پلاک و تابلو اداری برای محیط های داخلی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک و تابلو اداری برای محیط های داخلی

پلاک ها از نظر جنس، ضخامت های متفاوت و با طرح های مورد نظر مشتریان طراحی و ساخت و تولید میشود.  پلاک‌ و تابلو اداری یکی از ملزومات محیط داخلی ادارات و شرکت‌های مختلف می‌باشد. این تابلوها از جنبه‌های مختلفی همچون راهنمایی و تکریم ارباب رجوع، تبلیغات و … اهمیت دارد. ضمنا استفاده از این اشیا به بخشی از دکوراسیون محیط اداری تبدیل شده است.

تابلو اداری تابلوهایی می باشند که در محیط داخلی ساختمانها نصب میشوند و برای راهنمایی مشتریان و یا ارباب رجوع می باشند . در بعضی از ساختمان های اداری خصوصی و دولتی افرادی را برای راهنمایی کردن ارباب رجوع استخدام می کنند ولی در بسیاری از ساختمان های اداری برای صرفه جویی در هزینه ، از تابلو های راهنمایی استفاده میکنند .

پلاک و تابلو اداری انواع گوناگونی دارد و براساس نوع کاربرد آن طبقه بندی می‌شود.  از مهم‌ترین انواع پلاک و تابلو در محیط‌های اداری می‌توان به پلاک دفتر کار، تابلو درب اتاق، تابلو رومیزی پرسنلی، استند تبلیغاتی، تابلو راهنمای طبقات و تابلو رزرو و … اشاره کرد. هر کدام از این پلاک ها و تابلوها روش ساخت متفاوتی دارتد. تنوع مواد سازنده این پلاک‌ها باعث شده است که مشتری در انتخاب طرح و رنگ آزاد بوده و بدون محدودیت سفارش دهد. استفاده از تابلوهای خلاقانه نیز بر زیبایی محیط داخلی ادارات می‌افزاید. این روزها افراد برای یافتن بخش موردنظر خود در ادارات و شرکت‌ها تابلو و پلاک سردرب آن را مشاهده می‌کنند. در ادامه به بررسی انواع پلاک و تابلو اداری و کاربرد آن می‌پردازیم.

امروزه طرح های بسیار زیبایی در ساخت تابلو موجود هست و مشتریان محترم می توانند هر طرحی را که مد نظرشان می باشد را به تیم نشانه ساز سفارش دهند تا دقیقا همان طرح را برای قیمت تابلو اداری خود تحویل بگیرند. قبل از هرگونه سفارش تابلو اداری ، متقاضیان میتوانند طرح مورد نیاز خود را با مشاوران گروه نشانه ساز در میان بگذارند و پس از تأییده طرح اقدام به ثبت سفارش جهت طراحی و ساخت نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: