سفارش و ساخت پرچم رومیزی با پایه های سفارشی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سفارش و ساخت پرچم رومیزی

پرچم ها انواع مختلف و متفاوتی دارند و حتی کاربرد آن ها با هم متفاوت است ولی چیزی که در تمامی پرچم ها یکسان است تشریفاتی بودن آن ها است . یکی از طرح های پرچم ها که می توان نام برد پرچم رومیزی است . پرچم رومیزی نسبت به سایر پرچم های تشریفاتی به لحاظ نمود و رخ در حضور دیدگان تأثیر بیشتری دارد . ساخت پرچم رو میزی همانند سایر پرچم های تبلیغاتی دیگر نیز دارای چهار رکن و قسمت مهم دارد،  شامل پایه پرچم ، پارچه پرچم ، ریشه پرچم و چاپ پرچم می‌باشد که در ادامه  به اختصارتوضیحاتی در مورد هرکدام از آنها ارائه می‌دهیم.

پارچه ای که در ساخت پرچم رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از پارچه های براق استفاده می شود . پرچم رومیزی که توسط مشتریان به شرکت نشانه ساز سفارش داده می شود از نوع درجه یک ساتن آمریکایی می باشد که علاوه بر اینکه مقاومت و درخشندگی بالایی دارد . این مجموعه تبلیغاتی هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکرده و نخواهد کرد .

پایه پرچم رو میزی

همانطور که در قسمت بالا گفته شد پرچم رومیزی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که یکی از آن قسمت ها، قسمت پایه آن است . پایه پرچم رومیزی خود بخش مهمی از پرچم رومیزی محسوب می شود .پایه های ساخت پرچم رومیزی هم میتواند سنگی باشد و هم می تواند از جنس برنج باشد . معمول ترین نوع آن به شمار می آید . یکی از قسمت‌های مهم در پرچم‌های رومیزی پایه و مشتقات آن ( میله و سری آن) می‌باشد . علی رغم اینکه میله این گونه پرچم‌ها به جهت کوچکی مورد توجه قرار نمی گیرند ولی کماکان  به همراه پایه درقائم نگهداشتن پرچم  و زیبایی آن نقش مهمی دارند. انواع پایه پرچم رومیزی مانند انواع دیگرپرچم تبلیغاتی عبارتنداز:

 

پایه شیری ، پایه خورشیدی ، پایه سنگی ، پایه استیل و ...





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: