دلیل نیاز به تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

دلیل نیاز به تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد

بیلبورد (آگهی نما)، به تابلوهای بزرگی گفته می شوند که فضای بزرگ و مناسبی را در اختیار صنوف مختلف قرار می‌دهند. امروزه در دنیای تبلیغات آگهی نماها یکی از مهم ترین و رایج ترین ابزارهای تبلیغاتی به حساب می آیند. پیام و متن مندرج بر روی تابلوهای تبلیغاتی  به سرعت خوانده می شوند و باعث تحریک مشتریان شما خواهند شد

تبلیغات در هر شغلی نقش پر رنگ و غیر قابل انکاری دارد و در دنیای امروز و با پیشرفت صنعت و تکنولوژی ، رقابت در این حوزه نیز بسیار شدت گرفته است به نحوی که هر روز شیوه تازه از تبلیغات را شاهد هستیم که یکی از این موارد تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی است که به صورت مکرر در همه نقاط نصب شده است و به چشم میخورد .

زمانی که تابلویی بر بالای محل کسب نصب میشود ، به نوعی میتوان گفت به کسب و کار اعتبار داده است و یکی از راههای کسب اعتماد مشتری می باشد .

تابلوهای تبلغاتی انواع و اشکال بسیار متنوعی دارد که جهت انتخاب دقیق تر و بهتر میتوانید از مشاوران مجرب گروه نشانه ساز که چندین سال است که در این حوزه فعالیت میکنند راهنمایی بگیرید.

(billboard) ما تابلوهای تبلیغاتی را به دو گروه تابلو محیط داخلی و تابلو محیط خارجی تقسیم بندی می کنیم

اکثر دارندگان کسب و کار های مختلف این تابلوها را در مکان‌های شلوغ و یا روبروی محل کارخود نصب می کنند. این ابزار مطرح تبلیغاتی در دنیا به نام billboard شناخته و معرفی می‌شود. البته تابلو های تبلیغاتی به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شوند. این تابلوها با توجه به محل نصب دسته بندی می شوند.

تابلو های داخلی معمولا ابعاد کوچکتری دارند و بر روی پایه ویا دیوار و…قرار می گیرند. بر خلاف آن تابلو های خارجی معمولا در ارتفاع نصب می شوند و ابعاد بزرگی دارند. ابعاد بزرگ این ابزار تبلیغاتی باعث تاثیر گزاری بصری برای بینندگان می شود. تابلو خارجی می‌تواند تاثیر به سزایی در برندینگ کسب و کار شما داشته باشد.

تابلو های تبلیغاتی انواع مختلقی دارند. از مطرح ترین آن ها : تابلو حروف برجسته و چلنیوم، تابلو LED و تابلو نئون پلاستیکی و پلکسی هستند. کیفیت و زیبایی این گونه تابلو ها ذهنیت اولیه در مخاطب ایجاد می کند و باعث ایجاد تصویری زیبا از کسب و کار شما در ذهن مخاطب خواهد شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: