نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

 

بازی دارت دارای قدمت چند صد ساله می باشد . دارت ابتدا ورزشی بسیار معمول در بین سربازان جهت پر بار کردن اوقات فراغت آنها در بین نبردها بوده است . سربازان ابتدا پیکان های کوتاه شده کمان های خود را به درب بشکه های آب پرتاب می کردند . به طوری که قبل از جنگ معروف صد ساله (1453-1339 میلادی ) بواسطه خوی بسیار جنگنده ملت انگلیس تیراندازی با کمان یکی از معروف ترین تفریحات آنها بشمار می رفت . در جنگ باراک (1485-1455)تفریح سربازان تیراندازی با کمان بودکه به هدف هایی برروی درب بشکه های آب و تنه درخت نشانه می رفتند و بدین نحو توانایی خود را محک می زدند . سرانجام زمان صلح و دوستی بین سال های 1481 تا 1603 فرا رسیدو در انگلیس آرامش بتدریج حاکم شد . در این زمان بود که تیر ها را کوتاه کردند و بدون استفاده از کمان و فقط با استفاده از دست نشانه را هدف گرفته و تیر ها را پرتاب می کردند . ابتدا تنها مشک های آب را هدف قرار داده اما سپس پوست را به تکه ای از درخت چسبانده و مورد هدف قرار می دادند .سپس برش های از تنه های درخت را به عنوان صفحه دارت استفاده می کردند . در برش تنه درخت حلقه های طبیعی وجود دارد که بعد از خشک شدن بافت درخت این حلقه ها کاملا ظاهر می شود.
از اویل قرن بیستم میلادی انگلیسی ها به ورزش دارت بسیار علاقمند شدند و برای انجام این ورزش باشگاه ها و تیم های دارت را تاسیس کردند که از آن زمان تاکنون بزرگترین مسابقات دارت در لندن برگزار می شود . در سال 1924 فردی به نام Licensed    Victallers انجمن بین المللی دارت را تاسیس کرد . از سال 1927 تا 1938 مسابقات سراسری لندن انجام شد اما با شروع جنگ جهانی دوم ( 1945-1939 میلادی ) موجب شد این مسابقات تا سال 1947 تعطیل گردد. در سال 1965 ورزش دارت جهانی شد . سرانجام در سال 1976 فدراسیون جهانی دارت  با 15 عضو تاسیس گردید . فدراسیون جهانی دارت , ورزش دارت را بین اعضای خود در سطح جهان به عنوان یک ورزش مهم و پایه گسترش داده است . درحال حاضر 66 کشور از چهار قاره عضو فدراسیون جهانی دارت هستند .
از 30 شهریورسال 1383 ورزش دارت در ایران با هدف ترویج و گسترش آن در میان تمام اقشار جامعه زیر نظر فدراسیون تیراندازی با کمان پایه گذاری گردید .سپس زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت های خود را ادامه داد . بنیانگذاران دارت در تلاش هستند موافقت وزارت ورزش و جوانان را برای تاسیس فدراسیون ورزش دارت ایران باتوجه به قابلیت های این رشته ورزشی در همه ابعاد و جنبه های تربیت بدنی ( آموزشی و تربیتی , همگانی و تفریحی , قهرمانی و حرفه ای ) کسب نمایند.

بج سینه برنجی انجمن دارت ایران به سفارش این مجموعه و توسط گروه تولیدی بج سینه نشانه ساز به زیبایی طراحی و تولید شده است. این بج زیبا را می‌توان به وسیله سوزن یا حتی مگنت به لباس متصل کرد. ظاهر زیبای این بج که منقش به جام هخامنشی است جز نمونه‌های خاص بج سینه می‌باشد. شما می‌توانید برای سفارش بج اختصاصی شرکت و سازمان خود با ما تماس بگیرید.

بج سینه  یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.



:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

شرکت دیجی کالا درسال 1385 توسط برادران محمدی با20 میلیون تومان سرمایه و 5 نفر پرسنل بنیان گذاشته شد . در حال حاضردیجی کالا بزرگترین و مدرنترین فروشگاه اینترنتی و آنلاین در ایران است ودر تهران مستقر می باشد. این شرکت دارای 2200 نفر پرسنل بوده و روزانه بیش از 5 میلیون بازدید کننده دارد و حدود 85 درصد سهم بازار فروش آنلاین را در اختیار دارد.این شرکت یکی از خرده فروشی های آنلاین در خاورمیانه محسوب می شود.بنابر آمار منتشر شده تا اوایل سال 1400 توسط این شرکت بیش از 4 میلیون کالای مختلف توسط 160 هزار فروشنده برای فروش عرضه شده است.

شرکت دیجی کالا علاوه بر فروشگاههای آنلاین دارای زیرمجموعه های مختلفی نظیر: فیدیبو(کتاب الکترونیک)، دیجی استایل(پوشاک)،دیجی پلاس،دیجی پی(فین تک)،دیجی اکسپرس، دیجی کلاب( تشویق مشتریان وفادار)، دیجی نکست(نوآوری)، کمداو پیندو می باشد.

مدالیوم دیجی کالا توسط گروه نشانه ساز طراحی و ساخته شده است. ساخت دیجی کالا که به سفارش دیجی کالا انجام شده است به همراه چرمی اختصاصی که برای این مجموعه تولید شده است.

متریال (جنس) مواد استفاده شده در این مدال ها برنج است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز به تولید رسیده است. این مدال ها نیز توسط نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

ساخت مدالیوم فرآیندی مشابه با سایر نشان‌های فلزی دارد. شاید تنها تفاوتش در ساخت نسبت به مدال ابعاد کوچکتر و ضخامت نازکتر آن است. پس از مرحله پذیرش سفارش قالب اولیه برای ساخت مدالیوم تولید می‌شود. پس از آنکه قالب مدال آماده شد مرحله ریخته ‌گری با ماده موردنظر انجام می‌پذیرد. سرب و برنج به عنوان ماده اولیه در ساخت مدالیون بسیار مناسب هستند. در پایان این مرحله شکل فیزیکی اولیه مدالیوم موردنظر ما به دست می‌آید. حالا با آبکاری جلا و رنگ مورد نظر را به مدالیون اضافه می‌کنیم. یکی از تفاوت‌های مدالیوم با مدال ورزشی و شیلد نحوه استفاده آن است. اگر قصد دارید مدالیون را به صورت حمایل ببندید در این مرحله به وسیله بند کوتاهی شیئی به نام مدبر به آن اضافه می‌شود تا راحت‌تر به لباس متصل شود.



:: برچسب‌ها: ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی، مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

نیم پلیت فلزی

شرکت فنی و مهندسی فولاد پایا در سال ۱۳۷۳ با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی و خودکفایی در تامین و ساخت قطعات یدکی و تجهیزات صنایع فولاد، معادن، نفت، گاز وپتروشیمی در مجاورت فولاد خوزستان آغاز به کار نمود. این شرکت بر روی تمامی محصولات خود پلاک فلزی(نیم پلیت) زیبایی متصل می نماید که اطلاعات مربوط به آن محصول را در اختیارمشتریان و سایر افراد قرار می‌دهد.

پلاک مشخصات یا همان نیم پلیت امروزه به صورت گسترده و بر روی محصولات فراوانی الصاق می‌شود. به کمک پلاک مشخصات می‌توان با ویژگی‌های یک محصول بیشتر آشنا شد و دستورالعمل استفاده از آن را نیز فراگرفت. توجه به پلاک مشخصات به ما شیوه استفاده صحیح از یک محصول را می‌آموزد و محدودیت‌های آن را نیز بیان می‌کند. به طور مثال در داخل کابین هر آسانسور یک نیم پلیت فلزی متصل شده است. بر روی این نیم پلیت حداکثر ظرفیت جابجایی آن آسانسور نوشته شده است. ضمنا نکات ایمنی درباره طریقه استفاده از آن نیز بیان شده است. در آن در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است سرنشینان دچار حادثه شوند. امروزه وجود پلاک مشخصات بر روی اکثر دستگاه‌ها و وسایل برقی الزامی می‌باشد.

قیمت و هزینه نهایی برای ساخت هر نیم پلیت به جنس ماده اولیه، ابعاد و چگونگی چاپ آن بستگی دارد. علاوه یر این، عواملی مانند برجسته بودن و تعداد رنگ نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

یکی دیگر از چالش‌های مشتریان در سفارش پلاک دستگاه، جنس آن است. برچسب‌های کاغذی نیز می‌توانند برای ثبت اطلاعات یک محصول به کار برده شوند اما چرا استفاده از نیم پلیت فلزی مرسوم است؟ جواب این پرسش به جلوه ظاهری و ماندگاری پلاک مشخصات فلزی برمی‌گردد. اطلاعات و نوشته‌های چاپ شده بر روی برچسب‌ها بعد از مدت کوتاهی از بین می‌رود یا خود برچسب به طور کلی آسیب می‌بیند و قابل استفاده نیست. اما نیم پلیت فلزی حتی ده ها سال دارد و جلوه‌ای زیبا به محصول می‌دهد. ضمنا فضای مناسب و ماندگاری برای تبلیغ برند شماست. شرکت نشانه ساز با کمترین قیمت، پلاک مشخصات را با بالاترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد

 شما نیز می‌توانید با سفارش و ساخت پلاک مشخصات شخصی از شرکت نشانه ساز، برای محصولات خود، در محیطی مناسب برند خود را تبلیغ کنید.



:: برچسب‌ها: ساخت پلاک، سفارش پلاک فلزی، قیمت پلاک، پلاک دستگاه، پلاک صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

 

 

slide-bdb8f02

 

 

 

 

 

اتیکت سینه جسمی کوچک و فلزی است که ازآن در محیط‌های اداری برای معرفی پرسنل استفاده می‌شود. در واقع اتیکت‌ پرسنلی جز خانواده بج سینه و پین فلزی و … می‌باشد اما تفاوت‌هایی با آنها دارد. امروزه اتیکت تبدیل به بخشی از پوشش رسمی کارمندان سازمان‌های مختلف تبدیل شده است. با آنکه غالبا جنس اتیکت سینه فلزی می‌باشد اما انواع غیرفلزی آن نیز به طور محدودتری وجود دارد. اگر می‌خواهید همه چیز را درباره انواع اتیکت‌ها، چگونگی ساخت، نحوه اتصال، جنس و قیمت آن بدانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

کاربرد اتیکت

یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره اتیکت مطرح می‌شود کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد هر چیز لزوم خرید و مصرف آن را توجیه می‌کند.اتیکت می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و برای معرفی و شناسایی کارمندان یک مجموعه استفاده شود. مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان یک شرکت یا موسسه  اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. ضمنا لوگوی مجموعه نیز بر روی آن چاپ شده است.کارکنان تمامی بانک‌های کشور نیز ازهمین شیوه برای معرفی اعضای خود استفاده می‌کنند. اتیکت سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، نمایشگاه‌ها و… کاربرد دارد. ادارات وشرکت‌های با تعداد پرسنل کمتر نیز می‌توانند اتیکت سینه مخصوص به خود را داشته باشند.

اتیکت سینه انواع مختلفی دارد. یکی از انواع مختلف آن اتیکت آماده می‌باشد. اتیکت اماده به نوعی از پیش ساخته است. فقط قسمتی از آن که مخصوص چاپ مشخصات فرد است،خالی گذاشته شده است. مزیت استفاده از این اتیکت ها ساخت سریع و قیمت مناسب آن می‌باشد. برای سفارش ساخت اتیکت سینه پرسنلی اماده می‌توانید با همکاران ما در شرکت نشانه ساز تماس برقرار نمایید.



:: برچسب‌ها: اتیکت سینه، ساخت اتیکت سینه، قیمت اتیکت سینه، سفارش اتیکت سینه، اتیکت سینه آماده ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

slide-c93e525

ابر شرکت سونی شرکتی خوشه ای ژاپنی و چند ملیتی است ودر سال 1946 تاسیس شده است و درزمینهای تولید لوازم الکترونیکی ، صنعت بازیهای ویدئویی، تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم فعالیت می نماید. این ابر شرکت دارای شمار بسیار زیادی شرکت تابعه، زیر مجموعه و شرکت های فرعی است. شاید اطلاع نداشته باشید که سونی در عرصه هایی به غیر از محصولات الکترونیک نیز فعالیت می کند. این شرکت، مالک شرکت سینمایی آمریکایی کلمبیا پیکچرز بوده و در این حوزه، با عنوان سونی پیکچرز اینترتینمنت فعالیت می‌کند. همچنین شرکت سونی، در صنعت موسیقی نیز به عنوان بزرگ ‌ترین شرکت موسیقی جهان شناخته شده است.

این کمپانی از طریق هال نتورک، مدیریت بزرگ ‌ترین سالن ‌های زنجیره‌ای برگزاری کنسرت را تحت عنوان «زپ» در ژاپن بر عهده دارد. موارد ذکر شده مهم ترین فعالیت های غیر الکترونیک شرکت سونی به شمار می روند که البته این شرکت در کلیه ی این حوزه ها نیز موفق عمل نموده است.

شرکت‌های بزرگ همواره به نمایندگی‌های فروش خود توجه ویژه‌ای دارند. این شرکت با تجلیل و قدردانی از برترین فروشندگان خود به آنها انگیزه‌ای مضاعف برای فروش بیشتر محصولات خود می‌دهند. شرکت صوتی و تصویری سونی با سفارش تندیس به شرکت نشانه ساز و اهدا آن به فروشندگان برتر خود یادبود خاطره‌انگیزی را در ذهن آنها ثبت کردتندیس پلکسی شرکت SONY به زیبایی طراحی و ساخته شده است.

برای ساخت تندیس پلکسی گلس ابتدا طرح و شکل پیشنهادی برای تندیس تهیه و توسط مشتری تایید می‌شود. سپس توسط دستگاه لیزر و یا دستگاه تراش ابعاد و طرح پیشنهادی برش داده می‌شود و در صورت لزوم مونتاژکاری انجام می‌گردد.

در مرحله بعد و در صورت نیاز به چاپ، به قسمت چاپخانه شرکت نشانه ساز واگذار میگردد. در این قسمت طرح نهایی تایید شده توسط مشتری برروی تندیس چاپ ( سابلیمیشن) می‌شود.



:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

متن لوح تقدیر روز دانش آموز

در ایران دانش آموز به فردی گفته می شود که در مقاطع  مختلف تحصیلی قبل از دانشگاه درس می آموزد. این مقاطع تحصیلی به سه بخش تقسیم می شوند که شامل: دوره ابتدایی( 6 سال تحصیلی)، دوره متوسطه اول( سه سال تحصیلی است ) و دوره متوسطه دوم(سه سال تحصیلی) می باشد. دانش آموزان در پایان  دوره متوسطه اول وبا توجه به نمرات درسی مجاز به انتخاب به انتخاب رشته (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، فنی و حرفه ای، کارودانش، علوم و معارف ) شده و در دوره متوسطه دوم ادامه تحصیل می دهند. محصلین در صورت موفقیت و قبولی در دوره تحصیلی متوسطه دوم به آنها دیپلم اعطا می شود. دانش آموزانی که موفق به دریافت دیپلم شوند در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه، باید در آزمون ورودی مربوط( کنکور) شرکت نموده و رتبه لازم را کسب نمایند. 

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تقویم سالیانه روز 13 آبان که مصادف با شهادت یک دانش آموز  در سال 1357 ( در محوطه دانشگاه تهران تجمع و تظاهرات کرده بودند) بوده است را به طور رسمی به عنوان روز دانش آموزاعلام نموده‌اند.

نمونه هایی ازمتن لوح تقدیر روزدانش‌آموز و تقدیرنامه دانش آموزی 

 

قدر دانی از مسئول موسسه آموزشی………….

جناب آقای…………..

مسئول محترم موسسه آموزشی……..

احتراما نظر به اهتمام و تلاشهای پیگیر و فکورانه جنابعالی در امر برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی برای فرزندان و آینده سازان این مرزو بوم وبا توجه به ارائه خدمات صادقانه و فراوان به مدارس غیر دولتی وابسته به آن موسسه که نمود تلاش ها و کوشش های فراوان جنابعالی در قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری و سایر مسابقات علمی پدیدار گشته، بدینوسیله از زحمات جنابعالی تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امیدوارم در سایه الطاف خداوند بزرگ در راه خدمت به نظام مقدس تعلیم و تربیت موفق و سربلند باشید

تقدیر از دانش آموز برتر

دانش آموز عزیز……….

اکنون که به یاری ایزد مهر و دوستی پای بر راه کسب و دانش و فرهنگ نهاده اید وبا معدل 20 و رتبه اول در امتحانات نوبت اول پایه هفتم سال تحصیلی……… را کسب نموده اید، همت بالایتان را ارج نهاده واز نهایت جانبه شما تبریک می گوییم.

بادا که هماره درراه به دست آوردن فضیلت های برتر انسانی و رشدو بالندگی فرهنگی، گامهایتان استوار و عزمتان راسخ باشد.

 

لوح تقدیر  روز دانش آموز

دانش آموز گرامی …………

رشد و بالندگی تودرزمانی است که از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار می باشی، همان انقلابی که به راستین انقلاب ارزشهایش خواندند و اینک تو وارث و حافظ آن هستی، پس بر توست که پاسدار ارزشهایی چون استقلال، آزادی و عدالت بوده و با کسب علم و دانش توان جامعه اسلامی را در سرافراز بودن بین دیگر جوامع تضمین نمایید.

بدینوسیله ضمن تبریک فرارسیدن روز سیزدهم آبان و روز دانش آموز، این تقدیر نامه را به رسم یادبود به شما تقدیم می نمایم.

جهت سفارش طراحی و ساخت انواع تقدیرنامه و متن لوح تقدیر روزدانش‌آموز با شرکت تبلیغاتی نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300،02188843200و 09122488874  



:: برچسب‌ها: لوح تقدیر , ساخت لوح تقدیر , سفارش لوح تقدیر , قیمت لوح تقدیر , لوح تقدیر دانش آموزی ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تابلو LED

ساخت

مراحل ساخت یک  تابلو LED حرفه ای به شرح زیر است:

طراحی:

در گام اول و قبل از هر کاری متن و تصویر مورد نظر بوسیله نرم افزارهای رایانه ای( نظیرCOREL) طراحی و پس از قراردادن لامپ های ال ای دی بر روی طرح مورد نظر از آن پرینت گرفته شده و برای انجام برش ارسال می گردد.

برش کاری:

در این مرحله بوسیله لیزر طرح مربوط بر روی چوب MDF و یا پلکسی و… برش زده می شود.

تهیه وسایل و قطعات مورد نیاز:

در این قسمت نسبت به تهیه قطعات و وسایل مورد نیاز نظیر:

ماژول

لامپ ال ای دی یا اس ام دی

برد کنترل

منبع تغذیه( پاور)

فلاشر

سیم تلفن و سیم لحیم

کف چین و…

تهیه می شود.

مونتاژکاری:

در این مرحله همه قطعات تهیه شده بر اساس طرحی که توسط رایانه آماده شده بود در محل های مربوط نصب می گردد.

مرحله پایانی:

در این قسمت تابلو تهیه شده در جعبه مخصوص قرار گرفته و برای نصب ارسال می گردد.

قیمت

تعیین قیمت و ارزش تابلو هایLED وابسته به عوامل و شاخص های متعددی است. اهم این عوامل عبارتند از:

اندازه و سایز: چون محاسبه قیمت تابلو بر اساس متراژ می باشد لذا هرچقدر بزرگتر باشد قیمت آن بالاتر است.

قاب تابلو ال ای دی: قاب در تابلوهای ال ای دی تاثیر زیادی در استحکام و زیبایی آن ایفا می کند و هرچقدر این قاب از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد در قیمت آن نیز دخیل است.

نوع تابلو ال ای دی: مسلما” تابلو های روان فول کالر متحرک دارای قیمت بیشتری نسبت به تابلوهای روان تک رنگ می باشند. به طور کلی قیمت تابلوها ی ال ای دی ثابت از قیمت پایین تری نسبت به تابلوهای متحرک(روان) برخوردار است. 

جنس و کیفیت ماژول ها و برد کنترل :با توجه به اینکه مازول ها و بردکنترل در بازار از کیفیت های متغیری برخوردار می باشند لذا انتخاب و استفاده از بهترین کیفیت هرکدام از آنها مستلزم پرداخت وجه زیادتری خواهد بود. 

نوع و تعداد لامپ های ال ای دی:لامپ های ال ای دی از انواع و قیمت های متنوعی برخوردار هستند لذا استفاده از هرکدام از آنها به همراه تعداد لازم تاثیر بسزایی در قیمت تابلو خواهند داشت.

پاور( منبع تغذیه): مهمترین وظیفه پاور تبدیل برق 220 ولت به 5 ولت می باشد و تعداد آن بر اساس میزان ماژول ها تعیین می گردد. لذا هرچقدر تعداد پاورها استفاده شده در تابلو بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

ضد آب بودن و جنس واشرها: تابلوهای ال ای دی که در محیط باز نصب می شوند باید ضد آب باشند لذا از قیمت بیشتری در مقایسه با تابلوهای ال ای دی که در فضای سرپوشیده قرار می گیرند، دارند.



:: برچسب‌ها: ساخت تابلوهای تبلیغاتی، سفارش تابلوهای تبلیغاتی، قیمت تابلوهای تبلیغاتی، ساخت تابلوهای ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تابلو LED

 

یکی از ابزار های تاثیر گزار تبلیغاتی در کسب و کار های امروزی بیلبورد های تبلیغاتی یا به صورت تخصصی تابلو های محیط خارجی هستند. تابلو LED نوعی از تابلوهای محیط خارجی است که با ایجاد رقص نور توجه مخاطب را به خود جلب می کند. این تابلو ها اکثرا در سر درب هایی که نیاز به جلب توجه بیشتر است نصب می گردد. از انواه آن ها می توان به LED های کلاهی و بیضوی اشاره کرد.

ما در گروه تبلیغاتی نشانه ساز با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی و ساخت محصولات تبلیغاتی با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و در کارگاه های مجهز به آخرین فناوری های تولید به دنبال افزایش بهره وری تبلیغاتی سازمان ها، تولیدی ها، همایش ها، گروه ها و مسابقات هستیم.

در این صفحه شما می توانید نمونه کار های نشانه ساز را بررسی کنید و در صورت تمایل از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات قبل از خرید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

انواع

تابلو LED نوعی نمایشگر دیجیتالی همانند تلویزیون شهری است. این نوع تابلوها از لامپ های ال ای دی ساخته شده اند و به دو دسته کلی ثابت و متحرک( روان) تقسیم می شوند:

تابلو LED ثابت:

در این نوع تابلوها متن و تصاویر ثابت بوده و صرفا” آنها را می توان روشن و خاموش نمود یعنی فقط از خود نور پخش می کنند و از این طریق توجه مشتریان و عابرین را از فواصل دور به خود جلب  نمایند.   

تابلو LED متحرک( روان):

تصاویر و متون در این تابلوها متحرک می باشند و به صورتهای مختلفی نظیر لغزان، آبشاری،چشمک زن، دورانی و … ساخته می شوند که باعث بوجود آمدن جذابیت و زیبایی بالایی در آنها شده و بینندگان و خریداران را مقهور و متوجه خود می نمایند. تابلوهای روان دارای انواع مختلفی به شرح زیر است:

 تک رنگ : متون و تصاویر در این نوع از تابلو های متحرک به شکل تک رنگ نمایش داده می شوند. به عنوان مثال در تابلوی روان تک رنگ قرمز متن ها و تصویرها صرفا” به شکل قرمز نمایش داده می شوند.

 چند رنگ: نوشته ها  و تصاویر در این نوع تابلوها بر اساس نظر مشتری به صورت سه رنگ،هفت رنگ و … نمایش داده می شوند. 

 تمام رنگی: تابلو فول کالرال ای دی جدید ترین و کاملترین نوع این تابلوها بوده وبه آن تلویزیون شهری لقب داده اند. این تابلوها قادر هستند که مانند یک نمایشگر دیجیتال( در فضای بسته و فضای باز) عمل نموده و پخش انواع تیزرهای تبلیغاتی، فیلم، عکس،متون و… را علاوه بر تصویر با صدا به نمایش در آورند. 

مزایا

تابلوهای LED از مزیت های فراوانی برخوردار بوده که اهم این محاسن به شرح زیر است:

1- مصرف انرژی و برق بسیار کم دارند.

2- از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

3- دارای قیمت مناسبی نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی می باشند.

4- امکان ساخت تابلوهای ال ای دی در طرح های متنوع وجود دارد.

5- دارای تنوع رنگ بالا می باشند.

6- قابلیت درج تبلیغات جدید با جذابیت های چشم نواز در این تابلوها وجود دارد.

7- نصب تابلو در فضاهای باز و بسته امکان دارد. نوع فضای باز این تابلوها ضدآب و ضد ضربه بوده و از شدت نور بالایی برخوردار است و تابلوهای محیط بسته فاقد قابلیت های مذکور می باشد.

8- از خوانایی واضح و مشخصی برخوردار می باشند.

9- توانایی پخش موسیقی، تصویر و صدا بدون نویز ، پارازیت و بدون محدودیت در زما ن پخش و نمایش محتوا را دارا می باشند.

10- دارای عمر مفید بالا و مناسبی می باشند.

11- از زاویه دید گسترده و خوبی برخوردارند. 

12- این تابلوها هماهنگ و سازگار با محیط زیست می باشند.

شرکت نشانه ساز دارای تجربه کافی در زمینه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی، آمادگی دارد تا هرگونه سفارشات مشتریان گرامی را در زمینه تولید تابلوهای با کیفیت LED انجام دهد.

02188843200،021888423000و 09122488874



:: برچسب‌ها: سفارش تابلوهای تبلیغات، قیمت تابلوهای تبلیغاتی، ساخت تابلوهای ال ای دی، ساخت تابلوهای تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

تابلو چلنیوم

یکی از ابزار های تاثیر گزار تبلیغاتی در کسب و کار های امروزی بیلبورد های تبلیغاتی یا به صورت تخصصی تابلو های محیط خارجی هستند. تابلو چلنیوم یکی از محبوب ترین تابلو تبلیغاتی است که در حال حاضر بسیار پرکاربرد است. این نوع تابلو از دو قسمت تشکیل شده است: تابلو کامپوزیت و حروف برجسته چلنیوم که حین نصب به هم متصل می شوند.

تابلو حروف برجسته چلنیوم در روز روشنایی مناسبی دارد و در شب نیز نور محیط را بازتاب می دهد. نمای زیبای این تابلو ها باعث شده است که جایگزین مناسبی برای تابلو های LED به حساب بیایند. حروف چلنیوم به کمک دستگاه خم چلنیوم ساخته می شوند. این دستگاه نوعی ابزار برش CNC و لیزری است.

در تابلو چلنیوم از لامپ های LED برای نور پردازی استفاده می شود. حروف سه بعدی در محیط گرافیکی طراحی می شوند و سپس روی پلکسی گلس با لیزر حکاکی می شوند. از ویژگی های این نوع تابلو می توان به کیفیت و جلوه مناسب، مقاومت در برابر گرما، سرما و باران، وزن سبک، ماندگاری بالا، انعطاف پذیری و تنوع در رنگ بندی و مدل اشاره کرد. از انواع مدل های این نوع تابلو می توان به چلنیوم یک رو، دو رو و الماسی اشاره کرد.

ما در گروه تبلیغاتی نشانه ساز با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی و ساخت محصولات تبلیغاتی با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و در کارگاه های مجهز به آخرین فناوری های تولید به دنبال افزایش بهره وری تبلیغاتی سازمان ها، تولیدی ها، همایش ها، گروه ها و مسابقات هستیم.

در این صفحه شما می توانید نمونه کار های نشانه ساز را بررسی کنید و در صورت تمایل از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات قبل از خرید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

انواع

تابلو‌های حروف برجسته چلنیوم ، در ابعاد، اشکال، متریال و رنگهای مختلفی ساخته می شوند. این نوع تابلو دارای انواع متنوع می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ساده: تابلو چلنیوم ساده با استفاده از پلکسی گلاس با یک طراحی ساده و در رنگ های متنوع ساخته می شوند .

گرد:  اغلب سفارش طراحی تابلو ها جنبه معمول ندارد و تقاضای ساخت تابلو به صورت گرد و یا بیضی در خواست می شود، این امکان با توجه به تنوع در ساخت تابلو های چلنیوم، به راحتی فراهم می شود.

ستاره ای: تابلوی ستاره ای چلنیوم با استفاده از رول چلنیوم و پلکسی گلس شفاف تولید می شود. برای ساخت آن سازنده تابلو از دو ورق پلکسی گلس در دورنگ مختلف استفاده می کند، و شکست نور را از طریق  ایجاد شیار ویا پانچ لیزری بر روی ورق فراهم ساخته و موجب جلوه  زیبای ستاره ای شکل در تابلو می شود .

حاشیه دار: در این نوع تابلو دور تا دور حروف برجسته با استفاده از  چلنیوم و حاشیه ها با بهره مندی از ورق پلکسی گلاس در رنگ های متنوع طراحی و ساخته می شوند.  

پلکسی دوبل:  این تابلو چلنیوم از دو ورق پلکسی گلس با دو رنگ متفاوت به سلیقه مشتری ساخته می شود. بهره برداری ازتعدد رنگ و صفحه پلکسی گلس در این نوع تابلوها محدودیتی ندارد و طبق درخواست مشتری تهیه می شوند.

کریستالی: تابلو کریستالی اززیباترین و مدرنترین تابلوهای فروشگاه ها و مغازه ها است.  این نوع تابلوها از دانه های کریستال ، ورق پلاستیک آکرولیک  و ورق پلکسی گلس ساخته می شوند. 

نوراندریک: تابلو نوراندریک همان تابلو حروف برجسته چلنیوم است با این تفاوت که علاوه بر نورپرداری درون( داخل) حروف برجسته در پشت کار نیز نورپردازی می شود، که به این عمل و یا تابلوهایی که به این شکل ساخته می شوند نوراندریک( نور مخفی) اطلاق می گردد. 

طلایی: تابلو چلنیوم طلایی یکی از زیباترین و جذابترین انواع چلنیوم است که در مقایسه با دیگر تابلوهای چلنیوم از استقبال بالاتری برخوردار است . برای ساخت این تابلو از ورق چلنیوم طلایی و ورق پلکسی گلس استفاده می شود. 

پانچی:  تابلو حروف برجسته پانچی از به روز ترین روش های ساخت تابلوهای چلنیوم است که در سالهای نه چندان دور ابداع شده است. در ساخت این نوع تابلوها از رول چلنیوم پانچ که معمولا” از جنس آلومینیوم است و ورق پلکسی گلس استفاده می گردد. امروزه تابلو چلنیوم پانچی با نمایی براق و درخشان علاوه بر نصب به عنوان تابلو تبلیغاتی و یا تابلو مغازه و فروشگاه بلکه از طرف برخی از موسسات و شرکتها به منظور زیبایی محیط اداری نیز سفارش ساخت داده می شود.

الماسی: این تابلو در اصل مدل و شکل دیگری از تابلو های چلنیوم پانچی و کریستالی است با این تفاوت که در تابلو چلنیوم الماسی بجای ورق پلاستیک( پلکسی گلس) از پلکسی شیشه ای استفاده می گردد.

لترمکس: تابلو چلنیوم لترمکس تابلویی است که از ترکیب تابلو هایی چلنیوم  و نئون پلاستیک ساخته می شود. نورپردازی این تابلو به وسیله گاز نئون است لذا برای دوام نور و جلوگیری از کاهش نور، باید هر چند وقت یکبار اقدام به شارژ گاز نمود.

ما نشانه ساز شما هستیم.



:: برچسب‌ها: تابلوهای تبلیغات، ساخت تابلوهای تبلیغات، ساخت تابلوهای چلنیوم، قیمت تابلوهای تبلیغات، سفارش تابلوهای تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج سینه ریخته‌ گری همانند سایر انواع بج ابزاری تبلیغاتی بوده که به فرآیند برندسازی کمک بزرگی خواهد نمود. مدیرانی در فکر بهبود جایگاه‌ خود درذهن مشتریان هستند، از بج و ابزارهای مشابه آن استفاده می‌نمایند. اینکه نشان سینه از چه جنسی باشد یا روش ساخت آن چگونه باشد، به هدف سازمان یا مسائل دیگری نظیر نام یا لوگوی سازمان و… بستگی دارد. دراین نوشته می‌خواهیم با نوع دیگری از بج آشنا شویم.

اگربخواهیم نگاه کلی به این بج داشته باشیم، در نگاه اول ظاهر آن خودنمایی می‌کند. علت آن نیز به خاطر فلزاتی است که برای ساخت آن استفاده می‌شود. برنج و سرب دو نوع از موادی هستند که در ساخت بج ریخته‌گری، بیشترین استفاده را دارند. ترکیبیاز این دو فلز زاماک نام دارد. زاماک ماده اصلی سازنده انواع نشان‌های سینه،از جمله ریخته‌گری است.

اگرچه بج‌های زیادی به صورت آماده در بازار یافت می‌شوند که غالب آن‌ها به صورت پیکسل می‌باشند. بنابراین دور از ذهن نیست که بج سربی نیز نمونه‌های آماده‌ای در بازار دارد. اما اگر بج سفارشی خود را می‌خواهید برای ساخت آن با ما تماس بگیرید.

ساخت

ساخت بج سینه ریخته‌ گری نیازمند هنر و تخصص است. این نشان به علت جنس ماده سازنده آن ضخامت بیشتری نسبت به سایر انواع بج دارد. همچنین گفته شد زاماک از جنس سرب است و در نتیجه باعث افزایش وزن آن نیز می‌شود. بج سینه ریخته‌گری در قالب‌های مخصوصی ساخته می‌شود. ابتدا طرح روی فلزچاپ شده و در مرحله بعدی از روی طرح، قالب ساخته می‌شود.

با توجه به اینکه سرب انعطاف‌پذیری خوبی دارد، بنابراین ظاهر بج برجسته و به صورت سه بعدی ساخته می‌شود. برخلاف بج سینه مات و براق یا رنگی، درخشش این نشان سینه کم‌تر می‌باشد.

سفارش بج ریخته‌گری عموما در تیراژهای بالا صورت می‌گیرد. سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی که تعداد سفارش بالایی دارند از این نوع بج سفارش می‌دهند. توصیه ما به آنان نیز همین است.  در صورت تمایل مشتری، گروه نشانه ساز منعی بابت این موضوع ندارد.

به دلیل وزن بیشتر این بج معمولا از مگنت برای نصب آن روی لباس استفاده می‌شود.  البته این به این معنی نیست که این بج قابلیت نصب سوزنی ندارد. بنا به درخواست مشتری نصب سوزنی یا مگنتی انجام می‌شود.

ساخت این بج حدودا بین یک هفته تا ده روز کاری ( بسته به نوع سفارش) متفاوت است. اما در صورت کمبود وقت می‌توان بج ریخته‌گری را بخ صورت فوری تولید نمود. با این تفاوت که بجای آبکاری باید آن را رنگ نمود.

قیمت

قیمت بج سینه ریخته‌گری تابع عوامل مختلفی است. از این میان، در تعیین قیمت بج چند عامل نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کنند. این عوامل شامل، جنس، تعداد سفارش، ابعاد بج سفارشی، رنگ و تعداد آن، نوع آبکاری آن، برش و زمان تحویل هستند.

در ابتدا باید بگوییم بج ریخته‌گری قیمت حدودی کمتری نسبت به نوع مات و براق و رنگی دارد.  این نشان از سرب یا برنج یا ترکیب آن‌ها ( زاماک ) تولید می‌شود. بنابراین جنس فلز موجب تغییرات قیمتی خواهد شد.

رنگ عامل دیگری است که بر روی قیمت تاثیر خواهد گذاشت. نوع رنگ ( کوره‌ای یا …) و تعداد رنگی که در ساخت بج به کار می‌رود باعث افزایش قیمت خواهد شد. هر چه تعداد رنگ مورد استفاده بیشتر باشد قیمت بج سینه ریخته‌گری بیشتر خواهد شد.

هرچه ابعاد و اندازه کار بزرگتر باشد باید از ماده اولیه بیشتری استفاده شود. از طرف دیگر زحمت ساخت آن نیز بیشتر می‌شود. بنابراین با افزایش قیمت روبرو خواهیم بود.

تیراژ سفارش عاملی است که باعث کاهش قیمت بج سینه می‌شود. اگرچه با افزایش تعداد سفارش هزینه شما بیشتر می‌شود، اما در نظر داشته باشید که قیمت هر واحد آن سیری نزولی را دنبال می‌کند. پس با افزایش تعداد سفارش قیمت هر واحد بج ریخته‌گری کاهش می‌یابد. در نتیجه از نظر اقتصادی بهتر می‌شود.

بج ریخته‌گری با مدل‌سازی تولیدمی‌شود. بنابراین اینکه مدل به چه صورت باشد، آیا سه بعدی است یا خیر؟ همه این عوامل روی قیمت تاثیر خواهند گذاشت.

اما عامل آخری که مهم است زمان تحویل سفارش به مشتری است.زمان ساخت بج ریخته‌گری همانند سایر انواع بج می‌باشد اما در صورتی که مشتری در تنگنای زمانی باشد می‌توان آن را به صورت فوری ساخت. ساخت بج فوری نیازمند پیگیری مراحل تولید آن به صورت خارج از نوبت است. در نتیجه افزایش کمی قیمت کاملا طبیعی و عاقلانه است.

ما نشانه ساز شما هستیم.



:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه، اتیکت سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

رسانه ها به عنوان یک پایگاه اطلاع‌رسانی از اهمیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند. مهم‌ترین و قدرتمند ترین رسانه هر کشور صداوسیمای آن کشور است.سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران براساس قانون تاسیس شده و متولی پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی در ایران می باشد. شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک بخش رسانه‌ای مهم در کشور همه ساله در مراسم های گوناگون از کارکنان موثر و کارآمد خود با اهدا تندیس و جوایز گوناگون قدردانی به عمل می‌آورد.یکی از این تندیس ها تندیس پلکسی گلس صدا و سیما می باشد که به سفارش شبکه یک و برای تجلیل از کارکنان برجسته این رسانه ساخته شده است.

تندیس پلکسی گلس یکی از انواع رایج تندیس می باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارند. این تندیس ها‌ از قابلیت چاپ فوق العاده‌ای برخوردار هستند و می‌توانند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشند. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است. پایه این تندیس‌ها به صورت صیقلی و برشکاری ایجاد شده است. بدنه این تندیس‌ها نیز همانطور که از نام آن مشخص است از جنس پلکسی است که برای چاپ لیزری و حکاکی بسیار مناسب می‌باشد. شکل ظاهری بدنه این نوع تندیس اغلب طراحی ساده‌ای دارد اما در برخی موارد طراحی آن کمی پیچیده‌تر می‌شود. تنوع رنگ در ساخت نیز یکی از ویژگی‌های ممتاز و خاص این تندیس است. لوگو، نام تجاری و یا متن مورد نظر سفارش دهنده می‌تواند در داخل بدنه آن به صورت دو بعدی و یا سه بعدی حک و چاپ شود. البته در برخی موارد بدنه تندیس پلکسی فقط منقش به لوگو و یا نام سازمان می‌باشد و متن تجلیل و سپاس به صورت پلاکی طلایی بر پایه تندیس متصل می‌شود. این تندیس می‌تواند به صورت مات و شفاف و در رنگ‌های مختلف با ابعاد گوناگون ساخته شود.

تندیس پلکسی به علت هزینه مناسب و کیفیت بالای چاپ  آن، کاربرد بسیاری دارد. از این نوع تندیس می‌توان برای قدردانی و تجلیل گروهی استفاده کرد. حتی می‌توان از این تندیس به عنوان لوح سپاسی زیبا برای قدردانی از نفرات برگزیده یک سازمان یا مسابقه استفاده کرد. این انعطاف در کاربرد دلیل محبوبیت بالای تندیس‌های پلکسی می‌باشد.

ما نشانه ساز شما هستیم.



:: برچسب‌ها: ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی گلس ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک پارچه ای versace

همه ما در محلهای کسب و کار بارها مشاهده کرده ایم که برروی کالاها و محصولات برچسب می زنند،این برچسب همان مارک یا لیبل است .لبیل تبلیغاتی لباس برای محافظت و نگهداری از لباس اطلاعاتی را برروی خود دارد.این اطلاعات شامل طریقه شستشو،درجه دما برای شستشو و درجه اتو و…می باشد.بر روی این کالا،اطلاعات همان محصول را چاپ می کنند. لیبل پوشاک از انواع و اقسام مختلفی تشکیل شده است.لیبل پشت یقه لباس یکی از مهمترین انواع آن می باشد.

لیبل پشت یقه لباس برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند پوشاک موفق به کار میرود و از تنوع بالایی در زمینه رنگ بندی،طراحی و متریال به کار رفته برخوردار است. از لیبل پشت یقه برای نصب برروی  پیراهن، مانتو، تی شرت ، پالتو،شلوار،ساپورت و ... استفاده می شود.معمولا" مارک یا لیبل پشت یقه لباس از جنس ساتن مات یا براق، کیفیت چاپی و بافتی بالا (مقاوم در برابر شستشو) و بوسیله برش لیزری تهیه می شود.لیبل پشت یقه را در برخی از موارد از جنس های دیگری نظیرچرم ، کاغذ، سیلیکون، پلی استر، فلزی، طرح فلز نیز تهیه می شوند

مارک ها و لیبل های چرمی نسبت به سایر مارک ها از کیفیت بهتری برخوردار هستند. این نوع از مارک ها می‌توانند به محصول شما ظاهری شیک و برازنده داده و اصطلاحا کلاس محصول شما را بالا ببرد.از آنجا که یکی از مزایای استفاده از مارک ها و لیبل ها بحث برند سازی و شناخت برند توسط خریداران و کاربران است، مارک های چرمی باعث جلب توجه کاربران شده و به همین دلیل برند شما بیشتر در معرض توجه قرار خواهد گرفت. 

استفاده از مارک سیلیکونی محصول شما را بامزه و فانتزی جلوه می‌دهدسیلیکون خواص جالب و منحصر به فردی دارد. به طور مثال این ماده با آنکه فیزیکی شبیه به پلاستیک دارد اما نسبت افزایش دما و رطوبت بسیار مقاوم است. با استفاده از روش‌های قالب‌گیری سیلیکون را می‌توان به اشکال مختلف در آورد.

مارک پلی استری که به آن لیبل ژله ای نیز می‌گویند از انواع معروف و پرکاربرد مارک و لیبل است.

مارک فلزی یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و از انواع مهم مارک و لیبل  محسوب می‌شود. این مارک در واقع یک نوع پلاک کوچک است. به همین علت گاهی به آن پلاک فلزی نیز می‌گویند. تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به مارک و لیبل جهت نمایش نام‌برند و لوگوی خود بر روی محصولات نیاز دارند. نوع فلزی پلاک نسبت به انواع دیگر آن دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

مارک طرح فلز که به نام‌های دیگری همچون مارک شبه استیل، مولتی استایل و ABS  معروف است، ظاهری جذاب و قیمتی مناسب دارد.

نشانه ساز سازنده انواع مارک و لیبل با قیمت و کیفیت مناسب 



:: برچسب‌ها: مارک و لیبل، ساخت مارک و لیبل، قیمت مارک، سفارش مارک و لیبل، لیبل پشت یقه ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

طراحی مدال های ورزشی با طراحی برای چاپ کاملا" متفاوت و متمایز است، در طراحی مدال های ورزشی، سازنده هرآنچه که بخواهد وبراساس سلیقه می تواند در طراحی مدال استفاده نماید. تصور کنید ورزشکاران مدت زمان زیادی را برای انجام مسابقه و کسب یکی از مدالهایی که طراحی می کنید صرف می کند و از هیچ تلاشی فرو گذار نمی نمایند، ودر نهایت انتظار تصاحب یک مدال ورزشی سفارشی ، جذاب و خوش رنگ را دارند.

به طور کلی برای ساخت یک مدال ورزشی سفارشی جذاب پنج مرحله اصلی وجود دارد، که عبارتند از:

شروع کار از یک دایره یا بیضی  

 به هر حال از یک دایره یا بیضی به عنوان نقطه شروع استفاده کنید ، اما چیزی را که خارج از دایره امتداد دارد اضافه کنید تا شکل شکسته شود و به مدال احساس پویایی بیشتری ببخشد.

استفاده از رنگهای مینایی نظیر طلا، نیکل و برنز

اکثریت قریب به اتفاق مدال هایی که در بازار موجود می باشند،فاقد رنگ هستند و صرفا"به الکتروپلیت متکی هستند. گاهی مینا بخش مهمی از طراحی است. معمولا" ساخت مدال ها در حداقل سه رنگ طلا ، نقره و برنز تولید می شوند.

متن فلزی بلندیا فرورفته

به خاطر داشته باشید که این یک مدال است ، نه یک بروشور. خواندن متن ممکن است سخت باشد. یک مدال نشان می دهد که چگونه حروف بزرگ وقتی با مینا احاطه شده اند بسیار خواناتر هستند تا حروف کوچک، اگرحروف براق و پس زمینه کسل کننده شود. این تضاد خوبی است که بسیاری از مشتریان آن را دوست دارند.

استفاده از روبان برای نوشته

اگر رویداد پرحاشیه ای دارید یا متن زیادی می خواهید ، باید بخشی از آن را به روبان مدال اضافه کنید. می توانید تاریخ را به روبان یا جزئیات در مورد رویداد (یعنی شهر) اضافه کنید.

آبکاری آنتیک

بسیاری از مشتریان از رنگهای  طلا، نیکل و برنز خیلی روشن خوششان نمی آید. اگر یک مرحله در آبکاری مدال با نام انچینگ( زبر سازی) اضافه کنیم، رنگ مدال مقداری متضاد را نشان می دهد. و اکثر مردم این رنگ را بیشتر می پسندند.

نشانه ساز سازنده انواع مدال های ورزشی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

02188842300، 02188843200و09122488874



:: برچسب‌ها: ساخت مدال، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی، مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

 

از گذشته های دور تا به امروزهمیشه ازمفاخر و شخصیت های  برجسته درز مینه های مختلف نظیر علمی، فرهنگی، تاریخی، جنگی،هنرمندان و... به نحو شایسته ای  و به روش های مختلف تقدیر و تجلیل به عمل می آمده است. بزرگداشت یک شخصیت یا یک رویداد افتخار آفرین نیازمند یک سند فاخر و ارزنده برای ثبت در حافظه اجتماع و تاریخ است. از جمله این روش هاا ارائه لوح تقدیر می باشد.

از میان انواع گوناگون و متنوع لوح تقدیر ، لوح تقدیر سنگی با چاپ مستقیم بوسیله دستگاه فلت بد دارای ویژگیهای انحصاری و برجسته ای می باشد. این ویژگیها باعث شده است که مورد توجه بسیاری از شرکت ها ، موسسات ، سازمان ها و حتی اشخاص قرار گیرد. از مهمترین مزیت های لوح تقدیر سنگی می توان به مقاومت و استحکام بالا، ماندگاری زیاد، تنوع درطراحی، ظاهر زیبا، قیمت و کیفیت چاپ مناسب و... اشاره نمود. برای تهیه این نوع از لوح‌های تقدیر تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. به کار برده می‌شود.

لوح های سنگی دارای کاربردهای متفاوتی در تجارت و امور شخصی می باشند، به عنوان مثال در مصارف شخصی می توان عکس و تصاویر کودکان، اشخاص، منظره و.... رابا کیفیت و دقت بالا و برای همیشه بر روی لوح های سنگی چاپ و حک نمود.در تجارت و بازار کسب و کار نیز می توان به عنوان هدیه ای خاص و متفاوت در مراسم ها و یا مناسبت های مختلف ملی، مذهبی، تاریخی و ...استفاده نمود.

لوح های سنگی را معمولا" به صورت دیواری(دارای قاب و یا بدون قاب و برای نصب برروی دیوار) ، دارای قاب جعبه ای(قاب جعبه ای از جنس چوب و یا مخمل می باشد) و رو میزی می سازند .

یکی از خدمات ارائه شده در نشانه ساز، طراحی و ساخت انواع تندیس و لوح تقدیرسنگی می باشد که در حال حاضر جایگاهی برجسته را در حوزه های تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی،تجاری و ... به خود اختصاص داده است.



:: برچسب‌ها: ساخت لوح تقدیر، قیمت لوح تقدیر، سفارش لوح تقدیر، لوح تقدیر سنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

امروزه پرچم  چه به صورت یک پارچه و چه به صورت یک نشانه  ویا به صورت یک طرح گرافیکی،  نمادهویت ملی، اقتدار و صلابت هر کشوری به حساب می آید و در مراسم ها، مسابقات و تشریفات علمی، ورزشی، مذهبی ، سیاسی و... وبه منظور رسمیت بخشیدن به آن پرچم هر کشوری به نمایش گذاشته می شود. حتی در این گونه مراسم ها پرچم های متناسب با برند، نهاد و سازمان و شرکت های مختلف به عنوان یک نماد و برای  تبلیغ به اهتزاز در می آیند.

 بر طبق اصل هیجدهم قانون اساسی، پرچم جمهوری اسلامی ایران به رنگ های سبز( دربالا) و سفید( دروسط) و سرخ (درپایین) با علامت مخصوص جمهوری اسلامی ایران( به رنگ سرخ در وسط پرچم وروی متن سفیدقرار می گیرد) و شعار الله اکبر(22 بار به صورت حاشیه در مرز رنگ سبز و سرخ با رنگ سفید تکرار می شود) ، از جنس  نخ پنبه ای خالص سفید و مرسریزه شده یا مخلوط پنبه پلی استر و ویسکوز پلی استر ودردوازده اندازه ، با نسبت طول به عرض 7 به 4 تولید می شود.

به پرچم اهتزاز پرچم افراشته نیز گفته می شود. پرچم اهتزاز یکی از پرچم های ملی بشمار می آید که هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم کاربرد فرهنگی و تشریفاتی و...را دارا می باشد. از نگاه تبلیغاتی ساخت پرچم اهتزاز به دلیل برخورداری ازنمایی وسیع می تواند به عنوان یکی از مهم ترین ابزارها و المان ها  برای شناساندن ودر معرض بازدیدعموم قراردادن نوع کسب و کار، محصولات تولیدی و... شرکت ها و موسسات به شمار رود.

پرچم های اهتزاز را در فضای باز به صورت افقی و یا عمودی مورد استفاده قرار می دهند که در ابعاد و اندازه های استاندارد ویا اندازه های مورد دلخواه قابل تولید و چاپ می باشند.  روی پرچم اهتزاز می توان لوگو، شعار تبلیغاتی، نام برند تجاری و…را چاپ کرد. طراحی پرچم اهتزاز در نشانه ساز توسط افراد مجرب و متخصص انجام می شود.



:: برچسب‌ها: ساخت پرچمxسفارش پرچمxقیمت پرچم رو میزیxپرچم اهتزازxپرچم تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

پلاک چوبی:

پلاکهای چوبی از پلاک های ارزان قیمت می باشدکه مقاومت زیادی در برار عوامل طبیعی ندارند. بیشترین موارد استفاده از این نوع پلاک ها مربوط به استفاده در صنایع غذایی، صنایع پوشاک و سایر صنایعی است که ضرورتی به استفاده از پلاک مقاوم و بادوام وجود ندارد. معمولا" برای ساخت این نوع پلاک ها از چوب های ام دی اف با قطر 3 میلیمتراستفاده می شود. از مزیت های پلاک چوبی می توان به سرعت بالا در تولیدو تنوع در رنگ بندی اشاره نمود.

پلاک گالوانیزه:

پلاک گالوانیزه در مقایسه با سایر پلاک های فلزی نظیر پلاک استیل از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است. این نوع پلاک با داشتن پوشش و رنگ کوره ای، دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف جوی و خوردگی از خود نشان می دهد. از مزیت های این پلاک برخورداری از طیف رنگ بالامی باشد که طبق نظر مشتری قابل انجام می باشد.

پلاک استیل:

این نوع پلاک ها از جنس استیل ساخته می شوند، و شامل دو نوع بگیر( جذب آهن ربا می شود) و نگیر( جذب آهن ربا نمی شود) می باشد. پلاک استیل با توجه به نوع کاربری آنها در شرایط مختلف تفاوت دارد، اگر قرار است پلاک استیل در معرض باد و باران و نور آفتاب قراربگیرد باید از نوع پلاک نگیر استفاده شود ولی اگر در این محیط قرار نگیرد می توان از پلاک استیل بگیر استفاده نمود.از مزیت های پلاک استیل این است که می توان آنها را با روکش ها و آبکاری های متنوعی تهیه نمود.

پلاک آلومینیوم:

این نوع پلاک ها به دلیل اینکه از آلومینیوم ساخته می شوند از قیمت بالاتری نسبت به برخی از پلاک ها برخوردار می باشند. پلا ک آلومینیوم به خاطر اینکه در مقابل اکسیداسیون و خوردگی دارای مقاومت بالایی است لذا در صنایع کاربرد زیادی دارند.ورق های آلومینیوم  ضخامت های مختلفی دارند و مشتریان می توانند طبق نیازشان ضخامت مورد نظ را انتخاب نمایند.

 پلاک مولتی استایل:

متریال اصلی برای ساخت این پلاک مولتی استایل استوبه دلیل داشتن رو کش های طرح فلز در رنگهای متنوع به ورق شبه فلزیا ای

بی اس ( فلز نما) معروف شده است. معمولا" این نوع پلاک ها را بنا بر سفارش و محل استفاده از آن می توان به صورت ساده ویا پشت چسبدار تهیه نمود.

پلاک پلکسی گلس:

این نوع پلاک یکی از زیباترین پلاک های موجود در بازار می باشدچرا که تضاد رنگی که زمینه این پلاک با نوشته، زیباییوصف ناپذیری را به پلاک پلکسی گلس می دهد. این پلاک ها را می توان به صورت ساده و پشت چسبدار و در ضخامت های متنوع سفارش داد. وزن کم این نوع پلاک باعث شده است تا د خیلی از موارد جایگزین پلاک های فلزی شوند. از پلکسی گلس علاوه بر ساخت پلاکهای صنعتی  می توان برای تهیه پنل تابلو برق و تجهیزات دیگر استفاده نمود.

برای سفارش ساخت انواع پلاک های صنعتی با نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300،02188843200و 09122488874



:: برچسب‌ها: ساخت پلاکxسفارش پلاک فلزیxقیمت پلاکxپلاک دستگاهxپلاک صنعتیxپلاک چوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

بنر :

بنر یک تابلوی تبلیغاتی بسیار است که به طور کلی شامل سه بخش بنر،  اسکلت فلزی و پرژکتورمی باشد. امروزه چاپ بنر توسط شرکت ها و موسسات در طرح ها ،  رنگ ها ، اشکال و کیفیت های متفاوتی انجام می شود.

بیلبورد:

 بیلبورد تابلوهای  بزرگی هستند که  در محیط های خارجی  و فضای  باز نصب  می  گردند. این تابلوها بر روی پایه  های  بلندی  قرار می  گیرند و از فاصله های دور قابل  رویت  می  باشند.  بیلبورد  فضای   کافی  و مناسبی  را  برای  نصب  آگهی های  تبلیغاتی  در اختیار تولید کنندگان، فروشندگان، صنعتگران  و ... قرار می  دهد.

تابلونئونپلاستیک:

 برای ساخت تابلوی نئون پلاستیک از حروف برجسته استفاده می شود. متریال به کار رفته در این تابلو نوعی پلاستیک است. در ساخت تابلوی نئون پلاستیک لامپ های ال ای دی مورد استفاده  قرار می گیرند که سبب درخشش حروف و تصاویر تابلو می شوند. از آنجا که پلاستیک می تواند نور را به صورت شفاف و یکنواخت منتشر کند ، به همین دلیل در تابلوی نئون از آن برای جذابیت و درخشان کردن تابلو و حروف مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 تابلونئونشیشهای :

از این تابلوهای تبلیغاتی  اکثرا برای نصب در پشت شیشه ها و درب مغازه ها یا فروشگاه ها  استفاده می شود متریال لازم برای ساخت این مدل تابلو نئون ، شیشه بی رنگ و شفاف می باشد. در این روش حروف  بوسیله حرارت دادن  به شکل های مدنظر طراحی  می شوند و سپس با استفاده از گاز نئون پر می گردد . با استفاده از اتصال الکترود به دو سر تابلو نئون و دادن ولتاژ مناسب ، گاز نئون موجود در داخل شیشه نور تولید می کند .

تابلوحروفبرجستهچلنیوم:

 تابلوی چلنیوم ، یکی از تابلوهایی است که در ساخت آن از حروف برجسته استفاده می شود. این تابلوها به دلیل  کاربرد این حروف برجسته، زیبایی و جلوه خاصی دارند. قیمت مناسب این تابلو سبب شده است که مورد استقبال بسیاری از صاحبان مشاغل و مشتریان قرار بگیرد.

تابلوفلزی:

 تابلو فلزی یک نوع تابلو تبلیغاتی است که همچون تابلو چلنیوم و تابلو نئون پلاستیک قابلیت برجستگی و لبه کاری دارد و  با حروف برجسته فلزی طراحی می شود . این تابلو با استفاده از فلزاتی همچون برنج ، استیل، مس ، آهن ، روی و دیگر فلزات ساخته می شود و از مقاومت بالایی برخوردار است اما به دلیل اینکه این نوع فلزات به مرور زمان دچار تغییر رنگ و کدری می شوند در حال حاضر کمتر مورد سفارش قرار می گیرند اما امروزه اکثریت صاحبین مشاغل برای سفارش تابلو فلزی ، نوع فلز را استیل انتخاب می کنند و یک تابلو استیل با مقاومت و درخشندگی فوق العاده به نمایش می گذارند.تابلو استیل به صورت ترکیبی وبا استفاده ازورق های متفاوتی ساخته می شود به همین دلیل با نامهایی مانند: استیل طلایی یا نقره ای براق، استیل طلایی یا نقره ای خش دار، استیل با حروف برجسته دودی و... شناخته می شود.

 تابلورینگی :

تابلوهای حروف برجسته رینگی براساس متدها و ترفندهای خاص خود و  با استفاده از دو متریال رینگ فلزی(نظیر استیل) و رینگ پلاستیک(نظیر پلکسی گلاس) ساخته می شوند. نحوه ساخت این تابلوها به این شکل است که یک لایه پلاستیک در زیر حروف فلزی قرار می گیرد که با ایجاد این لایه یک فضا برای عبور نور فراهم می شود.

 تابلوفلکسی :

در ساخت این تابلو نیز از حروف برجسته استفاده می گردد که با عنوان تابلو فلکسی برجسته شناخته می شوند. تابلو فلکسی یکی از تابلوهای تبلیغاتی زیبا و مقرون به صرفه است که دارای  نورپردازی نیز هستند . از این تابلو به عنوان تابلو سر درب  ، تابلو مغازه و  یا تبلیغات محیطی  مورد استفاده قرار می گیرد . این تابلوها دارای صفحه هایی انعطاف پذیر هستند و خاصیت روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آنها باعث شده است تا در برابر اشعه خورشید و شرایط بد آب و هوایی  از مقاومت ماندگاری بالایی برخوردار باشند. تابلوهای فلکسی به چند شکل  ریلی ، مکعبی، سپری و اسکلت فلزی  ساخته می شوند .

تابلوترموود :

تابلوسازی به شیوه ترمووود یک سبک کلاسیک و مدرنیته می باشد که طرفداران خاص خود را دارد تابلو ترموود با بهره گیری از حروف برجسته ساخته می شود و تابلوترموود از نوعی چوب صنعتی است که به علت گذراندن مراحل تیمار و فرآوری در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد .

تابلوکامپوزیت :

تابلو کامپوزیت یکی دیگر از روش های رایج ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که برای ساخت بدنه آن از ورق کامپوزیت و برای درج پیام تبلیغاتی از انواع حروف برجسته بهره گرفته می شود. این تابلو در حال حاضر مورد توجه عموم قرار گرفته است ، چرا که ورق کامپوزیت براق بوده و امکان غبارگیری و آلودگی در آن وجود ندارد.

 تابلوالایدی:

تابلو ال ای دی نوعی نمایشگر دیجیتالی است. این تابلو از کنار هم قرار گرفتن قطعاتی نظیر: ماژول، پاور، کنترلر و قاب تابلو ال ای دی ساخته شده و آماده نصب می گردد. ماژول ها یکی از اجرای اصلی و مهم می باشند که نحوه نمایش کاراکترها و تصاویر برنامه ریزی شده در تابلو ال ای دی را به تصویر می کشند . تابلو ال ای دی قابلیت نصب در هر مکانی  را دارد و می توان از آن به عنوان تابلو سر درب مغازه و یا تبلیغات محیطی  استفاده نمود .

 تابلولایتباکس :

تابلوهای لایت باکس قابلیت استفاده هم در فضای داخلی و هم فضای خارجی را دارا می باشند. این تابلوها به صورت ترکیبی از متریال فلزی( نظیر آلومینیوم یا ام دی اف) و پلاستیک( مانند پلکسی گلس) ساخته می شوند. به طور کلی لایت باکس جعبه های نورانی و بدون نورهستند که قابلیت اجرا به صورت ایستاده، آویز، سقفی، یک طرفه و دوطرفه را دارا می باشد.

تابلوهای  راهنمای :

این تابلوها نیز هم در فضاهای بسته و هم در فضای باز کاربرد دارد و برای راهنمایی عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد. این تابلوها بر روی دیوار نصب می شوند و مخاطبان را راهنمایی می کنند . این تابلوها حاوی یک شیشه و یک زمینه و قاب از جنس پلکسی گلاس است که برای قرار دهی متون در آن استفاده می شود  به این تابلوها از چهار وجه هم نورتابیده می شود و زیبایی خارق العاده ای را به آن می بخشد .

تلویزیونشهری :

یک نوع نمایشگر دیجیتالی مدرن و پیشرفته می باشد که قابلیت پیاده سازی در ابعاد بزرگ و دلخواه می باشد. این تابلو به دو صورت آفلاین و آنلاین اجرا می شود و توانایی پخش فیلم متون ، عکس و کلیپ های کوتاه مدت تبلیغاتی را دارد.  در حال حاضر امکان اجاره و یا خرید تلویزیون شهری  وجود دارد. شرکتها و سازمانها می توانند کلیپ هایی در خصوص نوع کالا یا خدماتی که ارائه می دهند تهیه نموده و با کسب مجوزهای لازم در مناطق پرپازدید به معرض نمایش درآورید .

تابلوتبلیغاتیدیجیتال :

این تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از سیستم های چند رسانه ای الکترونیک راه اندازی می گردد .  این سیستم ها به شبکه و سیستم های مدیریت محتوا دسترسی داشته و بروزرسانی آنها از راه دور هم قابل انجام می باشد و محتوا و یا پیام تبلیغاتی از طریق سرور مرکزی هدایت می شوند ، صفحات نمایشی دیجیتال که به عنوان تابلو فروشگاه و یا تبلیغات در محیط ها و فضاهای داخلی صورت می گیرد از جنس LCD و یا پلاسماست اما جنس صفحات نمایشی که برای محیط های بیرونی مورد استفاد قرار می گیرد از نوع LED می باشد .

استندتبلیغاتی :

این روش تبلیغاتی با روش های دیگر تابلوسازی کاملا متمایز می باشد و به عنوان تابلو مغازه یا فروشگاه تلقی نشده بلکه به عنوان تبلیغ در نقطه خرید تلقی می شود شما می توانید با طراحی استندهای تبلیغاتی بسیار زیبا نمونه هایی از محصولات موجود در داخل مغازه یا فروشگاه خود را در مقابل درب مغازه یا فروشگاه به معرض نمایش در آورید . هر نوع تبلیغات چاپی با متریال های متعدد بر روی پایه های مخصوص به شکلی شفاف بر روی استند تبلیغاتی قابل نمایش است . استفاده از این روش تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است و تاثیر بسزایی در افزایش فروش دارد و در انواع متعدد از جمله زمینی ، ایستاده و چرخشی قابل پیاده سازی است .

برای سفارش ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی با نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300 و 02188843200

 



:: برچسب‌ها: بیلبوردxتابلو اداریxتابلو ال ای دیxتابلو تبلیغاتیxساخت تابلو تبلیغاتیxساخت تابلو حروف برجسته چلنیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

روش ساخت بج‌سینه سفارشی

از جمله موارد و نکاتی که جزء ارکان و اصول تبلیغاتی است و همیشه باید مورد توجه و دقت قرار گیرد، اختصاصی و منحصر به فرد بودن اقلام تبلیغاتی است. معمولا” همه شرکت ها یا سازمانها صرفا” به دنبال کسب درآمد بیشتر و موفقیت در بازار برای خود و مجموعه زیر دست می باشند و سایر موسسات در حکم رقیب برای آن هستند، لذا مهمترین مسئله برای مدیران و مسئولان شرکت ها حذف رقیب از طریق افزایش مشتری، تولید محصولات و خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه می باشند. در این میان برای تسلط بر بازار، علاوه بر توجه به  کیفیت محصول باید به نحوه معرفی آنها نیز عنایت داشت. شناخت صحیح و دقیق تولیدات شرکت و موسسه به دیگران باعث افزایش مشتری و بالطبع رونق کسب و کار می گردد. 

مطالب مزبور مبین ضرورت استفاده از ابزارهای تبلیغاتی است. یکی از بهترین، ساده ترین و مناسبترین قیمت آنها می توان به ساخت بج سینه سفارشی برای شرکت ها و موسسات اشاره نمود.

 

روش ساخت بج‌سینه سفارشی

روش ساخت

روش ساخت بج‌سینه سفارشی نیز همانند سایر بج سینه ها دارای انواع و قیمت های متعدد و گوناگونی است. این تفاوت ها مربوط به شکل ظاهری( دایره، مربع، مستطیل، چند وجهی و…)، نوع متریال مورد استفاده (فلزی و غیر فلزی)، روش ساخت( آبکاری، قالبی ، ریخته گری، اسید کاری، برشی، لیزری و…) و یا نحوه نصب آن بر روی سینه البسه( مگنتی و سوزنی) می باشد. 

معمولا” روش ساخت بج‌سینه سفارشی غیرفلزی از مواد مولتی استایل، پلکسی گلس، پلی استر و… استفاده قرار گرفته و بریده  می شود. برای طراحی شکل، مدل و نوشته روی آن از روش لیزری بهره می برند.

برای تولید بج سینه سفارشی فلزی غالبا” آلیاژهای استیل، برنج، آلومینیوم و… مورد استفاده و برش قرار گرفته و به روش اسیدکاری، ریخته گری و…  طراحی شکل و نوشته مورد نظر برروی آن صورت می گیرد  .

قیمت

شرکت ها و موسسات هر چقدر برای تبلیغات هزینه نمایند به همان میزان ویا حتی بالاتر از  افزایش درآمد و سود بیشتر برخوردار هستند. اما این به آن معنی نیست که این کار بدون برنامه ریزی انجام شود. اولین مرحله برآورد و محاسبه قیمت بج سینه سفارشی است که تابع معیارها و شاخص های مختلفی نظیر:

روش ساخت: برای ساخت بج سینه روشهای متنوع با هزینه های گوناگونی وجود دارد به طوری که قیمت بج برنجی ریخته گری نسبت به بج غیرفلزی و یا بج فلزی آلومینیومی به مراتب بالاتر است.

متریال : ماده اولیه برای ساخت بج سینه نیز خیلی مهم است. به عنوان مثال قیمت بج فلزی نسبت به بج غیر فلزی بالاتر است.

تیراژ: هرچقدر تعداد درخواست بیشتر باشد هزینه تمام شده پایین تر است.

ابعاد: اندازه بج سینه سفارشی نیز در قیمت آن تاثیر دارد.

جهت مشاوره و سفارش انواع مختلف بج سینه و اتیکت سینه (اعم از سفارشی و آماده) با نشانه ساز تماس بگیرید.
02188842300،02188843200 و 09122488874


:: برچسب‌ها: بج سینه , ساخت بج سینه , سفارش بج سینه فلزی , قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()