچم و پایه پرچم) تشکیل شده است، که  هرکدام از این ارکان دارای اهمیت بالایی هستند.

چاپ پرچم: چاپ  دارای انواع زیادی است اما مهمترین آنها که برای چاپ پرچم تشریفات مورد استفاده قرار می گیرند شامل:

چاپ دیجیتال که از کارآمدترین نوع چاپ در حال حاضر در دنیای تبلیغات است. از مزایای این چاپ می توان به  چاپ سریع و  تغییر طرح مورد نظر به همراه محتویات آن اشاره کرد. 

چاپ لیزری از انواع چاپ های  پیشرفته است. از مزایای این نوع چاپ می توان به سرعت بالا و چاپ هرگونه اطلاعات متنی و تصویری با دقت بسیار زیاد برروی  فلز ، چوب،پارچه، کاغذ و… اشاره نمود.

 چاپ سیلک اسکرین از روش های چاپ قدیمی است و در مقایسه با چاپ های دیجیتال و پیشرفته، از ظرافت کمتری برخوردار می باشد. در این نوع چاپ همه مراحل انجام کار  به صورت  سنتی انجام‌ می‌گیرد. چاپ پفکی معروفترین آنها می باشد.

پارچه پرچم:  پارچه از حساسترین قسمت های پرچم تشریفات است، علت آن این است که پارچه پرچم می باشد که می تواند جلوه و زیبایی خیره کننده ای به پرچم بده،د لذا اگر پارچه از جنس و مرغوبیت پایینی برخوردار باشد این زیبایی دیده نخواهد شد.    به همین دلایل  در  ساخت پرچم تشریفات‌ عراق، سعی شده است از پارچه های   مخمل،لمینت، ساتن آمریکایی و جیر استفاده نمایند. این پارچه ها علاوه بر زیبایی از مقاومت خوبی نیز برخوردار می‌باشند. 

ریشه پرچم : ریشه پرچم نیز مانند پارچه در نمایش ظاهری پرچم تشریفات نقش مهمی را ایفا می کند. از مزایای ریشه ها می توان به تعداد بالای رنگ بندی و سایز بندی های متنوع اشاره نمود. ریشه‌ها به دو صورت تک لا و دولا و در اندازه های بزرگ، کوچک، پهن و نازک  موجود می باشند.

پایه پرچم: پایه پرچم تشریفات به صورت دو مدل پنجه شیری و خورشیدی ساخته  می شوند. این پایه ها  معمولا” از جنس چدن یا برنج وبه رنگ های طلایی و نقره ای تولید می‌شوند. 

از مزایای پایه های مزبور می توان به وزن مناسب و سطح اتکای بالا و ارتفاع استاندارد آنها ،  اشاره کرد. به دلایل مزبور این پایه ها به راحتی روی زمین قرار می گیرند و در مقابل باد و تکان های ناگهانی حرکت نکرده و به هیچ وجه نمی افتند.

تعیین و برآورد قیمت پرچم تشریفات و رومیزی سوریه متاثر از عوامل متعددی است که مهمترین آنها عبارتند از:

بی تردید نوع و کیفیت ارکان اصلی پرچم شامل پایه، پارچه،ریشه و چاپ پرچم به طور ریشه ای در افزایش و یا کاهش قیمت پرچم اثر دارند. در صورتی که تمام و یا هرکدام از آنها از کیفیت بالاتری برخوردار باشند مسلما” تاثیر بسزایی در قیمت پرچم خواهند گذاشت.

به غیر از عوامل مذکور عوامل دیگری نظیر: تیراژ و تعداد پرچم های مورد درخواست مشتری نیز در قیمت دخیل می باشد و هرچقدر این تعداد بیشتر باشد قیمت تمام شده آن کاهش یافته و فروش آن ارزانتر می باشد.

اندازه و ابعاد پرچم مورد نظر مشتری نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد به طوریکه قیمت با ابعاد پرچم رابطه مستقیم دارد. 

برای طراحی و سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات  سوریه با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300

02188843200

09122488874



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، ساخت پرچم تشریفات، سفارش پرچم، قیمت پرچم تشریفات ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کشور جمهوری عربی سوریه در غرب آسیا واقع شده است و شهر دمشق دومین شهر بزرگ و پایتخت آن محسوب می شود. مساحت سوریه 185180 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت این کشور بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته  بالغ بر 17538435 نفر بوده است، که از این تعداد در حدود 5 میلیون نفر در شهر دمشق ساکن هستند.

حکومت سوریه حزب سوسیالیست بعث است. از نظر مذهبی، کل مردم سوریه به چهار دسته تقسیم می شوند که: 74 درصد سنی، 13 درصد شیعه، 10 درصد مسیحی و 3 درصد دروزی می باشند.

از سال 1980 میلادی پرچم رسمی کشور سوریه تغییر و به شکل امروزی مورد استفاده قرار گرفت. این پرچم شامل سه نوار افقی رنگی است که به ترتیب از بالا به رنگ قرمز، زیر آن سفید و سپس نوار سیاه رنگ قرار گرفته، در ضمن دو ستاره سبز رنگ پنج پر در وسط رنگ سفید قرار گرفته است.

 پرچم رو میزی دارای چهار قسمت اصلی شامل: چاپ روی پارچه، پارچه، ریشه و پایه پرچم می باشد.

چاپ بر روی پرچم: از آنجاییکه پرچم رو میزی سوریه باید دارای زیبایی خیره کننده ای باشد لذا نوع چاپی که قرار است برروی پارچه آن زده شود دارای اهمیت بالایی است و معمولا” این خواسته از سوی سازندگان پرچم رومیزی و خریداران نیز مورد عنایت قرار می گیرد به همین دلیل چاپ های روی پرچم محدود بوده وبه سه نوع سیلک ، سابلیمیشن، لیزری و دیجیتال خلاصه می شود.

چاپ سیلک اسکرین از انواع چاپ های قدیمی می باشد که ابتدا طرح پرچم برروی توری انعکاس پیدا کرده و سپس رنگ مورد نظر را با استفاده از کاردک یا غلتک به پارچه انتقال می دهند.

سابلیمیشن نوعی چاپ حرارتی است که طرح مورد نظر را بوسیله حرارت برروی پارچه چاپ می نمایند.

لیزر یک نوع چاپ دیجیتالی و با کیفیت می باشد که به وسیله آن  انجام امور چاپی خیلی ظریف و کوچک را با استفاده از رنگ های متنوع می توان به سرانجام رساند. 

دیجیتال از چاپ های مدرن و جدید می باشد که با استفاده از پرینترهای رنگی طرح پرچم سوریه را برروی پارچه حک می کنند.

پارچه پرچم رومیزی: پارچه پرچم رو میزی همانند سه رکن اصلی دیگر دارای اهمیت و ارزش بسزایی در زیبایی پرچم رو میزی به خود اختصاص می دهد به طریکه هرچقدر عوامل دیگر مناسب انتخاب شوند ولی در مقابل از یک نوع پارچه نامرغوب استفاده شود قائدتا” نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. 

ریشه: درست است که برخی از پرچم های رومیزی بدون ریشه از زیبایی زیادی برخوردار هستند ولی جلوه ای که یک پرچم رو میزی ریشه دار دارد همیشه بهتر از آن می باشد.

پایه: نقش پایه پرچم به عنوان تکمیل کننده ساخت یک پرچم رومیزی اهمیت دارد چراکه در صورت اتمام مراحل قبل بدون در نظر گرفتن پایه به منزله این است که انگار کاری انجام نشده است و این امر اهمیت پایه پرچم رو میزی را چند برابر می کنند. 

انواع پایه پرچم رو میزی:

پایه طرح ال و تی از حروف لاتین: این نوع از پایه ها معمولا” از جنس فلز استیل ساخته می شوند و چون دارای شباهت کامل به دو حرف لاتینL وT  دارند به همین نام مشهور شده اند.

پایه سنگی: همانطوری که از اسم این پایه مشخص است ،جنس آن از سنگ دارای وزن و ابعاد کم و شکل ظاهری مدور و چهار گوش می تواند داشته باشد.

پایه استیل: جنس این پایه از استیل بوده و معمولا” به شکل دایره ساخته می شوند.

پایه چوبی: چون وزن پرچم رومیزی کم است لذا از چوب نیز به عنوان پایه می تواند مورد استفاده قرار گیرد چوب نیز مانند سنگ به کل دایره و چهارگوش قابل بهره برداری است.   

برای طراحی و سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات و رومیزی سوریه با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300

02188843200

09122488874



:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم، ساخت پرچم رومیزی سوریه ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

اگر به دنبال مرکز تخصصی برای درمان کودکان خود هستید مرکز طبی کودکان انتخاب مناسبی می‌باشد. پزشکان و کارکنان این مجموعه از میان افراد باتجربه و ماهر انتخاب شده اند. این مرکز بابیش از نیم قرن فعالیت به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور شناخته شده است.مرکز طبی کودکان از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است، نظیر: دارای بهترین وبه روز ترین خدمات پزشکی با رعایت اصول اخلاقی و رفتارحرفه ای است، پیشرو در ارائه خدمات ایمن، با کیفیت و مبتنی بر شواهد در راستای فراهم سازی سلامت پایدار می باشدو... ساخت اتیکت سینه کارکنان این مرکز توسط گروه تولیدی نشانه ساز انجام شده است. جنس این اتیکت از مولتی استایل می‌باشد که باعث کاهش هزینه تولید آن شده است. جهت سفارش انواع اتیکت سینه می‌توانید با ما تماس برقرار نمایید.

اتیکت سینه علاوه بر مولتی استایل دارای انواع دیگری مانند اتیکت سینه پلکسی گلس، آلومینیومی، برنجی و... می باشد.

اتیکت پلکسی گلس  نمونه‌ای دیگر از انواع اتیکت پرسنلی می‌باشد. این اتیکت دارای تنوع رنگی وظاهر آن غیرفلزی است. هزینه ساخت و سفارش این اتیکت به طور تقریبی با مدل مولتی استایل آن برابر است. این اتیکت قابلیت حک برجسته را نیز دارا می‌باشد.

اتیکت آلومینیومی  به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع اتیکت طرفداران زیادی دارد. جنس آلومینیوم برای چاپ بسیار مناسب می‌باشد و این موضوع باعث شده کارهای بسیار باکیفیتی از این جنس ساخته شود. چاپ بر روی آلومینیوم به دو صورت امکان پذیر است : آنادایز و سابلیمیشن.

 اتیکت برنجی  به اندازه جنس آلومینیومی آن رایج نیست اما با این حال طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد. محدودیت در انتخاب رنگ وعدم چاپ تصویر فرد مهم‌ترین نواقص و معایب اتیکت برنجی می‌باشند. از طرف دیگر استفاده از این اتیکت موجب تمایز و منحصربه فرد شدن مجموعه شما خواهد شد.‌‌‌از آلیاژ برنج بیشتر در ساخت بج سینه استفاده می‌شود اما درساخت اتیکت نیز می‌توان از این آلیاژ بهره برد.



:: برچسب‌ها: بج سینهxساخت اتیکت سینهxساخت بج سینهxسفارش اتیکت سینهxقیمت اتیکت سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت پلاک مشخصات و نیم پلیت

امروزه با گسترش برج‌سازی و افزایش تعداد طبقات آپارتمانها، استفاده از آسانسور به امری رایج و معمول در زندگی شهرنشینی تبدیل شده است. اما این وسیله علیرغم تمام فوایدی که دارد، ممکن است مخاطراتی نیز داشته باشد. بنابراین در داخل کابین هر آسانسور پلاک فلزی مشخصات آن الصاق شده است. این پلاک مشخصات که به آن نیم پلیت نیز می‌گویند دربردارنده اطلاعاتی شامل حداکثر ظرفیت جابجایی آن آسانسور و نکات ایمنی درباره طریقه استفاده از آن نیز بیان شده است. در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است سرنشینان دچار حادثه شوند.مطالعه این پلاک فلزی باعث حفظ سلامت ما و استفاده بهینه از آن آسانسور خواهد شد.

پلاک مشخصات یا همان نیم پلیت امروزه به صورت گسترده و بر روی محصولات فراوانی الصاق می‌شود. به کمک پلاک مشخصات می‌توان با ویژگی‌های یک محصول بیشتر آشنا شد و دستورالعمل استفاده از آن را نیز فراگرفت. توجه به پلاک مشخصات به ما شیوه استفاده صحیح از یک محصول را می‌آموزد و محدودیت‌های آن را نیز بیان می‌کند. نصب پلاک مشخصات بر روی اکثر دستگاه‌ها و وسایل برقی الزامی می‌باشد. نیم پلیت و پلاک مشخصات غالبا توسط شرکت‌های تولیدی، کارخانجات و کارگاه‌‌ها سفارش داده می‌شود. در چنین محیط‌هایی دستگاه‌هایی وجود دارد که نیاز به نیم پلیت دارند. ضمنا بعضی کارگاه‌های تولیدی نیز محصولاتی را روانه بازار می‌کنند که بر روی آن پلاکی برای درج اطلاعات آن محصول ضروری است. به طور مثال یک شرکت که محصولی مانند چرخ گوشت تولید می‌کند برای محصولش سفارش پلاک فلزی می‌دهد تا اطلاعات و مواردی که درنظر دارد بر روی آن نصب شود. قیمت و هزینه نهایی برای ساخت هر نیم پلیت به جنس ماده اولیه، ابعاد و چگونگی چاپ آن بستگی دارد. علاوه یر این، عواملی مانند برجسته بودن و تعداد رنگ نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

شما می‌توانید جهت سفارش ساخت پلاک مشخصات محصولات خود با شرکت نشانه ساز تماس برقرار نمایید.



:: برچسب‌ها: پلاک فلزی، ساخت پلاک فلزی، سفارش پلاک مشخصات، قیمت پلاک صنعتی، ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تندیس پلکسی گلس دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی به سفارش کانون سراج توسط شرکت نشانه ساز ساخته شده است. این تندیس زیبا به صورت درختی روبه رشد و تعالی طراحی و ساخته شده استساخت تندیس سفارشی توسط گروه نشانه ساز همواره با رضایتمندی مشتریان همراه است. طراحی زیبا،کیفیت ساخت و قیمت مناسب سه عاملی است که مشتریان را همواره به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید کارهای مرتبط را در انتهای همین بخش مشاهده کنید.

یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارد. این تندیس‌ با قابلیت چاپ فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشد. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ضمن آگاهی از شیوه ساخت و هزینه این تندیس از چگونگی سفارش و نمونه کارهای آن دیدن نمایید.

 پایه و بدنه دو بخش اصلی تندیس‌های پلکسی می‌باشد. پایه این تندیس‌ها به صورت صیقلی و برشکاری ایجاد شده است. بدنه این تندیس‌ها نیز همانطور که از نام آن مشخص است از جنس پلکسی است که برای چاپ لیزری و حکاکی بسیار مناسب می‌باشد.

شکل ظاهری بدنه این نوع تندیس اغلب طراحی ساده‌ای دارد اما در برخی موارد طراحی آن کمی پیچیده‌تر می‌شود. تنوع رنگ در ساخت نیز یکی از ویژگی‌های ممتاز و خاص این تندیس است.

لوگو، نام تجاری و یا متن مورد نظر سفارش دهنده می‌تواند در داخل بدنه آن به صورت دو بعدی و یا سه بعدی حک و چاپ شود. البته در برخی موارد بدنه تندیس پلکسی فقط منقش به لوگو و یا نام سازمان می‌باشد و متن تجلیل و سپاس به صورت پلاکی طلایی بر پایه تندیس متصل می‌شود. این تندیس می‌تواند به صورت مات و شفاف و در رنگ‌های مختلف با ابعاد گوناگون ساخته شود.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک مشخصات آلومینیومی

شرکت آب و فاضلاب استان تهران بـــه استناد ماده یک قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب ایجاد و در تاریخ 1371/1/24 به شماره 89561 در اداره کل ثبت شرکت ها ثبت و تأسیس شد. ماموریت شرکت آب و فاضلاب استان تهران عبارت است از: تامین، انتقال، تصفیه و توزیع پیوسته آب شرب و جمع آوری،انتقال،تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، توسعه تاسیسات آب و فاضلاب و ارتقای بهره‌برداری نظام‌مند از آن‌ها در راستای توسعه خدمات شهری و ارتقای سطح سلامت عمومی در محدوده جغرافیایی استان تهران. 

آب سرچشمه حیات و باارزشترین ترکیب جهان است. شرکت آب و فاضلاب تهران وظیفه خدمت رسانی و رساندن آب شرب بهداشتی به منازل مردم شهر تهران را به عهده دارد. مانند هر شرکت خدماتی دیگر در قبال این وظیفه از مشترکین مبالغی را بر اساس میزان مصرفشان دریافت خواهد کرد. این مبالغ براساس کارکرد کنتور آب مشترکین محاسبه خواهد شد. برای ثبت دقیق و بهتر این اطلاعات هر کنتور دارای اطلاعات منحصر به فردی است. این اطلاعات توسط پلاک آلومینیومی به کنتور آب الصاق می‌شود. این نیم پلیت با چاپ برجسته و طراحی زیبا، دارای ماندگاری بالایی می باشد. پلاک مشخصات یا همان نیم پلیت امروزه به صورت گسترده و بر روی محصولات فراوانی الصاق می‌شود.

علاوه بر مورد فوق الذکر به کمک پلاک مشخصات می‌توان با ویژگی‌های یک محصول بیشتر آشنا شد و دستورالعمل استفاده از آن را نیز فراگرفت. توجه به پلاک مشخصات به ما شیوه استفاده صحیح از یک محصول را می‌آموزد و محدودیت‌های آن را نیز بیان می‌کند. به طور مثال در داخل کابین هر آسانسور یک نیم پلیت فلزی متصل شده است. بر روی این نیم پلیت حداکثر ظرفیت جابجایی آن آسانسور نوشته شده است. ضمنا نکات ایمنی درباره طریقه استفاده از آن نیز بیان شده است. در آن در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است سرنشینان دچار حادثه شوند. امروزه وجود پلاک مشخصات بر روی اکثر دستگاه‌ها و وسایل برقی الزامی می‌باشد.

شما میتوانید برای سفارش و ساخت انواع پلاک مشخصات و نیم پلیت های فلزی برای محصولات یا دستگاه‌های خود با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: ساخت پلاک، سفارش پلاک فلزی، قیمت پلاک، پلاک دستگاه، پلاک صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()